Περί εκθέσεων αυτοκινήτου

Άβαταρ μέλους
friar
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 14, 2009 20:39
Τοποθεσία: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
CONTACT:

Περί εκθέσεων αυτοκινήτου

Δημοσίευσηαπό friar » Σάβ Μαρ 15, 2014 10:50

Δεν είναι όλα τα μωρά των περιπτέρων ίσα.

Οι κούκλες που βλέπετε να ποζάρουν στις εκθέσεις αυτοκινήτων, συχνά έχουν διαφορετικούς ρόλους και αρμοδιότητες και μερικές φορές διαφορετικά επίπεδα γνώσης. Συχνά απορώ, όταν οι άνθρωποι σχολιάζουν εδώ ότι μίλησαν σε ένα περίπτερο με ένα μωρό που δεν ήξερε τίποτα για το αυτοκίνητο, αφού συσχετίζω πάντα την εμπειρία τους για το ρόλο τους, ο οποίος είναι πληροφοριακά ένας. Τα περισσότερα από αυτά είναι εκεί για να σας πουν ότι θέλετε και πρέπει να ξέρετε, αλλά μερικά είναι μόνον για να δείχνουν την ωραία παρουσία τους.


Εικόνα


Μωρό περιπτέρων νούμερο ένα: Το οφθαλμόλουτρο.

Το οφθαλμόλουτρο είναι ένα σπάνιο φαινόμενο σε εκθέσεις ή τουλάχιστον ήταν μέχρι που η Fiat αποφάσισε ότι χρειαζόταν να φέρει το σεξ πίσω στην Chrysler. Αυτά τα μοντέλα είναι καθαρά εκεί ως μοντέλα. Φαίνονται όμορφα με τα ακριβά ρούχα τους, στέκονται δίπλα στα οχήματα και παρέχουν μεγάλη ευκαιρία για φωτογράφιση, αν βέβαια ανήκετε σε αυτή την κατηγορία ( σε αντίθεση με το "Ε, κούκλα κάνει λίγο άκρη, μου μπλοκάρεις την φωτογραφία". Παρακαλώ μην την αποκαλέσετε κούκλα, γλύκα, μωρό ή κάτι τέτοιο.)

Στο οφθαλμόλουτρο δεν μιλάμε για το όχημα, δεν είναι εκπαιδευμένο στο όχημα και ο ρόλος της δεν είναι να είναι μια πηγή πληροφοριών. Είναι εκεί μόνο για τους σκοπούς του να φαίνεται καλό δίπλα από το αυτοκίνητο, έτσι ελπίζουμε ότι θα τραβήξετε μια φωτογραφία και θα την δημοσιεύσετε στο διαδίκτυο, κατά προτίμηση σε ένα Hot Babes blog post, όπου θα γίνει υλικό για τα σχόλια εκείνης της εβδομάδας για μια καλή μερίδα 70 τοις εκατό των αναγνωστών, και να κερδίσουν πολλές εντυπώσεις για τον κατασκευαστή.

Εικόνα



Μωρό περιπτέρων νούμερο δύο: Η γεννήτρια πληροφοριών.

Οι εταιρείες θέλουν απεγνωσμένα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Δώστε τους τον αριθμό τηλεφώνου σας και έχουν χτυπήσει το χρυσό. Η ταχυδρομική διεύθυνση, τους είναι λίγο αδιάφορη – το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ταχύτερο, φθηνότερο και αποτελεσματικότερο από την μαζική αλληλογραφία.
Θα πρέπει να πάρουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας με κάποιο τρόπο, και εκεί είναι που εμφανίζεται η γεννήτρια πληροφοριών. Θέλετε μια ευκαιρία να κερδίσετε ένα νέο αυτοκίνητο; Δώστε μου τη διεύθυνση email σας. Θέλετε να κερδίσετε μια ευρωπαϊκή περιοδεία του εργοστασίου αυτού; Δώστε μου τη διεύθυνση email σας. Θέλετε ένα απλό φυλλάδιο; Δώστε μου τη διεύθυνση email σας. Θέλετε να σχεδιάσετε το δικό σας αυτοκίνητο; Δώστε μου τη διεύθυνση email σας.

Γεννήτριες πληροφοριών διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου. Παρέχουν τις οδηγίες πωλήσεων απευθείας στην εταιρία και τις αντιπροσωπείες. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν να διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας των μωρών περιπτέρων που δείχνει στους μεγαλόσχημους την απόδοση των επενδύσεων που παίρνουν από τα εκατομμύρια των δολαρίων που ρίχνουν στο μάρκετινγκ, δείχνουν το αυτοκίνητο, που με τη σειρά του οδηγεί σε επισκέψεις στους αντιπροσώπους για να μετατραπούν σε πωλήσεις. Κάθε κατασκευαστής έχει κάποιο είδος προγράμματος γεννήτριας πληροφοριών σε εξέλιξη.

Γεννήτριες πληροφοριών ξέρουν για τα αυτοκίνητα; Μερικές φορές. Όχι πάντα, αλλά συχνά. Μερικές φορές οι γεννήτριες πληροφοριών είναι προσωρινές τοπικές προσλήψεις. Μερικές φορές είναι άτομα που εκπροσωπούν άλλον κατασκευαστή αλλά αυτή την φορά έμειναν εκτός και το πρακτορείο τους έριξε ένα κόκκαλο και κάποια εργασία ως γεννήτριες πληροφοριών. Μερικές φορές ξέρουν, όπως ακριβώς και ο κύριος πίσω από το γραφείο.

Εικόνα

Μωρό περιπτέρων νούμερο τρία: ο Ειδικός Προϊόντων

Εδώ είναι, αγόρια και κορίτσια ο έπαινος της μητέρας της γνώσης αυτοκινήτου. Ο ειδικός προϊόν είναι το τέλος όλων, είναι όλα όλων των ειδήσεων που είναι ικανό να εντυπώσετε για το αυτοκίνητο που κοιτάτε. Αυτοί είναι οι άνθρωποι που παίρνουν την super σε βάθος εκπαίδευση - στην πραγματικότητα, αυτοί είναι οι άνθρωποι που εκπαιδεύουν το προσωπικό αντιπρόσωπων συχνά όταν δεν είναι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτοί είναι οι άνθρωποι στο μικρόφωνο που περιγράφουν όλες τις ικανότητες και τα νέα χαρακτηριστικά, οι οποίοι απαντούν στις ερωτήσεις σας στην έκθεση δείχνουν και το χιούμορ τους για όσο διάστημα παίζετε το κοροϊδεύω το μωρό του περιπτέρου.

Ειδικοί προϊόντων υπερηφανεύονται ότι είναι η επιτομή του σύγχρονου μοντέλου έκθεσης αυτοκινήτου. Ναι, κινούνται με ορισμένο τρόπο και είναι ντυμένα με συγκεκριμένο τρόπο, αλλά έχουν ένα βάθος της γνώσης που τα μωρά του περίπτερου του παρελθόντος δεν είχαν, ή αν το έκαναν ποτέ δεν επιτρέπεται να συζητήσουν με τους επισκέπτες. Ξέρετε τι φτιάχνει την ημέρα τους; Όταν βλέπουν μια έκφραση απόλυτου σοκ ενός ανθρώπου, επειδή ξέρουν την απάντηση σε κάποια απόκρυφη ερώτηση για αυτοκίνητα ή να αναφέρουν το όνομα και ειδήσεις για ένα οδηγό F1. Το λατρεύουν.



Εικόνα


Μωρό περιπτέρων νούμερο τέσσερα: Το Τρίποντο

Οι περισσότεροι κατασκευαστές το έχουν αντιληφθεί από πολύ καιρό πριν ότι θα μπορούσαν να σκοτώσουν τρία πουλιά (και τρεις μισθοδοσίες) με μία πέτρα και να προσλάβουν ανθρώπους που θα μπορούσαν να είναι οφθαλμόλουτρα, γεννήτριες πληροφοριών και ειδικοί των προϊόντων, όλα σε ένα. Γνωρίζουνε τα αυτοκίνητα μέσα και τα έξω, ξέρουν πώς να αποσπάσουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και τον αριθμό τηλεφώνου από σας με μια καλή κίνηση του χεριού τους στο μπράτσο σας, και φαίνονται ότι το κάνουν και όμορφα. Οι κατασκευαστές σώζουν μια καραβιά χρήματα και οι επισκέπτες φαίνεται να αποκτούν μία προσωπική επαφή για όλες τις περιπτώσεις των συναλλαγών τους.

Έτσι, αγαπητέ αναγνώστη μου, αν κατά τύχη είστε σε μια έκθεση αυτοκινήτων και το μωρό περίπτερου που μιλάς παίρνει ένα κενό βλέμμα στο πρόσωπό της όταν της ζητήσατε να εξηγήσει τη διαφορά ανάμεσα στους κινητήρες κύκλου Atkinson και κύκλου Miller, οι πιθανότητες είναι να μιλάτε στο λάθος μωρό. Ζητήστε ένα ειδικό προϊόντος. Όχι μόνο θα σας πει ότι μια μηχανή κύκλου Miller έχει υπερσυμπιεστή για να αντισταθμίσει την απώλεια της πυκνότητας που προκαλείται από το μικρότερο τμήμα της διαδρομής συμπίεσης αφιερωμένη στη συμπίεση του αέρα, αλλά θα το κάνει με ένα όμορφο χαμόγελο και ένα ζευγάρι καταπληκτικά παπούτσια. Και όχι, δεν είστε εκεί για να πάρετε φωτογραφίες τα παπούτσια.
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες