ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
αγαπητέ εν Χριστό αδελφέ AGGAS χαίρομαι που μπορούμε να συνενοηθούμε και να κάνουμε αυτή τη χριστιανική και ευγενική συζήτηση. πάντα χαίρομαι να συνομιλό με ανθρώπους του πνεύματος.
ρε Αγγελε, δε με χέζεις?
παραξηγήθηκες?
λοιπόν, για να τελειώσει εδώ η ιστορία με την ασφάλεια του υποπόταμου. πέρασε και συνεχίζει να περνάει κτέο. όλα καλά.
φρένα χωράνε στη ζάντα μου μέχρι και 30εκατοστά διάμμετρο.
θα καταλήξω μάλον στην εξής λύση:
μπροστινος δίσκος μεγαλύτερος με διπίστονη δαγκάνα (μάλον απο ford που βρίσκω και το σχετικό καρέ)
πίσω δίσκος μεγαλύτερος απο του grand cherokee με δαγκάνες μονοπίστονες (πάλι απο ford).
άλλες λύσεις κανείς?
ρε Αγγελε, δε με χέζεις?
παραξηγήθηκες?
λοιπόν, για να τελειώσει εδώ η ιστορία με την ασφάλεια του υποπόταμου. πέρασε και συνεχίζει να περνάει κτέο. όλα καλά.
φρένα χωράνε στη ζάντα μου μέχρι και 30εκατοστά διάμμετρο.
θα καταλήξω μάλον στην εξής λύση:
μπροστινος δίσκος μεγαλύτερος με διπίστονη δαγκάνα (μάλον απο ford που βρίσκω και το σχετικό καρέ)
πίσω δίσκος μεγαλύτερος απο του grand cherokee με δαγκάνες μονοπίστονες (πάλι απο ford).
άλλες λύσεις κανείς?
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
antonisxj wrote:Nicolas wrote:Ρε φιλαράκι μου οι δαγκάνες από porsche ξέρουμε όλοι ότι είναι τα καλύτερα φρένα ever.
ΟΜΩΣ, είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με διαφορετική διάμετρο δίσκου
(αν είδα καλά ήταν από 928 με βάρος περίπου 1500 κιλά και πίσω λάστιχο 255-40-16).
Δηλαδή μιλάμε για αρκετά μεγαλύτερη αντίσταση από τον δίσκο, λόγω μικρότερης ακτίνας (άρα και μικρότερος μοχλός για την δαγκάνα),
βάλε και το λάστιχό σου που είναι 30 πόντους μεγαλύτερο από της 928, δηλαδή μιλάμε πως παίζει να μην έχεις καν φρένα ή πάλι να μην έχουν προοδευτικότητα και να μπλοκάρουν σχετικά εύκολα
Βέβαια με τις 16άρες που φόραγε το 928 δεν θα είχε και πολύ μεγαλύτερο δίσκο από αυτό που θα φορέσεις, αλλά
μάλλον θα πρέπει να τα υπολογίσεις και στο χαρτί για να είσαι πιο σίγουρος.
Σε τελική ανάλυση, φρόντισε τουλάχιστον να είναι ρυθμιζόμενη η πίεση στα πίσω φρένα, έτσι ώστε να μπορείς να το φέρεις εύκολα στα ίσια
του ή ακόμα και να έχεις διαφορετικό setup για on και off road...
Προσωπικά, τουλάχιστον για αρχή για να δεις και πως θα πάει και εφόσον λες πως ο ιπποπόταμος φρενάρει σχετικά καλά όπως είναι,
νομίζω πως καλύτερη ιδέα θα ήταν να βάλεις ίδια με τα μπροστινά και πάντα με ρυθμιστή πίεσης σχετικά εύκολα προσβάσιμο
(μην σου πω να βάλεις τον ρυθμιστή μέσα στην καμπίνα) .
ρε φιλαράκι... θες να βάλω τα τρυφεράμου στην πρέσσα να τα πρεσσάρω να νιώσω καλύτερα?
τι να υπολογίσω στο χαρτί? τα φρένα? εμπειρικά θα γίνουν όλα. made in patenda city.
τι να βάλω ρυθμιζόμενα? να βάλω ρυθμιστή? τι ρυθμιστή? πού? θα με τρελάνεις? τι νομίζεις ότι θα κάνω εδώ? πτυχιακή εργασία για την NASA? ρε κάγκουρα... χέσεμε τώρα... είπαμε... όλα είναι... "κατοχερωμένες κρητικές πατέντες"
Πού να βάλεις τον ρυθμιστή?
