Page 5 of 5

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Wed May 11, 2011 22:08
by Dimitris_TL
Εδώ είναι ένα μικρό video-clip της όλης εγκατάστασης στο Νίβα http://youtu.be/nvvyDvWpCSQ

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Tue May 31, 2011 19:41
by Dimitris_TL
Και εδώ είναι πρόσφατες μετρήσεις με τον αναλυτή καυσαερίων "ΚΑΝΕ"
ImageImageImageImageImageImageImage

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Wed Jun 01, 2011 01:02
by heroicentaur
Ερωτηση με την αντοχη του σε νερα λασπη και πιεστικο νερου εχει σκεφτει κατι να κανεις?

Ακομα γιατι δεν αναγνωριζεις την πατεντασου (εκτος αν υπαρχουν παρομοιες) ετσι ωστε να μπουνε και σε αλλα αυτοκινητα γιατι πραγματικα τα 6.9 λιτρα στα 100χλμ με 4χ4 οχημα φαντασου σε ΙΧ τη οικονομια θα εχει.

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Thu Jun 02, 2011 01:56
by Dimitris_TL
Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι,
θα απαντήσω στις ερωτήσεις σου, Η αντοχή του στις λάσπες και στα νερά είναι η ίδια αντοχή που έχουν τα υλικά αυτά όταν χρησιμοποιούνταν στα Οπελ Βεκτρα Αστρα Καντετ "Ε" κτλ
τώρα για το αν είναι πατέντα, όχι δεν είναι, χρησιμοποιείται το ίδιο σύστημα και σε άλλους μοντέρνους και μερικούς παλαιότερους κινητήρες (4Χ4-ICON, Εξωλέμβιες μηχανές, αυτοκίνητα που έχουν τον πολ/στή μεσα στην πίπα του κάθε μπουζί), απλά την ανάφλεξη wasted spark την προτιμούσαν παλιότερα διότι τους στοιχίζει λιγότερα χρήματα σε υλικά τα εργοστάσια. Η συνδεσμολογία με τον πυκνωτή προϋπήρχε από τον καιρό που χρησιμοποιούσαν πλατίνες, ένας πυκνωτής 0,22μF ήταν συνδεδεμένος παράλληλα με τις πλατίνες για να δημιουργεί κυμαινόμενο κύκλωμα συντονισμού με την αυτεπαγωγή του πολ/στή ώστε να ξεκινάει αποσβενύμενες ταλαντώσεις όσο διαρκούσε ο σπινθήρας και το αποτέλεσμα ήταν γερός σπινθήρας στα μπουζί, αρα όλα προϋπήρχαν απλά έχουν ξεχαστεί από τον πολύ κόσμο.... Επίσης αν βάλεις κυμαινόμενο κύκλωμα παράλληλης συνδεσμολογίας σε σειρά με την υψηλή τάση του πολ/στή έχεις βελτίωση του σπινθήρα αλλά πρακτικά δεν είναι εύκολο να φτιαχτεί διότι αναπτύσονται υψηλές τάσεις Q φορες την υψηλή ταση του πολ/στή όπου : είναι ο συντελεστής ποιότητας του κυκλωματος. Εκανα σχετικά πειράματα κάτι σαν πηνίο Τεσλα, πέτυχα λαμπερό δυνατό και μεγάλης διάρκειας σπινθηρισμό, αλλά το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο ήταν τόσο έντονο που άρχισαν να τρελαίνονται τα display του τροφοδοτικού στο εργαστήριο και στο τέλος καιτο ignition module αν και είχε εσωτερική προστασία, παρέδωσε το πνεύμα.....
Σήμερα πήγαμε Χαλκίδα και είχα την ευκαιρία να μετρήσω κατανάλωση με τα Ρώσικα λάστιχα (185Χ75Χ16), 11,12 λιτρα στα 121 χιλμ που μεταφράζεται στα 9,19 λιτρα/100 χιλμ, και του τα είχα "χώσει", 120Χιλμ/ωρα στην Εθνική, τρία άτομα και ανοικτά παράθυρα. Στην Μαλακάσα στην επιστροφή μου σήκωσε λίγο θερμοκρασία 114 C max την οποία παρακολουθούσα με το Scangauge, η δε βελόνα στο όργανο στο ταμπλό είχε μπει μια γραμμή στην κόκκινη περιοχή, αλλά χάρις στο παραφλου της Οπελ που βράζει στους 175C δεν είχα κανένα πρόβλημα...
Βέβαια για καλό και για κακό άνοιξα το καλοριφέρ στο φουλ και αμέσως η θερμοκρασία έπεσε στους 105 C Τώρα στους πόσους βαθμούς καίγεται η φλάτζα η παθαίνει ρίγμα το καπάκι εύχομαι να είναι πάνω από τους 200 C, υπόψιν ότι έχω καινούργιο θερμοστάτη, συνεπως πολύ πιθανόν να θέλει καθάρισμα το ψυγείο...
Πάντως όταν δουλεύει ο κινητήρας σε θερμοκρασίες πάνω από 92 C είχα διαπιστώσει τεράστια διαφορά στην ποιότητα των καυσαερίων ( μηδενίζονται σχεδόν οι υδρογονάνθρακες στα καυσαέρια ) που σημαίνει καλύτερη καύση και λιγότερη κατανάλωση βενζίνας.
Το δικό μου Νιβα εργάζεται σε θερμοκρασίες κινητήρα από 90 C με 102 C σε φυσιολογικές συνθήκες χωρίς να το "ζορίζω" Οι ανεμηστήρες ξεκινούν να εργάζονται στους 96 C και κλείνουν οταν μειώνεται η θερμοκρασία στους 94 C
Την επιπλέον φτερωτή με τα αξεσουάρ της που είχα βάλει στην αντλία νερού από Νιβα το 1600 την κατάργησα διότι μου ανέβαινε σημαντικά η κατανάλωση, ειδικά το χειμώνα που δεν άφηνε τον κινητήρα να ξεπεράσει τους 87 C και φυσικά ζοριζόταν περισσότερο ο καταλύτης να οξειδώσει το επιπλέον μονοξείδιο του άνθρακα και να κάψει τους περισσότερους υδρογονάνθρακες στα καυσαέρια...
Αυτά τα τελευταία εντελώς πληροφοριακά ειδικά για Νιβάκηδες :) :) :)
Τώρα μπορείς αντί να μεγαλώσεις την διάρκεια του σπινθήρα με τον πυκνωτή που την ίδια αρχή χρησιμοποιούν οι αναφλέξεις CDI, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πολλαπλούς σπινθήρες συνολικής διάρκειας τον χρόνο που θέλεις, δηλ αντί για ένα σπινθήρα καθε φορά να δημιουργείς πακετα σπινθήρων, γίνεται εύκολα ειδικά στην εποχή μας χρησιμοποιόντας ένα κεντρικό ταλαντωτή μερικούς μονοσταθείς πολυδονητές και μερικές πύλες "ΑND" αλλά το πρόβλημα είναι η μαγνητική υστέρηση που έχουν οι συνηθισμένοι πολ/στές οπότε χρειάζεσαι ειδικής κατασκευής πολ/στες για να λειτουργήσουν στην συχνότητα των πολλαπλών σπινθήρων.... Για τον Στέλιο τώρα λέω, ότι Στέλιο μεχρι με RF εχω σκεφθεί να τροφοδοτώ κάθε μπουζί, μέσω coupler και να ρυθμίζω την διάρκεια του φαινομένου κωρόνα στις ακίδες του όσο θέλω.... αλλά πάει μακρυά το καπέλο, σίγουρα οι αυτοκινητοβιομηχανίες τα γνωρίζουν αυτά απλά δεν τις συμφέρει, ανεβάζει υπερβολικά το κόστος, για χομπίστες όπως εμείς καλά είναι αλλά και πάλι έχουμε περιορισμούς στο να βρούμε όλα τα υλικά, επίσης αν κάποιος να ασχοληθεί επαγγελματικά το σύστημα δεν συμφέρει, διότι θα χαλάσει σε υλικά πχ 200 ευρώ, βάλε το μηχανουργείο κολήματα βαψίματα, πλεξούδα πες άλλα 200, δηλαδή ήδη στοιχίζει με τις εργατώρες 400, για να κερδίσει κάτι δεν θα το πουλήσει με την τοποθέτηση 600 +ΦΠΑ? Ποιός λοιπόν θα δώσει 600 +ΦΠΑ ευρώ για να βάλει μια πολλαπλή ανάφλεξη τη στιγμή που πχ με 100 ευρώ αγοράζει κομπλέ τον διπλό πολ/στή από την αντιπροσωπία και κάνει την δουλειά του! Για αυτό αυτά τα συστήματα είναι για χομπίστες που κάνουν το κεφι τους και βάζουν το κόστος σε δεύτερη μοίρα....

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Thu Jun 02, 2011 02:36
by Dimitris_TL
Image
Image
Image
Εδώ είναι μερικές φωτογραφίες από τα πειράματα και τις δοκιμές των σπινθήρων με μεγάλο διάκενο ηλεκτροδίων (καρφιά στις
συγκεκριμένες φωτογραφίες), όταν όταν ασχολιόμουνα με την εφαρμογή..... Ο μωβ φωτοβολία είναι από τον ιονισμό των μορίων
του αέρα λόγω φαινομένου "κωρόνα"

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Wed Jul 13, 2011 18:31
by Dimitris_TL
Κρίσημα Σημεία

1ον Τα καλώδια που μεταφέρουν τους παλμούς από το ECU προς τα ignition modules να είναι θωρακισμένα (μπλεντέ)
2ον Οι γειώσεις του θώρακα και των αγωγών που συνδέονται με το σώμα να είναι ακριβώς στις βίδες που συγκρατούν τους πολ/στές
3ον Τα μήκη των καλωδίων ιδιαίτερα μεταξύ ignition modules και πολ/στών να είναι ακριβώς όσο χρειάζεται για να μην δημιουργούνται μεγάλοι βρόχοι προς αποφυγή αυτοταλαντώσεων του συστήματος
4ον Ο θώρακας των μπλεντέ καλωδίων να γειώνεται σε ένα μόνο σημείο για τους ίδιους λόγους όπως στην παρ "3"

5ον Το ποιό βασικό, η ηλεκτρκή σύνδεση, το σώμα μεταξύ του κινητήρα, (κεφαλής η μπλοκ) και του σώματος της κατασκευής να εξασφαλίζεται με ξεχωριστό καλώδιο γειώσεως! Σε περίπτωση που υπάρχει κακό "σώμα" μεταξύ αυτών θα υπάρξει επιστροφή υψηλής τάσης από τους πολ/στες προς τα μπουζί μέσω των ignition modules και του ECU "εγκεφάλου" με αποτέλεσμα να ΚΑΟΥΝ ΟΛΑ!!!!!

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Mon Feb 11, 2013 20:20
by Dimitris_TL
Image

Image

Image

Σήμερα που πήγα στο συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων ενός φίλου,
διαπίστωσα ότι και η Maserati V6 χρησιμοποιεί την ίδια ανάφλεξη
που τοποθέτησα στο Νίβα, εκτός από τους πυκνωτές στο πρωτεύον τύλιγμα
των πολ/στών