ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:12

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ

οι ζημιες μαζευτηκαν πολλες και θελησα να τις μοιραστω μαζι σας..

κακη τοποθετηση μπαταριας. Γινεται? Και ομως γινεται..οταν δεν υπαρχει η γνωση..

κακη ρυθμιση και τοποθετηση διαφορικου..1 φορα? 2 φορα? ποσες φορες?

στο συνεργειο της Xtreme ειτε δεν υπαρχει τεχνογνωσια ..ειτε υπαρχει βαρεμαρα..

ας δουμε ομως τι υπαρχει? (απεναντι σε μενα παντα)

υπαρχει καλη θεληση? υπαρχει καλη συμπεριφορα? υπαρχει καλη αντιμετωπιση? υπαρχει παραδοχη λαθων?

Ορμωμενος απο αυτο που εσυ ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ λες..διαφημιση..
Και που πολλοι φοβουνται στα φορα..

Διαφημιση ειναι οταν μπαινει ο επαγγελματιας και μας πλασσαρει τον εαυτο του..
(Αμεση)

Διαφημιση ειναι οταν μπαινει ιδιωτης που τον εχει βαλει ο επαγγελματιας για να κανει τον κραχτη..(εμμεση)και το αγοραστικο κοινο ξερει το ποιον του κραχτη..

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ειναι οταν καποιος ευχαριστημενος πελατης πει καλα λογια για τον μαστορα ή τον πωλητη..ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΕΝΟΣ ΦΟΡΟΥΜ..να μαθουν οι υπολοποι που να πανε και τι να προσεξουν..
Δυσφημιση δεν ειναι αν καποιος πελατης πει την αληθεια επειδη δεν ειναι ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση ή την ποιοτητα δουλειας του μαστορα ή του πωλητη..

Δυσφημιση ειναι η απορροια /αποτελεσμα που προκληθηκε απο την κακη συμπεριφορα-αντιμετωπιση που προκαλεσε ο ιδιος ο επαγγελματιας στον εαυτο του αφου δε φερεται ως αυτο που δηλωνει..


Και αυτο ειναι πιο σημαντικο..
Το να ενημερωνεις που να ΜΗΝ πας ειναι πιο σημαντικο απο το να ενημερωσεις που να πας..
Πχ..ολοι οι δρομοι στην αθηνα ειναι καλοι αλλα αντι να κατσεις να τους απαριθμισεις απλα γραφεις ποιες ειναι οι λακουβες και που βρισκονται για να μην περασεις απο κει..
Βεβαια στην ελλαδα ισχυει το αναποδο..ολοι οι δρομοι εχουν λακουβες και θα ειναι πιο ευκολο να απαριθμησεις ποιοι δρομοι και συνεργεια/μαστορες ειναι οι καλοι..


Τι είναι το evaluation test?Στη δουλεια μας αλλα πιστευω και σε κάθε σοβαρη εταιρεια υπαρχουν αυτά τα τεστ τα οποια οι ανωτεροι μας μάς βαθμολογουν σε διαφορα επιπεδα..
Στις γνωσεις ,στη συνεργασια,στην επικοινωνια,στην διαλλακτικοτητα,στην ευσυνειδησια,στα αγγλικα,στους ηλεκτρονικους υπολογιστες,στην αντιληψη,στο φιλοτιμο..και αλλα..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:12

Ποιος υπογραφει?
ποιος ειναι υπευθυνος?

