kostas654 wrote:St. Tselios wrote:Οταν λες ισιαξατε τον πισω αξονα...τι εννοεις?
τον βαλαμε στον τορνο και ειδε ο μπαρμπας που εχει το προβλημα(σε 3 σημεια) και τον εφερε στα ισια του λιγο ζεσταμα απο εδω λιγο φαγωμα απο εκει...αλλα τωρα για τον μπροστα θα δουμε
Τωρα μολις ειπες απο που υπαρχει το προβλημα σου...
Φιλε Κωστα σαν απλος μηχανουργος και μετα απο καποια εμπειρια που εχω στους κεντρικους αξονες σου λεω οτι:
Αν στραβωσει η σωληνα του κεντρικου πρεπει οπωσδηποτε να αλλαχτει με καινουργια.
Με τα χτυπηματα η πρεσαρισματα στην ηδη υπαρχων στραβη σωληνα δεν κανεις τιποτα απολυτως...
Και για να πουμε και το ποιο σωστο πρεπει μετα την αλλαγη να "ζυγιστει" σε ειδικο μηχανημα (το οποιο πολυ λιγοι εχουν στην Ελλαδα...εδω στην Λαρισα δεν υπαρχει)
Κακως λοιπον εγινε αυτη η "επισκευη" στον αξονα σου...και μην την ψαχνεις για αλλου τι φταιει...(λαστιχα κλπ.)
Και αφου λες πως τρεμει η καμπινα του TJ σου κατι στραβο υπαρχει στην ''κινηση" απο ζαντα και λαστιχο (ναι,και λαστιχο εχω δει να εχει στραβωσει) μεχρι κεντρικο και ημιαξονια...
Μια συμβουλη του πεζοδρομιου (που λεει και ο Antonis XJ):
Σηκωσε τον εναν τροχο πισω και βαλε 2α-3η και δεν αν στραβωγυριζει ο κεντρικος...