1st Komotini Adventure Trophy 2010

mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by mbg »

[quote="snake-eyes"]Αυτά τα ολίγα από έμενα παίδες , ραντεβού στο παπίκιο και…..

Snake_eyes


Καπου εκει θα ειμαι με φραπεδακι,ζεστη μπουγατσα και αλλα καλα. Αν περναει απο μενα ο δρομος σου κερναω.
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ
Posts: 1
Joined: Tue Feb 02, 2010 12:53

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ »

αντε ερχετε η μερα.....ολοι η ομαδα απο τα γρεβενα ειναι με το κλειδι στην μιζα......δεν κρατιομαστε....να βρεθουμε με ολους τους φιλους και αγωνιζομενους παρεα :D :D
User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
Για όσους δεν πρόλαβαν να βγάλουν license θα μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε και να σας τις βγάλουμε εμείς εφ όσον έχουμε μέχρι αύριο το απόγευμα με Fax τα διπλώματα όσων θέλουν να βγάλουν άδειες στο 25310-84883. Ούτως ή άλλως οι συμμετοχές κλείνουν την Τετάρτη 24/02/2010.
Σας περιμένουμε να διασκεδάσουμε, να ξαναβρεθούμε να γνωρίσουμε όσους φίλους δεν ξέρουμε μέχρι τώρα , οι μέρες έφτασαν και ελπίζουμε να σας ανταποδώσουμε στο μέγιστο βαθμό την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε.
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
sapountzis
Posts: 14
Joined: Thu Dec 31, 2009 15:26

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by sapountzis »

τρεισ και σιμερα παλικαρια αρχειζουμε ζεσταμα σιγα σιγα και απο οτι φαινετε θα εχοθμαι και καλο καιρο το π.σ.κ
User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

Αύριο κλείνουν οι συμμετοχές
Πίνακας συμμετεχόντων :
Οδηγός – συνοδηγός – αυτοκίνητο
1-α) Θεολόγης Γιώργος – Θεολόγης Κων/νος
Suzuki samurai
β) Τζιρίνης Σάκης - . . . . . . . . . . . .
Suzuki Jimny
2- α) Ματσικίδης Γιώργος – Ιατρίδης Κών/νος
Suzuki Jimny
β) Βαστέας Μανώλης – Αλατζογιάννης Αλέκος
Suzuki Jimny
3-α)Παπαδόπουλος Ιωσήφ – Κατσιμαλής Σπύρος
Jeep Cherokee
β) Άγγελος Γεωργίου – Παύλος Κολύβας
Mitsubishi Pajero
4-α) Μουρατίδης Χάρης - Βοσβόλης Θάνος
Suzuki Jimny
β) Φυτάς Γιώργος – Κεχαγιάς Παναγιώτης
Suzuki Samurai
5-α) Μιχάλας Μιχάλης- Λίαπης Νικόλαος
Land Rover Defender 90
β) Κουζούκας Ευάγγελος – Καραγιάννης Φραντζέσκος
Land Rover Defender 90
6-α) Τοπαλούδης Ιωάννης – Βασιλείου Φραντζέσκος
Suzuki Vitara
β) Σαπουντζής Μάριος – Τατσίλης Γεώργιος
Suzuki Jimny
7-α) Μπατακόιας Πολυδεύκης – Καλαιτζίδης Φίλιππος
Suzuki Jimny
β) Καραχατζής Φώτης – Μπαινέτας . .
Nissan Patrol
8-α) Τελειογλανίδης - Σαβουλίδης Μάριος
Suzuki Samurai
β) Φασέκης - Δήμου . .
Suzuki Samurai
9-α) Ραφτόπουλος Βασίλης - Μπάρλος Βασίλειος
Jeepajero
β) Πολίτης Κώστας - …………….
Mammoth
10-α) Χατζηβασιλείου Βασίλειος – Δημητριάδης Θόδωρος
Nissan King cab
β) Αθανασιάδης Γιάννης – Κάβουρας Βασίλειος
Suzuki Samurai
11-α) Λιανίδης Βασίλειος - . . . . . . . . . .
Mercedes G 500
β) Λιανίδης Δημήτρης – Τσεκμέζογλου Ανάργυρος
Land Rover Defender 90
12-α) Γιμουσάκης Μιχάλης – Φραντζής Κών/νος
Suzuki Jimny
β) Κυριακίδης Ιωάννης – Πανταζής Δημήτρης
Suzuki Samurai
13-α) Μισερλής Φάνης – Κοσμάς Άρης
Suzuki Samurai
β) Νταής Μανώλης – Ξανθος Μανώλης
Jeep Wrangler
14-α) Mehmet Becce – Turgyt Baris
Suzuki Jimny
β)Huseyin Avsar – Metin Pelister
Mitsubishi Pajero
15-α) Ali Doganer – Murat Yolbulan
Suzuki
β) Leon Benzesin – Ertan Esim
Suzuki
16-α) Ahmet Tinkir – Necmi Inan
Suzuki
β) Arda Gurayman – Serdar Uludag
Suzuki
17-α) Gunes Top – Bayram Eyri
Suzuki
β)Τουρκία ………………
Suzuki
18-α) Μισκής Μιχάλης – Χαραλαμπάκης . . .
Teras
β) Μπάλος Ανδρέας – Κούρτης . . .
Mitsubishi Pajero
19-α) Τσουρλάκης Ευάγγελος – Διαμαντής Γιώργος
Jeep Wrangler
β) Ψιστάκης Μανώλης – Χατζηδάκης Μάρκος
Toyota Hilux
20-α) Τουτουντζής Σταύρος - …………
Suzuki Samurai
β) Μπαρμπέρης Βασίλειος - ……….
Mitsubishi Pajero
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by Dista »

Δημοσιεύτηκε από την ΕΘΕΑ ο Γενικός Κανονισμός Αγώνων Περιπέτειας (Trophy) 2010.
Δείτε τον εδώ

Ακολουθεί ανακοίνωση της Επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΑ.

