SSANGYONG Club

User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

καλά έκανε δοκιμή σε SSANGYONG και έχει ακόμα το ΚΙΑ ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

Κανείς άλλος με ssangyong; :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

Για δείτε αυτό: http://www.groupak.gr/el/sangyong/118

Παίρνεις αποτι μου είπανε έγκριση από το υπουργείο και δεν σε γράφει η τροχαία...........
πάντως του πάει :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: SSANGYONG Club

Post by lker »

Γιώργη θα σου κόψει από γωνία εισόδου αυτό ...
Εκτός αυτού αν βρείς (που θα βρείς κάποια στιγμή αφού το βγάζεις εκτός) η ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ίσως είναι μεγαλύτερη από αυτή χωρίς το μαραφέτι.
Κατά την άποψή μου αν θέλεις να το προικήσεις ξεκίνα από ποδιές σε μέρη που είναι σημαντικά και εκτεθειμένα - ανάρτηση και ελαστικά για να έχεις και μια πιο ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με μεγαλύτερες διαδρομές.
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: SSANGYONG Club

Post by stakyr »

george-4x4 wrote:Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!

ψηλωμα 5,5 ποντους , αλλαγη αμορτισερ και λαστιχα 90-10 ..............και πας (σχεδον!!) ΠΑΝΤΟΥ !!!
Το αυτοκινητο ,ειναι φτιαγμενο απο την μανα του για τα δυσκολα !!
Εμενα με το musso , με δυσκολευει λιγο , το μηκος του !! Βρισκω κοιλια σε καποια "πονηρα" σημεια !!!
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

stakyr wrote:
george-4x4 wrote:Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!

ψηλωμα 5,5 ποντους , αλλαγη αμορτισερ και λαστιχα 90-10 ..............και πας (σχεδον!!) ΠΑΝΤΟΥ !!!
Το αυτοκινητο ,ειναι φτιαγμενο απο την μανα του για τα δυσκολα !!
Εμενα με το musso , με δυσκολευει λιγο , το μηκος του !! Βρισκω κοιλια σε καποια "πονηρα" σημεια !!!

Αυτό το ψήλωμα δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι και τι άλλες επιπτώσεις θα έχει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικότερα.......
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
Φωκίων

Re: SSANGYONG Club

Post by Φωκίων »

Υπενθυμίζω αυτο, για να παρεις ιδεες..

http://www.tetrakinisimag.gr/modifiedactyon.htm

και ναι το ΚΙΑ εχω ακομα :D :D :D :D :D
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: SSANGYONG Club

Post by stakyr »

george-4x4 wrote:
stakyr wrote:
george-4x4 wrote:Λευτέρη μίλησα χτες και με τον xantho για ποδιές............
πάντως για την γωνία εισόδου έχεις δίκιο!!!!

ψηλωμα 5,5 ποντους , αλλαγη αμορτισερ και λαστιχα 90-10 ..............και πας (σχεδον!!) ΠΑΝΤΟΥ !!!
Το αυτοκινητο ,ειναι φτιαγμενο απο την μανα του για τα δυσκολα !!
Εμενα με το musso , με δυσκολευει λιγο , το μηκος του !! Βρισκω κοιλια σε καποια "πονηρα" σημεια !!!

Αυτό το ψήλωμα δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι και τι άλλες επιπτώσεις θα έχει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου γενικότερα.......
Αποστατες 7,5 ποντους πισω ......(δεν υπηρχαν ελατηρια τοοοσο μακρια για το συγκεκριμενο μοντελο ) και κουρτισμα 5 ποντους απο μπροστα !!
Αμορτισερ le carbon !!
Απο συμπεριφορα ?????
ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ΄ΟΤΙ ΠΡΙΝ !!!
ΧΩΡΙΣ ΠΛΕΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕ 150+
ΚΑΙ ΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ (χωρις καμμια επικινδυνη κλιση ) ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ !!
(δεν σου αναφερω την συμπεριφορα του σε off-road κομματια !!! ΑΠΛΑ ....Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !!!)
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

σε τι κόστος όλα αυτά;

δεν είναι άσχημα φτιαγμένο και έτσι: http://www.tetrakinisimag.gr/modifiedactyon.htm
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
Post Reply

Return to “SSANGYONG Club”