ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by Drimon »

antonisxj wrote: δικαιολογίσου :evil:
Τι να δικαιολογηθώ..............;!!! :lol: :lol:
Κάτσε..............! :lol: :lol: :lol: :lol:
Δεν μπορώ.......................! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Πονάνε τα νεφρά μου από τα γέλια.......................! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

:evil: δικαιολογίσου :evil:
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
Drimon
Posts: 2571
Joined: Mon Jun 22, 2009 12:24
Location: Ανά το Αιγαίο

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by Drimon »

Τί να δικαιολογηθώ ρε χαϊβάνι;
Νομίζεις ότι ο χάρος που καβαλάς είναι ασφαλές;!! :shock:
Αρχικά δεν έχει φρένα (μετά την αύξηση της διαμέτρου των τροχών)!
Δεύτερων δεν έχει ασφαλής σύστημα διεύθυνσης (με την αύξηση του βάρους των τροχών)!
Τρίτων δεν είναι ασφαλές για τους γύρο από αυτό πολίτες, με τόσο σίδερο που του έχεις βάλει για προφυλακτήρα! ;)
Δεν λέω δε για ανάρτηση. Πάει μόνιμα με ελλιπή αμορτισέρ! :lol: :lol: :lol:

Και το κυριότερο: Είναι επικίνδυνο για την δημόσια υγεία, με τόσο ντουμάνι που βγάζει ο καυστήρας!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

βρέ άσχετε.
μικρέ, κακόβουλε και ζηλιάρη ντριμονάκο.
φρένα έχω. και πολύ καλά μάλιστα. τα μέτρησαν στο κτέο και τα ξαναμέτρησα μετά που του άλλαξα σιαγόνες και δουλεύουν μιά χαρά. εγώ θέλω να αλλάξω φρένα για να μπορώ σε εκτός δρόμου ανηφόρες και σε εθνική οδό να έχω καλύτερο χειρισμό.
τιμόνι έχω ποοοοοοολύ καλύτερο και απο το δικόσου. με ενισχυμένα τα πάντα και διπλά αμορτισέρ, έλα να το οδιγήσεις και μετά μιλάς. λέλο.
στον δρόμο όταν περνάει δίπλασου ένα φορτηγό... φοβάσαι? γιατί να φοβούνται οι γύρω μου? σου είπε κανείς ότι φοβάται δίπλα στο αμάξι σου? ή μήπως θα ήθελες αυτό να συμβαίνει γιατί φτιάχνεσαι?
όσο για τους προφυλακτήρες? δεν ξέρεις ρι σου γίνεται. μεταλικούς προφυλακτήρες έχει μαμά το τσερόκι. μάλιστα για να ξέρεις, χρησιμοιποίησα μικρότερο πάχος μετάλλου απο τον μαμά, και τον πίσω τον μάζεψα παραμέσα.
μην λές μαλακίες λοιπόν αν δεν ξέρεις. ρώτα και όσους συνταξιδεύαμε στις συναντήσεις αν είδαν το παραμικρό πρόβλημα στο αμάξι.
εξαίρεση βέβαια ότι ανέβαζα θερμοκρασία γιατί η αντλία νερού χάλασε.
χέσεμε λοιπόν να μην τα πάρω στο κρανίο και στείλω το φίλομου το ράμπο να στην πέσει στο καράβι.
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by georgexj »

οτι κ να του λες δεν καταλαβαινει αντωνη!!!ο ανθρωπος εχει προβλημα,αλλα τωρα καταλαβε τι μαλακια εχει κανει!!!πολυ θα ηθελε να ειχε ενα αυτοκινητο ψηλωμενο με μεγαλα λαστιχα κ να πηγαινει στην ασφαλτο κ οπου αλλου!!!γιατι απο την ημερα που του εβαλε τα λαστιχα η τελικη του ειναι 90 χιλιομετρα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
για το βουνο δεν αναφερω τιποτα γιατι αυτο το εχουμε ξεχασει!!!εκτος κ αν θεωρειτε βουνο
ο χωματοδρομος!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: τοτε παω πασω!!!θοδωρη αυριο παμε εκδρομουλα!!!ελα να σου χωσουμε μια ψωλια οι ναυπλιοαμερικανοι
κ μετα να εχεις τις ψωλιες των αλλων αμερικανων στην συναντηση γιατι ολες μαζι δεν θα τις αντεξεις!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

μικρο κονσερβοκουτακι των ιαπωνων!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
georgexj
Posts: 3757
Joined: Tue Oct 20, 2009 18:51
Location: ΑΡΓΟΣ