Αλλαγές – Διαφοροποιήσεις Κανονισμού Trophy 2010
Η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ, για τη καλύτερη ενημέρωση των αγωνιζόμενων αλλά και των οργανωτών συγκέντρωσε εδώ τις αλλαγές και τις διαφοροποιήσεις που έγιναν στον Γενικό Κανονισμό του Επάθλου Περιπέτειας για τους αγώνες Adventure Trophy του έτους 2010.
Οι αλλαγές - διαφοροποιήσεις αναφέρονται με το αντίστοιχο άρθρο του Κανονισμού. Τα άρθρα που είναι με κανονικούς χαρακτήρες είναι καινούργια. Στα άρθρα που έχουν γίνει αλλαγές ή προσθήκες αυτές είναι με έντονους (Bolt) χαρακτήρες. Τα άρθρα των ποινών έχουν μπει ολόκληρα, για μια συγκεντρωτική εικόνα, με έντονους χαρακτήρες στις αλλαγές – προσθήκες.
ΑΡΘΡ0 2 ΟΡΙΣΜΟΙ
2.2 Οι Ειδικές Δοκιμασίες (ΕΔΚ) είναι διαδρομές εξαιρετικής δυσκολίας εκτός δρόμου σε φυσικό περιβάλλον που δεν απαιτείται και δεν επιτρέπεται η εκ των προτέρων ανθρώπινη παρέμβαση. Οι ΕΔΚ είναι μικρές σχετικά διαδρομές, οριοθετημένες με πασσάλους, κορδέλες ή άλλη σήμανση, δεν περιγράφονται στο Βιβλίο Διαδρομής (Road Book) και διανύονται υποχρεωτικά με τη φορά που ορίζει ο οργανωτής από το ΣΕΧ Αφετηρίας μέχρι το ΣΕΧ Τερματισμού, στο συντομότερο δυνατό χρόνο. Ο πραγματικός χρόνος παραμονής κάθε ομάδας ή κάθε αυτοκινήτου μεταξύ του ΣEX Αφετηρίας και του ΣEX Τερματισμού κάθε EΔ ισοδυναμεί με το χρόνο εκτέλεσης της Δοκιμασίας που θα χρεωθεί η κάθε ομάδα ή το κάθε αυτοκίνητο ως επίδοσή.
Οι Ειδικές Διαδρομές (ΕΔΡ) είναι διαδρομές εξαιρετικής δυσκολίας εκτός δρόμου σε φυσικό περιβάλλον που δεν απαιτείται και δεν επιτρέπεται η εκ των προτέρων ανθρώπινη παρέμβαση. Οι ΕΔΡ είναι άγνωστες στους αγωνιζόμενους διαδρομές που διανύονται με τη βοήθεια Βιβλίου Διαδρομής (Road Book), υποχρεωτικά με τη φορά που ορίζει ο οργανωτής από το ΣΕΧ Αφετηρίας μέχρι το ΣΕΧ Τερματισμού αυτής, εντός Ιδανικού Χρόνου και συγκεκριμένη Μέση Ωριαία Ταχύτητα (ΜΩΤ) που ορίζει ο Οργανωτής. Ο πραγματικός χρόνος παραμονής κάθε ομάδας ή κάθε αυτοκινήτου μεταξύ του ΣEX Αφετηρίας και του ΣEX Τερματισμού κάθε EΔΡ ισοδυναμεί με το χρόνο εκτέλεσης της Διαδρομής που θα χρεωθεί η κάθε ομάδα ή το κάθε αυτοκίνητο ως επίδοση. Οι ΕΔΡ μπορεί να περιλαμβάνουν τμήματα ασφάλτου με μέγιστο επιτρεπτό ποσοστό το 5% των συνολικών χιλιομέτρων των Ειδικών Διαδρομών.
2.3 Οι Απλές Διαδρομές (ΑΔ) είναι εύκολα και βατά τμήματα που συνδέουν την Εκκίνηση, τον Τερματισμό και τις Ειδικές Διαδρομές – Δοκιμασίες μεταξύ τους. Οι ΑΔ είναι γνωστές ή άγνωστες στους αγωνιζόμενους διαδρομές που διανύονται με τη βοήθεια Βιβλίου Διαδρομής (Road Book), υποχρεωτικά με τη φορά που ορίζει ο οργανωτής από το ΣΕΧ Αφετηρίας μέχρι το ΣΕΧ Τερματισμού αυτής, εντός Ιδανικού Χρόνου και συγκεκριμένη Μέση Ωριαία Ταχύτητα (ΜΩΤ) που ορίζει ο Οργανωτής. Ο πραγματικός χρόνος παραμονής κάθε ομάδας ή κάθε αυτοκινήτου μεταξύ του ΣEX Αφετηρίας και του ΣEX Τερματισμού κάθε ΑΔ ισοδυναμεί με το χρόνο εκτέλεσης της Διαδρομής που θα χρεωθεί η κάθε ομάδα ή το κάθε αυτοκίνητο ως επίδοση.
Ο Ιδανικός Χρόνος καθώς και η ΜΩΤ στις Απλές Διαδρομές θα πρέπει να είναι τέτοιος που να επιτρέπει σε όλους τους αγωνιζόμενους να ολοκληρώσουν τη διαδρομή με άνεση χωρίς να υπερβαίνουν τα όρια ασφαλούς οδήγησης.

