Page 23 of 27
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 15:57
by Nicolas
antonisxj wrote:manthos wrote:δες και τις πισω δαγκανες απο ford focus.
μάνθο, πές χρονολογία να δώ
τα περισσότερα focus έχουν ταμπύρα και επίσης στενές δαγκάνες. οι δίσκοι του explorer έχουν πάχος 26 χιλιοστά.
Οποιοδήποτε εκτός του 1600 είναι με δίσκους πίσω...
Για το πάχος δηλώνω άγνοια.
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 16:04
by aggas
Ρε κουμπάρε......τι συνοθύλευμα είναι αυτό;; Είμαι περίεργος πως θα ταιριάξουν όλα αυτά μαζί!!!!!! Τεσπά!!!! Για τακάκια μπές στο site της Ferodo γιατί τα θεωρώ ότι καλύτερο. Άλλαξα πρόσφατα στο Majesty of the Seas και η διαφορά είναι απίστευτη!!
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 16:25
by kostas654
μερικες ιδεες και απο εμενα
ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΘΝΙΚΗΣ
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΤΡΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗΣ
ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΛΙΣΕΙΣ
ενας φιλος για συνοδηγος για να σου θυμιζει τακτικα να μην τρεχεις
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 16:26
by antonisxj
Να που μου προέκυψε κι'άλλος κουμπάρος
Ρέ κουμπάρε, δεν μπαίνεις εσύ στο site της ferodo να μου βρείς τακάκια για τα παραπάνω φρένα. να σε δώ. τι άκρη θα βρείς.
ρε ! βοηθάτε λίγο.
και το υδραυλικό χειρόφρενο.. μην ξεχνιόμαστε. άντε ρε AGGAS άφού ξέρω... είσαι γατόνι σε κάτι τέτοια.
σλουρπ - σλουρπ - σλουρπ (γλυψιμο)
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 16:29
by antonisxj
πώώώώώώώώώώώ
τι Γ@Μ@ΤΗ κλούβα είναι αυτή? που τη βρήκες? είναι του Μιχαλόπουλου?
έτσι θέλω να κάνω τον υποπόταμο. θα προσπαθήσω να κάνω φωτομοντάζ πάνω στον υποπόταμο να δώ πως είναι. πώώωώώώώώω΄, φτιάχτηκα τρελά τώρα.
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 18:25
by aggas
antonisxj wrote:Να που μου προέκυψε κι'άλλος κουμπάρος
Ρέ κουμπάρε, δεν μπαίνεις εσύ στο site της ferodo να μου βρείς τακάκια για τα παραπάνω φρένα. να σε δώ. τι άκρη θα βρείς.
ρε ! βοηθάτε λίγο.
και το υδραυλικό χειρόφρενο.. μην ξεχνιόμαστε. άντε ρε AGGAS άφού ξέρω... είσαι γατόνι σε κάτι τέτοια.
σλουρπ - σλουρπ - σλουρπ (γλυψιμο)
Μα πως να βρείς ρε κουμπάρε όταν λές καλύμπρες από Τουαρέγκ, δίσκοι από Φόρντ........
Ρε Αντώνη σοβαρά τώρα! Δεν υπάρχει ένα σέτ από κάποιο αυτοκινητο που να σου κάνει;;
Πως κατέληξες σε αυτό το υβρίδιο;
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 18:41
by aggas
Για αυτά δές εδώ:
http://fm.elcome.co.uk/fmecat3/selProd2 ... D=1&TsVer=
Τοσυγκεκριμμένο έχει και τακάκια οπότε δεν ασχολείσαι. Ασχολείσαι όμως με την τιμή για τα μεταφορικά η οποία μου φαίνετε υπερβολική σε σχέση με πόσο τις πουλάει.
Και εδώ για αυτά:
http://fm.elcome.co.uk/fmecat3/selProd2 ... D=1&TsVer=
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 18:54
by antonisxj
βρε πρωτοκούμπαρε και ξαδερφοκούμπαρε.
τακάκια ψάχνω μόνο για τις brembo δαγκάνες του TUAREG.