Μια ιστορια από αυτές που δεν βγαινουν στο φως..
Όταν το σαμινα βυθιστηκε ανοιχτα της παρου και πηρε μαζι του 85 ζωες..αρχισαν οι ανακρισεις..
Ο ανακριτης ρωτησε τον τοτε επιθεωρητη πλοιων που ειχε υπογραψει για τον ασφαλη αποπλου του πλοιου (κατι σαν το κτεο στα οχηματα αλλα σε πολύ υψηλοτερο βαθμο..)
-πειτε μου κ.Επιθεωρητα ..βλεπω ότι καθισατε στο πλοιο από τις 10.00 το πρωι ως τις 14.15.
-μαλιστα κ.ανακριτα..
-περασατε από την γεφυρα του πλοιου και υπογραψατε ότι τα χαρτια ηταν σε καλη κατασταση (εν ισχυ και ότι υπηρχαν όλα)
-μαλιστα..
-περασατε από την κουβερτα (καταστρωμα) και υπογραψατε ότι το βρηκατε σε καλη κατασταση (χωρις σκουριες σαπιλες ,ότι τα κρενια (γερανοι )δουλευαν ,οι εργατες ,οι βαρκες.. κτλ
-μαλιστα..
-περασατε από το μηχανοστασιο και διαβεβαιωσατε γραπτως ότι ηταν σε καλη κατασταση
-μαλιστα..
-περασατε από τους νομεις του πλοιου ,τα αμπαρια,τα στεγανα,και υπογραψατε ότι τα βρηκατε σε καλη κατασταση
-μαλιστα..
-περασατε από την κουζινα και την βρηκατε ενταξει..
-περασατε από τον ασυρματο και βρηκατε τις τηλεπικοινωνιες ενταξει..
-πειτε μου κυριε επιθεωρητα, τι διπλωμα εχετε?
-ειμαι καπετανιος δηλαδη πλοιαρχος Α!
-μαλιστα….και ως γνώστης της γεφυρας και των σχετικων της υπογραψατε ότι τα βρηκατε ενταξει..
-εχετε διπλωμα μηχανικου ?
-όχι..
-τοτε με ποια δικαιοδοσια και γνωση υπογραψατε ότι η μηχανη ηταν σε καλη κατασταση?
-εχετε διπλωμα ναυπηγου?
-όχι..
-τοτε πως ελεγξατε τους νομεις και τα στεγανα?
Εχετε διπλωμα ασυρματιστη? Πως ελεγξατε τις τηλεπικοινωνιες?
Εχετε καποια πιστοποιηση από το υγιειονομικο ? με τι γνωσεις ελεγξατε την κουζινα?
Πειτε μου κατι άλλο κ.επιθεωρητα.. (και του δινει ένα σωσιβιο από αυτά που ξεβρασε η θαλασσα στην παρο και ολοι θυμαστε την κατασταση του)
Αυτό το σωσιβιο είναι σε καλη κατασταση? Πως το κρινετε?
Ο επιθεωρητης το κοιταξε από δω ,το κοιταξε από κει..τσεκαρησε την σφυριχτρα,το λαμπακι..
-Είναι ενταξει …
-μαλιστα…ναυτη ποσο χρονο εκανε να το ελεγξει ο κυριος επιθεωρητης ?
-25 δευτερολεπτα ..
-μαλιστα..25 δευτερολεπτα επι 1200 σωσιβια μας κανουν 8 ωρες και κατι..
Και σεις καταφερατε μεσα σε 4 ωρες να περασετε από ολους τους χωρους του πλοιου και χωρις δικαιοδοσια και γνωση να υπογραψετε ότι τους βρηκατε σωστους και το πλοιο αξιοπλοο..και βρηκατε χρονο να τσεκαρετε και όλα τα σωσιβια..
Όταν προκειται για ζωες δεν γινεται δειγματοληπτικος ελεγχος…
Σας συνιστω να βρειτε έναν καλο δικηγορο..

Το ιδιο απογευμα ο επιθεωρητης πεθανε από εμφραγμα ..(ηταν το ένα από τα 2 θυματα που δεν ανηκαν στους πνιγμενους,το άλλο ηταν ο υπολιμεναρχης της παρου
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:12

λετε ότι εχετε παρακολουθησει σεμιναρια στην αυστραλια ..για ποιο πραγμα?
Για να βαζετε αμορτισερ και ελατηρια..ενα από τα πιο απλα πραγματα στο αυτοκινητο..
Αλλα ακομη και για αυτό..
Εχετε καποια τεχνικη καταρτιση για να εχετε δικαιωμα να παρακολουθησετε τεχνικα σεμιναρια?
Δηλαδη,δεν γινεται ενας φουρναρης ή ενας λογιστης ή ενας κορνιζέμπορας ξαφνικα να ανοιγει μαγαζι και να ασχολειται με υλικα που δεν εχουν σχεση με την τεχνικη του καταρτηση..οχι σαν επιχειρηματιας που δεν εμπλεκεται..αλλα σαν ατομο που δινει τεχνικες συμβουλες ..
Ο αρτοποιος πες ότι μπορει να φτιαξει κανενα γλυκο (και αυτό παρανομα..γιατι χρειαζεται αδεια ζαχαροπλαστη..αλλα να φτιαχνει φορολογικες δηλωσεις όταν δε φουρνιζει δεν γινεται..)
Ενας τραπεζιτικος υπαλληλος που μπορει να παρακολουθησει ένα δεκαπενθημερο σεμιναριο πρωτων βοηθειων ..μπορει να δηλωσει χειρουργος?
Τα σεμιναρια τα παρακολουθει καποιος πανω σε αυτό που εχει σπουδασει για να επεκτεινει και να εμπλουτισει τις γνωσεις του και να παρει εξειδικευση..δηλαδη αν καποιος επρεπε να παει στην αυστραλια για να παρακολουθησει σεμιναρια τεχνικης φυσεως και εγκαταστασης θα ηταν ο αρχιτεχνιτης σας και όχι εσεις

Όταν δεν εχεις τεχνικο υποβαθρο πως γινεται να παρακολουθησεις τετοια τεχνικα σεμιναρια?
Αν όμως είναι τοσο απλα μπορει να τα παρακολουθησει ο καθενας ..
Εσεις μετα ,αυτην την γνωση που αποκομισατε από τα σεμιναρια την μεταλαμπαδευσατε στους τεχνιτες που λειτουργουν στην επιχειρηση σας?
Και τους δωσατε αδεια ,ή τους εξετασατε όπως κανανε οι αυστραλοι ισως σε εσας?
Ολοι οι τεχνιτες στην επιχειρηση σας είναι πιστοποιημενοι για τις δουλειες που κανουν στο μαγαζι?
Π.χ. υπαρχει πιστοποιημενος ηλεκτροσυγκολλητης που να μπορει να χρησιμοποιησει όλα τα μεσα τα οποια χρησιμοποιειτε στο μαγαζι?
Πιστοποιημενος ηλεκτρολογος?

αδεια εξασκησεως επαγγελματος εχουν ολοι οι εργαζομενοι στο μαγαζι σας? συμφωνα με το νομο 1575/85

εσεις οταν προχωρησατε στο "προκειμενο" μας βαλατε μια αφισα οτι παρακολουθησατε σεμιναρια τοποθετησης αμορτισερ

Εικόνα

αλλα δεν κανετε εσεις τις τοποθετησεις των αμορτισερ..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:13

Όταν πρωτοεβαλα στην επιχειρηση σας (το 2009 αμορτισερ ελατηρια εργατη και μπαταρια στην πρωτη επισκεψη μου αφου σας βρηκα μεσω του google)

ο εργαζομενος σε σας Κ.Παυλος μου βαζει την μπαταρια..μια οπτιμα 55αρα..η μπαταρια είναι marine use ..δηλαδη για ναυτικη χρηση σε σκαφη..οποτε και εχει αλλους 2 μικροτερους βοηθητικους πολους..
Μου λεει λοιπον ολο καμαρι..
«κοιτα να δεις, σου εβαλα τους ακροδεκτες του εργατη σε δικους τους πολους..»
ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ (βασει των γνωσεων του και του πτυχιου του) ΝΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.. (η οποια είναι δουλεια ηλεκτρολογου) :?: συμφωνα με το αρθρο 5 παρ .1Α του 1575/85

Στον κάτοχο άδειας άσκησης επαγγέλματος μηχανοτεχνίτη παρέχεται το δικαίωμα να
αναλαμβάνει και εκτελεί τη συντήρηση και επισκευή του κινητήρα, του κιβωτίου
ταχυτήτων, του διαφορικού, των συστημάτων τροφοδοσίας, εξαγωγής καυσαερίων,
διεύθυνσης (συμπεριλαμβανόμενης και της ζυγοστάθμισης τροχών), πέδησης, μετάδοσης
κίνησης στους κινητήριους τροχούς, ανάρτηση, ψύξης και λίπανσης αυτοκινήτων,
μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.


