Τι να δικαιολογηθώ..............;!!!antonisxj wrote: δικαιολογίσου


Κάτσε..............!




Δεν μπορώ.......................!








Πονάνε τα νεφρά μου από τα γέλια.......................!







































































Τι να δικαιολογηθώ..............;!!!antonisxj wrote: δικαιολογίσου
Γιώργη, καλά και ωραία αυτά που μου λές.georgexj wrote:λοιπον καγκουρα!!!για το υδραυλικο χειροφρενο καλα θα κανεις να το βαλεις.θα ρωτησω την μαρκα της τρομπας που αξιζει τον κοπο να το κανεις.ειναι αγγλικια κ πολυ φτηνη!!την εχει φιλος σε αγωνιστικο που τρεχει στο ακροπολις.αν βαλεις καποια αλλη σιγουρα θα εχεις αυτο το προβλημα τις ρυθμισεις συνεχεια των φρενων οπως κ ο φιλος σου.τα ιδια μου εχει πει κ ο δικος μου φιλος μεχρι που εβαλε αυτη την τρομπα!!τωρα για δαγκανες απο πορσε καλο θα ειναι να κοιταξεις κ τα υπολοιπα.τακακια κτλ κτλ.το κοστος!!![]()
![]()
!!γιατι δεν κοιτας να βαλεις απο grand cherokee που ειναι κ σιγουρο οτι θα εχεις αποτελεσμα!!!κ ψαχνεσαι με αλλες μαρκες?????παρε ενα σετ δισκοπλακες κ δαγκανες κ βαλτα πανω!!!γνωμη μου!!!
αλλα αμα θες κ μια αλλη γνωμη μην ασχολεισαι με αυτους τους αξονες.αστους οπως ειναι!!αλλαξε το πολυ πολυ δυο σιρματοσχοινα οπως εκανα κ γω με τον ρεγουλατορο του που να μην ειναι σκουριασμενα βαλε κ καινουργιους σιαγωνες κ μετα θα εχεις χειροφρενο.κ συγκεκριμενα εγω ουτε καν αγορασα σιαγονες.πιγα κ μου καρφωσανε φερμουιτ κ ειμαι καμπανα!!!κ παρατηρησε οταν κοιτας τους σιαγονες σου μηπως ειναι φαγομενοι μονοπαντα!!τοτε μπορει να θελουν ρυθμισμα!!!αυτο ειχα παθει εγω.μου πιανανε μονοπαντα κ δεν ειχα φρενα ουτε χειροφρενο.τωρα 4 μηνες κ φρενα κ χειροφρενο ειναι μπαμ.!!!!
Σε ρώτησα γιατί μου έκανε απορία κατα πόσο μπορεί ένα αυτοκίνητο με τα λάστιχα που φοράς αν περνάει ΚΤΕΟ. Με λίγα λόγια αν το επιτρέπει η νομοθεσία!! Κατάλαβες καγκουρίδη;;antonisxj wrote:δεν σε κατάλαβα... γιατι νομίζεις ότι δεν είναι ασφαλές?aggas wrote:Πώς το κατάφερες αυτό αν επιτρέπεται;
δεν έχει τίποτα που να το κάνει μή ασφαλές.
δικαιολογίσου μικρέ ψίστερμαν.
Εγώ ρε καγκούρι στο είπα σε θεωρητική βάση!!!! Γιατί έτσι όπως το σκέφτομαι με 15άρα ζάντα πάς σε δίσκο γύρω στα 280 χιλιοστά διάμετρο - αν τα υπολόγισα σωστά - και δεν ξέρω κατα πόσο χωράνε δύο καλλίμπρες αντικριστά. Θεωρία πάντα έτσι; Από εκεί και πέρα όσοι γνωρίζουν περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες θα σου πούν περισσότερα!! Συζήτηση κάνουμε!!!!antonisxj wrote:δεν χρειάζεται ρε φιλαράκι να αλλάξω ζάντες. ούτε χρειάζεται να μεγαλώσω δραματικά τη διάμμετρο των δίσκων. σοβαρέψου. τους ταμπουρλαμάδες θέλω να ξεφορτωθώ και να βάλω δισκόφρενα. τώρα... αν τα δισκόφρενα θα είναι πόρσε ή φορντ ή τζίπ στην τελική, θα το δώ στην πορεία.aggas wrote:Και για το θέμα σου τώρα........ για να τα κάνεις αυτά που λές θές και μεγαλύτερη διάμετρο δίσκων για να μπορούν να ταιριάξουν και οι δαγκάνες. Και για να γίνει αυτό θα πρέπει να ανέβεις σε διάμετρο ζάντας. Σε συμφέρει λοιπόν κάτι τέτοιο;; Γιατί πολύ φοβάμαι ότι εάν πας να το κάνεις στην υπάρχουσα διάμετρο μήπως τελικά δεν έχεις το αποτέλεσμα που θές!!!
Nicolas wrote:Ρε φιλαράκι μου οι δαγκάνες από porsche ξέρουμε όλοι ότι είναι τα καλύτερα φρένα ever.
ΟΜΩΣ, είναι σχεδιασμένα να δουλεύουν με διαφορετική διάμετρο δίσκου
(αν είδα καλά ήταν από 928 με βάρος περίπου 1500 κιλά και πίσω λάστιχο 255-40-16).
Δηλαδή μιλάμε για αρκετά μεγαλύτερη αντίσταση από τον δίσκο, λόγω μικρότερης ακτίνας (άρα και μικρότερος μοχλός για την δαγκάνα),
βάλε και το λάστιχό σου που είναι 30 πόντους μεγαλύτερο από της 928, δηλαδή μιλάμε πως παίζει να μην έχεις καν φρένα ή πάλι να μην έχουν προοδευτικότητα και να μπλοκάρουν σχετικά εύκολα![]()
Βέβαια με τις 16άρες που φόραγε το 928 δεν θα είχε και πολύ μεγαλύτερο δίσκο από αυτό που θα φορέσεις, αλλά
μάλλον θα πρέπει να τα υπολογίσεις και στο χαρτί για να είσαι πιο σίγουρος.
Σε τελική ανάλυση, φρόντισε τουλάχιστον να είναι ρυθμιζόμενη η πίεση στα πίσω φρένα, έτσι ώστε να μπορείς να το φέρεις εύκολα στα ίσια
του ή ακόμα και να έχεις διαφορετικό setup για on και off road...
Προσωπικά, τουλάχιστον για αρχή για να δεις και πως θα πάει και εφόσον λες πως ο ιπποπόταμος φρενάρει σχετικά καλά όπως είναι,
νομίζω πως καλύτερη ιδέα θα ήταν να βάλεις ίδια με τα μπροστινά και πάντα με ρυθμιστή πίεσης σχετικά εύκολα προσβάσιμο
(μην σου πω να βάλεις τον ρυθμιστή μέσα στην καμπίνα).