ΑΡΘΡΟ 4 ΔΕΚΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
4.1 Στην παιδιά γίνονται δεκτά αυτοκίνητα που έχουν επίσημη άδεια κυκλοφορίας ή αγωνιστικές πινακίδες ΕΘΕΑ, ασφάλιση, κίνηση στους 4 τροχούς μόνιμη ή κατ' επιλογήν, μεγίστου επιτρεπόμενου βάρους 3,5 τόνων. Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να πληρούν τους κατωτέρω κανονισμούς ασφαλείας:
4.1.1 Να είναι αυτοκίνητα κλειστού ή ανοιχτού τύπου υποχρεωτικά εφοδιασμένα με τα συστήματα ασφαλείας που προβλέπονται από τον Τεχνικό Κανονισμό των αγώνων Περιπέτειας.
4.1.2 Να είναι εφοδιασμένα με ζώνες ασφαλείας όπως αυτές προβλέπονται από τον Τεχνικό Κανονισμό των αγώνων Περιπέτειας.

4.1.3 Να είναι εφοδιασμένα με δύο ή περισσότερους πυροσβεστήρες όπως προβλέπονται από τον Τεχνικό Κανονισμό των αγώνων Περιπέτειας. Ο πυροσβεστήρας πρέπει να είναι στερεωμένος ασφαλώς με σύστημα ταχείας απελευθέρωσης και σε προσιτό σημείο από τουλάχιστον ένα μέλος του πληρώματος δεμένο στη θέση του με τη ζώνη ασφαλείας.

ΑΡΘΡΟ 5 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
5.2 Γίνεται δεκτό κάθε φυσικό πρόσωπο που έχει εν ισχύ άδεια οδήγησης του Υπουργείου Συγκοινωνιών εφόσον πρόκειται για Έλληνα υπήκοο ή της αντίστοιχης υπηρεσίας της χώρας από την οποία προέρχεται εφόσον πρόκειται για ξένο υπήκοο, και το οποίο δεν εκτίει ποινή αργίας ή έκπτωσης ή άλλη ποινή η οποία μπορεί να του έχει επιβληθεί από τα αρμόδια πειθαρχικά όργανα της EΘEA ή άλλης ανάλογης αρχής. Οι Αγωνιστικές Άδειες είναι υποχρεωτικές για όλα τα μέλη του πληρώματος.

ΑΡΘΡΟ 6 ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ
6.3 Η Οργανωτική Επιτροπή έχει το δικαίωμα, με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΘ.Ε.Α, να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε διαγωνιζομένου/συμμετέχοντα γνωρίζοντάς του τους λόγους της άρνησης της (Άρθρο 74 ΕΑΚ). Η απόρριψή της πρέπει να γνωστοποιηθεί στον ενδιαφερόμενο το αργότερο 2 ημέρες μέχρι την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά το κλείσιμο των εγγραφών.

