Page 1 of 1

Ψάχνω Μ1008 ή Μ1009

Posted: Wed Feb 08, 2017 17:38
by Caravan
Αν και βλέπω ότι ασχολείστε με παλιότερα στρατιωτικά, θα ήθελα τα φώτα σας που μπορώ να βρω Μ1009 ή Μ1008. Δεν ενδιαφέρομαι για αναπαλαιωμένο γιατί θέλω να το πάρω φθηνά και να το επισκευάσω μαζί με τον γιό μου.

Re: Ψάχνω Μ1008 ή Μ1009

Posted: Sat Feb 11, 2017 16:58
by Jim
Κάτω από 3500€ θα βρείς πολύ δύσκολα , μιλάμε πάντα για όπως εκποιήθηκε από στο στρατό...
Ξέρω αρκετά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη , Δράμα αλλά ΟΛΑ χρειάζονται αρκετή δουλειά...
Μιλάμε πάντα για Μ1008

Μ1009 υπάρχουν πολύ λίγα και είναι σχετικά πιο λίγο ταλαιπωρημένα γιατί πίσω ήταν κλειστά και δεν βόλευαν τόσο όσο τα Μ1008...
Σαν κάτοχος Μ1008 και πρώην Μ1009 θα σου έλεγα ότι αν δεν θέλεις να κουβαλάς μεγάλα φορτία και αν σε ενδιαφέρει και αρκετή κυκλοφορία στην πόλη το Μ1009 είναι καταληλότερο καθώς έχει και πιο γρήγορο βήμα...

Μοτέρ , σασμάν , βοηθητικό είναι ίδιο και στα δύο...

Re: Ψάχνω Μ1008 ή Μ1009

Posted: Fri Feb 17, 2017 12:17
by Jim
Μάλλον απογοητεύτηκες για να μην απαντάς...
Πάντως να ξέρεις ότι πρίν από μερικά χρόνια οι έμποροι ζητούσαν μέχρι και 7000€ για κάποια λειτουργικά!
Και άλλο ένα καλό στοιχείο είναι ότι σχεδόν όλα έχουν χαρτιά και για κανονικές πινακίδες.

Re: Ψάχνω Μ1008 ή Μ1009

Posted: Fri Feb 17, 2017 22:58
by Caravan
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, δεν απογοητεύτηκα, απλά περιμένω και έναν φίλο να μου απαντήσει που είναι περισσότερο σχετικός από εμένα.
Θα με ενδιέφερε να δω κάποια κοντά στην Αθήνα.
Το 1009 είδα πως έχει 3.55 βήμα σε σχέση με το 4.56 του 1008 αλλά και bolt 10 άξονες αντί των dana60, bolt 14 αντίστοιχα.
Μιλάμε γα diesel κινητήρα;

Re: Ψάχνω Μ1008 ή Μ1009

Posted: Sat Feb 18, 2017 08:58
by Jim
Α! ωραία τότε να συνεχίσω!
Ναί έχουν Detroit Diesel V8 6.2 ατμοσφαιρικό κινητήρα , 155 ίππων που είναι γενικά πολύ αξιόπιστος , μόνο που είναι λίγο θορυβώδης.
Σασμάν GM TH-400 Heavy duty 3 σχέσεων που επίσης είναι πολύ αξιόπιστο , βοηθητικό Νρ208 με καδένα επίσης καλό.
Άξονες έχει σίγουρα πιο ενισχυμένους το 08 αφού είναι και 5/4 ενώ το 09 3/4 αλλά και τα δύο έχουν μπλοκέ στον πίσω...
Τα περισσότερα αν όχι όλα έχουν θέματα με το σύστημα προθέρμανσης του κινητήρα αλλά λύνεται σχετικά εύκολα και όχι με μεγάλο κόστος...

Ότι άλλο θέλεις μην διστάσεις