Διαβαστε το.....4χ4 party

Άβαταρ μέλους
quinda
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 28, 2009 21:16

Διαβαστε το.....4χ4 party

Δημοσίευσηαπό quinda » Δευτ Απρ 18, 2016 21:18

Πολλα και διαφορα πρεπει να συμβαινουν γυρω μας και σιγουρα το πουστριλικη εχει πρωταγωνιστικο ρολο....και όχι απαραίτητα παντα από τους φιλους μου στην Αθηνα,αλλα απ τα καλοπαιδα φαντάσματα ,τους εδώ πανω μερια!!!
Συμμαχιες ,ιντριγκες,κοντρες ,προσωπικες διαφορες,ζηλιες...και μετα θελετε να παμε μπροστα και να κανουμε αγωνες!!!Χλωμο το βλεπω...
Εγω δεν παιρνω το μερος του Αρη...αλλα είμαι υπερ της λογικης και των στοιχειων...

Όπως και να χει ριξτε μια ματια για να δειτε πως παραθετει τα γεγονοτα ο Αρης...
Το εχω κανει αντιγραφη από αλλου που το ανεβασε....


Τα εν οίκω μη εν δήμω !

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » 18 Απρ 2016, 20:18

'Δημοσίευσηαπό xeilas » Δευτ Ιαν 04, 2016 18:49
Μέχρι την τελική απόφαση και έγκριση από την ΟΜΕΑ ,

Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε αιτηθεί :

3 κατηγορίες και
ότι θα είναι με μονά αυτοκίνητα .

Ανάλογα με την κατηγορία που θα αγωνισθούν τα οχήματα θα αντιμετωπίσουν
διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας, σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας που η κάθε κατηγορία διαθέτει,
οι οποίες θα καθορίζονται στο Road Book.

Τα σημαντικότερα και ο διαχωρισμός στα απαιτούμενα είναι ο εξής :

1. Hoby Trophy :
. Δεν επιτρέπετε η συμμετοχή αυτοκινήτων με αγωνιστικές πινακίδες,
εκτός αν το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας του οχήματος το εντάσσει σε αυτή την κατηγορία
. Ο κινητήρας πρέπει να είναι αυτός που αναφέρει η άδεια κυκλοφορίας .
Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με τα αρχικά εργοστασιακά καπό και πόρτες με τζαμί .

Κύριο τοξύλιο για όσα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν εκ κατασκευής.

1 εργάτη μπροστά.

2 Adventure Trophy:
Κλωβό ασφαλείας που θα αποτελείται τουλάχιστον από κύριο τοξύλιο,
μπροστινό και πλαϊνά ημιτοξύλια. Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος
σύμφωνα με το παράρτημα J των τεχνικών κανονισμών,
με τις τυπικές μηχανολογικές πρακτικές και με σωλήνα προδιαγραφών για τέτοια χρήση.

Ζώνες τριών η περισσοτέρων σημείων

1 τουλάχιστον μπλόκε διαφορικό

1 εργάτη μπροστά.


3 Extreme Trophy:
Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με ολικό εσωτερικό ή εξωτερικό κλωβό.
Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος σύμφωνα με με το παράρτημα J των τεχνικών κανονισμών,
τις τυπικές μηχανολογικές πρακτικές και σωλήνα με προδιαγραφές για τέτοια χρήση.

Μπλοκε διαφορικά μπρος πίσω.

Ζώνες τριών η περισσοτέρων σημείων στήριξης που ανταποκρίνεται στα γνωστά Ευρωπαϊκά , Αμερικάνικα , Αυστραλιανά ή FIAπρότυπα .

Αγωνιστικά καθίσματα που ανταποκρίνεται στα γνωστά Ευρωπαϊκά , Αμερικάνικα , Αυστραλιανά ή FIAπρότυπα .

1 τουλάχιστον εργάτη μπροστά (ηλεκτρικό ¬μηχανικό –υδραυλικό)'


'Ανάλογα με την κατηγορία που θα αγωνισθούν τα οχήματα θα αντιμετωπίσουν
διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας, σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας που η κάθε κατηγορία διαθέτει,
οι οποίες θα καθορίζονται στο Road Book.'

!!!!!!!!!
Δηλαδή ότι ακριβώς λέει ο τεχνικός κανονισμός trophy για τις κατηγορίες , που ψηφίστηκε από την επιτροπή !

'Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος σύμφωνα με με το παράρτημα J'

Να χαμε να λέμε δηλαδή … αυτά που ζητάγανε από μόνοι τους τώρα λένε ότι τους τα φορτώσαμε !!!

Να διευκρινίσω εδώ ότι η επιτροπή αιτήθηκε από την ΟΜΑΕ παράταση για την σύνδεση του cage από την καρότσα στο σασί , όσων αγωνιστικών της Τ1 είχαν πρόβλημα ,για δυο χρόνια και τελικά μας δόθηκε ένας χρόνος παράτασης ...πράγμα που θα ισχύσει και για τους αγώνες trophy ...