ΑΡΘΡΟ 9 ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ
9.2 Το αυτοκίνητο μιας ομάδας που τερμάτισε την διαδρομή μπορεί να περιμένει χωρίς ποινή το ζευγάρι του για να ξεκινήσουν μαζί την ειδική δοκιμασία.
9.5 Ο κριτής της αφετηρίας προσμετρά τα πέντε τελευταία δευτερόλεπτα που σημαίνουν την είσοδο του πρώτου αυτοκινήτου στην Δοκιμασία. Το πρώτο αυτοκίνητο υποχρεούται να μπει στην ειδική δοκιμασία μέσα στα επόμενα 60 δευτερόλεπτα. Αν δεν μπορέσει να το κάνει αναβάλλεται η εκκίνηση για 3 λεπτά και τους επιβάλλεται η ποινή για το χάσιμο μιας σειράς εκκίνησης (παρ. 11). Αν και πάλι δεν εκκινήσει θεωρείται ότι παρέκαμψε την ειδική (παρ. 10). Το δεύτερο αυτοκίνητο υποχρεούται να μπει στην ειδική δοκιμασία μέσα στα επόμενα 60 δευτερόλεπτα. Αν δεν μπορέσει να το κάνει θεωρείται ότι παρέκαμψε την Δοκιμασία, ενώ είχε ξεκινήσει ένα της αυτοκίνητο (παρ. 10.).
9.15 Σε κάθε Ειδική θα πρέπει να υπάρχουν, ανάλογα με το μήκος και τις δυσκολίες, Σημεία Ελέγχου Διέλευσης (ΣΕΔ) με ελάχιστο τα 2 ΣΕΔ. Στο Συμπληρωματικό Κανονισμό ή με Δελτίο Πληροφοριών πριν την εκκίνηση του κάθε Σκέλους θα πρέπει να αναφέρονται τα ΣΕΔ κάθε Δοκιμασίας. Σε κάθε ΣΕΔ θα πρέπει να υπάρχει κριτής που να σημειώνει τα αυτοκίνητα που πέρασαν χωρίς να χρειάζεται να σταματά το αυτοκίνητο. Για να θεωρηθεί ότι ένα αυτοκίνητο πέρασε το ΣΕΔ μιας Ειδικής Διαδρομής πρέπει να περάσει το πάσαλο που ορίζει το ΣΕΔ και το τελευταίο σημείο του αυτοκινήτου (πίσω προφυλακτήρας). Σε ειδικές περιπτώσεις μπορεί ο Οργανωτής να ορίσει διαφορετικό τρόπο που θα θεωρείτε διέλευση του ΣΕΔ (πχ. διέλευση μπροστινών τροχών). Οι περιπτώσεις αυτές θα πρέπει να διευκρινίζονται σαφώς στην ενημέρωση των αγωνιζομένων.
9.16 Για κάθε δύσκολο σημείο της διαδρομής, όπου δεν υπάρχουν φυσικά σημεία αγκύρωσης, η οργάνωση μπορεί (και πρέπει) να προβλέψει τεχνητά σημεία (οχήματα, συρματόσχοινα κλπ). Αυτά θα πρέπει να είναι διαθέσιμα σε όλα τα πληρώματα. Με απόφαση του Αλυτάρχη, για ειδικούς λόγους, μπορεί σε κάποιο σημείο να προστεθεί και μετά τη διέλευση κάποιων πληρωμάτων τεχνητό σημείο για τα υπόλοιπα πληρώματα.

ΑΡΘΡΟ 10 ΠΟΙΝΕΣ
Α. Ειδικές Διαδρομές
Οι ποινές στις Ειδικές Διαδρομές είναι ανεξάρτητες για κάθε αυτοκίνητο της ομάδας και προστίθενται.
10.1 Για κάθε λεπτό καθυστέρησης: 1 λεπτό.
10.2 Για κάθε λεπτό προπορείας: 2 λεπτά.
10.3 Για κάθε χρόνο ΣΕΧ ή σφραγίδα ΣΕΔ που λείπει: Όπως ορίζεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό.
10.4 Οι ποινές για κάθε αυτοκίνητο, ομάδας ή ανεξάρτητο, που εκκίνησε και δεν τερμάτισε είναι τα ΣΕΔ που δεν πέρασε και το ΣΕΧ τερματισμού που δεν έφτασε.
10.5 Οι ποινές για κάθε αυτοκίνητο, ομάδας ή ανεξάρτητο, που δεν εκκίνησε είναι τα ΣΕΔ που δεν πέρασε και τα ΣΕΧ εκκίνησης και τερματισμού.
10.6 Είναι δυνατόν κάποια σημεία στις Ειδικές Διαδρομές, τα οποία θα πρέπει ρητά να αναφέρονται στο Βιβλίο Διαδρομής (Road Book), να προσδιορίζονται από πασσάλους ή/και κορδέλες ή με προφορική ενημέρωση του Αλυτάρχη, που ορίζουν τα όρια μέσα από τα οποία θα πρέπει να περάσουν τα αυτοκίνητα. Επαφή με πάσσαλο ή κορδέλα δεν επιφέρει ποινή. Αν ένα αυτοκίνητο περάσει έξω από το όριο τρείς ή τέσσερις τροχούς, για οποιοδήποτε λόγο, υποχρεούται να ξαναμπεί από το ίδιο ή προγενέστερο σημείο στη διαδρομή για να συνεχίσει. Διαφορετικά θεωρείται ότι παράκαμψε το αυτοκίνητο αυτό την συγκεκριμένη διέλευση και επιβάλλεται η ποινή ενός ΣΕΔ.


Β. Ειδικές Δοκιμασίες
Η ποινή για τις ομάδες στις Ειδικές Δοκιμασίες είναι μία.
10.7 Για κάθε δευτερόλεπτο του χρόνου που έκανε η ομάδα: 1δευτερόλεπτο.
10.8 Για κάθε ΣΕΧ ή διέλευση ΣΕΔ που λείπει: Όπως ορίζεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό.
10.9 Η ποινή της Ειδικής για τις ομάδες είναι ο χρόνος που πραγματοποίησε η ομάδα αν κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό το ένα ή και τα δύο αυτοκίνητα συν οι ποινές για τα ΣΕΧ Εκκίνησης, ΣΕΔ και ΣΕΧ Τερματισμού που λείπουν από το ένα ή και τα δύο αυτοκίνητα.
10.10 Η ποινή της Ειδικής για τα ανεξάρτητα αυτοκίνητα είναι ο χρόνος που πραγματοποίησε, αν κατάφερε να φτάσει στον τερματισμό συν οι ποινές για τα ΣΕΧ Εκκίνησης, ΣΕΔ και ΣΕΧ Τερματισμού που λείπουν.
10.11 Στις ειδικές ορισμένα σημεία προσδιορίζονται από πασσάλους ή/και κορδέλες ή με προφορική ενημέρωση του Αλυτάρχη, που ορίζουν τα όρια μέσα από τα οποία θα πρέπει να περάσουν τα αυτοκίνητα. Επαφή με πάσσαλο ή κορδέλα δεν επιφέρει ποινή. Αν ένα αυτοκίνητο περάσει έξω από το όριο τρείς ή τέσσερις τροχούς, για οποιοδήποτε λόγο, υποχρεούται να ξαναμπεί από το ίδιο ή προγενέστερο σημείο στη διαδρομή για να συνεχίσει διαφορετικά θεωρείτε ότι δεν ολοκλήρωσε το αυτοκίνητο την ειδική και επιβάλλονται οι προβλεπόμενες ποινές (10.9 - 10.10).

Γ. Απλές διαδρομές
Οι ποινές στις Απλές Διαδρομές είναι ανεξάρτητες για κάθε αυτοκίνητο της ομάδας και προστίθενται.
10.1 Για κάθε λεπτό καθυστέρησης: 10 δευτερόλεπτα.
10.2 Για κάθε λεπτό προπορείας: 20 δευτερόλεπτα.
10.3 Για κάθε χρόνο ΣΕΧ ή σφραγίδα ΣΕΔ που λείπει: Όπως ορίζεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό.
10.4 Οι ποινές για κάθε αυτοκίνητο, ομάδας ή ανεξάρτητο, που εκκίνησε και δεν τερμάτισε είναι τα ΣΕΔ που δεν πέρασε και το ΣΕΧ τερματισμού που δεν έφτασε.
10.5 Οι ποινές για κάθε αυτοκίνητο, ομάδας ή ανεξάρτητο, που δεν εκκίνησε είναι τα ΣΕΔ που δεν πέρασε και τα ΣΕΧ εκκίνησης και τερματισμού.

ΑΡΘΡΟ 11 ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΟΙΝΕΣ
Οι Ειδικές Ποινές προστίθενται στις υπόλοιπες ποινές.
11.1 Μέγιστη Επιβαλλόμενη Ποινή (ΜΕΠ): Όπως ορίζεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό.
11.2 Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης για κάθε Διαδρομή (ΣΕΧ-ΣΕΧ): Όπως ορίζεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό με ποινή τη ΜΕΠ.
11.3 Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης για κάθε Σκέλος: Όπως ορίζεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό με ποινή τη ΜΕΠ.
11.4 Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης για τον αγώνα: Όπως ορίζεται στο Συμπληρωματικό Κανονισμό με ποινή τη ΜΕΠ.
11.5 Χάσιμο σειράς στην εκκίνηση κάθε διαδρομής: 5 λεπτά για την ομάδα (για κάθε ομάδα που περνάει μπροστά).
11.6 Είσοδος στο ΣΕΔ από την αντίθετη μεριά, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο: η ποινή του ΣΕΔ.
11.7 Είσοδος στο ΣΕΧ από την αντίθετη μεριά, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο: η ποινή του ΣΕΧ.
11.8 Μη χρήση ιμάντα σε δέσιμο εργάτη σε δέντρο: 10 λεπτά για κάθε χρήση του εργάτη.
11.9 Μη χρήση κουβέρτας – πατάκι σε συρματόσχοινο: 10 λεπτά για κάθε χρήση του εργάτη.
11.10 Μη χρήση ζώνης ασφαλείας : 10 λεπτά κάθε φορά.
11.11 Μη χρήση κράνους ασφαλείας : 10 λεπτά κάθε φορά.
11.12 Επαφή – βοήθεια απευθείας με τα χέρια του αυτοκινήτου : 10 λεπτά κάθε φορά.
11.13 Επαφή– βοήθεια του συρματόσκοινου του εργάτη (υπό τάση) : 10 λεπτά κάθε φορά.
11.14 Οι παραπάνω ποινές, 11.8-11.9-11.10-11.11-11.12-11.13, με πρόταση του Αλυτάρχη προς τους Αγωνοδίκες, μπορούν να φτάσουν μέχρι τον Αποκλεισμό από τον αγώνα, όταν το πλήρωμα δεν συμμορφώνεται με τις υποδείξεις των Στελεχών του αγώνα.

11.15 Αν για οποιοδήποτε λόγο σταματήσει οριστικά η διεξαγωγή μιας διαδρομής πριν από τη διέλευση του τελευταίου πληρώματος είναι δυνατών να διαμορφωθεί κατάταξη της διαδρομής δίνοντας σε όλα τα πληρώματα που δεν συμπλήρωσαν τη διαδρομή λόγο της διακοπής το χειρότερο χρόνο που επετεύχθη πριν από τη διακοπή του αγώνα. Αυτή η κατάταξη μπορεί να διαμορφωθεί ακόμα και αν ένα πλήρωμα πέρασε τη διαδρομή σε φυσιολογικές συνθήκες. Η εφαρμογή αυτών των διατάξεων ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Αλυτάρχη που επικυρώνεται από τους Αγωνοδίκες. Σε περίπτωση που ο Αλυτάρχης θεωρήσει σαν μη φυσιολογικό το χειρότερο χρόνο που επετεύχθη μπορεί να διαλέξει μεταξύ των άλλων τεσσάρων χειρότερων χρόνων, αυτόν που θα είναι κατά τη γνώμη του, ο πιο αντιπροσωπευτικός. Τέλος κάθε πλήρωμα υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή του αγώνα δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα χρεωθεί με τον χρόνο που επέτυχε, ασχέτως αν ο χρόνος αυτός είναι καλύτερος από τον υποθετικό χρόνο που δόθηκε στα άλλα πληρώματα.
11.16 Για να καταταγεί και να βαθμολογηθεί μια ομάδα ή ένα ανεξάρτητο αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει εκκινήσει, όπως προβλέπεται από τα αντίστοιχα άρθρα, τα 2/3 των Διαδρομών και των Δοκιμασιών του αγώνα. Σε διαφορετική περίπτωση θα αναφέρεται στα αποτελέσματα ότι δεν τερμάτισε (DNF).

