εισαι ακομα στην αναπτυξη...εεεεεεεεεεεεεχεις μεχρι να μεγαλωσειςantonisxj wrote:μην τα λές αυτά ρε!!!kostas654 wrote:και σε ειδα να παραγγελνεις 2 κιλα παιδακια και να τα τρως μονος σου...ελα παναγια μου ...αν με πιανεις
κρύβε λόγια...
θα παρεξηγηθώ εδώ χάμο...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Κώστας Γκιαούρης
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
ρε φιλαρακι στα τετοια σου ολα ετσι????????εχεις ανοιξει ενα θεμα 3 σελιδες τωρα,να μου πεις εχω κ μερες να μπω αλλα δεν λες τιποτα.ουτε στο τηλ που μιλαμε καθε μερα.δηλαδη εμεις δεν εχουμε τετοιο προβλημα?αφου ξερεις οτι πρεπει να αλλαξω τους κεντρικους!!!!παιδια μην του δινετε πληροφοριες γιατι εχει γινει πολυ παρτακιας!!!!
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Εσύ πρέπει ν' αλάξεις μηχανή και άσε τους κεντρικούς!georgexj wrote:αφου ξερεις οτι πρεπει να αλλαξω τους κεντρικους!!!!
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Drimon wrote:Εσύ πρέπει ν' αλάξεις μηχανή και άσε τους κεντρικούς!georgexj wrote:αφου ξερεις οτι πρεπει να αλλαξω τους κεντρικους!!!!
μια χαρα ειναι η μηχανουλα του!!!τωρα αν ειχε ενα αναπνευστικο προβλημα δεν ειναι κατι σοβαρο,κ ουτο συ αλλως διορθωθηκε κατα ενα μεγαλο βαθμο γιατι μεγαλη ζημια μου κανει το snorkel που ειναι φτιαχτο κ δεν αναπνεει καλα το αυτοκινητο!!!!!αλλα ο κωστακης παρ ολο που ειναι κολλητος εχει γινει παρτακιας!!!!!
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
antonisxj wrote:μπά?!...Nicolas wrote:Θέλω σεμινάρια CAD!
έχετε την ανάγκη μας?... κύριε... περιπτερόπουλε?
τι θές να φτιάξεις?
Τα πάντα όλα. Προφυλακτήρες μπρος πίσω με βάση εργάτη ο μπροστά και βάση ρεζέρβας ο πίσω και rocksliders για αρχή.
Αν δε πάρω το κολλάι, καμιά ποδίτσα ή ίσως καμία σχαρούλα σαν αυτές που ζητάνε 2000€ για να τις πάρεις
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
έχεις την εντύπωση ότι τα μαθήματα θα σου κοστίσουν λιγότερο?Nicolas wrote:antonisxj wrote:μπά?!...Nicolas wrote:Θέλω σεμινάρια CAD!
έχετε την ανάγκη μας?... κύριε... περιπτερόπουλε?
τι θές να φτιάξεις?
Τα πάντα όλα. Προφυλακτήρες μπρος πίσω με βάση εργάτη ο μπροστά και βάση ρεζέρβας ο πίσω και rocksliders για αρχή.
Αν δε πάρω το κολλάι, καμιά ποδίτσα ή ίσως καμία σχαρούλα σαν αυτές που ζητάνε 2000€ για να τις πάρεις
χρεώνω πολλά και μαθαίνεις πολλά. αν δεν καταλαβαίνεις θα κρατάω και βίτσα. αλίμονόσου αν δεν είσαι καλός μαθητής, θα σου βάζω και διαγωνίσματα. και μετά... θα σε σκίσω στο σχέδιο.
if it doesn't break, fix it until it does
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Να σε πληρώσω σε είδος
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Φιλε Κωστα ξερεις οτι εχω ενα YJ και ειναι με σουστες...kostas654 wrote:λοιπον και ξεκιναω και θετω το πρωτο ερωτημα,εχω παει το αυτοκινητο στις 4'' με 33αρια bogger αλλα λογω οικονομικης στενοτητας δεν εβαλα SYE και κατεβασα το βοηθητικο,υστερα απο αρκετους μηνες καγκουριας ξεκινησε να τρεμει το τιμονι στα 80 χλμ και λεω και εγω γαμωτα bogger μεσα παλι ζυγοσταθμιση θελουν αφου τα ζυγοσταθμιζω δυο φορες βαζω και μια αλλη τετραδα παλι τα ιδια και αρχιζε να τρεμει και η καμπινα...λεω και εγω παει ο σταυρος ο φρεσκοαλλαγμενος,πεφτω απο κατω και δεν κουνιοταν τιποτα...ε ρε πουστη σκεφτομαι και παω συνεργειο και με τα πολλα διαπιστωνω οτι εχει στραβωσει ο πισω αξονας μεταδοσης σε 3 σημεια αλλα και ο μπροστα θελει σταυρο,τα αλλαζω και παλι τα ιδια αλλα λιγοτερο και μας εχει μεινει μονο η ζυγοσταθμιση του μπροστα αξονα οπου θα παω αυριο...περα απο αυτο ομωε πρεπει οπωσδηποτε να βαλω SYE...και εχω βρει αυτα τα δυο
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SLIP-YOK ... ccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SYE-KIT- ... ccessories
ακουω προτασεις...α και μια ακομα ερωτηση...πρεπει να μακρυναω και τον μπροστα αξονα?η να περιμενω οταν κανω την αναρτηση καποια στιγμη long arm...αυτα τα λιγα
tselioooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Αυτο που εχω καταλαβει τοσο καιρο σε σχεση με τα ελατηρια ειναι πως τα αυτοκινητα με σουστες ειναι πιο ευκολα οταν σηκωνονται να "κρατηθουν" στο δρομο απο αυτα με τα ελατηρια...ευκολο εννοω στο φτιαξιμο...
Αυτα με τις σουστες λογο της κατασκευης ειναι σαν να εχεις 8 κοντρες + ποσες ακομα θα βαλεις...
Στα ελατηρια αν ο μαστορας που βελτιωνει το αυτοκινητο δεν ειναι "γνωστης" δεν μπορει ευκολα να φτιαξει ενα αυτοκινητο να παει ανετα 100 + χλμ.
Αυτα που σου λεω τα εχω δει στην πραξη απο φιλο-κολλητο μαστορα...
Ακομα και οι ετοιμες αναρτησεις ειναι δυσκολο να "ρυθμιστουν"...
Πρεπει να αποφασισεις να πας σε ενα καλο μαστορα που εχει πολυ καλες γνωσεις και να στο ρυθμισει καταλληλα...
Σιγουρα λιγο τα Bogger,λιγο οι κεντρικοι στραβοι και ''αζυγιστοι"...χανεται η μπαλα...
Θα το ξαναπω οτι με τις σουστες ειναι πολυ πιο ευκολα τα πραγματα και για αυτο δεν θα προτιμουσα ποτε Jeep με ελατηρια...
Και τελος μην παραγγελνεις πραγματα τα οποια ισως δεν θα σου κανουν τιποτα στο προβλημα...
Πηγαινε σε εναν μαστορα που εχει εμπειρια σε αυτα και οχι στον οποιοδηποτε και μετα πραξε καταλληλως...
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
φίλε Κώστα, εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι "τον αράπη κι'αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς". επίσης "άλλαξε ο Μανωλιός κι'έβαλε τα ρούχα του αλλιώς".
το περίπτερο παραμένει περίπτερο, είτε με σούστες, είτε με ελατήρια. τέλος
αυτά που λέει ο Τσέλιος μην τα ακούς. θέλει το κακό σου. άκου εμένα που θέλω το καλό σου.
λοιπόν.
η λύση είναι μία.
λέγετε τροχός και βαριοπούλα.
ξεκίνα και πράξε αυτοβούλος.
μετά η άλλη λύση λέγετε γκρεμός και θάλασσα. σε όποιο απο τα δυο και αν το πετάξεις, θα έχεις κάνει ένα τεράστιο καλό στην κενωνία ναούμε (που λέει κι'ο Πάνος)
το περίπτερο παραμένει περίπτερο, είτε με σούστες, είτε με ελατήρια. τέλος
αυτά που λέει ο Τσέλιος μην τα ακούς. θέλει το κακό σου. άκου εμένα που θέλω το καλό σου.
λοιπόν.
η λύση είναι μία.
λέγετε τροχός και βαριοπούλα.
ξεκίνα και πράξε αυτοβούλος.
μετά η άλλη λύση λέγετε γκρεμός και θάλασσα. σε όποιο απο τα δυο και αν το πετάξεις, θα έχεις κάνει ένα τεράστιο καλό στην κενωνία ναούμε (που λέει κι'ο Πάνος)
if it doesn't break, fix it until it does
-
- Posts: 2414
- Joined: Tue Jun 16, 2009 22:13
Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ
Τα εργαλεια με τα οποια δουλευεις εσυ Καγκουρα μην τα προτεινεις και σε αλλους (βαριοπουλες κλπ.)
Χθες πηγαμε βραδυνη στο χιονι...αλλα ρε γαμωτο δεν ειχαμε μαζι μας οτι ειχες και εσυ τοτε...
Χθες πηγαμε βραδυνη στο χιονι...αλλα ρε γαμωτο δεν ειχαμε μαζι μας οτι ειχες και εσυ τοτε...