η εύκολη λύση για τα πίσω φρένα είναι να βρώ φρένα απο grand cherokee zj που φορούσε dana35 με δισκόφρενα και μέσα στα δισκόφρενα σιαγόνες για το χειρόφρενο.
ε! μα! πές μου τώρα. τον αιώνα που ζούμε, ο μικρός johnson που έφτιαχνε το cherokee είχε αυτή την έμπνευση. τι να πώ? και γαμώ τις λύσεις.
φεύγουμε λοιπόν απο την λύση αυτή και πάμε σε δίσκους με δαγκάνες της προκοπής.
βρές λοιπόν διπίστονες δαγκάνες με μηχανισμό για e-brake. ότι και να βρείς είναι ακριβότερο απο την brembo που βρήκα. και στην τελική, το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι το χειρόφρενο. λύσεις υπάρχουν. η απλούστερη είναι να βάλω μια μηχανική δαγκάνα να τελειώνει.
για το μπροστινό φρένο, ότι κιτάκι και να βρείς είναι πανάκριβο. φαντάσου ότι με αυτό που λέω εγώ, το κόστος για τα μπροστινά φρένα είναι: 250 δαγκάνες , 250 άκρα, 70 ακρόμπαρα, 50 σωλήνες να φτιάξω το τιμόνι, δίσκοι 150, αντάπτορας χειροποίητος 10, βίδες τακάκια σωληνάκια 100, σύνολο 880 και έχω και καινούρια άκρα και καινούριο τιμόνι.
για να κάνω ένα παρόμοιο με έτοιμο κίτ, πρέπει να πάρω το κιτάκι της teraflex για το τιμόνι που απο μόνοτου κάνει 7-8 κατοστάρικα. άρα καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε.
ευχαριστώ και για τα site. θα τα ψάξω.
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 19:20
by aggas
antonisxj wrote:βρε πρωτοκούμπαρε και ξαδερφοκούμπαρε.
τακάκια ψάχνω μόνο για τις brembo δαγκάνες του TUAREG.
η εύκολη λύση για τα πίσω φρένα είναι να βρώ φρένα απο grand cherokee zj που φορούσε dana35 με δισκόφρενα και μέσα στα δισκόφρενα σιαγόνες για το χειρόφρενο.
ε! μα! πές μου τώρα. τον αιώνα που ζούμε, ο μικρός johnson που έφτιαχνε το cherokee είχε αυτή την έμπνευση. τι να πώ? και γαμώ τις λύσεις.
φεύγουμε λοιπόν απο την λύση αυτή και πάμε σε δίσκους με δαγκάνες της προκοπής.
βρές λοιπόν διπίστονες δαγκάνες με μηχανισμό για e-brake. ότι και να βρείς είναι ακριβότερο απο την brembo που βρήκα. και στην τελική, το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι το χειρόφρενο. λύσεις υπάρχουν. η απλούστερη είναι να βάλω μια μηχανική δαγκάνα να τελειώνει.
για το μπροστινό φρένο, ότι κιτάκι και να βρείς είναι πανάκριβο. φαντάσου ότι με αυτό που λέω εγώ, το κόστος για τα μπροστινά φρένα είναι: 250 δαγκάνες , 250 άκρα, 70 ακρόμπαρα, 50 σωλήνες να φτιάξω το τιμόνι, δίσκοι 150, αντάπτορας χειροποίητος 10, βίδες τακάκια σωληνάκια 100, σύνολο 880 και έχω και καινούρια άκρα και καινούριο τιμόνι.
για να κάνω ένα παρόμοιο με έτοιμο κίτ, πρέπει να πάρω το κιτάκι της teraflex για το τιμόνι που απο μόνοτου κάνει 7-8 κατοστάρικα. άρα καταλαβαίνεις για τι πράγμα μιλάμε.
ευχαριστώ και για τα site. θα τα ψάξω.
OK, πάω πάσσο!!! Τo site που σου έδωσα αναφέρει τους κωδικούς για τα τακάκια που θα χρειαστείς σύμφωνα πάντα με αυτά που βρήκες στο e-bay.
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Posted: Wed Sep 15, 2010 19:33
by antonisxj