Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by Dimitris_TL »

Image

Image

Image

Image

Image
Καλησπέρα,
επειδή το alternator του Lada-Niva ευρίσκεται χαμηλά του κινητήρα
η πλακέτα με τα ανορθωτικά "υποφέρει" είτε από διαρροές παραφλού,
είτε από υγρασία και βρώμα από λασπωμένα νερά εν γένει!
Το αποτέλεσμα είναι, να υπάρχουν ηλεκτρικές διαρροές που μειώνουν
την απόδoση του alternator η ακόμα χειρότερα, να βραχυκυκλώσει
κάποιος ανορθωτής με ότι αυτό συνεπάγεται....
Η λύση είναι σχετικά απλή και ονομάζεται "ειδικό βερνίκι περιελίξεων"
Έτσι λοιπόν, σήμερα πέρασα την πλακέτα με τα ανορθωτικά με το ειδικό μονωτικό
βερνίκι (ELECTROTEK 428), χρειάζεται περίπου 3 ώρες μέχρι
να στεγνώσει και πιθανόν να περάσω δυο η τρία χέρια συνολικά,
ώστε να πραγματοποιηθεί πλήρης αδιαβροχοποίηση του κυκλώματος.
Το βερνίκι "δουλεύεται" εύκολα με ένα πινελάκι και χρειάζεται διαλυτικό
Νίτρου για να ξεπλύνετε το πινέλο.
Δεν χρειάζεται αραίωση πριν την χρήση!
Και μπορείτε να το αγοράσετε από καταστήματα που πουλάνε υλικά
για περιελίξεις και μετασχηματιστές...

Περισσότερα για το βερνίκι εδώ: http://www.hydroton.gr/el/ABD55E62/
Υψηλής ποιότητας ηλεκτρομονωτικό βερνίκι.

Προτεινόμενη χρήση
Είναι κατάλληλο για τον « εν ψυχρώ » εμποτισμό πηνίων ηλεκτροκινητήρων, γεννητριών,
ηλεκτρομαγνητών καθώς και ηλεκτρονικών στοιχείων Πληροί τις απαιτήσεις των διεθνών
προδιαγραφών I.E.C. 93, 243 και 250.Είναι απόλυτα ανθεκτικό σε νερό και υγρασία, σε λάδια
και γράσα καθώς και σε ψυκτικά υγρά. Έτσι ενδείκνυται η χρήση του για τον εμποτισμό κινητήρων
ψυκτικών μηχανημάτων.

Ηλεκτρικές Ιδιότητες
Ειδική αντίσταση ρ > 6,44 x 10 –12 OHM/M
Διηλεκτρική σταθερά 50 Hz 5,58 100 KHz 4,99
Εφαπτόμενη απωλειών 0,0004

Συσκευασία
1 Lt
ΥΓ. Αυτή η λύση μπορεί να φανεί σωτήρια και σε άλλα αυτοκίνητα που
υποφέρουν από αντίστοιχα προβλήματα και όχι μόνο με τα "δυναμό"
User avatar
extractor
Posts: 449
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:58
Location: Nοτια Aττικη
Contact:

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by extractor »

ωραιο το θεμα σου φιλε μου.
εχω καποιες αποριες ομως,αν μπορεις να βοηθησεις... :oops:

ωραια..το περναμε με το υλικο...σε τι θα με βοηθησει αυτο οταν εγω μπω μεσα σε εναν λακο με λασπη και γινει τσιμεντο και επι της ουσια δημιουργηθει ενα φιλμ λασπης μετα των πηνιων?

μηπως στην πραξη αυτο αποτρεπει μονο την διαβρωση;
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by Dimitris_TL »

Image

Καλημέρα και σε ευχαριστώ για τα σχόλια....
η επικάλυψη με το ειδικό βερνίκι, του ηλεκτρικού κυκλώματος και της πλακέτας των ανορθωτών, σκοπό έχει να εμποδίσει την ηλεκτρική διαρροή η οποία θα προκληθεί, όταν αυτά βραχούν με λασπόνερα, με νερά που περιέχουν άλατα (θάλασσα, αλάτι που λιώνει τους πάγους), παραφλου κτλ. Η ηλεκτρική διαρροή αυτή προκαλεί, εκτός από την μείωση της απόδοσης του alternator, και διάβρωση λόγω ηλεκτρόλυσης, μέχρι και ολική βλάβη του alternator με παράλληλη εκφόρτιση της μπαταρίας..... Ο σκοπός του βερνικιού είναι να εμποδίσει το "τσιμέντο " όπως το αποκαλείς να αγγίξει τα ηλεκτρικώς ενεργά σημεία του εναλλάκτη, ώστε να προκαλέσει βλάβες. Το βερνίκι αυτό έχει ειδικά χαρακτηριστικά και είναι σχεδιασμένο για αυτή την δουλειά, δηλ. αντέχει μέχρι τους 180C έχει την απαιτούμενη διηλεκτρική σταθερά κτλ. Τι θέλω να πω, ότι δεν είναι σωστό να χρησιμοποιηθεί για αυτή την δουλειά άλλου είδους βερνίκι διότι αντί για καλό μπορεί να κάνει και κακό! Εάν βάλεις στο "Google" σου το "Insulating Resin" θα σου λύσει πολλές απορίες. Αυτό που διαπίστωσα και εγώ, μετά από τρία "χέρια" που πέρασα την πλακέτα με τους ανορθωτές κτλ, είναι ότι δημιουργεί ένα καταπληκτικό "φιλμ" προστασίας σαν πλαστικοποίηση της πλακέτας τρόπον τινά.
Ελπίζω να σου έλυσα τις απορίες.
Last edited by Dimitris_TL on Sat Dec 22, 2012 11:49, edited 1 time in total.
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by Dimitris_TL »