δε λεει πουθενα οτι μπορει να κανει και τι δουλεια του ηλεκτροτεχνιτη..

Αλλα ελα μωρε τοσο απλο είναι και εχουμε βαλει χιλιαδες..οπως οι περισσοτεροι μαστορες στα συνεργεια..αυτη τη στιγμη δεν εξεταζουμε όμως τις γνωσεις και τα πτυχια των αλλων..

Εικόνα
Εικόνα

Περασαν 18 μηνες..και η εγγυηση περασε..
Όταν σε μια χρηση του εργατη επιπονη..-(όπως χρησιμοποιειτε εσεις την λεξη που κοσμει το στομα σας : «το ζορισες» (δεν μιλαμε ποτε για κακη τοποθετηση..παντα ο πελατης φταιει..αυτος που εχει παντα δικιο….-
Οι πολοι λιωσανε σαν το κερι..

ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΤΑΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ 99% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ…και μετα οι μαστορες εξεταζουν καποιον άλλο παραγοντα..
Εσεις ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΦΕΤΑΤΕ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΨΑΤΕ ΣΕ 99,9% ΤΟ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΖΟΡΙΣΕ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ..


Ενώ το 2008 ημουν στην αμερικη εστειλα email στην arb και αυτή με προωθησε σε σας..και αυτό δεν μου αρεσε καθολου

Οποτε λοιπον πριν ερθω σε σας και μου πειτε ότι ζορισα την μπαταρια μου..εστειλα email..σε optima αγγλιας γερμανιας ιταλιας κτλ..

Ολοι μου ειπαν το ιδιο πραγμα..ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΚΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΕΠΑΝΩ στους ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ..κοινως ΚΑΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
Όταν ηρθα σε σας και σας το ανεφερα..μου απαντησατε..
-«αυτό δε γινεται..εχω βαλει 10 χρονια τωρα εκατονταδες και δεν εγινε ποτε μεχρι τωρα.»
-ναι αλλα αυτό δεν είναι επιχειρημα γιατι συνεβει και λιωσανε οι πολοι..


Όταν σας ειπα τι μου απαντησαν οι αντιπροσωποι από το εξωτερικο..θελησατε να το δειτε και γραμμενο..αφου δεν πιστευατε τους ισχυρισμους μου
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:13