Τι παραπάνω άλλαξε ?
Τα αγωνιστικά θα πρέπει να είναι αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον δρόμο , με φλας , φώτα, κόρνα …αυτοκίνητα ! όχι κατασκευές και σωληνωτά που δεν προστατεύουν απόλυτα το πλήρωμα , άρα με παρμπρίζ και πόρτες , μπήκε και όριο ελαστικού με max τις 40inc στην κατηγορία pro .
Στην μεγάλη κατηγορία μπήκε και η απαίτηση για πυρόσβεση , ότι δηλαδή και στην Τ1 .

Θέλετε να ξέρετε ποιος πρωτοστάτησε να φύγουν τα σωληνωτά από τα trophy και να έχουμε αυτοκίνητα ?
Τα λέει ο ΡΟΥΛΗΣ απο την Κομοτηνή εδώ :

'με ειχε ενοχλησει παρα πολυ οταν εγινε η συναντηση στην πολη μου με την ομαε και καποια ατομα απο διαφορες πολεις ,ενεργοι και μη στους αγωνες,ζητουσαν επιμονα τον αποκλησμο των σωληνωτων απο τους αγωνες.μπραβο ρε παιδια πολυ ωραια.τωρα ολοι λιγο πολυ εχουμε μια απο τα ιδια.'

Όλα καλά λοιπόν μέχρι εδώ .

Τον Φεβρουάριο , έγινε τηλεφωνική πρόσκληση σε όλους τους διοργανωτές των αγώνων του ημερολογίου , ώστε να συζητήσουμε τους κανονισμούς , να αιτιολογήσουμε , να τους ακούσουμε και γενικότερα να προλάβουμε τυχόν προβλήματα .
Σε αυτήν την συνάντηση ο πρόεδρος του action club δεν προσήλθε …
Στην ερώτηση μου επί του θέματος στον κύριο Κανιμά προχτές η απάντηση είχε ως εξής :
Ο Γώγος είναι ο πατέρας και η μάνα του Trophy στην Ελλάδα , θα έρθει στην ΟΜΑΕ να του διαβάσει τους κανονισμούς ο Σιδέρης ? ποιος είναι ο Σιδέρης ?
* είναι αυτός ο ευτραφής κυριούλης που είχε έρθει στην πόλη σας και τα συμφωνούσατε τότες για τα περί των αγώνων ... αυτά ντε που λέει ο Ρουλης ...


Το ότι ένα trophy έχει άλλο ειδικό βάρος από ένα wt ας πούμε , και σίγουρα μεγαλύτερη επικινδηνώτητα είναι ένα γεγονός που επιβάλει τα αγωνιστικά να έχουν βγάλει ΔΤΤ αρκετά πριν τον αγώνα ώστε να διορθώσουν τυχόν ελλείψεις .Ότι ακριβός γίνετε και με την Τ1 .Η έκδοση δε του δελτίου είναι υποχρέωση του αγωνιζόμενου και όχι της οργάνωσης . Με πρωτοβουλία της ομοσπονδίας , έγινε πρόσκληση για έκδοση ΔΤΤ στην Θεσσαλονίκη και θα ακολουθούσε και δεύτερη η οποία θα κάλυπτε τους ποιο Βόρειους , ο τεχνικός που θα ανέβαινε να κάνει έλεγχο στην Αλεξανδρούπολη , μπορούσε να κάνει αυτήν την δουλειά μόνο την μεγάλη παρασκευή και αυτό λόγο φόρτου εργασίας όπως έμαθα μεταγενέστερα …
Ορίστε τι είχε γραφτεί από την οργάνωση του αγώνα :
'Τρί Απρ 05, 2016 00:54
Μετά από απαίτηση της ΟΜΑΕ θα γίνει και άλλη εκδήλωση στην Κομοτηνή Η Ξάνθη για Δ.Τ.Τ. για τα αυτοκίνητα 4χ4. Εκτός και αν το καταφέρουμε να γίνει στην Ορεστιάδα την παραμονή του Αγώνα.'

Το βράδυ της ακύρωσης του αγώνα , κάλεσα τον κύριο Κανιμα ο οποίος και μου ανέφερε ότι η ημερομηνία είναι απαγορευτική για την έκδοση , καθώς δεν τους βόλευε να κάνουν ταξίδι αυτήν την ημέρα μέχρι την Αλεξανδρούπολη . Κάλεσα άμεσα τον Σιδερη και του ζήτησα να μιλήσει με το ACTION αμέσως ώστε να λυθεί το πρόβλημα .Ο Σιδερης με κάλεσε πίσω μετά από 10 λεπτά και μου είπε ότι όλα τακτοποιήθηκαν και ότι θα πάει ο τεχνικός στην Ορεστιάδα πρώτα και έπειτα την ίδια ημέρα θα πήγαινε να εκδόσει ΔΤΤ και στην Κομοτηνή . Πόρτα πόρτα δηλαδή ...
Ενημέρωσα για την κίνηση μου με γραπτό μήνυμα , την ίδια βραδιά και τον κύριο Κανιμα .

