Page 2 of 12
Re: SSANGYONG Club
Posted: Fri Jan 22, 2010 17:11
by george-4x4
Re: SSANGYONG Club
Posted: Mon Jan 25, 2010 14:59
by george-4x4
Re: SSANGYONG Club
Posted: Mon Jan 25, 2010 16:20
by george-4x4
Re: SSANGYONG Club
Posted: Mon Jan 25, 2010 18:47
by lker
Γιώργη θα σου κόψει από γωνία εισόδου αυτό ...
Εκτός αυτού αν βρείς (που θα βρείς κάποια στιγμή αφού το βγάζεις εκτός) η ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ίσως είναι μεγαλύτερη από αυτή χωρίς το μαραφέτι.
Κατά την άποψή μου αν θέλεις να το προικήσεις ξεκίνα από ποδιές σε μέρη που είναι σημαντικά και εκτεθειμένα - ανάρτηση και ελαστικά για να έχεις και μια πιο ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με μεγαλύτερες διαδρομές.
Re: SSANGYONG Club
Posted: Tue Jan 26, 2010 09:18
by george-4x4
Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!
Re: SSANGYONG Club
Posted: Tue Jan 26, 2010 14:50
by stakyr
george-4x4 wrote:Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!
ψηλωμα 5,5 ποντους , αλλαγη αμορτισερ και λαστιχα 90-10 ..............και πας (σχεδον!!) ΠΑΝΤΟΥ !!!
Το αυτοκινητο ,ειναι φτιαγμενο απο την μανα του για τα δυσκολα !!
Εμενα με το musso , με δυσκολευει λιγο , το μηκος του !! Βρισκω κοιλια σε καποια "πονηρα" σημεια !!!
Re: SSANGYONG Club
Posted: Tue Jan 26, 2010 19:18
by george-4x4
stakyr wrote:george-4x4 wrote:Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!
ψηλωμα 5,5 ποντους , αλλαγη αμορτισερ και λαστιχα 90-10 ..............και πας (σχεδον!!) ΠΑΝΤΟΥ !!!
Το αυτοκινητο ,ειναι φτιαγμενο απο την μανα του για τα δυσκολα !!
Εμενα με το musso , με δυσκολευει λιγο , το μηκος του !! Βρισκω κοιλια σε καποια "πονηρα" σημεια !!!
Αυτό το ψήλωμα δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι και τι άλλες επιπτώσεις θα έχει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικότερα.......
Re: SSANGYONG Club
Posted: Tue Jan 26, 2010 20:22
by Φωκίων
Re: SSANGYONG Club
Posted: Tue Jan 26, 2010 23:41
by stakyr
george-4x4 wrote:stakyr wrote:george-4x4 wrote:Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!
ψηλωμα 5,5 ποντους , αλλαγη αμορτισερ και λαστιχα 90-10 ..............και πας (σχεδον!!) ΠΑΝΤΟΥ !!!
Το αυτοκινητο ,ειναι φτιαγμενο απο την μανα του για τα δυσκολα !!
Εμενα με το musso , με δυσκολευει λιγο , το μηκος του !! Βρισκω κοιλια σε καποια "πονηρα" σημεια !!!
Αυτό το ψήλωμα δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι και τι άλλες επιπτώσεις θα έχει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικότερα.......
Αποστατες 7,5 ποντους πισω ......(δεν υπηρχαν ελατηρια τοοοσο μακρια για το συγκεκριμενο μοντελο ) και κουρτισμα 5 ποντους απο μπροστα !!
Αμορτισερ le carbon !!
Απο συμπεριφορα ?????
ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ΄ΟΤΙ ΠΡΙΝ !!!
ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ 150+
ΚΑΙ ΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ (χωρις καμμια επικινδυνη κλιση ) ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ !!
(δεν σου αναφερω την συμπεριφορα του σε off-road κομματια !!! ΑΠΛΑ ....Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !!!)
Re: SSANGYONG Club
Posted: Wed Jan 27, 2010 12:49
by george-4x4
σε τι κόστος όλα αυτά;
δεν είναι άσχημα φτιαγμένο και έτσι:
http://www.tetrakinisimag.gr/modifiedactyon.htm