Σε σας εβαλα και arb locker

στην προ τελευταια φορα που εσπασα στα τελη οκτωβρη του 2012 μου τοποθετησατε νέο κορωνοπηνιο της αντιπροσωπειας και χωρις να βρεθω καθολου στο βουνο εσπασα μετα από 4 μηνες..
Μιλωντας με αυστραλους και αμερικανους που κανουν χρηση πιο βαρια από εμενα ολοι μου ειπαν bad installation..ειδικα μετα από 4 φορες..στον ιδιο εγκαταστατη..
Αληθεια..ξερετε να τοποθετειτε Lockers?
Όχι εσεις προσωπικα..αλλα οι τεχνιτες σας?
Η απαντηση θα προτιμουσα να στηριζεται σε επιχειρηματα με τεχνικους ορους..και να μην είναι της φυσης..μα εχω βαλει εκατονταδες και δεν εχει σπασει κανενα..
Ή καλυψατε στην αρχη καποιων αγωνιζομενων και φιλων για να δειξετε καλη διαγωγη στις εξετασεις προς τους πελατες σαν πρωτοεμφανιζομενος επιχειρηματιας..
Αυτό δεν είναι επιχειρημα καλης τοποθετησης..
Δεν συνηθιζω να αφηνω το οχημα μου σε συνεργεια χωρις να ειμαι εκει αλλα όταν ειδα την δουλεια και τον τροπο που δουλευει ο παυλος τον εμπιστευτηκα..
Πιστευω πως την πρωτη φορα να την εκανε ο παυλος την τοποθετηση..αλλα αν κρινω από την τελευταια που την εκανε ο βοηθος μαριος μαλλον θα εκανε και τις προηγουμενες..λογω φορτου εργασιας του τεχνιτη..
Αληθεια ο βοηθος εχει διπλωμα τεχνιτη για να ασκει τετοιου ειδους εργασιες?
Εχει την απαιτουμενη εμπειρια ή μαθαινει στην πλατη του υποψηφιου πελατη?
Στο πισω διαφορικο λοιπον αφου το κατεβασε το ελυσε το καθαρισε το επλυνε και το ΕΔΕΣΕ..ποιος? ο βοηθος..
ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΑΒΑΛΕΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ..και ζορισε και τα tie rods.. ή αλλιως ενδετες.. Κοινως τις βιδες από τα καβαλετα..
Αποτελεσμα να χαλασει το εσωτερικο μαλακο μεταλλο του σπειρωματος..
Κατά το περας της εργασιας…αφου ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΕ ΚΙΟΛΑΣ..

Ο κυριος Βρεττος με στομφο μου λεει (αφου εδωσε οδηγιες πώς να ξανασφιξει τις βιδες ο βοηθος) να βαλουμε και ένα ορολογιακο γραφτη για να επιβεβαιωθει αυτό που εκανε με το ματι..η ρυθμιση..
-0.20 mm είναι..τοσο δε λεει και η τογιοτα μαστορα? Απευθυνομενος σε μενα..
Αμα σου λεω ,με το ματι επεσα..
Ερχεται εκεινη την ωρα ο παυλος και λεει επι λεξη : τι κανετε ρε μαλακες? Λυστε το και ξαναδεστε το..
ΑΛΗΘΕΙΑ ξερετε ποσες ρυθμισεις πρεπει να γινουν και ποσες μετρησεις πρεπει να παρθουν σε ένα διαφορικο?
1? 2? 4? 8? 16? 20?
Ξερετε ότι οποιος λεει ότι ρυθμιζει παραπανω από ένα διαφορικο την ημερα…δεν ρυθμιζει..ξεπέτα κανει..ολα στο βωμο του χρηματος


Ξερετε ποσοι παραγοντες υπαρχουν για να σπασει ένα διαφορικο?
Πριν πειτε ότι φταιει η κακη χρηση..
Προηγειται η κακη τοποθετηση
..


Ενδεικτικα :
Μετρησατε αν φταιει το στραβωμα της φλατζας του μπλοκε για να μου πειτε ότι είναι περα των επιτρεπτων οριων αρα αν ξανασπασει σε εχουμε ενημερωσει από τι θα σπασει?
ΟΧΙ
Μετρησατε τις ροδελες για το παχος τους για να μου πειτε ότι χρειαζονται αλλαγη?
Όταν αλλαζεις κορωνοπινιο πρεπει να αλλαχθουν και οι ροδελες ΠΑΝΤΑ ..αλλα μαλλον ουτε αυτό το ξερατε..γιατι οι ροδελες βρισκονται εκει για να μαζευουν τις ατελειες του σωματος από την χυτευση και που δεν γινεται να είναι σε όλα τα διαφορικα ιδιες..
Μετρησατε την στραβωμαρα της κασας /κελυφους (3rd member) ?
Όχι..
Τι ακριβως κανατε?


Να συνεχισω?
Αφοτου πηρα το αμαξι από σας και Λυνοντας το διαφορικο βρεθηκε το σπειρωμα της δαγκανας των φρενων δαγκωμενο αφου το αερομπουλουνοκλειδο είναι το πρωτο και αγαπημενο εργαλειο του κάθε συνεργειου..επρεπε να κατσω να χτενισω με κολαουζο τα λαθη των υπαλληλων σας..

