Page 4 of 4

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Tue Jul 19, 2011 16:13
by antonisxj
μιλάς κι'εσύ ρε παπάρα?
...όσο καιρό έκανες να διαλέξεις χρώματα για το περίπτερο, δεν έκανε ούτε νύφη που διάλεγε νυφικό.
...όσο καιρό χαϊδολογιόσουνα με την αμοβολή και το βάψιμο των καπακιών, δεν έκανε ούτε γκόμενα που ξυρίζει το εργαλείο για να τον φάει απαλά.
...όσο καιρό έκανες για να ταιριάξεις άλλο ταμπλό (γιατί είχε πιό πολλά λαμπάκια), δεν έκανε ούτε η θειάμου να ντυθεί λατέρνα για τσ'απόκριες.

άντε ρε να πετάξεις κανένα λουλουδικό στις πίστες και άσεμε εμένα να μετράω κάστερ κάτω απο το ακορντίσιο.

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Tue Jul 19, 2011 18:30
by georgexj
:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Tue Jul 19, 2011 19:56
by Nicolas
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Tue Jul 19, 2011 20:20
by aggas
antonisxj wrote:βάση γεωμετρίας λοιπόν, όλα πρέπει να έχουν τις απαιτούμενες γωνίες.
όλα έχουν ελάχιστα και μέγιστα όρια.
η κάστερ δεν επιτρέπεται να είναι αρνητική, σε αρνητική κάστερ οι τροχοί παίζουν. δεν μαζεύονται. στρίβουν σπρώχνοντας το αμάξωμα. δεν έχουν επαναφορά και η αίσθηση του τιμονιού είναι πάρα πολύ βαριά και με πολλές διορθώσεις συνέχεια.

κάτι αναλογο συμβαίνει και με την υπερβολική κάστερ.

η κάμπερ τώρα, πρέπει να είναι μέσα στα ανεκτά όρια αρνητική. αυτό βοηθάει στην σταθερότητα κατα την στροφή.
υπερβολική αρνητική γωνία κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς έχει ώς συνέπεια το αυτοκίνητο να αρνείται παραδηγματικά να στρίψει, το φάφωμα στα λάστιχα είναι τραγικό και μονόπλευρο :D αλλά το αμάξι έχει φοβερή σταθερότητα στην ευθεία :lol: :lol: :lol: :lol:
Η θετική κάμπερ.... προκαλεί τούμπες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ακόμα και η σύγκλιση και απόκλιση τροχών έχει ανεκτά νούμερα. το ιδανικό είναι να υπάρχει σύγκλιση κατά 0.25μοίρες.
σε αυτήν την περίπτωση, όσο μεγαλώνουμε όμως τον τροχό, πρέπει να μειώνουμε τη σύγκλιση, όχι να την αυξάνουμε ούτε να παραμένει η ίδια.

αυτά...
ελπίζω να σας κούρασα :mrgreen:
Eντάξει αδερφέ..............υποκλίνομαι και σε παραδέχομαι που ψάχνεσε!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Thu Jul 21, 2011 08:37
by antonisxj
aggas wrote:Eντάξει αδερφέ..............υποκλίνομαι και σε παραδέχομαι που ψάχνεσε!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
μα δεν ψάχνομαι.
έκατσα και τα σκέφτηκα μετά απο μπυροποσία. ...τα είπαμε αυτά...