Ας μιλήσουμε λίγο και για την ημερομηνία του αγώνα .
Ξαφνικά το action ενημερώνει για μεταφορά του αγώνα από τον Απρίλιο για το Μάιο .

'Δημοσίευσηαπό ACTION 4X4 CLUB » Πέμ Μαρ 17, 2016 19:58
Mας είχανε προειδοποιήσει εδώ και μέρες από τον Στρατό για την περίπτωση Δραστηριοτήτων στην περιοχή του αγώνα στις 15-16-17 Απριλίου.
Εμείς φροντίσαμε να κάνουμε τις ανάλογες κινήσεις και ζητήσαμε από την ΟΜΑΕ έγκριση και για δεύτερη ημερομηνία διεξαγωγής του Αγώνα μας.

Με την επιβεβαίωση λοιπόν των δραστηριοτήτων του Στρατού τις ημέρες του ACTION EVROS TROPHY μας ήρθε και η έγκριση από την ΟΜΑΕ για 6-7-8 ΜΑΙΟΥ 2016.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ότι το ACTION EVROS TROPHY θα διεξαχθεί στις 6-7-8 ΜΑΙΟΥ 2016 στην ίδια περιοχή του Βορείου Έβρου με έδρα την Ορεστιάδα.

Τα υπόλοιπα παραμένουν όπως έχουν.'


Η ημερομηνία αυτή συμπίπτει με το RALLY ACROPOLIS και ποτέ δεν γίνεται άλλος αγώνας κατά την διεξαγωγή του , πράγμα που είχε κάνει γνωστό στο ACTION και ο κυριος Αποστολίδης πριν το email της αίτησης αλλαγής ημερομηνίας …
Παρ όλα αυτά το αίτημα ήρθε στην ΟΜΑΕ και μαντέψτε ! κατά λάθος έγινε δεκτό και απαντήθηκε ΟΚ ! προσέξτε !!! λέω κατά λάθος , γιατί ακριβός την επόμενη ημέρα που το πήραν χαμπέρι έκαναν ανάκληση της ημερομηνίας και ταυτόχρονα πρόταση για τις 14-15-16 Μαΐου η οποία και έγινε δεκτή ! Παρ όλα αυτά η ενημέρωση ότι η ημερομηνία άλλαξε καθυστέρησε λιγάκι να δημοσιευτεί…ύποπτα αλλά τεσπα ...

'Τρί Απρ 05, 2016 00:54
Εκτός από αυτά έχουμε και άλλο Νέο αν και το γνωρίζεται οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι. Λόγου του RALLY ACROPOLIS υπάρχει πρόβλημα στελέχωσης του αγώνα μας με έγκυρα στελέχη της ΟΜΑΕ και γι αυτόν τον λόγω έχουμε ζητήσει να πάμε μια εβδομάδα μετά.Δηλαδή 13-14-15 ΜΑΙΟΥ. Φυσικά και δεν θέλουμε να κάνουμε αλλαγές και αλλαγές
αλλά αναγκαζόμαστε να στηρίξουμε τον ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ το ACROPOLIS. Περιμένουμε επίσημη απάντηση από ΟΜΑΕ για να το ανακοινώσουμε και εμείς επίσημα .'

Evros Adventure Trophy
Εδώ θα μιλήσουμε για το κανονικό Evros Trophy , αυτό που έχει διοργανώσει επί 9 συνεχή έτη η λέσχη Ορεστιάδας 4Χ4
Σε αυτόν τον αγώνα , κλήθηκα μέσω γνωστού φίλου αγωνιζόμενου εκ θεσσαλονίκης , να βοηθήσω στο marketing του αγώνα εν έτη 2010 .Από το 2011 και έπειτα , βοηθώ σε ότι αφορά όλα τα γραπτά που βλέπετε στο διαδίκτυο . Όπου λοιπόν , βλέπετε nickname Evros Trophy , αυτός είμαι εγώ .
Έχω άψογη συνεργασία όσο με τον Δημήτρη τον Ράπτη τόσο και με τον Δημήτρη τον Δημητριάδη αλλά και με τον Φίλιππο τον Βλασακίδη όλα αυτά τα χρόνια και ποτέ δεν έχουμε αλλάξει κουβέντα . Η δουλειά μου είναι συγκεκριμένη βέβαια και δεν έχω να κάνω με τα της οργάνωσης σχεδιασμού και διεξαγωγής του αγώνα . Παρ όλα αυτά και τις δυο χρονιές που έγινε ο αγώνας , εγώ πλήρωσα κανονικά την συμμετοχή μου αλλά και το κόστος κατασκευής ενός site του http://www.evrostrophy.com το οποίο και δεν είναι ποια στον αέρα λόγο της κατάστασης των αγώνων και λόγο κόστους συντήρησης . Αυτό το site πληρώθηκε αποκλειστικά από εμένα και για να έχετε εικόνα , το 2011 πλήρωσα περίπου 1200 ευρώ τα οποία και ποτέ δεν ζήτησα από την Ορεστιάδα να πάρω πίσω . Τα ποιο πάνω γράφονται για να είμαστε ξεκάθαροι ως προς το πώς βλέπω τους αγώνες και αν έχω βοηθήσει την κατάσταση . Φυσικά τα γραφόμενα μου μπορεί να σας τα επιβεβαιώσει η λέσχη της Ορεστιάδας .
Όλα αυτά γίνανε βεβαία από μέρους μου δίχως να γνωρίζω ότι έχω να κάνω με τους Βροντάκηδες και τους Φουρτουνάκηδες …
Στην Ορεστιάδα υπάρχουν δυο φαμίλιες οι Ραπτάκηδες και οι Γωγουδάκηδες , με χρόνια έχθρα μεταξύ τους και με συμμάχους έκτοτε που υποστηρίζουν ένθερμα και μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος τους τον αρχηγό τους …
Στον WT της Εύβοιας πέρσι , βρήκα τον θωμα τον Γωγο μαζί με τον Γιάννη τον Βραχνίδη . Εκείνη την ημερομηνία , η Ορεστιάδα είχε ήδη ξεκινήσει το promotιοn του EVROS 2016 . Έχοντας την άδεια από τον Ράπτη , μίλησα με τον Γώγο και τον Βραχνίδη και από τον πρώτο ζήτησα να έρθει και να βοηθήσει σε σημαντικό κομμάτι της οργάνωσης του ΕΑΤ 2016 . Η αλήθεια είναι ότι δεν μου απάντησε ούτε θετικά αλλά ούτε αρνητικά μα το μόνο που μου είπε ήταν ότι , ξέρεις , εγώ ήμουν έτοιμος να κάνω αγώνα φέτος, αλλά αφού ξεκινήσατε εσείς έκανα πίσω !
Μετά από καμιά εικοσαριά ημέρες το Action ανακοίνωσε αγώνα 20 ημέρες πριν την ημερομηνία που είχε ζητήσει η Ορεστιάδα !?!?!?!?

Η ΟΜΑΕ από την πλευρά της , αρνήθηκε να αστυνομεύσει την κατάσταση και να μοιράσει σωστά ημερολογιακά τους αγώνες , ώστε να μην έχουμε τρικλοποδιές , λόγο του ότι και οι δυο αγώνες ήταν φιλικοί !!! :banging:

Τελικά και αφού έγινε ανοιχτή πρόταση από την Ορεστιάδα στο ACTION για πραγματοποίηση ενός κοινού αγώνα των δυο λεσχων σε μια ημερομηνία και το ACTION την απέρριψε , έγινε ΔΣ στην Ορεστιάδα και ψηφίστηκε η μεταφορά του αγώνα για τον Σεπτέμβριο και το πάγωμα του promotion αλλά και της κάθε αναφοράς του αγώνα που εκπροσωπώ στα media μέχρι να τελειώσει ο αγώνας του ACTION.Αυτή , ήταν μια στρατηγική κίνηση και θεωρήθηκε ότι όσο καλύτερα πάει ο αγώνας του ACTION τόσο θα ευνοηθεί το EVROS TROPHY αφού τα αυτοκίνητα θα ήταν πλέων σύννομα και έτοιμα από ΔΤΤ αλλά και οι αγωνιζόμενοι που τρέχουν μόνο TROPHY θα είχαν στην κατοχή τους ετήσιες λισνανς . Ένα ακόμα αβαντάζ θα ήταν αν οι ξένοι , που είχε υποσχεθεί το action ότι θα φέρει , γούσταραν το παιχνίδι , τότε σίγουρα θα τους ξαναβλέπαμε ! Ιδανικό σενάριο επιτυχίας !!!!

Σταμάτης Μελέτης
Τον εν λόγο κύριο , δεν τον ξέρω … νέος οργανωτής στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου , νομίζω έχει κάνει κάνα δυο αγώνες …
Ο εν λόγο κύριος, αφού αιτήθηκε ακρόαση από την επιτροπή κάπου τον Σεπτέμβριο , μας ζήτησε να του φτιάξουμε έναν κανονισμό , για τον πως θα μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα ένας αγώνας CROSS COUNTRY και ποιες θα ήταν οι απαιτήσεις της ομοσπονδίας … Οι αγώνες cross country και rally raid δεν επιτρέπονται μετά από απόφαση του ΔΣ της ομοσπονδίας ούτε ως χρήση του όρου από το 2015 … Παρ όλα αυτά , η επιτροπή έχει ξεκινήσει να δουλεύει επί αυτού , μιας και μας έχει βάλει dead line !
Αν λοιπόν παραξενεύεστε να καταλάβετε γιατί ο κύριος Μελέτης βρίζει την επιτροπή στα media , καταλαβαίνετε τον λόγο … μάλλον δεν είμαστε του χεριού του και μας φοβάτε … η μάλλον προσπαθεί να μας μαλακώσει ...δεν ξέρω ...
Κάνε δουλειά σου κύριε …από εμάς θα έχεις αυτό που ζήτησες εμπρόθεσμα , μην φοβάσαι …
θα βρεθούμε πάλι στην ίδια αίθουσα σύντομα , στα ίδια καθίσματα να συζητήσουμε σαν κύριοι .