Θελετε να μιλησουμε για επαγγελματισμο?

Όταν καποιος παει να κανει ένα τσεκαπ..ο γιατρος του δινει από την προηγουμενη ένα χαρτι για το τι πρεπει να φαει και τι όχι μεχρι να γινουν οι εξετασεις..καθε φορα που κανει το τσεκαπ..
Εσεις δε μεν ενημερωσατε ποτε για το στρωσιμο του διαφορικου ουτε για το ποτε να αλλαξω λαδια..το θεωρουσατε δεδομενο ότι το ξερω..παρα μονο στην τελευταια..ο παυλος.
Όταν εσπασα τον οκτωβρη του 2012 το πισω διαφορικο,σας ειπα να μου αλλαξετε και επι τη ευκαιρια όλα τα λαδια..δηλαδη και του μπροστινου και του κιβωτιου αλλα και του βοηθητικου..
Για τα 2 τελευταια δεν ξερω αν τα κανατε..ακομη δε τα εχω ανοιξει..
Αλλα για το μπροστινο που το ανοιξα,βρεθηκαν μεσα μαυρες επικαθησεις-καμμενο λαδι επανω στο εσωτερικο του κελυφους κατι που μαρτυρα ότι τα λαδια ειτε ότι δεν αλλαχτηκαν ειτε ότι ηταν λιγοστα..και στις 2 περιπτωσεις δεν τσεκαριστηκε από το προσωπικο σας..
Θα λεγα ότι μπορει να κανω λαθος ως προς τον ισχυρισμο μου αυτόν..αλλα υπαρχει και άλλος πελατης σας που ηρθε για αλλαγη λαδιων και πηρε το σασμαν στο χερι ..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:14

αρθρο 7 παρ 1 του νομου 1575/85

Οι εργασίες συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων
πρέπει να εκτελούνται υπεύθυνα και σύμφωνα με τους κανόνες της τεχνικής


Για τα αποτελέσματα κάθε ελέγχου συντάσσεται τεκμηριωμένη έκθεση αυτοψίας.
3. Αν διαπιστωθεί ότι η συντήρηση, επισκευή και ρύθμιση ενός οχήματος δεν έγινε κατά
τους κανόνες της τεχνικής, επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις


αρθρο 8 παρα Γ
Γ. Όσοι εκτελούν τις εργασίες συντήρησης και επισκευής αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και
μοτοποδηλάτων κατά παράβαση των κανόνων της τεχνικής, εφόσον έτσι δημιουργείται
κίνδυνος για ζωή ή υγεία ανθρώπου.

Κοψατε με τροχο το καρε του ημιαξονιου για να χωρεσει μεσα στο διαφορικο..
Που τις μαθατε αυτές τις τεχνικες?

(φωτογραφιες απο τη ζημια ειναι στη διαθεση του οποιουδηποτε)


Ακομη κι αν το ζητησε ο πελατης..γιατι είναι τρελος..εσεις δεν θα επρεπε να το κανετε αν σεβεστε τον επαγγελματισμο σας
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:28

αν παρολαυτα ο κ.Παυλος εχει διπλωμα και ηλεκτροτεχνιτη τοτε σωστα επραξε και εβαλε την μπαταρια..
ομως μαλλον δεν ειχε τις απαιτουμενες γνωσεις..

αν μου δειξετε δημοσια οπως δειξατε δημοσια το σεμιναριο που παρακολουθησατε για τοποθετηση αμορτισερ τις αδειες εξασκησεως επαγγελματος ολων των τεχνιτων σας που εχουν ασχοληθει με το οχημα μου τοτε αφενος θα σας ζητησω συγνωμη και γω δημοσια αλλα αυτο θα σημαινει οτι δεν ξερουν να δουλευουν..με τις τοσες ζημιες ..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:39

λυνοντας το μπροστινο διαφορικο σε αλλο μαστορα πλεον..μπροστα στα ματια μου το ρουλεμαν του arb flannge cap του μεινε στο χερι..

