Page 1 of 5

Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 01:03
by Dimitris_TL

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 10:13
by lker
:?: :?: :?:

Έτσι ξερά χάνει τη χάρη του φίλε μου ...
Κάνε αν θέλεις τον κόπο και γραψε μια κουβεντούλα και ακόμη καλύτερα βάλε μας εδώ τις φωτό και όχι στο κατεξοχήν εργαλείο των παγκόσμιων ρουφιάνων/καταστροφέων ...

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 19:08
by Dimitris_TL
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Φίλε η φιλοσοφία του συστήματος είναι απλή, 4 ανεξάρτητες αναφλέξεις με 4 ανεξάρτητους πολλαπλασιαστές και επιπλέον 4 χωρητικότητες αναλογες με τον πολλαπλασιαστή που θα επιλέξει ο καθένας.... Η οδήγηση γίνεται από το ΕCU του αυτοκινήτου, Αποτέλεσμα ισχυρότερος και μεγαλύτερης διάρκειας σπινθήρας που μεταφράζεται σε καλύτερη καύση του μίγματος του κινητήρα που σημαίνει καλύτερη απόδοση αυτού!


Image
Image
Image
Image

Και εδώ οι μετρήσεις με την αρχική ανάφλεξη του αυτοκινήτου από το εργοστάσιο


Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται στους αεροπορικούς εμβολοφόρους κινητήρες όπως και η τοποθέτηση δύο μπουζί ανά κύλινδρο που χρησιμοποίησε η Alfa Romeo στις Twin Spark...

Από εκεί και πέρα όποιος θέλει και έχει διάθεση, μπορεί να πειραματισθεί με δικιά του ευθύνη.....

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 19:36
by Nicolas
Γειά σου ρε Δημήτρη ΜΑΣΤΟΡΑ :D

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 19:55
by stellar
Αθήνα, 28 Ιανουαρίου 2011

Μ' αρέσει η επιστημονική τεκμηρίωση, η τέλεια φωτογραφία και η επίδειξη στοιχείων από την ελληνική σύγχρονη πραγματικότητα. Όχι copy paste από κάποιο άλλο site...

Thanks Dimitris!

Υ.Γ. ΑΑΑ, και που 'σαι; Τι νύχια είναι αυτά; Να τα κόψεις... χαχαχα!!!

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 20:27
by Dimitris_TL
Ευχαριστώ παιδιά για τα σχόλια,
Χα χα χα ναι Στέλιο μουτζουρωμένα νύχια από το εργαστήριο!
Λοιπόν το μόνο που δεν μέτρησα είναι η ιδιοσυχνότητα που ταλαντώνει το κυμαινόμενο κύκλωμα μεταξύ του πολλαπλασιαστή και του πυκνωτή γιατί βασικά με ενδιέφερε κυρίως η διάρκεια του σπινθήρα που είναι στα 3msec!!! Το επόμενο βήμα είναι η αντικατάσταση των τεσσάρων ingnitor modules από τέσσερεις αναφλέξεις CDI τις οποίες αν δεν βρω στην αγορά από κάποιο παλιό μοντέλο αυτοκινήτου η από κανένα μηχανάκι XR η XLR θα πρέπει να τις φτιάξω στο χέρι όπως τον παλιό καλό καιρό....
Καλό σας υπόλοιπο....
YΓ: κάτι που ξέχασα να πω είναι ότι η καρτα καυσαερίων από τα ΚΤΕΟ βγήκε το καλοκαίρι με θερμοκρασία κινητήρα στους 98 βαθμούς κελσίου , ενώ αυτή που έβγαλα σήμερα λόγω κρύου και επειδή έχω τοποθετήσει εκτος από τα ηλεκτρικά fan για την ψύξη του κυκλώματος νερού του κινητήρα και φτερωτή που γυρίζει μόνιμα με ιμάντα από το Νιβα 1600, με το ζόρι η θερμοκρασία έπιασε τους 87 βαθμούς Κελσίου που είναι η θερμοκρασία του θερμοστάτη στο Νιβα, άρα λογικά αν ήταν στους 98 βαθμούς θα έπιανε ακόμα καλύτερες τιμές στις μετρήσεις....

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 22:03
by morths21
:!: :!: :!: :!: Πολυ καλη δουλεια Δημητρη και πολυ καλες φωτο(οιπως πάντα άλλωστε!!!!!)

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Fri Jan 28, 2011 23:14
by Dimitris_TL
Σας ευχαριστώ για τα σχόλια κυριέ μου..... :) :) :)

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Sat Jan 29, 2011 13:24
by Dimitris_TL
Image

Bosch
Part Number: 0 242 235 541

Χαρακτηριστηκά

* Electrode Gap: 0,8 mm
* Number of Poles: 1 terminal
* Outer Thread [mm]: 14
* Spanner Size: 20,8
* Spark Position: 3 mm
* Thread Length: 19 mm
* Thread Pitch: 1,25 mm
* Tightening Torque: 28 Nm

Σήμερα έβαλα τον τύπο μπουζί πλατίνης που βλέπετε ακριβώς από επάνω για κάτι καλύτερο από πριν, αλλά μπορείτε να δείτε εδώ http://seekpart24.com/search?am=lada&as ... 00151&lp=1 ποια μπουζί "φοράει" το Νίβα....

Re: Τετραπλή Ανάφλεξη

Posted: Sat Jan 29, 2011 16:05
by morths21
Πλατινενια μπουζι και παραπανω ρευμα στα μπουζι....προβλημα με τα πιστονια Δημητρη???θα υπαρξει??