Επίλογος
Αυτό που ξέχασε να αναφέρει ο φίλος Κανιμάς στο γραπτό του :
'Φροντισε ο κ.Κοσμας να με παρει τηλεφωνο και να μου πει οτι ο αγωνας ακυρωθηκε λογω ελειψης συμμετοχων.'
είναι η προσθήκη στην παραπάνω πρόταση που του είπα στο τηλέφωνο αλλά έντεχνα αποφεύγει να αναφέρει … στην ποιο πάνω πρόταση προσθέστε το : και ψάχνετε εξιλαστήριο θύμα !

Φίλοι συναγωνιστές ,θέλω να γνωρίζετε ότι όσο ακόμη η ΟΜΑΕ με εμπιστεύεται σε αυτήν την θέση της επιτροπής , όταν θα κάνουμε αγώνα θα είναι αγώνας !!! αβαβα και εντάξη μωρέ δεν έχει πλέων . Αυτό θα ισχύει για όλους τους αγώνες που είναι υπό την ομπρέλα της ΟΜΑΕ . Όποιος θέλει άλλα πράγματα , ας βγάλει ετήσια πράσινη κάρτα ή ας κάνει αγωνοβόλτες .

ΤΕΛΟΣ !
https://www.facebook.com/quinda4x4ltd/

Οταν διστάζουμε,τότε γινόμαστε σκλάβοι των φόβων μας!!!
Άβαταρ μέλους
xeilas
Δημοσιεύσεις: 423
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 11, 2010 13:11
Τοποθεσία: ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

Re: Διαβαστε το.....4χ4 party

Δημοσίευσηαπό xeilas » Δευτ Απρ 18, 2016 22:38

μπορει καποιος να μου πει πως ανεβαζουμε αρχεια pdf ?
K.Stylianos Action4X4club
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: Διαβαστε το.....4χ4 party