Ας σου πω, δίπλα στο χειρόφρενο
Σιγά την μόντα ρε καγκουρορημάδι. Εδώ έφταξες ολόκληρο στρουμφοχωριό
Δες εδώ αναλυτικές οδηγίες και κόστη...
http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html
http://www.lunghd.com/Tech_Articles/Sus ... ve_Mod.htm
http://www.inlinetube.com/pro_valves.htm
http://www.4x4wire.com/jeep/tech/brakes ... s03/valve/
Άντε να σου πάει και €200 παραπάνω, αλλά και γούστα θα βγάλεις και θα είσαι και πάλι ο βασιλιάς της καγκουριάς
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
εχέστηκ'η Φατμέ στο γενί τζαμί.Nicolas wrote: http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html
http://www.lunghd.com/Tech_Articles/Sus ... ve_Mod.htm
http://www.inlinetube.com/pro_valves.htm
http://www.4x4wire.com/jeep/tech/brakes ... s03/valve/
Άντε να σου πάει και €200 παραπάνω, αλλά και γούστα θα βγάλεις και θα είσαι και πάλι ο βασιλιάς της καγκουριάς
ήντάνε μωρέ τούτανέ, πάλι στο διάβασμα θα το ρίξω?
καλά λέω εγώ πως εσύ θές να τα βάλω στην πρέσα να γουστάρω
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Μην στεναχωριέσαι, έχει και εικόνεςantonisxj wrote: ήντάνε μωρέ τούτανέ, πάλι στο διάβασμα θα το ρίξω?
Αν πάντως το να πειράζεις τον ιπποπόταμο είναι σαν να βάζεις τα τρυφερούλια σου στη πρέσα,
τί να σου πω και εγώ ρε φίλε τόσες φορές που τα έχεις βάλει
Και ναι ώ τρισμέγιστε καγκουροβασιλιά μου, βάλε άλλη μία φορά τα τρυφερούλια σου στη πρέσα
και δείξε στους ταπεινούς υπηκόους σου το μέγεθος της καγκουροσύνης σου
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
μα φαντάζεσαι ρε νικόλα τον υποπόταμο με brembo φρένα?
τώρα βλέπω τα κατατακτήρια στην F1 και όπως τους κόβω... τους πατάω άννετα.
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Και μόνο στην θέα, θα τους σπάσουν τα ημιαξόνιαantonisxj wrote: τώρα βλέπω τα κατατακτήρια στην F1 και όπως τους κόβω... τους πατάω άννετα.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Φυσικά και όχι ρε χαζοκάγκουρα 'Οπως σου είπα συζήτηση κάνουμεantonisxj wrote:ρε Αγγελε, δε με χέζεις?παραξηγήθηκες?
Θα τους φύγουν οι μπιλιοφόροι, θα κρεμάσουν τα μπράτσα, θα χυθούν οι βαλβολίνες και τα μοτέρ θα ξεράσουν πιστόνια, ελατήρια, βαλβίδες και ότι άλλο έχουν εύκαιροNicolas wrote:Και μόνο στην θέα, θα τους σπάσουν τα ημιαξόνιαantonisxj wrote: τώρα βλέπω τα κατατακτήρια στην F1 και όπως τους κόβω... τους πατάω άννετα.
Ααααααα.........και μετά ξύπνησες
Να σου πώ.......αυτά τα χάπια που παίρνεις μήπως τα συνδυάζεις και με σοκοφρέτες Γιατί πρέπει να σε πειράζουνε. Καλύτερα να τα κόψεις
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Οι Αλόνσο και Μπάτον δεν έκλεισαν μάτι όλη νύχτα από τον φόβο τους...τους έσκιαξες Αντώνη....antonisxj wrote:
μα φαντάζεσαι ρε νικόλα τον υποπόταμο με brembo φρένα?
τώρα βλέπω τα κατατακτήρια στην F1 και όπως τους κόβω... τους πατάω άννετα.
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
ότι και να λέτε καγκούρηδες...
εκεί που κατουράει ο υποπόταμος, οι υπόλοιποι μαθαίνουν να ντριφτάρουν.
και όταν λέω ότι τους πατάω άνετα, το λέω κυριολεκτικά. τους πατάω και περνάω απο πάνω τους
να τα κάνω θέλει τα ανθρακονήματα... νταντέλα.
εκεί που κατουράει ο υποπόταμος, οι υπόλοιποι μαθαίνουν να ντριφτάρουν.
και όταν λέω ότι τους πατάω άνετα, το λέω κυριολεκτικά. τους πατάω και περνάω απο πάνω τους
να τα κάνω θέλει τα ανθρακονήματα... νταντέλα.
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Αν το ζητήσεις ευγενικά από τον ιπποπόταμο, δεν θα χρειαστείς ούτε καν κοντά
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".