αυτο πρεπει να βγαινει μονο με εξολκεα

στελνοντας φωτο και βιντεο της ζημιας στην arb αμερικης αλλα και αλλου..και δειχνοντας την ζημια σε ελληνες μηχανικους του χωρου αλλα και μηχανολογους σε ελλαδα και εξωτερικο ολοι μου ειπαν..
ΚΑΚΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ

σε απλα ελληνικα δε σφιχτηκε στα κιλα που επρεπε..αρα κακη τοποθετηση..

οταν ηρθα σε σας να το δειτε.. μου ειπατε οτι μπορει να φταιγαν και τα λαδια ακομη..
ΜΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ..ΟΤΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ



επρεπε να φτασω στην arb αυστραλιας για να μου το αλλαξει

δεν ακουσα ποτε ουτε καν απο τριτο προσωπο να λεει οτι βγηκε απο το στομα σας η ακουλουθη φραση:" ελα να το δουμε, μπορει να φταιξαμε και εμεις στο μαγαζι ,κανεις δεν ειναι αλαθητος" αλλα αντιθετα εσεις..ξερετε την αδιαλλακτη λεξη: " το ζορισες"
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 22:50

ο αυστραλος υπευθυνος μου ειπε οτι η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ TOY ΑRB ειναι κατι πολυ απλο και δεν χρειαζεται εξειδικευμενα εργαλεια απο εναν εμπειρο μηχανικο που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ξερει να ρυθμιζει το διαφορικο γιατι εκει ειναι ολη η μαγκια..
ποσοι ξερουν στην ελλαδα πραγματικα?

και ποσοι απο αυτους που ξερουν θελουν να το κανουν σωστα και ευσυνειδητα?

στο manual μεσα και του κατασκευαστη του οχηματος λεει οτι για την τοποθετηση της κορωνας την ζεσταινουμε μεσα σε νερο και μετα με γαντια την τοποθετουμε αφου εχει διασταλλει ..

και δεν την βαζουμε με το σφυρι.. ;)
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
Άβαταρ μέλους
chris lc90
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ Απρ 09, 2010 13:41
Τοποθεσία: planet earth

Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ

Δημοσίευσηαπό chris lc90 » Τετ Ιούλ 31, 2013 23:12

στις 4 ιουνιου του 2007 λετε:
(β) Ότι ο αναγνωρισμένος τεχνικός εγκατάστασης ΟΜΕ θα επιλέξει, εγκαταστήσει και ελέγξει το Κιτ με σωστό και επαγγελματικό τρόπο.
αυτο αφορα μονο τα αμορτισερ ή και τα λοκερ? ο σωστος και επαγγελματικος τροπος ..ρωταω..

επισης λετε :
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ARB AIR LOCKER

[....]Η ARB Corporation Limited δεν εγγυάται ή κάνει οποιαδήποτε δήλωση σχετικά με τα διαφορικά ARB AIR LOCKER σε περιπτώσεις όπου:

(i) Η εγκατάσταση των προϊόντων δεν έγινε σωστά και η συντήρησή τους δεν έγινε απόλυτα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και σύμφωνα με τις οδηγίες για τη σωστή εγκατάσταση και πρακτικές συντήρησης στην αυτοκινητοβιομηχανία
το χετε διαβασει το εγχειριδιο της τοποθετησης του λοκερ (εσεις και οι τεχνιτες σας και το ακολουθητε κατα γραμμα? ) ή ελα μωρε τι ξερουν αυτοι?
Γενικά όμως να ξέρετε οτι εάν δεν διαπιστώσουμε βλάβη απο κακή τοποθέτηση καλύπτουμε με εγγύηση και τους πελάτες μας που έχουν κάνει την τοποθέτηση σε περιοχές που δεν υπάρχουν καταστήματα συνεργαζόμενα με εμάς
βλαβη απο κακη τοποθετηση διαπιστωνετε μονο οταν γινει απο αλλα συνεργεια και οχι απο σας?
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες