Ειδος Snorkel με Air-boost

User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Ειδος Snorkel με Air-boost

Post by Dimitris_TL »

Μπορείς να κλέψεις σήμα από το "ματι"του στροφάλου που δίνει πληροφορία στο ECU, αλλά και από το alternator την εναλασσόμενη τάση πριν ανορθωθεί από την τριφασική γέφυρα διότι η συχνότητα του εναλασσόμενου ρεύματος στο alternator είναι άμεσα εξαρτώμενη από την ταχύτητα περιστροφής του ρότορα... αλλά νομίζω για την χρήση αυτή είναι πλεονασμός γιατί το duct-fan δεν είναι κομπρέσορας!
cousto
Posts: 62
Joined: Fri Jun 19, 2009 14:16

Re: Ειδος Snorkel με Air-boost

Post by cousto »

Dimitris_TL wrote:Να κάτι να ασχοληθείς και εσύ μια που το σκέφτηκες....
Λοιπόν αναφορά σχετικά με τις στροφες του κινητήρα θα πάρεις από το στροφόμετρο, από εκεί και πέρα με το κατάλληλο ηλεκτρονικό κύκλωμα που θα σχεδιάσεις θα ελέγχεις το ρεύμα που θα περνά μέσα από το μοτερ του duct-fan και κατά συνέπεια την λειτουργία του......
Αλλά αν θέλεις να κάνεις supercharger δόξα το θεό υπάρχουν ένα σωρό κομπρέσορες με τα ιντερκούλερ και τις βαλβίδες ανακούφησης στους παλιατζήδες, αλλά χρειάζεται επαναπρογραμματισμός του ECU, έμβολα ενισχυμένα σφυρίλατα, πιθανόν άλλες βαλβίδες και ελάτωση της συμπίεσης του κινητήρα και πάει λέγοντας......κοινώς μπλέκεις!
Ναι στην πραγματικοτητα αυτο θελω να κανω, αλλά δεν νομιζω σε καμια περιπτωση να γινει supercharger, απλως να τον μιμιθω λιγο γιατι να θελω τοσες αλλαγες. Και εσυ αυτο που εχεις κανει κατι τετοιο δεν ειναι?
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Ειδος Snorkel με Air-boost

Post by Dimitris_TL »

Φίλε Cousto αυτό που ήθελα να πετύχω με την προσθήκη του duct-fan ήταν να "ἁναπνέει"ο κινητήρας" όπως ακριβώς ήταν χωρίς τις επιπλέον σωληνώσεις του σνόρκελ και αυτό κατά την λειτουργία του σε υψηλές στροφές, εκεί που η εισαγωγή αέρα είναι αυξημένη και τίποτε άλλο, δεν περίμενα αύξηση ιποδύναμης η της ροπής. Αν ήθελα να τον "φουσκώσω" υπάρχουν superchargers στους παλιατζίδες από CLK η από VW Corado, αλλά όπως σου είπα μπλέκεις σε έξοδα με αμφιβόλου ποιότητας αποτελέσματα και επιπτώσεις στα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου..... Το θέμα είναι να το κάνεις τον κινητήρα να καταναλώνει λιγότερο καύσιμο με τα ίδια ισχύ, να έχει καθαρότερα καυσαέρια, δηλ να έχει καλύτερη απόδοση , αυτή είναι η μαγκιά στη σημερινή εποχή και όχι να βγάζει ένα σωρό άλογα και να κάνεις κολητό φίλο τον βενζινά και πιθανόν τον μηχανικό στο συνεργείο :D :D :D
Πάντως αν πραγματικά θέλεις να δεις βελτίωση, και εάν δεν έχει το αυτοκίνητο ξεχωριστή ανάφλεξη-πολ/στη ανά κύλινδρο, φτιάξε το σύστημα με την πολλαπλή ανάφλεξη, μιλάμε είδα τεράστια διαφορά στην ροπή του κινητήρα και φυσικά στην ποιότητα των καυσαερίων!
User avatar
aggas
Posts: 2180
Joined: Thu Jun 18, 2009 11:15
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ
Contact:

Re: Ειδος Snorkel με Air-boost

Post by aggas »

Άρε Δημήτρη..........τι να πώ.............έχω εντυπωσιαστεί από τα θέματα που έχεις βάλει!!! Μπράβο ρε συνάδελφε!!!!!!!!!!!

Παρεπιμπτόντως.......μου άρεσε η μόνωση με το RTV ;) ;) ;)
TERRANO II ZD30Ti(ΜΕ ΜΕΤΑΚΑΥΣΤΗΡΑ F16 )

Facebook: Agelos SpanakosSkype : aspanakos

Proud member of 4x4 KAGKOURAS CLUB
ImageImageImage

Κι αν δεν υπάρχει μονοπάτι, θα το δημιουργήσουμε.......

ΟΧΙ ΑΛΛO GREEKGLISH!!!!
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Ειδος Snorkel με Air-boost

Post by Dimitris_TL »

Αγγελε σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια, είδες για να έχω Νιβα όλο με κάτι θα ασχολούμαι και δεν πλήτω.... βέβαια ώρες ώρες μου έρχεται να το @#$%^&* αλλά όταν το οδηγήσω αλλάζω γνώμη... :D :D :D
τι μου είπες τώρα για το κόκκινο RTV....έχει γεμίσει ο κόσμος από αυτό, κόλα το λένε, φλατζόκολα στη πιάτσα, LPS-3 μπορείς να μου πεις που μπορούμε να βρούμε? Το απόλυτο αντισκωριακό η εκείνες τις απίθανες εποξικές κόλες που είχατε εσείς.....
User avatar
Dimitris_TL
Posts: 174
Joined: Thu Nov 26, 2009 19:28

Re: Ειδος Snorkel με Air-boost

Post by Dimitris_TL »

Image
Οσοι έχουν την περιέργεια τι είναι το LPS-3 ας διαβάσουν τα επόμενα
Πηγή: http://www.marvgolden.com/lps-3-premier ... bitor.html

Product Description

LPS 3 Premier Rust Inhibitor is a Premier Rust inhibitor. It is a soft, self-healing waxy film that stops rust and corrosion.
LPS 3 creates a heavy-duty protective coating and provides up to 2 years of protection.


Available in:
11 oz. Can
Case of 12 Cans
Gallon
Case of 4 Gallons

Note: This product can only be sent via UPS Ground Shipping.

Features:

Forms a transparent, soft, waxy film for protection and lubrication
Inhibits rust and corrosion; protects steel parts indoors for up to 2 years
Inhibits exfoliation and filiform corrosion of aluminum
Penetrates to displace moisture
Does not contain chlorinated solvents or silicone
Nonconductive
Safe on most surfaces

Meets NSF requirements for H2 Registration: #129027 (aerosol), #059849 (bulk)
11 oz. Can: NSN 8030-00-118-0666
Gallon: NSN 6850-00-363-0841
Accepted by the Canadian Food Inspection Agency - Category n1
Inverta Spray Valve
11 oz. Aerosol Can

Applications:

Aircraft Fuselages
Battery Terminals
Cables, Chains, & Pulleys
Cargo Sections
Elevators
Metal Parts
Offshore Drilling Equipment
Outdoor Electrical Connections
Outdoor Equipment & Tools
Overseas Storage or Shipments
Pumps & Hose Assemblies
Interior Sections of Vehicle Doors

Meets or exceeds these specifications:

Boeing BMS 3-23 G Type II
DMS 2150
Lockheed G39.2004
Mil-PRF-16173D Grade 2 Class 1
Airbus TN A.007.10138 Type 1 Grade 2
NSF Registered Category Code H2 Registration No.: # 129027 Aerosol, # 059849 Bulk
Canadian Food Inspection Agency (CFIA) approved

Δηλ με λίγα λόγια είναι το Απόλυτο αντισκωριακό!!!!
Attachments
LPS3.rar
(136.25 KiB) Downloaded 221 times
Post Reply

Return to “Ανακλήσεις Προϊόντων - Αναβαθμίσεις Αυτοκινήτων”