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by georgexj »

λοιπον καγκουρα!!!για το υδραυλικο χειροφρενο καλα θα κανεις να το βαλεις.θα ρωτησω την μαρκα της τρομπας που αξιζει τον κοπο να το κανεις.ειναι αγγλικια κ πολυ φτηνη!!την εχει φιλος σε αγωνιστικο που τρεχει στο ακροπολις.αν βαλεις καποια αλλη σιγουρα θα εχεις αυτο το προβλημα τις ρυθμισεις συνεχεια των φρενων οπως κ ο φιλος σου.τα ιδια μου εχει πει κ ο δικος μου φιλος μεχρι που εβαλε αυτη την τρομπα!!τωρα για δαγκανες απο πορσε καλο θα ειναι να κοιταξεις κ τα υπολοιπα.τακακια κτλ κτλ.το κοστος!! ;) ;) ;)!!γιατι δεν κοιτας να βαλεις απο grand cherokee που ειναι κ σιγουρο οτι θα εχεις αποτελεσμα!!!κ ψαχνεσαι με αλλες μαρκες?????παρε ενα σετ δισκοπλακες κ δαγκανες κ βαλτα πανω!!!γνωμη μου!!!

αλλα αμα θες κ μια αλλη γνωμη μην ασχολεισαι με αυτους τους αξονες.αστους οπως ειναι!!αλλαξε το πολυ πολυ δυο σιρματοσχοινα οπως εκανα κ γω με τον ρεγουλατορο του που να μην ειναι σκουριασμενα βαλε κ καινουργιους σιαγωνες κ μετα θα εχεις χειροφρενο.κ συγκεκριμενα εγω ουτε καν αγορασα σιαγονες.πιγα κ μου καρφωσανε φερμουιτ κ ειμαι καμπανα!!!κ παρατηρησε οταν κοιτας τους σιαγονες σου μηπως ειναι φαγομενοι μονοπαντα!!τοτε μπορει να θελουν ρυθμισμα!!!αυτο ειχα παθει εγω.μου πιανανε μονοπαντα κ δεν ειχα φρενα ουτε χειροφρενο.τωρα 4 μηνες κ φρενα κ χειροφρενο ειναι μπαμ.!!!!
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

georgexj wrote:λοιπον καγκουρα!!!για το υδραυλικο χειροφρενο καλα θα κανεις να το βαλεις.θα ρωτησω την μαρκα της τρομπας που αξιζει τον κοπο να το κανεις.ειναι αγγλικια κ πολυ φτηνη!!την εχει φιλος σε αγωνιστικο που τρεχει στο ακροπολις.αν βαλεις καποια αλλη σιγουρα θα εχεις αυτο το προβλημα τις ρυθμισεις συνεχεια των φρενων οπως κ ο φιλος σου.τα ιδια μου εχει πει κ ο δικος μου φιλος μεχρι που εβαλε αυτη την τρομπα!!τωρα για δαγκανες απο πορσε καλο θα ειναι να κοιταξεις κ τα υπολοιπα.τακακια κτλ κτλ.το κοστος!! ;) ;) ;)!!γιατι δεν κοιτας να βαλεις απο grand cherokee που ειναι κ σιγουρο οτι θα εχεις αποτελεσμα!!!κ ψαχνεσαι με αλλες μαρκες?????παρε ενα σετ δισκοπλακες κ δαγκανες κ βαλτα πανω!!!γνωμη μου!!!

