SSANGYONG Club

Post Reply
Αντώνης
Posts: 9
Joined: Thu Jan 28, 2010 14:00

Re: SSANGYONG Club

Post by Αντώνης »

Φωκίων wrote:Γιατι νομιζεις εχει τοσα συνεργεια εκει γυρο τριγυρω????? :D :D :D :D :D
κάποτε κοιτάζαμε για terios (το καινούργιο)
Πήγαμε στο Λιάπη, και ο πωλητής επέμενε ότι το terios δεν έχει αργό αλλά με τα κουμπακια και τα κόλπα τα ηλεκτρονικά...είναι το ίδιο :roll:
Τον έπεισα και πήγαμε για test-drive στην κατηφόρα ακριβως απέναντι και από πίσω από το μαγαζί... ;)
2 φορές...σταμάτησε ο ίδιος ο πωλητής που το οδήγησε, και τη δεύτερη που τον έβαλα να κάνει όπισθεν...μύρισε ο δίσκος. :lol:

Του λέω "καταλαβες τώρα ότι χωρίς αργό...είσαι τελειωμένος...αν πας σε τέτοια ανηφόρα με ένα μικρό ρυμουλκούμενο των 700 κιλών από πίσω, πχ. στη ράμπα που το βγάζω;;"

Δεν έβγαλε...αχνα :mrgreen:
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: SSANGYONG Club

Post by lker »

Ρε σεις ... μη λετε κακιες για τα Τουρκοβουνια ... γεννετειρα των γαλατων αυτης της πολης :lol: :lol: :lol:
Αντώνης wrote:
Φωκίων wrote:Γιατι νομιζεις εχει τοσα συνεργεια εκει γυρο τριγυρω????? :D :D :D :D :D
κάποτε κοιτάζαμε για terios (το καινούργιο)
Πήγαμε στο Λιάπη, και ο πωλητής επέμενε ότι το terios δεν έχει αργό αλλά με τα κουμπακια και τα κόλπα τα ηλεκτρονικά...είναι το ίδιο :roll:
Τον έπεισα και πήγαμε για test-drive στην κατηφόρα ακριβως απέναντι και από πίσω από το μαγαζί... ;)
2 φορές...σταμάτησε ο ίδιος ο πωλητής που το οδήγησε, και τη δεύτερη που τον έβαλα να κάνει όπισθεν...μύρισε ο δίσκος. :lol:

Του λέω "καταλαβες τώρα ότι χωρίς αργό...είσαι τελειωμένος...αν πας σε τέτοια ανηφόρα με ένα μικρό ρυμουλκούμενο των 700 κιλών από πίσω, πχ. στη ράμπα που το βγάζω;;"

Δεν έβγαλε...αχνα :mrgreen:
Αδερφε αυτη την ανηφορα που λες το δικο μου το τεριος (αυτοματο με τα ηλεκτρονικα) με 4 ατομα μεσα την ανεβαινει μια χαρα παντως :lol: :lol: :lol: Πρωτη στον επιλογεα και σανιδωμα :lol: :lol: :lol:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: SSANGYONG Club

Post by Nicolas »

Ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτόματου...
Δεν έχεις δίσκο να μαμήσεις :lol:

Εγώ ξέρω όμως ότι τα terios ΕΧΟΥΝ κοντά.
Μου το είπε ο αφεντικός σε αντιπροσωπία στα Πατήσια.
Είναι είπε, το κουμπάκι που λέει "lock" :lol:
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Αντώνης
Posts: 9
Joined: Thu Jan 28, 2010 14:00

Re: SSANGYONG Club

Post by Αντώνης »

Nicolas wrote:Ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτόματου...
Δεν έχεις δίσκο να μαμήσεις :lol:

Εγώ ξέρω όμως ότι τα terios ΕΧΟΥΝ κοντά.
Μου το είπε ο αφεντικός σε αντιπροσωπία στα Πατήσια.
Είναι είπε, το κουμπάκι που λέει "lock" :lol:
τις ίδιες ανοησίες έλεγαν σε εμένα.
Δηλαδή το "lock" σημαίνει "slow";
και αν έχει κοντό...που είναι στα specs το ratio της κοντής σχέσης;
Το μόνο που σώζει αρκετά τη κατάσταση είναι ότι όντως έχει αρκετά κοντές 1η και όπισθεν, και αυτό του δίνει αρκετές δυνατότητες παραπάνω για αμάξι χωρίς "αργά", έχει ωραίο μοτερ, με ένα αργό...θα ήτανε λουκουμάκι!!

Οσο για το φίλο που λέει ότι με το αυτόματο ανεβαίνει στην εν λόγω ανηφόρα, το αυτόματο (επειδή το είχα ψάξει πολύ) έχει μακρύτερη 1η...δηλαδή σαφώς είναι χειρότερο από το χειροκίνητο, απλά βοηθάει ο συμπλέκτης και σώνει τη κατάσταση αν δεν είσαι έμπειρος και έχεις άτσαλο αριστερό πόδι.
Αλλά..σα δυνατότητες είναι χειρότερο σε τέτοια θέματα.

Εγώ δεν είπα ότι δεν την ανέβαινε την ανηφόρα, αλλά..ότι 1-2 στάσεις και πίσω με όπισθεν και ο δίσκος ζεστάθηκε, πράγμα απαράδεκτο για jeep που θέλει να έλξει και σοβαρό φορτίο (και εμείς και για τέτοια δουλειά το προορίζαμε).

Μόνο του πάντως...η αλήθεια είναι ότι έχει περισσότερη δύναμη από ότι vitara-jimny-Actyon-Niva χωρίς να έχεις δυνατότητα να βάλεις αργο.
Δηλαδή...σε σημεία που θα μυρίσει ο δίσκος των παραπάνω αμαξιών χωρίς αργό, το νεο terios θα πάει εύκολα. Και έχει άψογο σασμανακι, με ωραία και μαλακή αίσθηση (σε αντίθεση με όλα τα παραπάνω επίσης οχήματα!)
Φωκίων

Re: SSANGYONG Club

Post by Φωκίων »

αν κι εχουμε ξεφυγει μακραν απο το θεμα, στο 1.5 βαζεις τα πιο κοντα κ/π του 1.3......
και αρχιζεις να μαζευεις εσωρουχα....
ναι οκ με οτι αυτο σημαινει για τα πολλά..
Φωκίων

Re: SSANGYONG Club

Post by Φωκίων »

Ασχετο.

το αγωνιστικό μπλε Actyon πουλιεται οπως και οσο "φτιαγμενο" ειναι, αν εχετε καποιον που ενδιαφερεται..
Ανεπιβεβεωτες πληροφορίες τις οποιες μεταφερω με ΠΑΣΑ επιφυλλαξη
α. το αυτοκινητο πριν δωθει θα λυθει και θα αλλαχτει οτι ειναι ταλαιπορημενο και στο ελαχιστο
β. Θα εχει κι εγγυηση αλλα δεν ξερω ποσα χρονια

τιμη μην με ρωτησετε δεν εχω ιδεα.....
User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

Αντώνης wrote:
Nicolas wrote:Ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτόματου...
Δεν έχεις δίσκο να μαμήσεις :lol:

Εγώ ξέρω όμως ότι τα terios ΕΧΟΥΝ κοντά.
Μου το είπε ο αφεντικός σε αντιπροσωπία στα Πατήσια.
Είναι είπε, το κουμπάκι που λέει "lock" :lol:
τις ίδιες ανοησίες έλεγαν σε εμένα.
Δηλαδή το "lock" σημαίνει "slow";
και αν έχει κοντό...που είναι στα specs το ratio της κοντής σχέσης;
Το μόνο που σώζει αρκετά τη κατάσταση είναι ότι όντως έχει αρκετά κοντές 1η και όπισθεν, και αυτό του δίνει αρκετές δυνατότητες παραπάνω για αμάξι χωρίς "αργά", έχει ωραίο μοτερ, με ένα αργό...θα ήτανε λουκουμάκι!!

Οσο για το φίλο που λέει ότι με το αυτόματο ανεβαίνει στην εν λόγω ανηφόρα, το αυτόματο (επειδή το είχα ψάξει πολύ) έχει μακρύτερη 1η...δηλαδή σαφώς είναι χειρότερο από το χειροκίνητο, απλά βοηθάει ο συμπλέκτης και σώνει τη κατάσταση αν δεν είσαι έμπειρος και έχεις άτσαλο αριστερό πόδι.
Αλλά..σα δυνατότητες είναι χειρότερο σε τέτοια θέματα.

Εγώ δεν είπα ότι δεν την ανέβαινε την ανηφόρα, αλλά..ότι 1-2 στάσεις και πίσω με όπισθεν και ο δίσκος ζεστάθηκε, πράγμα απαράδεκτο για jeep που θέλει να έλξει και σοβαρό φορτίο (και εμείς και για τέτοια δουλειά το προορίζαμε).

Μόνο του πάντως...η αλήθεια είναι ότι έχει περισσότερη δύναμη από ότι vitara-jimny-Actyon-Niva χωρίς να έχεις δυνατότητα να βάλεις αργο.
Δηλαδή...σε σημεία που θα μυρίσει ο δίσκος των παραπάνω αμαξιών χωρίς αργό, το νεο terios θα πάει εύκολα. Και έχει άψογο σασμανακι, με ωραία και μαλακή αίσθηση (σε αντίθεση με όλα τα παραπάνω επίσης οχήματα!)
Αντωνη εχεις δικιο ετσι ακριβως ειναι ....... η διαφορα οταν βαζεις τα αργα στο actyon ειναι τεραστια...... επισης μην ξεχναμε οτι ειναι σχεδον 2 τονους αμαξι και χωρις αργα θα ειχε θεμα για τις δυνατοτητες του και εκτος δρομου και ελκτηκες.....


Καλο μηνα να εχουμε ........ ελπιζω με χιονακι μπολικο :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
User avatar
george-4x4
Posts: 38
Joined: Fri Jan 15, 2010 09:26

Re: SSANGYONG Club

Post by george-4x4 »

Φωκίων wrote:Ασχετο.

το αγωνιστικό μπλε Actyon πουλιεται οπως και οσο "φτιαγμενο" ειναι, αν εχετε καποιον που ενδιαφερεται..
Ανεπιβεβεωτες πληροφορίες τις οποιες μεταφερω με ΠΑΣΑ επιφυλλαξη
α. το αυτοκινητο πριν δωθει θα λυθει και θα αλλαχτει οτι ειναι ταλαιπορημενο και στο ελαχιστο
β. Θα εχει κι εγγυηση αλλα δεν ξερω ποσα χρονια

τιμη μην με ρωτησετε δεν εχω ιδεα.....
14.500€ ειναι η τιμη του........

τα 750 με 800€ που θελει ο Εγγλεζοπουλος για να το σηκωσει πως σας φαινεται ......... εγω το σκεφτομαι........ οπως και 2 ακομα ......
SSANGYONG ACTYON 4X4
www.brat.gr
stakyr
Posts: 332
Joined: Sat Sep 19, 2009 23:54

Re: SSANGYONG Club

Post by stakyr »

george-4x4 wrote:
Αντώνης wrote:
Nicolas wrote:Ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτόματου...
Δεν έχεις δίσκο να μαμήσεις :lol:

Εγώ ξέρω όμως ότι τα terios ΕΧΟΥΝ κοντά.
Μου το είπε ο αφεντικός σε αντιπροσωπία στα Πατήσια.
Είναι είπε, το κουμπάκι που λέει "lock" :lol:
τις ίδιες ανοησίες έλεγαν σε εμένα.
Δηλαδή το "lock" σημαίνει "slow";
και αν έχει κοντό...που είναι στα specs το ratio της κοντής σχέσης;
Το μόνο που σώζει αρκετά τη κατάσταση είναι ότι όντως έχει αρκετά κοντές 1η και όπισθεν, και αυτό του δίνει αρκετές δυνατότητες παραπάνω για αμάξι χωρίς "αργά", έχει ωραίο μοτερ, με ένα αργό...θα ήτανε λουκουμάκι!!

Οσο για το φίλο που λέει ότι με το αυτόματο ανεβαίνει στην εν λόγω ανηφόρα, το αυτόματο (επειδή το είχα ψάξει πολύ) έχει μακρύτερη 1η...δηλαδή σαφώς είναι χειρότερο από το χειροκίνητο, απλά βοηθάει ο συμπλέκτης και σώνει τη κατάσταση αν δεν είσαι έμπειρος και έχεις άτσαλο αριστερό πόδι.
Αλλά..σα δυνατότητες είναι χειρότερο σε τέτοια θέματα.

Εγώ δεν είπα ότι δεν την ανέβαινε την ανηφόρα, αλλά..ότι 1-2 στάσεις και πίσω με όπισθεν και ο δίσκος ζεστάθηκε, πράγμα απαράδεκτο για jeep που θέλει να έλξει και σοβαρό φορτίο (και εμείς και για τέτοια δουλειά το προορίζαμε).