ΑΡΘΡΟ 12 ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΑΣΦΑΛΙΣΗ
12.3 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλιση του διαγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους. Η ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή της εκκίνησης, παύει δε να ισχύει με τη λήξη της υποβολής ενστάσεων ή τη λήξη της παιδιάς ή την εγκατάλειψη της προσπάθειας ή τον αποκλεισμό του διαγωνιζομένου.
Τα όρια ασφαλιστικής κάλυψης πρέπει να αναφέρονται στον ειδικό κανονισμό.
(Τυχόν οχήματα υποστήριξης των διαγωνιζομένων έστω και αν είναι εφοδιασμένα µε τις ειδικές πινακίδες «SERVICE» του Οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν σαν συμμετέχοντα στον αγώνα, κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλισή του και κινούνται κάτω από τη δική τους και µόνο ευθύνη).

ΑΡΘΡΟ 15 ΑΡΙΘΜΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
15.1 Ο Οργανωτής θα καθορίζει οριστικά τη σειρά εκκίνησης, λαμβάνοντας υπόψη την μέχρι στιγμής βαθμολογία ή αν πρόκειται για το πρώτο αγώνα, τη βαθμολογία της προηγούμενης χρονιάς. Για τις ομάδες προστίθενται οι βαθμοί του κάθε αυτοκινήτου για να βγει η βαθμολογία τους για τη σειρά εκκίνησης.

ΑΡΘΡΟ 17 ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ
17.3 Ο διοικητικός έλεγχος θα αφορά έλεγχο των εγγράφων:
― αγωνιστικές άδειες
― άδειες οδήγησης
― πιστοποιητικό ιδιοκτησίας του οχήματος
― διάφορες εξουσιοδοτήσεις
― ασφάλεια οχήματος
Θα γίνει εξακρίβωση:
― της ταυτότητας του πληρώματος.
― των στοιχείων του οχήματος βάσει των επισήμων εγγράφων του, δηλαδή πινακίδες και άδειες κυκλοφορίας, έλεγχος κυριότητας των οχημάτων µε βάση των αριθμό πλαισίου κλπ.
Στην περίπτωση οχήματος µε συμβατικούς αριθμούς που είναι ιδιοκτησίας διαφορετικής από τον συμμετέχοντα είναι απαραίτητη η παρουσίαση έγγραφης εξουσιοδότησης του ιδιοκτήτη για τη χρησιμοποίηση του οχήματος.
17.4 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν µε το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ. Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να µην είναι σύμφωνο µε τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης µπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα.
17.5 Σε κανένα όχημα δεν θα επιτραπεί η εκκίνηση αν δεν είναι σύμφωνο µε τον παρόντα κανονισμό.
17.6 Συμπληρωματικοί έλεγχοι μπορούν να γίνουν τόσο στα µέλη του πληρώματος όσο και στο όχημα σ’ οποιαδήποτε στιγμή στη διάρκεια του αγώνα. Ο διαγωνιζόμενος είναι υπεύθυνος ώστε το όχημα του να είναι σύμφωνο µε τις τεχνικές προδιαγραφές σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Η παρουσίαση του οχήματος στον τεχνικό έλεγχο θεωρείται σαν σιωπηρή δήλωση ότι το όχημα είναι σύμφωνο µε τους κανονισμούς.

ΑΡΘΡΟ 18 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
18.2 Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να φέρουν κατά τη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών και Δοκιμασιών, για όσο χρόνο συμμετέχουν και αγωνίζονται, προστατευτικό κράνος εγκεκριμένου τύπου. Η υποχρέωση αυτή δεν ισχύει αν διακόψουν για οποιοδήποτε λόγο τον αγώνα και για όσο χρόνο διαρκεί η διακοπή.
18.3 Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι πρέπει υποχρεωτικά να είναι δεμένοι με τις ζώνες ασφαλείας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα όταν βρίσκονται εντός του αυτοκινήτου.
18.4 Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι απαγορεύεται να ακουμπούν οποιοδήποτε μέρος του αυτοκινήτου για να το βοηθήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα. Επιτρέπεται η χρήση ιμάντα ή σκοινιού για τις περιπτώσεις αυτές.
18.5 Για την ασφάλειά τους οι αγωνιζόμενοι απαγορεύεται να πιάνουν το συρματόσχοινο του εργάτη όταν αυτό βρίσκεται υπό τάση και έλκει το όχημα.
18.6 Μέσα στο αυτοκίνητο απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα ή εργαλεία.
18.7 Σε περίπτωση μη τήρησης των παραπάνω δεν θα επιτρέπεται η εκκίνηση ή αν διαπιστωθεί κατά τη διάρκεια του αγώνα θα επιβάλλονται οι αντίστοιχες ποινές και θα απαγορεύεται η συνέχιση του αγώνα μέχρι το πλήρωμα να συμμορφωθεί με τα παραπάνω.
User avatar
Dista
Posts: 296
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:30
Location: Στα βουνά και τις θάλασσες.
Contact:

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by Dista »

Και με απλά λόγια, οι ουσιαστικές αλλαγές είναι:
- Οι παλαιές “Απλές” διαδρομές ξεχώρισαν σε δύο. Στις Απλές που είναι πια μόνο για να πάμε από το ένα σημείο στο άλλο και οι οποίες πρέπει να είναι με άπλετο χρόνο για να μη τρέχουμε στους δρόμους και στα χωριά αλλά να πηγαίνουμε χαλαρά, και στις Ειδικές Διαδρομές που είναι όλες αυτές οι δύσκολες διαδρομές που “αγωνιζόμαστε”. Σε αυτές λοιπόν οι ποινές είναι πια ίδιες με τον Ειδικών Δοκιμασιών (τις παλαιές Ειδικές). Συνεχίζουν να μετριόνται σε ολόκληρα λεπτά αλλά πλέον η ποινή είναι ολόκληρος ο χρόνος μας (για 10 λεπτά καθυστέρηση η ποινή θα είναι 10 λεπτά και όχι 1 λεπτό και 40 δευτ.).
- Απαγορεύεται πλέον, για την ασφάλεια μας, να ακουμπάμε ή να κρεμόμαστε από το αυτοκίνητο και το συρματόσκοινο όταν είναι υπό τάση και κυρίως το τράβηγμα του για να το βοηθήσουμε. Για το αυτοκίνητο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ιμάντα ή σκοινί για να το κρατήσουμε από μακρυά.
- Πρέπει πάντα να δενόμαστε όταν είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο. Άρα οι συνοδηγοί με το που ξαναμπαίνουν στο αυτοκίνητο πρώτα δένονται και μετά ξεκινάει ο οδηγός (ακόμα και στις Ειδικές).
- Κράνος φοράμε πλέον και στις Ειδικές Διαδρομές (τις παλαιές δύσκολες απλές).
- Τα συστήματα ασφαλείας (cage, ζώνες, καθίσματα, πυροσβεστήρες) όπως τα ξέρετε από το Πλαίσιο της ΕΘΕΑ. Ετοιμάζετε από τη Τεχνική Επιτροπή της ΕΘΕΑ και ο Τεχνικός Κανονισμός που θα προβλέπει όλα αυτά καθώς και τα εξωτερικά cage.
- Επιτρέπεται ένα αυτοκίνητο που τερμάτισε να περιμένει χωρίς ποινή το ζευγάρι του που καθυστερεί για να ξεκινήσουν μαζί την επόμενη διαδρομή ή δοκιμασία. Άρα ποινή παίρνουν μόνο για τη καθυστέρηση του δεύτερου.
- Μπορεί ο οργανωτής να ορίσει σαν διέλευση ΣΕΔ μιας ειδικής άλλο σημείο του αυτοκινήτου (για πχ. σε πολύ δύσκολη έξοδο να έχει ΣΕΔ στην έξοδο που να διαφοροποιεί τα αυτοκίνητα που κατάφεραν να βγάλουν τους μπροστινούς τροχούς).
- Το θέμα με τις κορδέλες και την οριοθέτηση άλλαξε. Αν ένα αυτοκίνητο βγει από τη διαδρομή μπορεί να επιστρέψει σε αυτή (από το ίδιο ή προηγούμενο σημείο) και να προσπαθήσει ξανά και ξανά μέχρι να περάσει. Απλά καθυστερεί και επιβαρύνεται με χρόνο άρα και ποινή. Επίσης μπορεί το ζευγάρι του να βγει, να πάει γύρο-γύρο, να το βοηθήσει και να επιστρέψει μετά από εκεί που βγήκε για να συνεχίσει.
- Δεν κατατάσσονται και δεν βαθμολογούνται πληρώματα που δεν έχουν ξεκινήσει τουλάχιστον τα 2/3 των διαδρομών.
User avatar
ΒαλαντηςΧ4
Posts: 176
Joined: Fri Jun 19, 2009 18:45
Location: Κομοτηνή

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by ΒαλαντηςΧ4 »

Αγαπητοί φίλοι, οι συμμετοχές έκλεισαν με βάση αυτό το δεδομένο και λαμβάνοντας υπόψη την περσινή βαθμολογία του κυπέλου περιπέτειας η σειρά εκκίνησης του 1st Κomotini Adventure Trophy 2010 έχει ως έξης :
ΣΕΙΡΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ 1st Komotini Adventure trophy 2010