αλλα αμα θες κ μια αλλη γνωμη μην ασχολεισαι με αυτους τους αξονες.αστους οπως ειναι!!αλλαξε το πολυ πολυ δυο σιρματοσχοινα οπως εκανα κ γω με τον ρεγουλατορο του που να μην ειναι σκουριασμενα βαλε κ καινουργιους σιαγωνες κ μετα θα εχεις χειροφρενο.κ συγκεκριμενα εγω ουτε καν αγορασα σιαγονες.πιγα κ μου καρφωσανε φερμουιτ κ ειμαι καμπανα!!!κ παρατηρησε οταν κοιτας τους σιαγονες σου μηπως ειναι φαγομενοι μονοπαντα!!τοτε μπορει να θελουν ρυθμισμα!!!αυτο ειχα παθει εγω.μου πιανανε μονοπαντα κ δεν ειχα φρενα ουτε χειροφρενο.τωρα 4 μηνες κ φρενα κ χειροφρενο ειναι μπαμ.!!!!
Γιώργη, καλά και ωραία αυτά που μου λές.
φρένα απο grand cherokee ήταν η πρώτη και απλούστερη επιλογή. η ακόμα πιό απλή επιλογή είναι να βάλω πίσω φρένα ίδια με τα μπροστινά μου. ίδια δαγκάνα, ίδιο δίσκο και υδραυλικό χειρόφρενο να τελειώνω. έλα όμως που βρίσκω μια τετράδα brembo απο porche σε φοβερή τιμή και θέλω να τα τεριάξω... εκεί να δείς φρένα :lol: :lol: :lol:
όπως λέγαμε και με τον Lker στο τηλέφωνο, θα σταματάνε οι άξονες και η καμπίνα θα συνεχίζει να πηγαίνει :lol: :lol: :lol:
τώρα για τους άξονες τι να λέμε, τα έχουμε πεί και ξαναπεί, δεν αξίζουν οι συγκεκριμένοι, επειδή όμως δεν βλέπω να τους αλλάζω σύντομα, κάτι πρέπει να κάνω. άλλωστε, ότι πατέντα κάνω στον dana35 την ίδια θα κάνω και στο μέλον σε πιθανό dana44.
στις σιαγόνες άλλαξα και εγώ τα φερμουιτ πριν πάμε την βόλτα στη λίμνη. πάλι δεν είμαι ευχαριστημένος. και όχι δεν πατάνε μονόπατα, άλλαξα και τα σκόθιαντου μέσα, ελατήρια, λαμάκια, βιδούλες, ρέγουλες, βαρελάκια,σκατά, όλα καινούρια. πάλι δεν μου αρέσουν. τα δισκόφρενα ρε αγόρι μου άάάάάάλλο πράμα. χίλια χρόνια μπροστά.

τελικά ψάχνομαι ακόμα. άκρη μαζί σας δεν βρίσκω. :lol:
if it doesn't break, fix it until it does
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by Nicolas »

Ρε φιλαράκι μου οι δαγκάνες από porsche ξέρουμε όλοι ότι είναι τα καλύτερα φρένα ever.
ΟΜΩΣ, είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με διαφορετική διάμετρο δίσκου
(αν είδα καλά ήταν από 928 με βάρος περίπου 1500 κιλά και πίσω λάστιχο 255-40-16).

Δηλαδή μιλάμε για αρκετά μεγαλύτερη αντίσταση από τον δίσκο, λόγω μικρότερης ακτίνας (άρα και μικρότερος μοχλός για την δαγκάνα),
βάλε και το λάστιχό σου που είναι 30 πόντους μεγαλύτερο από της 928, δηλαδή μιλάμε πως παίζει να μην έχεις καν φρένα ή πάλι να μην έχουν προοδευτικότητα και να μπλοκάρουν σχετικά εύκολα ;)

Βέβαια με τις 16άρες που φόραγε το 928 δεν θα είχε και πολύ μεγαλύτερο δίσκο από αυτό που θα φορέσεις, αλλά
μάλλον θα πρέπει να τα υπολογίσεις και στο χαρτί για να είσαι πιο σίγουρος.

Σε τελική ανάλυση, φρόντισε τουλάχιστον να είναι ρυθμιζόμενη η πίεση στα πίσω φρένα, έτσι ώστε να μπορείς να το φέρεις εύκολα στα ίσια
του ή ακόμα και να έχεις διαφορετικό setup για on και off road...


Προσωπικά, τουλάχιστον για αρχή για να δεις και πως θα πάει και εφόσον λες πως ο ιπποπόταμος φρενάρει σχετικά καλά όπως είναι,
νομίζω πως καλύτερη ιδέα θα ήταν να βάλεις ίδια με τα μπροστινά και πάντα με ρυθμιστή πίεσης σχετικά εύκολα προσβάσιμο
(μην σου πω να βάλεις τον ρυθμιστή μέσα στην καμπίνα) ;) .
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by aggas »

