ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Post by antonisxj »

μιλάς κι'εσύ ρε παπάρα?
...όσο καιρό έκανες να διαλέξεις χρώματα για το περίπτερο, δεν έκανε ούτε νύφη που διάλεγε νυφικό.
...όσο καιρό χαϊδολογιόσουνα με την αμοβολή και το βάψιμο των καπακιών, δεν έκανε ούτε γκόμενα που ξυρίζει το εργαλείο για να τον φάει απαλά.
...όσο καιρό έκανες για να ταιριάξεις άλλο ταμπλό (γιατί είχε πιό πολλά λαμπάκια), δεν έκανε ούτε η θειάμου να ντυθεί λατέρνα για τσ'απόκριες.

άντε ρε να πετάξεις κανένα λουλουδικό στις πίστες και άσεμε εμένα να μετράω κάστερ κάτω απο το ακορντίσιο.
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Post by georgexj »

:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Post by Nicolas »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Post by aggas »

antonisxj wrote:βάση γεωμετρίας λοιπόν, όλα πρέπει να έχουν τις απαιτούμενες γωνίες.
όλα έχουν ελάχιστα και μέγιστα όρια.
η κάστερ δεν επιτρέπεται να είναι αρνητική, σε αρνητική κάστερ οι τροχοί παίζουν. δεν μαζεύονται. στρίβουν σπρώχνοντας το αμάξωμα. δεν έχουν επαναφορά και η αίσθηση του τιμονιού είναι πάρα πολύ βαριά και με πολλές διορθώσεις συνέχεια.

κάτι αναλογο συμβαίνει και με την υπερβολική κάστερ.

η κάμπερ τώρα, πρέπει να είναι μέσα στα ανεκτά όρια αρνητική. αυτό βοηθάει στην σταθερότητα κατα την στροφή.
υπερβολική αρνητική γωνία κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς έχει ώς συνέπεια το αυτοκίνητο να αρνείται παραδηγματικά να στρίψει, το φάφωμα στα λάστιχα είναι τραγικό και μονόπλευρο :D αλλά το αμάξι έχει φοβερή σταθερότητα στην ευθεία :lol: :lol: :lol: :lol:
Η θετική κάμπερ.... προκαλεί τούμπες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ακόμα και η σύγκλιση και απόκλιση τροχών έχει ανεκτά νούμερα. το ιδανικό είναι να υπάρχει σύγκλιση κατά 0.25μοίρες.
σε αυτήν την περίπτωση, όσο μεγαλώνουμε όμως τον τροχό, πρέπει να μειώνουμε τη σύγκλιση, όχι να την αυξάνουμε ούτε να παραμένει η ίδια.

αυτά...
ελπίζω να σας κούρασα :mrgreen:
Eντάξει αδερφέ..............υποκλίνομαι και σε παραδέχομαι που ψάχνεσε!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΜΕΤΡΗΣΗ CASTER-CAMPER

Post by antonisxj »

aggas wrote:Eντάξει αδερφέ..............υποκλίνομαι και σε παραδέχομαι που ψάχνεσε!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
μα δεν ψάχνομαι.
έκατσα και τα σκέφτηκα μετά απο μπυροποσία. ...τα είπαμε αυτά...
if it doesn't break, fix it until it does
Post Reply

Return to “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ”