βάση γεωμετρίας λοιπόν, όλα πρέπει να έχουν τις απαιτούμενες γωνίες.
όλα έχουν ελάχιστα και μέγιστα όρια.
η κάστερ δεν επιτρέπεται να είναι αρνητική, σε αρνητική κάστερ οι τροχοί παίζουν. δεν μαζεύονται. στρίβουν σπρώχνοντας το αμάξωμα. δεν έχουν επαναφορά και η αίσθηση του τιμονιού είναι πάρα πολύ βαριά και με πολλές διορθώσεις συνέχεια.
κάτι αναλογο συμβαίνει και με την υπερβολική κάστερ.
η κάμπερ τώρα, πρέπει να είναι μέσα στα ανεκτά όρια αρνητική. αυτό βοηθάει στην σταθερότητα κατα την στροφή.
υπερβολική αρνητική γωνία κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς έχει ώς συνέπεια το αυτοκίνητο να αρνείται παραδηγματικά να στρίψει, το φάφωμα στα λάστιχα είναι τραγικό και μονόπλευρο

αλλά το αμάξι έχει φοβερή σταθερότητα στην ευθεία
Η θετική κάμπερ.... προκαλεί τούμπες
ακόμα και η σύγκλιση και απόκλιση τροχών έχει ανεκτά νούμερα. το ιδανικό είναι να υπάρχει σύγκλιση κατά 0.25μοίρες.
σε αυτήν την περίπτωση, όσο μεγαλώνουμε όμως τον τροχό, πρέπει να μειώνουμε τη σύγκλιση, όχι να την αυξάνουμε ούτε να παραμένει η ίδια.
αυτά...
ελπίζω να σας κούρασα
