Page 1 of 2

Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 09:58
by PanosXJ
....πώς ρυθμίζεται σωστά και πως βρίσκεται η σωστή θέση του Ζ του τιμονιού; :roll:

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 10:01
by antonisxj
πάντα...
μα πάντα...
το Ζ...
να το βάζεις ανάμεσα στο Ε και το Η :mrgreen:
καλημέρα κυρ-Πάνο.

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 10:15
by Γιάννης Αθανασίου
Η σωστή θέση του Ζ, πέρα απο ανάμεσα στο Ε και το Η :lol: , είναι στο ΚΕΝΤΡΟ της διαδρομής απο τέρμα αριστερά σε τέρμα δεξιά του συστήματος διεύθυνσης πάνω στον άξονα.Το τιμόνι πρέπει να στρίβει αριστερά και δεξιά το ΙΔΙΟ!

ΠΡΟΣΟΧΗ: τα τέρματα και στις δύο πλευρές πρέπει να είναι ρυθμισμένα το ίδιο!

Μυστικό: αν η σχεδίαση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης είναι η σωστή, η θέση του Ζ είναι ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΕΜΠΡΟΣ ή ΠΙΣΩ, ανάλογα με το σύστημα. Έτσι μπορείς να δεις πόσο σωστή δουλειά έχει γίνει από τους κατασκευαστές - όχι τον μηχανικό που την τοποθέτησε!

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 10:32
by antonisxj
σωστός ο κύριος Αθανασίου αλλά εσύ κυρ-Πάνο, επειδή είσαι κάγκουρας και πρέπει να φαίνεσαι, βάλτο όπως θές και βγές στο δρόμο να το δοκιμάσεις. αν δεν στρίβει δεξιά ή αριστερά............... τότε μην στρίβεις :lol:

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 10:46
by PanosXJ
Σας ευχαριστώ αγαπητοί για τις απαντήσεις σας!!!! :)
Καλημέρα φίλτατε και αξιότιμε Πρόεδρέ μας και κε Αθανασίου!!!

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 10:59
by PanosXJ
...βέβαια εγώ δεν πολυκατάλαβα την απάντηση γιατί με μπερδεύει η έκκεντρη θέση του Ζ στο XJ....ελπίζω ο ευθυγραμμισάς να σκαμπάζει απο ρύθμιση σωστής θέσης του Ζ....κε Αθανασίου άν γνωρίζετε κάποιον που να είναι σχετικός με το σύστημα του τιμονιού των Jeep, παρακαλώ ενημερώστε με....

Ενώ πάω σε ευθυγραμμισά, δεν έχει καταφέρει ποτέ να ευθυγραμμίσει το τιμόνι....παιδεύεται, βιδώνει ξεβιδώνει, βάζει σφήνες κάτω για το κάμπερ, βγάζει και στο τέλος το ίδιο αποτέλεσμα....εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα Ζ γιατί το άλλαξα με το μακρύτερο της RE σε ένα τυχαίο συνεργείο στο Αιγάλεω και εκεί αφού οι μηχανικάρες κόντεψαν να μου σπάσουν το όχημα με τις βαριοπούλες και αφού πρώτα έσπασαν 3 (ναί 3!) εξολκείς!!!! .....και στη συνέχεια το άλλαξαν χωρίς να σημειώσουν την πρότερη και σωστή θέση (πιστεύω εγώ γιατί ποτέ δεν είχα θέμα τιμονιού πρίν) και το έβαλαν με τη φαντασία τους στο περίπου....

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 11:08
by aggas
Αει πούλα το ρε Πανούλη να ησυχάσεις..................... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 11:33
by PanosXJ
:roll:....πλάκα πλάκα αγγάς, στην ουσία έχεις μάλλον δίκιο....ή να το ανταλλάξω με ένα μαζουτοκίνητο στόκ και αβελτίωτο και να κάνω τις βόλτες μου ήσυχα και ξέγνοιαστα....(εφόσον το γκάζι θα το πάνε αργά ή γρήγορα στα επίπεδα της βενζίνης....ενώ το μαζούτ δεν το ακουμπάνε όσο τα ταξί, τα επαγγελματικά και τα αγροτικά είναι μαζουτοκίνητα....))

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 13:00
by Elias Nicolaou
[quote="PanosXJ]... και εκεί ... οι μηχανικάρες κόντεψαν να μου σπάσουν το όχημα με τις βαριοπούλες και αφού πρώτα έσπασαν 3 (ναί 3!) εξολκείς!!!! .....[/quote]
Ως γνωστον ο Ελλην μηχανικος χρησιμοποιει ΔΥΟ μονο εργαλεια:
- ενα κατσαβιδι για να ελεγχει/ψαχνει και ενιοτε ρυθμιζει, και
- ενα σφυρι -οσο πιο βαρυ τοσο πιο σωστο - για να επιδιωρθωνει (ακομα και ρολογια χειρος).

Το οτι σπασαν τρεις εξολκεις δεν μας λεει απολυτως τιποτε, ηταν κωλοκινεζικοι

Re: Ζ τιμονιού και ρύθμιση....

Posted: Tue Aug 10, 2010 13:14
by PanosXJ
....έτσι ακριβώς Ηλία....