ImageImage


Image
extractor wrote:σε τι θα με βοηθησει αυτο οταν εγω μπω μεσα σε εναν λακο με λασπη και γινει τσιμεντο και επι της ουσια δημιουργηθει ενα φιλμ λασπης μετα των πηνιων?

μηπως στην πραξη αυτο αποτρεπει μονο την διαβρωση;
1) Τα πηνία, ο στάτορας όπως και ο ρότορας είναι από σύρμα με επικάλυψη εμαγιέ, και επιπλέον έχουν εμποτιστεί στο σχετικό βερνίκι από το εργοστάσιο!!!
δηλ έχουν εξαιρετική μόνωση από το εργοστάσιο κατασκευής, και η λάσπη δεν τους προκαλεί πρόβλημα, εκτός αν αποφράξει τους αεραγωγούς που ψύχεται το "δυναμό".....
2) Ναι και φυσικά προσφέρει προστασία από διάβρωση το βερνίκι αυτό!
fast-man
Posts: 6
Joined: Sun Nov 14, 2010 19:10

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by fast-man »

αυτο εκανα και στον εργατη μου (στο μοτερ)
τα αποτελεσματα θα τα δουμε του χρονου.
fast-man
Posts: 6
Joined: Sun Nov 14, 2010 19:10

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by fast-man »

α! ξεχασα να πω υπαρχει και σε σπρει για πιο ευκολη εφαρμογη
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by Dimitris_TL »

Καλό το σπρέϊ αλλά με το πινελάκι το "περνάς" ποιο ελεγχόμενα όταν δεν είναι για μεγάλες επιφάνειες...
User avatar
extractor
Posts: 449
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:58
Location: Nοτια Aττικη
Contact:

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by extractor »

με καλυψες πληρως φιλε μου.
ευχαριστω!!! :D
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by Dimitris_TL »

Image

Νασαι καλά φίλε, τίποτα....
απλά θα προσθέσω μια λεπτομέρεια η οποία δεν υπάρχει σε πάρα πολλά αυτοκίνητα, που είναι το θέμα,
κατά πόσο είναι καλά "γειωμένο" το "δυναμό" με το σώμα της μηχανής, η καλύτερα αν η αντίσταση του σώματος του "δυναμό" με
τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας είναι σχεδόν μηδενική!
Μια πολύ καλή εύκολη λύση που θα μας εξασφαλίσει αυτό, είναι να υπάρχει ένας αγωγός γείωσης, "ground strap", όπως αυτό στην εικόνα, που να συνδέεται
από την βίδα που σφίγγει το "κόντρα" του alternator με το σώμα του κινητήρα, και μάλιστα καλύτερα εκεί που συνδέεται ο αγωγός που "έρχεται"
από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας!
Αυτό επειδή η βάση του alternator δεν διασφαλίζει πάντα ικανοποιητική αγωγιμότητα, (ειδικά άμα σχηματιστούν άλατα), με αποτέλεσμα να έχουμε
πλημμελή φόρτιση της μπαταρίας, ειδικά όταν οι απαιτήσεις σε ρεύμα είναι μεγάλες....
User avatar
kostas
Posts: 17
Joined: Sat Jun 20, 2009 21:18

Re: Προστασία στεγανοποίηση ηλεκτρικού κυκλώματος "δυναμό"

Post by kostas »

Παντα αναλυτικος και με ανανησυχιες βελτιωσης-συντηρησης!Μπραβο Δημητρη!
Μας ανοιγεις δουλειες... :D :D
Οδηγώ και σε σκέφτομαι!
http://nivaclubhellas.blogspot.gr/
Post Reply

Return to “Ανακλήσεις Προϊόντων - Αναβαθμίσεις Αυτοκινήτων”