Σειρά Πλήρωμα Βαθμολογία 2009
1 Μουρατίδης Χ. Βοσβόλης Θ. 110
Φυτάς Γ. Κεχαγιάς Π.
2 Θεολόγης Γ. Θεολόγης Κ. 100
Τζιρήνης Α. Παλαμπουγίουκης
3 Ματσκίδης Γ. Ιατρίδης Κ. 85
Βαστέας Μ. Αλατζογιάννης Α.
4 Λιανίδης Β. Παναγιώτοφ 50
Λιανίδης Δ. Τσεκμετζόγλου Α.
5 Μισερλής Φ. Κοσμάς Α. 47
Νταής Μ. Ξανθός Μ.
6 Ραυτόπουλος Β. Μπάρλος Β. 39
Πολίτης Κ. Αλεύρης Δ.
7 Μισκής Μ. Χαραμπάκης 22
Μπάλος Α. Κούρτης
8 Μπατακόιας Π. Καλαιτζίδης Φ. 22
Καραχατζής Φ. Μπαινέτας Ι.
9 Πεχλιβανίδης Α. Καρακολίδης Β. 21
Πεχλιβανίδης Λ.
10 Γιμουσάκης Μ. Φραντζής Κ. 19
Κυριακίδης Ι. Πανταζής Δ.
11 Χ''Βασιλείου Β. Δημητριάδης Θ. 19
ΑθανασιάδηςΙ. Κάβουρας Β.
12 Τοπαλούδης Ι. Βασιλείου Φ. 18
Σαπουντζής Μ. Τατσίλης Γ.
13 Τσουρλάκης Ε. Διαμαντής Γ. 10
Ψιστάκης Μ. Χ''Δάκης Μ.
14 Παπαδόπουλος Ι. Κατσιμαλής Σ. 9
Γεωργίου Α. Κολύβας Π.
15 Μιχάλας Μ. Λιάπης Ν. 0
Κουζούκας Ε. Καραγιάννης Φ.
16 Τελειογλανίδης Χ. Σαβουλίδης Μ. 0
Φασέκης Ε. Δήμου Γ.
17 Τουτουντζής Σ. Καρακώστας Δ. 0
Μπαρμπέρης Β. Αντωνιάδης Δ.
18 Mehmet B. Turgut B. 0
Huseyin A. Metin P.
19 Ali D. Murat Y. 0
Leon B. Ertan E.
20 Ahmet T. Necmi In. 0
Arda G. Sendar U.
21 Gunes T. Bayram E. 0

Σας περιμένουμε καλό ταξίδι και καλή αντάμωση :P
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
mbg
Posts: 188
Joined: Thu Jun 18, 2009 10:37

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by mbg »

Dista wrote:Και με απλά λόγια, οι ουσιαστικές αλλαγές είναι:
- Το θέμα με τις κορδέλες και την οριοθέτηση άλλαξε. Αν ένα αυτοκίνητο βγει από τη διαδρομή μπορεί να επιστρέψει σε αυτή (από το ίδιο ή προηγούμενο σημείο) και να προσπαθήσει ξανά και ξανά μέχρι να περάσει. Απλά καθυστερεί και επιβαρύνεται με χρόνο άρα και ποινή. Επίσης μπορεί το ζευγάρι του να βγει, να πάει γύρο-γύρο, να το βοηθήσει και να επιστρέψει μετά από εκεί που βγήκε για να συνεχίσει.
- Δεν κατατάσσονται και δεν βαθμολογούνται πληρώματα που δεν έχουν ξεκινήσει τουλάχιστον τα 2/3 των διαδρομών.
Δηλαδη αν σε παρει τηλ. η γυναικα σου την ωρα που εισαι εντος της ειδικης δοκιμασιας και σου πει οτι δεν εχει μανεστρα να σου μαγειρεψει μπορεις να ανοιξεις τις κορδελες να πεταχτεις μεχρι το μαρκετ και να επιστρεψεις απο το ιδιο σημειο? Το ιδιο μπορεις να το ξανακανεις αν σε ξαναπαρει και σου ζητησει φυλλο κρουστας? :lol: :lol: :lol:
Ρωταω γιατι δεν καταλαβαινω σε τι βελτιωνει αυτη η αλλαγη τους αγωνες καθως και πως ξεχωριζει ο καλος οδηγος που περναει απο ενα σημειο χωρις να βγει απο την κορδελα απο αυτον που δεν μπορει να το κανει.
Επισης καλο θα ηταν να δινουμε νεκρο χρονο στον οδηγο και τον συνοδηγο για να μπορουν να ανταποκρινονται στο καλεσμα της φυσης(χεσιμο στο παραδοσιακοτερο)
User avatar
catfotis
Posts: 110
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:11
Location: ΓΡΕΒΕΝΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Contact:

Re: 1st Komotini Adventure Trophy 2010

Post by catfotis »

Οι ομαδες απο τα Γρεβενα ειναι ετοιμες.Πριν απο λιγες ωρες τα αυτοκινητα φορτωθηκαν στη νταλικα του Γιωργου,δεθηκαν με 16 ιμαντες και ειναι ετοιμα για αναχωρηση στις 06.00πμ.Μια σταση στην Καβαλα για τοποθετηση teratrip και αφιξη στην Κομοτηνη κατα το μεσημερι.Καλη ανταμωση και να περασουμε καλα.http://img534.imageshack.us/img534
''Η Ρωμανια κι' αν περασεν,ανθει και φερει κι' αλλο'' www.4x4grevena.gr
Post Reply

Return to “Αγώνες 4Χ4”