Page 2 of 4

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Sat Jul 16, 2011 22:37
by antonisxj
aggas wrote:Συγνώμη αλλά αυτά ισχύουν για τον εργοστασιακό άξονα!!! Δεν αλλάζει τίποτα τώρα που κάνεις ιδιοκατασκευή;;;
ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ. και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble και τέλος και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα :lol:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Sat Jul 16, 2011 23:53
by aggas
antonisxj wrote:
aggas wrote:Συγνώμη αλλά αυτά ισχύουν για τον εργοστασιακό άξονα!!! Δεν αλλάζει τίποτα τώρα που κάνεις ιδιοκατασκευή;;;
ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ.
Ρε κουρελοφωτισμένε, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα και δεν ξέρω, αλλά βρίσκω ευκαιρία να ρωτήσω και να μάθω... :twisted: :twisted: :twisted:
antonisxj wrote: και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble και τέλος και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα :lol:
ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΑ;;;;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Sun Jul 17, 2011 08:19
by antonisxj
aggas wrote: Ρε κουρελοφωτισμένε, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το θέμα και δεν ξέρω, αλλά βρίσκω ευκαιρία να ρωτήσω και να μάθω... :twisted: :twisted: :twisted:
μα δεν σου είπα και τίποτα. φωστήρα σε είπα :mrgreen: μόλις μάθω κι'εγώ, θα σε ενημερώσω.

...και ναί... ο υποπόταμος πιάνει τα 160. όταν μια φορά σύνδεσα τη ντίζα του ταχυμέτρου με το black&decker, εκεί να δείς χιλιόμετρα. σαν τρελλός πήγαινε... :lol: :lol: :lol:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Sun Jul 17, 2011 20:25
by aggas
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Sun Jul 17, 2011 23:31
by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
antonisxj wrote: ίσα - ίσα ρε φωστήρα μου, τώρα που κάνω ιδιοκατασκευή, μπορώ να έχω την καλύτερη γωνία πηνίου με τον άξονα μετάδοσης και την καλύτερη θετική κάστερ. και όπως λεέι ο κατασκευαστής, η προτεινόμενη κάστερ είναι στις 7 μοίρες για να έχω επαναφορά τιμονιού, ελαφρύ τιμόνι, καλή στροφή, αποφυγη death wooble
Γιατι να τα ξαναγραφω???Αφου τα λεει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ!!!!
antonisxj wrote: και βασικότερο σταθερό τιμόνι μετά τα 160 χλμ/ωρα :lol:
Σε κατηφορα με κλιση 90% και με ευνοικο τυφωνα!!!!
Ειπαμε να το κανεις να μην σπαει οταν πας να παρκαρεις πανω στο πεζοδρομιο αλλα οχι και να το κανεις dragster!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Mon Jul 18, 2011 16:10
by aggas
Εγώ να κάνω τώρα μια ερώτηση για να καταλαβαίνω και να μάθω; Αν υποθέσουμε ότι ξηλώνω στο Terrano όλο το μπροστινό και βάλω άξονα οι ρυθμίσεις CASTER-CAMPER θα είναι οι ίδιες που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής σύμφωνα με αυτό που έχει κατασκευάσει;;

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Mon Jul 18, 2011 16:52
by ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΟΣ
Καθε τυπος αναρτησης εχει της δικες της ρυθμισεις οι οποιες εξαρτουνται απο πολλες παραμετρους οπως σημεια στηριξης,τυπος αναρτησης,ανεξαρτητη ή ακαμπτος αξονας,διαδρομη αναρτησης,βαρος που υποστιριζει και χιλιαδυο αλλα πραγματα.Ενα αλλο παραδειγμα,το δικο σου Terrano με ανεξαρτητη αναρτηση εμπρος δεν εχει καμια σχεση με την γεωμετρια της ανεξαρτητης αναρτησης του δικου μου L 200.Οποτε αν βαλεις αξονα στο Terrano θα πας με την γεωμετρια που "επιβαλει" ο αξονας.

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Tue Jul 19, 2011 08:25
by aggas
Άρα δηλαδή ο Αντώνης απ' την στιγμή που βάζει άλλο άξονα εμπρός και πατενταρισμένο πισινό για μπροστά, πρέπει να πάει με τα στάνταρντ της Jeep ή της Ford;;

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Tue Jul 19, 2011 10:34
by Nicolas
Ούτε με τα στανταρντ της Jeep ούτε και με αυτά της Ford.
Θα ξεκινήσει με ρυθμίσεις περίπου ίδιες με αυτές της Jeep και θα προχωρήσει ανάλογα.


Η κάμπερ σε άξονες γενικότερα δεν ρυθμίζεται και όποια διαφορά με το μηδέν σημαίνει στραβωμένο εξάρτημα.
Η σωστή ρύθμιση της κάστερ θα γίνει trial 'n' error αφού δεν υπάρχει "σωστή" τιμή γιατί αυτή εξαρτάται από
την ανάρτηση που έχεις, τα λάστιχα, ή ακόμα και το τί θες από το αυτοκίνητο.

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Posted: Tue Jul 19, 2011 11:40
by aggas
Nicolas wrote:Ούτε με τα στανταρντ της Jeep ούτε και με αυτά της Ford.
Θα ξεκινήσει με ρυθμίσεις περίπου ίδιες με αυτές της Jeep και θα προχωρήσει ανάλογα.


Η κάμπερ σε άξονες γενικότερα δεν ρυθμίζεται και όποια διαφορά με το μηδέν σημαίνει στραβωμένο εξάρτημα.
Η σωστή ρύθμιση της κάστερ θα γίνει trial 'n' error αφού δεν υπάρχει "σωστή" τιμή γιατί αυτή εξαρτάται από
την ανάρτηση που έχεις, τα λάστιχα, ή ακόμα και το τί θες από το αυτοκίνητο.
Μάϊστα!!!!! Τώρα ξεκαθαρίζει το τοπίο!!!!