Used in 1967 to 1991 FSJ (J10, J20 trucks, Wagoneer, Cherokee)
Ring gear diameter = 8.75"
Available ratios = 2.72 - 5.89
Width: Varying widths from 58" - 62"
Note: Beginning in 1980, the differential was on the driver's side of the vehicle Closed knuckle till 1969; 1970 and later are open knuckle From 1967-1969, all 44 fronts used the 5-74x u joint inside of a closed knuckle From 1970-1973, all 44 fronts used the smaller 5-260x axle shaft u-joint (same size as a Dana 30)
μετα απο ενα ταξιδακι 520χλ!!!!!εχουμε τα εξης ,οι αξονες ειναι σε πολυ καλη κατασταση εσωτερικα εχουν 3.73 βημα κ κανενα μπλοκε !τςρα σε αυτο που μας ενδιαφερει το καρπουζι του 60αρι δειχνει αρκετα μικροτερο απο του gm 14 ,γνωριζει καποιοσ να μας πει αν οντως ισχυει κ αν θα εχουμε μεγαλυτερο υψος απο το εδαφος!!
ο dana60 έχει μικρότερη κορώνα απο τον gm14 άρα και μικρότερο καβούκι. και αφού είναι μικρότερο καβούκι, θα καθαρίζεις μεγαλύτερο ύψος απο το έδαφος. μην φανταστείς τρελλά πράγματα, 2-3 εκατοστά διαφορά απο τον gm14.
ψάξου σε αμερικάνικα forum για το J20 και θα βρείς τα πάντα απο πληροφορίες.