Δημοσίευσηαπό mbg » Τρί Απρ 19, 2016 10:34

Και οπως ολοι καταλαβατε για ολα τα δεινα του 4χ4 στην Ελλαδα φταιει ο Κανιμας δηλαδη η αφεντια μου. Ναι κυριοι εγω που εχω να τρεξω σε αγωνα τουλαχιστον 2-3 χρονια και αλλα τοσα να ασχοληθω με το Δ.Σ. της λεσχης μου και με γενικωτερα με τα του χωρου. Προσπαθει λοιπον ο κ.ΚΟΣΜΑΣ να σπειρει δυχονια πιστευοντας πως ετσι θα στρεψει αλλου την προσοχη.
1) Οντως παρευρεθηκα στην συναντηση της Κομοτηνης με θεμα το 4χ4 μαζι με τους Μιχελογιαννακη , Σιδερη , Τζαμπαζλη και Βραχνιδη. Ξαναλεω οτι δεν εχω καμια θεσμικη σχεση με τον χωρο και πιστευω οτι ο καθενας καταλαβαινει οτι με καλεσαν οι δυο πρωτοι λογω της εμπειριας μου στους αγωνες. Εκει για αλλη μια φορα υποστηριξα την γνωστη στους περισσοτερους αποψη μου για τις κατηγοριες στα τροφυ δηλαδη εως 35 ιντσες η πρωτη και πανω απο τις 35 ιντσες η αλλη λεγοντας μαλιστα αυτο που παντα πιστευα μαζι με τα αλλα οτι τα σωληνωτα ειναι ο μονος τροπος και δρομος εξελιξης των αγωνιστικων αυτοκινητων και οτι η παρουσια τους ειναι οχι απλα απαραιτητη αλλα επιβεβλημενη. Ξαναλεω ομως σε αλλη κατηγορια απο τα μικροτερα για να ειναι δικαιος ο ανταγωνισμος. Για ολα τα παραπανω επικαλουμε την μαρτυρια των Τζαμπαζλη Βραχνιδη καθως και του Ξενιτοπουλου Παναγιωτη με τον οποιο ειχα μια εντονοτατη συζητηση στην Κομοτηνη κατα την οποια υποστηριζα τα ιδια ακριβως. Ακομη επικαλουμε την μαρτυρια τουλαχιστον 20 ανθρωπων ολοι τους μελη λεσχων της Βορειου Ελλαδας οταν σε συναντηση μας στην Καβαλα - οταν ακομη ημουν μελος στο Δ.Σ. της λεσχης 4χ4 Κομοτηνης - με σκοπο την συζητηση διαφορων θεματων για το 4χ4 και παλι υποστηριξα αυτα ακριβως. Αν σε καποιους δεν αρκουν ολα τα παραπανω ισως να θελουν να πιστεψουν τον κ.Κοσμα για αλλους λογους.
2)Θελω να αναφερθω και στα τηλεφωνηματα με τον κ.Κοσμα το βραδυ που το ACTION CLUB αποφασισε να ακυρωσει το τροφυ. Ειπα επι λεξη στον κ.Κοσμα οτι ολοι οι αγωνιζομενοι μαζευουμε ταληρο το ταληρο τα λεφτα για να πληρωσουμε την συμμετοχη μας στον αγωνα και οτι ειναι επιπλεον εξοδο και ισως απαγορευτικο για πολλους το να πληρωσουμε βενζινες μονο για τεχνικο ελεγχο στην Αλεξανδρουπολη. Επειδη ομως ο κ.Κοσμας ειναι λαρτζ μου απαντησε οτι ολοι σας πληρωνετε ενα καρο λεφτα για λαστιχα και αναρτησεις στο κατοσταρικο θα κολησετε ???? Συνεχισα ομως να επιμενω μηπως και την τελευταια στιγμη σωσουμε τον αγωνα και του προτεινα να κανουν τον τεχνικο ελεγχο την παραμονη του τροφυ , να γραψουν στον καθενα απο εμας τις οποιες παρατηρησεις και ελειψεις ουτως ωστε στον επομενο αγωνα να ειμαστε τακτοποιημενοι. Η απαντηση του κ.Κοσμα ηταν οτι με αυτον τον τροπο θα τρεξουν ολοι και στον επομενο αγωνα δεν θα παει κανεις. Ποιος ηταν αραγε ο επομενος αγωνας??????? Ποιος ηταν ΟΕΟ???? Βαλτε τωρα που γυριζει κυριες και κυριοι??? Μα ασφαλως το ΕΒΡΟΣ ΤΡΟΦΥ συμφωνα παντα με τα λεγομενα του κ.Κοσμα. Ο καημος του δηλαδη ηταν να εξασφαλισει συμμετοχες για τον δικο του αγωνα. Στην ιδια συζητηση του εθεσα το θεμα που εθεσε ο Ξενιτοπουλος οτι δηλαδη αδικως του ζητανε πισω εργατη και πυροσβεση. Η απαντηση του μελους της επιτροπης που αγωνιζεται για το καλο του σπορ ηταν αποστομωτικη. Ας μη βαλει τιποτα μου ειπε. Θα περασει τεχνικο ελεγχο πριν τον αγωνα ο τεχνικος εφορος θα συνταξει αναφορα με τις ελειψεις και στην συνεχεια οι αγωνοδικες θα του επιτρεψουν να τρεξει. Μου ζητησε μαλιστα να μεινει μεταξυ μας αυτο αλλα εφοσον τωρα λεγονται αληθειες ας τις πουμε ολες. Οπως καταλαβαινετε αγαπητοι φιλοι ετσι κανουν τις δουλειες τους οπου τους βολευει. Η συνεχεια οταν υπαρξουν απαντησεις . Υ.Γ. Θελω να αναφερθω σε οσους προσπαθουν να μου προσαψουν κακοβουλες σκεψεις. Χαρη αναφερομαι σε σενα και αναφερομαι πολυ πολυ φιλικα. Ενα μονο σκεψου. Απο ποτε εχεις να με δεις σε αγωνα??? Τι εχω να κερδισω κανοντας οτι απο αυτα φανταζεσαι??? Μην το κουραζεις. Τιποτα απολυτως. Εχω παροπλιστει αγωνιστικα και λογω της κρισης και λογω ηλικιας. Κι αν καμια φορα κατεβω σε κανεναν αγωνα περισσοτερο θα ειναι για να σας δω να πιουμε κανα κρασι και να πειραξουμε ο ενας τον αλλο.
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: Διαβαστε το.....4χ4 party

Δημοσίευσηαπό mbg » Τρί Απρ 19, 2016 11:52

Αυτο που μαλλον κατα λαθος ξεχασε να αναφερθει ο κατα τα αλλα λαλιστατος κ.Κοσμας ειναι η ουσια των παρατηρησεων μου. Δηλαδη πως ειναι δυνατον η επιτροπη να αποτελειται απο δυο ανθρωπους που ζουνε μεσα απο το σπορ και απο εναν τριτο ο οποιος εκπροσωπει καποιον διοργανωτη αγωνα. Το θεωρει φυσιολογικο το σκηνικο??? Μας κουναει και το δαχτυλο ο κ.Κοσμας οτι τωρα που ανελαβε αυτος τερμα τα αβαβα??? Νασαι καλα ρε Αρη. Μας εκανες να γελασουμε. Γερος να εισαι παληκαρι μου και καποια στιγμη να ανακοινωσεις το επομενο Εβρος Τροφυ για να ανοιξουμε την σελιδα στοιχηματων για την σειρα καταταξης. Φυσικα αν καποιος απο τους τρεις πρωτους δεν τρεξει στον αγωνα ελαχιστο προβλημα μπροστα στο οτι θα τα φτιαξεις ολα τα αβαβα των αγωνων. Μην ξεχασεις μονο να με παρεις τηλεφωνο να μου πεις που θα ειναι η κρυμενη τουλιπα αδεκαστε Αρη . Πολλα φιλια απο μενα και οταν ανεβεις προς τα πανω μην ξεχασεις να ξυρισεις τις γαμπες σου.
Κατι ανεφεραι η Δημητρα αλλα ουτε σε αυτο απαντησες.
Άβαταρ μέλους
ΒαλαντηςΧ4
Δημοσιεύσεις: 176
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 18:45
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Διαβαστε το.....4χ4 party