antonisxj wrote:
aggas wrote:Πώς το κατάφερες αυτό αν επιτρέπεται;
δεν σε κατάλαβα... γιατι νομίζεις ότι δεν είναι ασφαλές?
δεν έχει τίποτα που να το κάνει μή ασφαλές.
δικαιολογίσου μικρέ ψίστερμαν.
Σε ρώτησα γιατί μου έκανε απορία κατα πόσο μπορεί ένα αυτοκίνητο με τα λάστιχα που φοράς αν περνάει ΚΤΕΟ. Με λίγα λόγια αν το επιτρέπει η νομοθεσία!! Κατάλαβες καγκουρίδη;;
antonisxj wrote:
aggas wrote:Και για το θέμα σου τώρα........ για να τα κάνεις αυτά που λές θές και μεγαλύτερη διάμετρο δίσκων για να μπορούν να ταιριάξουν και οι δαγκάνες. Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να ανέβεις σε διάμετρο ζάντας. Σε συμφέρει λοιπόν κάτι τέτοιο;; Γιατί πολύ φοβάμαι ότι εάν πας να το κάνεις στην υπάρχουσα διάμετρο μήπως τελικά δεν έχεις το αποτέλεσμα που θές!!!
δεν χρειάζεται ρε φιλαράκι να αλλάξω ζάντες. ούτε χρειάζεται να μεγαλώσω δραματικά τη διάμμετρο των δίσκων. σοβαρέψου. τους ταμπουρλαμάδες θέλω να ξεφορτωθώ και να βάλω δισκόφρενα. τώρα... αν τα δισκόφρενα θα είναι πόρσε ή φορντ ή τζίπ στην τελική, θα το δώ στην πορεία.
Εγώ ρε καγκούρι στο είπα σε θεωρητική βάση!!!! Γιατί έτσι όπως το σκέφτομαι με 15άρα ζάντα πάς σε δίσκο γύρω στα 280 χιλιοστά διάμετρο - αν τα υπολόγισα σωστά - και δεν ξέρω κατα πόσο χωράνε δύο καλλίμπρες αντικριστά. Θεωρία πάντα έτσι; Από εκεί και πέρα όσοι γνωρίζουν περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες θα σου πούν περισσότερα!! Συζήτηση κάνουμε!!!! :mrgreen: :mrgreen:
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
User avatar
antonisxj
Posts: 4226
Joined: Wed Jun 17, 2009 10:18

Re: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ

Post by antonisxj »

Nicolas wrote:Ρε φιλαράκι μου οι δαγκάνες από porsche ξέρουμε όλοι ότι είναι τα καλύτερα φρένα ever.
ΟΜΩΣ, είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με διαφορετική διάμετρο δίσκου
(αν είδα καλά ήταν από 928 με βάρος περίπου 1500 κιλά και πίσω λάστιχο 255-40-16).

Δηλαδή μιλάμε για αρκετά μεγαλύτερη αντίσταση από τον δίσκο, λόγω μικρότερης ακτίνας (άρα και μικρότερος μοχλός για την δαγκάνα),
βάλε και το λάστιχό σου που είναι 30 πόντους μεγαλύτερο από της 928, δηλαδή μιλάμε πως παίζει να μην έχεις καν φρένα ή πάλι να μην έχουν προοδευτικότητα και να μπλοκάρουν σχετικά εύκολα ;)

Βέβαια με τις 16άρες που φόραγε το 928 δεν θα είχε και πολύ μεγαλύτερο δίσκο από αυτό που θα φορέσεις, αλλά
μάλλον θα πρέπει να τα υπολογίσεις και στο χαρτί για να είσαι πιο σίγουρος.

Σε τελική ανάλυση, φρόντισε τουλάχιστον να είναι ρυθμιζόμενη η πίεση στα πίσω φρένα, έτσι ώστε να μπορείς να το φέρεις εύκολα στα ίσια
του ή ακόμα και να έχεις διαφορετικό setup για on και off road...


Προσωπικά, τουλάχιστον για αρχή για να δεις και πως θα πάει και εφόσον λες πως ο ιπποπόταμος φρενάρει σχετικά καλά όπως είναι,
νομίζω πως καλύτερη ιδέα θα ήταν να βάλεις ίδια με τα μπροστινά και πάντα με ρυθμιστή πίεσης σχετικά εύκολα προσβάσιμο
(μην σου πω να βάλεις τον ρυθμιστή μέσα στην καμπίνα) ;) .
:shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :o :o
ρε φιλαράκι... θες να βάλω τα τρυφεράμου στην πρέσσα να τα πρεσσάρω να νιώσω καλύτερα?
τι να υπολογίσω στο χαρτί? τα φρένα? εμπειρικά θα γίνουν όλα. made in patenda city.
τι να βάλω ρυθμιζόμενα? να βάλω ρυθμιστή? τι ρυθμιστή? πού? θα με τρελάνεις? τι νομίζεις ότι θα κάνω εδώ? πτυχιακή εργασία για την NASA? ρε κάγκουρα... χέσεμε τώρα... είπαμε... όλα είναι... "κατοχερωμένες κρητικές πατέντες"
if it doesn't break, fix it until it does
Post Reply

Return to “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑΓΚΟΥΡΩΝ”