Page 3 of 12

Re: SSANGYONG Club

Posted: Wed Jan 27, 2010 12:50
by george-4x4
Φωκίων wrote:Υπενθυμίζω αυτο, για να παρεις ιδεες..

http://www.tetrakinisimag.gr/modifiedactyon.htm

και ναι το ΚΙΑ εχω ακομα :D :D :D :D :D

σευχαριστω Φωκίων

Re: SSANGYONG Club

Posted: Wed Jan 27, 2010 13:39
by stakyr
Αυτα που σου λεω Γιωργο , αφορουν το musso !! :) :)
Δεν ξερω αν η συνταγη πετυχει και στο actyon !! :roll: :roll:

Υ.Γ Το κοστος απ΄οτι θυμαμαι πρεπει να ηταν :
αποστατες 80 Ε (ζευγαρι)
αμορτισερ le carbon : 420 Ε (τετραδα )
ζαντολαστιχα 195/80/15 αναγωμοση 95-5 : 420 Ε (τετραδα λαστιχο + σιδερενια ζαντα )
ΠΕΡΙΠΟΥ 1.000 Ε ,ΟΛΑ ΜΑΖΙ !!

Re: SSANGYONG Club

Posted: Thu Jan 28, 2010 10:17
by george-4x4
Καλημέρα λέω να πάρω ένα τηλ τον Γιάννη τον Αθανασίου που θα έχει άποψη για το ACTYON του περιοδικού

Re: SSANGYONG Club

Posted: Thu Jan 28, 2010 14:08
by Αντώνης
Καλησπέρα παιδιά,

μόλις με ενημέρωσε ο Γιώργος (σωστά δε θυμάμαι το όνομα; είμαι και γέρος άνθρωπος!)
για το club και έσπευσα...να έρθω.
παιδια...με το actyon...γεμίζουμε δε γεμίζουμε ταξί...όλοι οι ιδιοκτήτες ε;
πολύ αδικημένο αμάξι, και προσωπικά το λατρεύω το σχήμα του, εντελώς πρωτοπορειακό!

Είδα ότι μιλάτε για σήκωμα.
Επειδή έχω σηκώσει το jimny της γυναίκας με 5-ποντη Old Man Emu, θυμάμαι ότι έβγαινε τέτοιο κιτ και για το actyon.

H συμπεριφορά στο jimny είναι άψογη, αλλά...όταν είσαι στο πάτο...πας μόνο προς τα πάνω, το actyon που έχει εκπλητική συμπεριφορά παντού...μπορεί να χάσει λίγο σε ευστάθεια στα πολλά χλμ. στην εθνική :roll:

Αυτά από εμένα,

σας αφήνω προς το παρόν,

Αντώνης

Re: SSANGYONG Club

Posted: Thu Jan 28, 2010 14:40
by george-4x4
Αντώνη σε ευχαριστούμαι για την γρήγορη ανταπόκριση σου.....
πράγματι Γιώργο με λένε καλά θυμάσαι :) :) :) :)

δεν ηξερα οτι η old Man Emu βγαζει καποιο κιτ για το ACTYON ........ θα το ψαξω .........

Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Re: SSANGYONG Club

Posted: Thu Jan 28, 2010 15:09
by Αντώνης
george-4x4 wrote:Αντώνη σε ευχαριστούμαι για την γρήγορη ανταπόκριση σου.....
πράγματι Γιώργο με λένε καλά θυμάσαι :) :) :) :)

δεν ηξερα οτι η old Man Emu βγαζει καποιο κιτ για το ACTYON ........ θα το ψαξω .........

Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

ναι,

έτσι θυμάμαι και τότε που το έψαχνα σε μία λίστα, μου έκανε εντύπωση διότι μόλις είχαμε πρωτοαγορασει το actyon στην οικογένεια (περυσι κάπου τέτοια εποχή Γιώργο)

δε θυμάμαι αν βγαίνει και σε ψηλότερο setup, στο jimny μετά τους 5 πόντους θες και panar, και μπράτσα, αλλά στο ssangyong ίσως δε χρειάζεται κάτι περισσότερο και για παραπάνω από 5 πόντους.
Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι...ένα πρόβλημα...φαινομενικά αθώο...αλλά μερικές φορές το σκέφτομαι και τρομάζω:
όταν τη περάσαμε την Ο.Μ.Ε, κρεμασμένοι οι τροχοί όπως ήτανε, στρίψαμε αριστερά να βάλουμε στη θέση του το σωληνάκι φρένων αλλά μετά κλείδωσε στο ρυθμιστικό της μπάρας τιμονιού η βάση η δεξιά της ζανφόρ!! :shock:

Μου λέει ο μάστορας "μην ανησυχείς..όταν πατάει δε θα συμβεί ποτέ αυτό!
Αλλά...λέω...αν...σε άλμα έχω στριμμένο το τιμόνι...(και επιβιώσω και δε ντουμπάρω στο πέσιμο :mrgreen: )...δε θα μείνω στιγμιαία με τέρμα τιμόνι αριστερά μέχρι να πατήσει κάτω;

στο jimny-club...το αναφέρει ένας και το έλυσε οριστικά με φτιαχτές προσθήκες λαμάκια στις βάσεις της ζανφορ που την έφερε 2 πόντους κάτω.

Στο actyon...δεν έχουμε τέτοιο θέμα διότι μπροστά εχει ψαλίδια και δε μετακινείται λόγω της παναρ όλος ο άξονας αριστερά-δεξιά κατά τη συμπίεση-αποσυμπίεση της ανάρτησης.
Αλλά...ίσως με το σήκωμα...ξεζυγίζουμε τις αρθώσεις και δουλεύουν σε λάθος γωνία...με φθορές στο μέλλον.

Δε ξέρω...πάντως...αξίζει να το ψάξετε λίγο σε έτοιμο κιτ, προσθήκες και τέτοια δε μου πολυαρέσουν σαν ιδέα αν μπορεί να αποφευχθεί.

Παρατήρησα επίσης κάτι άλλο ενοχλητικό...
ναι μεν τα ελλατήρια είναι μακρύτερα μαζί με τα αμορτισέρ, αλλά...επειδή μεγάλωσε όπως είναι φυσικό η άρθρωση μέσω των διαδρομών του αμορτισέρ...όταν ξετυλίγεται εντελώς το ένα ελατήριο πίσω (πχ. ο ένας τροχός μόνο πάνω σε βουναλάκι)...παραχαλαρώνει...και βλέπω τη σπείρα πάνω-πάνω...να ετοιμάζεται να βγει.
Μάλιστα ακούω και ένα "ντανννν" όταν ξανακάθεται σωστά...

οπότε...ίσως...τελικά να θέλει κάτι να συγκρατεί το ελατήριο στη θέση του άψογα...ακόμη και ξετυλιγμένο.

Φυσικά...εγώ δε το πάω σε ακραίες καταστάσεις..αλλά...2-3 φορές...το έχω ακούσει το ntannnn αυτό και ψάχτηκα να δω από που ακούγεται.

Δηλαδή...το γεγονός παραμένει ότι..και στη πιο αθώα...μοντίφα....κάτι...ψιλό...θα αντιμετωπίσεις τελικα όταν ξεφεύγεις από το εργοστασιακό setup.

Re: SSANGYONG Club

Posted: Thu Jan 28, 2010 17:52
by george-4x4
Αντώνη έχεις πολύ δίκιο σε αυτά που γράφεις και για αυτό το λόγο δεν έχω κάνει καμία κίνηση ακόμα.....
πιστεύω κάποια στιγμή να βγει κάποιο κιτ για ACTYON χωρίς παρενέργειες και φθορές που θα φανούν και μετά από καιρό αλλά θα φανούν και στην τσέπη μας......
Το μόνο που έχω αλλάξει είναι λάστιχα 50/50
Γενικότερα θα έλεγα ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο σε εκτός δρόμου διαδρομές ... δεν θα με χάλαγε όμως έστω και λίγο να σηκωθεί :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Re: SSANGYONG Club

Posted: Thu Jan 28, 2010 20:08
by Φωκίων
Αντωνη, το πισω setup που εβαλες (αν διαβασα καλα) ηταν για το actyon ή "ταιριασμα"???
γιατι οπως το περιγραφεις μοιαζει να ειναι ελαυρώς πιο μακρυ απο οτι θα επρεπε...

Re: SSANGYONG Club

Posted: Fri Jan 29, 2010 10:28
by Αντώνης
Φωκίων wrote:Αντωνη, το πισω setup που εβαλες (αν διαβασα καλα) ηταν για το actyon ή "ταιριασμα"???
γιατι οπως το περιγραφεις μοιαζει να ειναι ελαυρώς πιο μακρυ απο οτι θα επρεπε...
το σήκωμα με την EMU έγινε στο jimny της γυναίκας.
Απλά αναφέρω τα προβλήματα που αντιμετώπισα για να σας πονηρέψω ότι ακόμη και η παραμικρή μοντίφα έστω και με ένα κιτ αποκλειστικά για το αυτοκίνητο που θα μπει ενδέχεται (αν και όχι πάντα) να έχει παρενέργειες οπότε καλό είναι να το ψάξετε πολύ γιατί όταν μπει και πληρωθεί μετά...δεν υπάρχει εύκολη λύση.

Εχουμε και το κακό ως Ελληνες να λέμε πάντα τη μισή αλήθεια στον άλλο για τα "κατορθώματά μας" και του αποκρύβουμε τα προβλήματα για να αισθανθούμε...σπουδαίοι και να μας θαυμάζουν (άπειρα παραδείγματα έχω).

Οσους είχα ρωτήσει στο δρόμο με σηκωμένα jimny...δεν αντιμετώπισαν "κανένα πρόβλημα", εμένα αμα με ρωτάνε τους τα λέω αλλά με κοιτάνε με δυσπιστία και μου λένε "μάλλον κάτι βάλατε στραβα" :shock:

Re: SSANGYONG Club

Posted: Fri Jan 29, 2010 11:35
by Φωκίων
Με τον κινδυνο να μπλεξουμε σε μια φιλοσοφική κουβεντα περι μετατροπων, θα μπορουσαμε να πουμε οτι πασα μετατροπη που κανει το αυτοκινητο "πιο χωματινο" ισοποσα το κανει "λιγοτερο ασφαλτινο".

Το καλο ειναι οτι στην περιπτωση του γιωργου υπαρχει εστω ενα και μοναδικό αλλα υπαρχει ( αρα δεν ειναι το πειραματοζωο ο ιδιος) αυτοκινητο ψηλωμενο και...... με ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ "ξυλο" στην πλατη του - αγωνες trailride enturo μεχρι και trial στην πιστα του Ατταρτ με διαφορους οδηγους, πολλοι εξ αυτών γνωστοι σιδεροφαγοι :D :D ονοματα δε λεμε υπολυψεις δεν θιγουμε :D :D :D οπου αν μη τι αλλο δεν εγκατελειψε ποτε απο οσο θυμαμαι, τουλαχιστον δεν εγκατελειψε απο κατι που πειραχτηκε στην μετατροπη.

Φυσικά αυτο το ενα αυτοκινητο δεν αποτελει.... ικανό στατιστικό δειγμα αλλα αν μη τι αλλο ειναι μια καποια πρωτη εμπειρεια.

Για φαντασου απο την αλλη οταν γνωστός και μη εξαιρεταιος αλλος μαστορας ρισκαρε και ψηλωσε 2 σπορτατζ 2 με καθε ρισκο καθοτι δεν υπηρχε προηγουμενη εμπειρια στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.. κι ολα πηγαν καλα, βεβαια δεν ζητιωνταν και υπερβολικά πράγματα..