Σας ευχαριστώ για την απάντηση.D.Papadimitriou wrote:Πολύ ευχαρίστως κύριε Zool(ο πληθυντικός δεν είναι ειρώνικός),ένα Wrangler jk με 16'' λάστιχο που έχει βιδωθεί κατα ένα μεγάλο ποσοστό με αερόκλειδο(που ως γνωστό χρησιμοποίουν οι περισσότεροι μάστορες στην Ελλάδα)από την στιγμή που έχει κάνει κάποια απόσταση το αυτοκίνητο έχουν τα μεταλλικά του μέρη οπότε έχουμε διαστολή των μετάλλων με αποτέλεσμα να σφίξουν ακόμα περισσότερο τα μπουλόνια του και άρα είναι πιο δύσκολο να λυθούν χειροκίνητα άρα εδώ το αερόκλειδο βοηθάει,ελπίζω μέχρι εδώ να συμφωνήται.Τώρα όσον αφορά το σφίξιμο βιδώνουμε χειροκίνητα τα μπουλόνια μερικές στροφές ωστε να μην στραβοβιδοθούν και φαγωθεί το πάσο του μπουζονιού και μετά μπορείς να σφίξεις με 2 τρόπους: 1.χειροκίνητα με σταυρό και ο 2.να βάλεις το αερόκλειδο στη πιο μικρή του δύναμη κρούσεις και μόλις τερματίσει να σφίξεις χειροκίνητα με σταυρό.Το σφίξιμο χειροκίνητα γίνετε για να μπορείς ακόμα και όταν έχει δουλέψει πολύ το αμάξι να είναι πιο εύκολο να ξεσφίξεις αν χρειαστεί να αλλάξεις λάστιχο.
Θέλω να πιστεύω οτί θα καταλάβετε πως το ύφος μου δεν είναι ειρωνικό.
Φιλικά
Δημήτρης Παπαδημητρίου
Μιας και δεν αναφέρεστε καθόλου σε περιπτώσεις όπου στους τροχούς υπάρχουν εγκατεστημένοι αποστάτες από κράμα αλουμινίου (που είναι άλλωστε και το θέμα μας σ' ετούτη την παρένθεση στην αρχική συζήτηση), επιτρέψτε μου να αναφερθώ εγώ σχετικά:
Όταν λοιπόν στους τροχούς εγκαθίστανται αποστάτες από κράμα αλουμινίου, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί αερόκλειδο για την σύσφιξη των μπουλονιών.
Αφενός μεν γιατί τα κράματα αλουμινίου είναι πολύ "μαλακά" για να ανταπεξέλθουν στις κρουστικές δυνάμεις που εφαρμόζει το αερόκλειδο, αφετέρου δε διότι τα αερόκλειδα είναι ρυθμισμένα, κατά κανόνα, σε πολύ υψηλότερες τιμές ροπής απ' αυτές που προδιαγράφει για την σύσφιξη του αποστάτη ο κατασκευαστής του.
Συμπερασματικά λοιπόν, η χρήση αερόκλειδου κατά την τοποθέτηση αποστάτη τροχού από κράμα αλουμινίου, μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστες και επικίνδυνες καταστάσεις. Όπως και συνέβη άλλωστε, στην περίπτωση του lfdy.
Αυτά επί της ουσίας.
Τα υπόλοιπα, ποιος φταίει, ποιος δεν φταίει, κλπ, προσωπικά δεν με αφορούν και ως εκ τούτου δεν υπάρχει για 'μένα λόγος να επεκταθώ (ειδικά μετά από τόσα χρόνια).
Χαιρετισμούς,
Χ.