Μόνο του πάντως...η αλήθεια είναι ότι έχει περισσότερη δύναμη από ότι vitara-jimny-Actyon-Niva χωρίς να έχεις δυνατότητα να βάλεις αργο.
Δηλαδή...σε σημεία που θα μυρίσει ο δίσκος των παραπάνω αμαξιών χωρίς αργό, το νεο terios θα πάει εύκολα. Και έχει άψογο σασμανακι, με ωραία και μαλακή αίσθηση (σε αντίθεση με όλα τα παραπάνω επίσης οχήματα!)
Αντωνη εχεις δικιο ετσι ακριβως ειναι ....... η διαφορα οταν βαζεις τα αργα στο actyon ειναι τεραστια...... επισης μην ξεχναμε οτι ειναι σχεδον 2 τονους αμαξι και χωρις αργα θα ειχε θεμα για τις δυνατοτητες του και εκτος δρομου και ελκτηκες.....


Καλο μηνα να εχουμε ........ ελπιζω με χιονακι μπολικο :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Κυπελλο εχω σηκωσει με τα αργα του musso !!!! ;) ;) ;)
Στο 2ο Φεστιβαλ τετρακινησης στου Ατταρτ , ο Αθανασιου ειχε στησει ενα παιχνιδι ελξης !!
Θα τραβαγαμε ενα κοντεϊνερ σιδερενιο , πανω σε βρεγμενη αμμο , χωρις αλλη βοηθεια !!
Μεσα ειχε και βρεγμενη αμμο !! :shock: :shock:
Δεν θα τολμαγα να δηλωνα συμμετοχη , αν ο Αθανασιου τα ειχε ολα σ΄ενα !!
Ομως χωρισε κατηγοριες και εκανε 1) μεχρι 2000 κε 2)2001-4000 κε και 3) 4001 κε και πανω !!
Εγω ειμαι 1993 κ.ε !!!
Και οταν ειδα οτι εχω αντιπαλους vitara kai jimny , δεν το σκεφτηκα καθολου !!
Εβαλα τα αργα , σανιδωσα το γκαζι και ξεκινησα ...........
Σαν πουπουλο το τραβαγα ,οταν ενιωσα μετα απο λιγο να βουλιαζω στην αμμο !!
Τοτε ακουσα απο τον Αθανασιου και τους αλλους τριγυρω ......." Ρε συ ,πισωκουνητος πας ??? δεν εχεις βαλει τετρακινηση ???? :shock: :shock: :shock: "
Βλεπω λαμπακια ο.κ .......γυρναω ξανα το κουμπι ο.κ........ξαναξεκιναω ...τιποτα !!! Μονο οι πισω τροχοι γυρναγαν !!!! :o :o :o :o :o :o
Να μην τα πολυλογω ........ειχαν κολλησει οι πλυμες και δεν εκαναν υποπιεση για να κλειδωσουν !!
Τραβηξα "πισωκουνητος " 135 εκατοστα (απ΄οτι θυμαμαι !! :roll: ) και βεβαια στεναχωρηθηκα ,γιατι ΔΕΝ ειδα τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου !!!! :( :( :( :( :( :(
ο δευτερος στην κατηγορια (vitara νομιζω :? :? ) εκανε 85 εκατοστα ........
Απο θεμα ελξης ......πιστευω οτι μεχρι τα 2.300 κ.ε (που βγαινει τωρα!) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ !!!
ΠΑΝΤΑ , ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΜΑΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ !!!! :D :D :D :D :D
Όταν είναι να αποφασίσεις, το καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις το σωστό. Το δεύτερο καλύτερο πράγμα είναι να πράξεις λάθος. Το χειρότερο όλων είναι να μην κάνεις τίποτε. Theodore Roosvelt
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: SSANGYONG Club

Post by lker »

Nicolas wrote:Ένα από τα πλεονεκτήματα του αυτόματου...
Δεν έχεις δίσκο να μαμήσεις :lol:

Εγώ ξέρω όμως ότι τα terios ΕΧΟΥΝ κοντά.
Μου το είπε ο αφεντικός σε αντιπροσωπία στα Πατήσια.
Είναι είπε, το κουμπάκι που λέει "lock" :lol:
Καλα ρε συ ... και αφησες τετοιο κελεπουρι να παει χαραμι ? Επρεπε να τον παρετε για admin στα τεχνικα θεματα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Post Reply

Return to “SSANGYONG Club”