Δημοσίευσηαπό ΒαλαντηςΧ4 » Τρί Απρ 19, 2016 16:48

Αν και δεν συνηθίζω να απαντώ μέσα από το site θα το κάνω όσο πιο περιεκτικά γίνεται. Γράφει ο Άρης ένα μακροσκελέστατο κείμενο για να μας πει τι ? Ότι για ακόμη μια χρονιά τα κάνανε πουτάνα στους αγώνες !!! και του φταίει ποιος ? το Action ? , Ο Κανιμάς , Ο Βραχνίδης ? ,Ο Γώγος ? Επικαλείται διάφορες μαρτυρίες και τις βαφτίζει «αυθεντικές» αναφερόμενος σε μια συνάντηση πέντε ανθρώπων πριν δυο χρόνια στην Κομοτηνή και στηρίζεται σε ψευδές περιεχόμενο προερχόμενο από ένα ιδιαίτερα φαντασιόπληκτο άτομο ! .
Για την αποκατάσταση της αλήθειας εκείνο το βράδυ συζητήθηκαν διάφορα πράγματα για τους αγώνες, αυτά που υποστήριξε η Κομοτηνή διαμέσου του Προέδρου μας Κου Τζαμπαζλή παρουσία δική μου και του Κανιμά ,οι υπόλοιποι ήταν ο Πάνος Σιδέρης και Ο κος Μιχελακάκης, ήταν η απόλυτη αναγκαιότητα δημιουργίας κατηγοριών στα trophy . Από τον Σιδέρη μας μεταφέρθηκε η άποψη ότι στους αγώνες αυτούς θα έπρεπε να αποκλιστούν τα σωληνωτά για λόγους ασφαλείας, και ταυτόχρονα δημιουργία άλλου είδους αγώνων για τα συγκεκριμένα οχήματα . Ο Κανιμάς υποστήριξε ότι αυτό δεν είναι αποδεκτό διότι τα σωληνωτά αποτελούν εντέλει την εξέλιξη του χώρου , προτείνοντας για χιλιοστή φορά την άποψη της κατηγοριοποίησης βάση ελαστικού . Ταυτόχρονα όλοι είπαμε πως δεν μπορείς να αποκλίσεις αυτοκίνητα από τον κορυφαίο αγώνα, αλλά μπορείς να ζητήσεις από την κάθε κατηγορία συγκεκριμένα πράγματα στον τομέα της ασφάλειας για παράδειγμα. Αυτά για την ιστορία, τώρα γιατί και από που και ως που ,μας εμπλέκει πάλι ο Άρης όπως και κάποια άλλα καλόπαιδα από την συμπρωτεύουσα μέρια στα σημερινά σκατά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω !!!! Αυτά έχουν ειπωθεί και εξηγηθεί χίλιες φορές, γιατί κάποιοι επιμένουν σε σενάρια επιστημονικής φαντασίας δεν ξέρω.
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν διαβάζουν τα post για να μάθουν γεγονότα αλλά απλώς για να απαντήσουν .
Και κάτι ακόμα έμαθα ότι με ψέγει ο Άρης γιατί δεν δέχθηκα την θέση που μου πρότειναν στην επιτροπή απα! απα ! πάλι αδιάβαστος για ρώτα τον Σιδέρη για ποιους λόγους τελικά δεν κατέβηκα ??? Αλλιώς έχουμε και τηλέφωνα .
Υ. Γ. Πολύ μου άρεσε αυτό που γράφει για την προσφορά του στο Evros Trophy ρε θηρίο μέχρι και το site πλήρωσες ? και ερχόσουν και έτρεχες μαζί μας ???? ντεμέκ ( μετάφραση: τάχαμ –τάχαμ-δήθεν) σε αμερόληπτο αγώνα ??? για αυτό ήξερες ότι θα έχει νυχτερινή ειδική έξι μήνες πρίν και έβαλες λεντόμπαρα ??? και μας δούλευες για τα προβολάκια ?? α και μην το ξεχάσω νυχτερινή την ίδια χρονία που θέλαν να ακυρώσουν τον 24ώρο γιατί ήταν λέει νύχτα !!! αστο Άρη από όπου και να το πιάσεις βρωμάει !!
Go Hard Or Go Home
Βραχνίδης Γιάννης
Jimny RULICON Vercion
ΛΕΣΧΗ 4Χ4 ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: Διαβαστε το.....4χ4 party

Δημοσίευσηαπό mbg » Πέμ Απρ 21, 2016 15:06

Τοσες μερες και ακομη κανεις απο την επιτροπη δεν ξερει τι να απαντησει για το ποσο ειναι θεμιτο να αποτελειται η επιτροπη απο επαγγελματιες και εκπροσωπους οργανωτων αγωνων. Γραφουν χιλια δυο, αλλα στην ερωτηση που τους εθεσα απο την πρωτη στιγμη τσιμουδια. Οπως λεει και ο Γαλανακης απαντανε σε οτι θελουν και σε οτι δεν τους ποναει, αλλα για την ουσια λεξη. Προσπαθησε ο κ.Κοσμας να εμπλεξει τον Ρουλη τον Τσεκμεζογλου ο οποιος δεν ηταν παρων στην συγκεντρωση και ο οποιος δεν του εκανε την χαρη να βγει να τον υποστηριξει. Απο την πλευρα μου αναφερθηκα σε αρκετες μαρτυριες πολλων ανθρωπων που αν τους προκαλεσει ο κ.Κοσμας θα επιβεβαιωσουν τα λεγομενα μου. Σας το ειπα απο την πρωτη στιγμη οτι το συστημσ τους ειναι γνωστο. Θελουν να στρεψουν εμας τον εναν εναντιον του αλλου για να κανουν ελευθερα τα παιχνιδακια τους.
Οσο βρε Αρουλη για το κρυφοσεδ που ειναι και δικη μου εφευρεση - το ακουσαμε κι αυτο - θα σου πω οτι ειναι εδω και χρονια το πιο συντομο ανεκδοτο του 4χ4. Κι αντε εμενα μπορεις να με πεις και προκατειλημενο. Γιατι δεν ρωτας και τους υπολοιπους συμμετεχοντες σε εκεινον τον αγωνα να γελασετε παρεα??? Γιατι δεν ρωτας τον Καφτερανη τον Θεολογη τον Καρακολιδη και ποσους αλλους?? Ολοι αυτοι εχουν κατι εναντιον σου??? Μην αγχωνεσαι λεβεντη μου. Εγω σε καταλαβαινω. Σε εκαναν μελος επιτροπης σε εκαναν εκπροσωπο σε ολοκληρο αγωνα επιτελους εγινες κι εσυ κατι και εχεις τωρα τον μαλακα τον Κανιμα να σου χαλαει την σουπα. Αντε βρε θα σε αφησω ησυχο. Εχεις τον λογο μου. Μολις απαντησεις στο βασικο ερωτημα δεν θα σου ξαναπω λεξη.
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: Διαβαστε το.....4χ4 party

Δημοσίευσηαπό mbg » Παρ Απρ 22, 2016 15:30

Ηρθε η ωρα να σας αφησω. Οπως ηταν αναμενομενο απαντησεις απο τα μελα της επιτροπης δεν δωθηκαν. Θα κανετε παλι αρκετο καιρο να με ξαναδιαβασετε εκτος κι αν συντρεξουν πολυ σοβαροι λογοι. Θελω να σας αφησω λεγοντας σας ενα παραμυθι. Ενα παραμυθι για να χαμογελασουν οι μεγαλυτεροι και να διδαχθουν οι νεωτεροι οπως ο φιλος μου ο Γαλανακης. Καποτε τα ζωα αποφασισαν οτι επρεπε να βγαλουν αρχηγο. Θα επρεπε λοιπον οποιοι ενδιαφεροταν για την αρχηγια να περασουν μια δοκομασια . Η δοκιμασια ηταν ποιος θα μπορεσει να ανεβει γρηγοροτερα σε μια γυαλινη πυραμιδα. Στην αφετηρια εμφανιστηκαν διαφορα ζωα πολλα εκ των οποιων με ιδιαιτερα σωματικα προσοντα οπως το λιονταρι η τιγρης και αλλα. Επαιραν λοιπον φορα για να ανεβουν αλλα μολις εκανα τα πρωτα βηματα γλυστρουσαν και εφευγαν πισω. Διπλα σε ολα αυτα τα περηφανα ζωα ξεκινησε και το σαλιγκαρι να ανεβαινει. Τα δυνατα ζωα μετα απο πολλες αποτυχημενες προσπαθειες εγκατελειψαν τον αγωνα και ετσι το σαλιγκαρι σιγα σιγα εφτασε πρωτο στην κορυφη. Ετρεξαν λοιπον οι δημοσιογραφοι να παρουν συνεντευξη απο τον νικητη και η πρωτη ερωτηση - οπως ηταν αναμενομενο - ηταν πως τα καταφερε. Το σαλιγκαρι λοιπον απαντησε " ΣΕΡΝΟΝΤΑΣ , ΓΛΥΦΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΜΟΥ" Γεια σας φιλοι μου και συναγωνιστες.

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες