ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post Reply
User avatar
ZooL
Posts: 44
Joined: Wed Jun 17, 2009 01:38

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by ZooL »

D.Papadimitriou wrote:Πολύ ευχαρίστως κύριε Zool(ο πληθυντικός δεν είναι ειρώνικός),ένα Wrangler jk με 16'' λάστιχο που έχει βιδωθεί κατα ένα μεγάλο ποσοστό με αερόκλειδο(που ως γνωστό χρησιμοποίουν οι περισσότεροι μάστορες στην Ελλάδα)από την στιγμή που έχει κάνει κάποια απόσταση το αυτοκίνητο έχουν τα μεταλλικά του μέρη οπότε έχουμε διαστολή των μετάλλων με αποτέλεσμα να σφίξουν ακόμα περισσότερο τα μπουλόνια του και άρα είναι πιο δύσκολο να λυθούν χειροκίνητα άρα εδώ το αερόκλειδο βοηθάει,ελπίζω μέχρι εδώ να συμφωνήται.Τώρα όσον αφορά το σφίξιμο βιδώνουμε χειροκίνητα τα μπουλόνια μερικές στροφές ωστε να μην στραβοβιδοθούν και φαγωθεί το πάσο του μπουζονιού και μετά μπορείς να σφίξεις με 2 τρόπους: 1.χειροκίνητα με σταυρό και ο 2.να βάλεις το αερόκλειδο στη πιο μικρή του δύναμη κρούσεις και μόλις τερματίσει να σφίξεις χειροκίνητα με σταυρό.Το σφίξιμο χειροκίνητα γίνετε για να μπορείς ακόμα και όταν έχει δουλέψει πολύ το αμάξι να είναι πιο εύκολο να ξεσφίξεις αν χρειαστεί να αλλάξεις λάστιχο.
Θέλω να πιστεύω οτί θα καταλάβετε πως το ύφος μου δεν είναι ειρωνικό.
Φιλικά

Δημήτρης Παπαδημητρίου
Σας ευχαριστώ για την απάντηση.

Μιας και δεν αναφέρεστε καθόλου σε περιπτώσεις όπου στους τροχούς υπάρχουν εγκατεστημένοι αποστάτες από κράμα αλουμινίου (που είναι άλλωστε και το θέμα μας σ' ετούτη την παρένθεση στην αρχική συζήτηση), επιτρέψτε μου να αναφερθώ εγώ σχετικά:

Όταν λοιπόν στους τροχούς εγκαθίστανται αποστάτες από κράμα αλουμινίου, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί αερόκλειδο για την σύσφιξη των μπουλονιών.

Αφενός μεν γιατί τα κράματα αλουμινίου είναι πολύ "μαλακά" για να ανταπεξέλθουν στις κρουστικές δυνάμεις που εφαρμόζει το αερόκλειδο, αφετέρου δε διότι τα αερόκλειδα είναι ρυθμισμένα, κατά κανόνα, σε πολύ υψηλότερες τιμές ροπής απ' αυτές που προδιαγράφει για την σύσφιξη του αποστάτη ο κατασκευαστής του.

Συμπερασματικά λοιπόν, η χρήση αερόκλειδου κατά την τοποθέτηση αποστάτη τροχού από κράμα αλουμινίου, μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστες και επικίνδυνες καταστάσεις. Όπως και συνέβη άλλωστε, στην περίπτωση του lfdy.

Αυτά επί της ουσίας.

Τα υπόλοιπα, ποιος φταίει, ποιος δεν φταίει, κλπ, προσωπικά δεν με αφορούν και ως εκ τούτου δεν υπάρχει για 'μένα λόγος να επεκταθώ (ειδικά μετά από τόσα χρόνια).

Χαιρετισμούς,

Χ.

08' Jeep Wrangler JK Unlimited 3.8
D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by D.Papadimitriou »

Θα συμφωνήσω σε ολα μαζί σας κύριε Zool,γι'αυτό άλλωστε δεν ανέλαβα την τοποθέτηση αλλά προέτρεψα τον κυριο lfdy να απευθυνθεί στα 2 πρώτα μαγαζιά που γράφω.Όσο για το αερόκλειδο που έχουμε κολήσει δεν θα την ξανα αναφέρω ποτέ πια αυτή τη λέξη :?
Φιλικά
Δημήτρης Παπαδημητρίου
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by Φωτης ranger »

D.Papadimitriou wrote:Όσο για το αερόκλειδο που έχουμε κολήσει δεν θα την ξανα αναφέρω ποτέ πια αυτή τη λέξη :?
σβηστην απο τον σκληρο σου δισκο! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

τον πανουση με τον νταλαρα μου θυμισες!!!!
:lol: :lol: :lol:

καθε φορα που ο τζιμης πανουσης ελεγε το ονομα νταλαρας επρεπε να πληρωνει χρηματικο προστιμο!
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

Ενω βρισκομαι εν πλω καπου αναμεσα μεταξυ ελλαδος και ιταλιας
Οπως εγραψα πιο πανω.....
χτες με πηρε τηλεφωνο δικαστικος επιμελητης για να μου επιδωσει ενα εξωδικο της εταιρειας εξτριμ.

.Του ειπα οτι ειμαι σε σε επαγγελματικο ταξιδι και το αφησε στο γραμματοκιβωτιο.

.Οταν επιστρεψω σε περιπου ενα μηνα θα το διαβασω να δω τι γραφει και τι ζηταει η εταιρεια..και θα πραξω αναλογα
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
exm38a1er
Posts: 76
Joined: Sat Jul 11, 2009 00:51

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by exm38a1er »

chris lc90 wrote:Ενω βρισκομαι εν πλω καπου αναμεσα μεταξυ ελλαδος και ιταλιας
Οπως εγραψα πιο πανω.....
χτες με πηρε τηλεφωνο δικαστικος επιμελητης για να μου επιδωσει ενα εξωδικο της εταιρειας εξτριμ.

.Του ειπα οτι ειμαι σε σε επαγγελματικο ταξιδι και το αφησε στο γραμματοκιβωτιο.

.Οταν επιστρεψω σε περιπου ενα μηνα θα το διαβασω να δω τι γραφει και τι ζηταει η εταιρεια..και θα πραξω αναλογα
Mαλισταααα............
Εκει που μας χρωσταγαν θα μας παρουν και το βοδι...

Οσο για τους επαγγελματιες,νομιζω οτι το να μην ξανααναφερουν τη λεξη αεροκλειδοδεν θα εχει καποια χρησιμοτητα.
Αυτο που χρειαζεται ειναι(οσοι δεν το ξερουν)να μαθουν οτι με το αεροκλειδο ΔΕΝ σφιγγουν
(παρα μονο οσο χρειαζετα για να επιταχυνθει η διαδικασια) και να ριχνουν και καμμια ματια
(εστω και κλεφτή) στα μανιουαλ για το ποσο σφιξιμο πρεπει να εχει καθε τι...
Το κουτουρου ΠΕΘΑΝΕ,,,
Εχω χασει μπροστινο τροχο μετα απο επισκεψη στο "καλυτερο" βουλκανιζατερ της πολης μου.
who dares wins
D.Papadimitriou
Posts: 46
Joined: Wed Jun 17, 2009 08:33

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by D.Papadimitriou »

Καλημερα κυριε exm38a1er καλο θα ηταν πριν γραψουμε κατι να διαβαζουμε τι γραφουν οι αλλοι.Παντως εγω το αεροκλειδο θα το σβησω απο το λεξιλογιο μου ουπς κυριε Φωτη Ranger μολις το ξαναειπα βαλτε προστιμοοο
Φωτης ranger
Posts: 707
Joined: Thu Oct 01, 2009 20:23
Location: αμαλιαδα

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by Φωτης ranger »

D.Papadimitriou wrote: κυριε Φωτη Ranger μολις το ξαναειπα βαλτε προστιμοοο
σου στελνω αριθμο λογαριασμου :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
KAGOURES 4X4 CLUB

||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||
||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / TOYOTA / \ ||
||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ ||\ / \ / ||/ \ / \ V6\ / \ / ||
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

ας παραθετω αυτουσιους διαλογους απο αλλο φορουμ..

alkj wrote:Θα θυμάστε τότε τι είχε γίνει και για τον εργάτη μου; Καινούργιος ήταν και τον ζόρισα ήταν η απάντησή του και όχι μόνο.
Αυτοί είμαστε δυστυχώς ....
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

chris lc90 wrote:Θα ηθελα να πω οτι λεγομαι Ζαχαρης Χρηστος.ειμαι δευτερος μηχανικος εμπορικου ναυτικου και το διπλωμα μου απο το ελληνικο κρατος μου δινει τη δικαιοδοσια να χειριζομαι μηχανες εσωτερικης καυσεως και τουρμπινοκινητηρες απειρης ισχυως..(υπαρχουν κινητηρες με 100.000 αλογα και πανω)
Επισης το διπλωμα μου μου δινει το δικαιωμα να επιβλεπω εργασιες και στον ηλεκτρικο τομεα..
Ομως ο ηλεκτρολογος στο πλοιο λυνει τα μοτερ των 380v ή 440v..
Και εγω συνεχιζω την εξαρμωση του κινητηρα ή της αντλιας..
Δεν ειναι δυσκολο να σημειωσω ή να λυσω 3 προσημειωμενα καλωδια απο το ασφαλοκιβωτιο ..αλλα δεν ειναι η δουλεια μου..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Post by chris lc90 »

docanagno wrote:βρισκω πολυ σημαντικο να βγαινει καποιος μπροστα, επωνυμα παντα και να μοιραζεται και κακες εμπειριες !!!
Εδω εχω παντα την αισθηση οτι φοβομαστε μην παρεξηγηθουμε αν πουμε κατι κακο.
Μπραβο Χρηστο !!!
Respect
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Post Reply

Return to “Περί τετρακίνησης και λοιπών θεμάτων...”