Page 1 of 1
Ερώτηση
Posted: Wed May 04, 2011 11:11
by pan.gr
Καλημέρα σε όλα τα παιδιά!
Θα ήθελα λίγο τα φώτα σας.
Σε λίγο καιρό κατά μεγάλη πιθανότητα θα προβούμε στην αγορά ένος jimny(είχα αναφέρει & παλιότερα ένα θέμα αλλά <ναυάγησε>)Ξέρω ότι & αυτό είναι <σκυλί> δεν κολώνει πουθενά(σε σχέση με το samurai λογικά πάνω κάτω τα ίδια θα'ναι).
Ως γνωστό πλέον η τετρακίνηση δεν μπαίνει από τον μικρό λεβιέ αλλά από τα κουμπιά που έχει.Στο samurai από θεμα τετρακίνησης δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ πρόβλημα,έχει πάει στα πιο απίθανα σημεία,δεν ξέρω το jimny τι κάνει.
Υπάρχει περίπτωση τα κουμπιά να πάθουν κάποια βλάβη,ή καλύτερα τα κουμπιά είναι έμπειστα;;
Να ζητήσω συγνώμμη αν είναι <χαζή> η ερώτησή μου,αλλά με την πιο νέα τεχνολογία δεν τα πάω & πολύ καλά!
Σας ευχαριστώ,& ότι απορία μου δημιουργείται θα την <ρίχνω>!

Re: Ερώτηση
Posted: Wed May 04, 2011 12:05
by Nicolas
Τα κουμπιά δεν τα εμπιστεύεται πολύς κόσμος.
Από την τετράχρονη εμπειρία μου με VVT του 2005, τα κουμπιά ποτέ δεν με πρόδωσαν.
Αντίθετα σου επιτρέπουν να βάλεις τετρακίνηση εν κινήσει μέχρι και με 100 χλμ/ώρα
και γενικότερα δεν επιτρέπουν την κακοποίηση του συστήματος εμπλοκής.
Το μόνο που αντιμετώπισα, το οποίο αμφιβάλλω αν είναι διαφορετικό στο παλιότερο με τον λεβιέ,
ήταν ένα βούλωμα από λάσπες στο σωληνάκι υποπίεσης των πλημνών και δεν έμπαινε η τετρακίνηση.
Με το λεβιέ, θα μπορούσες να βάλεις τετρακίνηση αλλά στην ουσία δεν θα είχες τετρακίνηση λόγω της ακούμπωτης πλήμνης.
Πλάκα πλάκα, δεν έχω ακούσει άλλον να το έχει πάθει...
Όσον αφορά τις επιδόσεις εκτός δρόμου, αν σε ικανοποίησε το samurai θα σε ικανοποιήσει σίγουρα και το jimny.
Ότι θες, ξαναρώτα

Re: Ερώτηση
Posted: Mon May 09, 2011 06:59
by pan.gr
Nicolas wrote:Τα κουμπιά δεν τα εμπιστεύεται πολύς κόσμος.
Από την τετράχρονη εμπειρία μου με VVT του 2005, τα κουμπιά ποτέ δεν με πρόδωσαν.
Αντίθετα σου επιτρέπουν να βάλεις τετρακίνηση εν κινήσει μέχρι και με 100 χλμ/ώρα
και γενικότερα δεν επιτρέπουν την κακοποίηση του συστήματος εμπλοκής.
Το μόνο που αντιμετώπισα, το οποίο αμφιβάλλω αν είναι διαφορετικό στο παλιότερο με τον λεβιέ,
ήταν ένα βούλωμα από λάσπες στο σωληνάκι υποπίεσης των πλημνών και δεν έμπαινε η τετρακίνηση.
Με το λεβιέ, θα μπορούσες να βάλεις τετρακίνηση αλλά στην ουσία δεν θα είχες τετρακίνηση λόγω της ακούμπωτης πλήμνης.
Πλάκα πλάκα, δεν έχω ακούσει άλλον να το έχει πάθει...
Όσον αφορά τις επιδόσεις εκτός δρόμου, αν σε ικανοποίησε το samurai θα σε ικανοποιήσει σίγουρα και το jimny.
Ότι θες, ξαναρώτα

Φίλε μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου!!
Για τις εκτός δρόμου δυνατότητες είναι γνωστό τι μπορεί να κάνει,αυτό που είχα πει είναι με τα κουμπιά,αλλά τελικά δεν ισχύει που λένε,ότι δεν είναι αξιόπιστα.
Re: Ερώτηση
Posted: Mon May 09, 2011 08:06
by vlachotzipas
μια χαρα ειναι και με κουμπια!!!!!!!
αυτο που λεει ο Νικολας για το σωληνακι, ειναι συχνοτατο φαινομενο στα ΚΙΑ sportage τα '99-'04 μοντελα.....
βεβαια, η SUZUKI εχει καλυτερη ποιοτητα και δεν εχει ακουστει σημαντικα το θεμα αυτο!!!!!
εν κινησει, μπορεις να κουμπωσεις 4κινηση, αλλα μονο τη γρηγορη!!!!
τα αργα, παντα σταματημενος!!!!!! (οπως σε ολα τα 4κινητα με αργα)
ο Νικολας το ξερει, αλλα το παρελειψε!!!!
αλλα κι εσυ θα το ξερεις, αφου ειχες σαμι!!!!!

Re: Ερώτηση
Posted: Mon Dec 12, 2011 14:03
by pan.gr
Καλησπέρα σε όλη τα παιδιά μετά πό πολύ καιρό!!Κάποια προβλήματα με κρατήσανε δυστυχώς μακρυά από πολλά πράματα....
Ελπίζω τώρα από δω & πέρα να τα λέμε πιο συχνά!!
Πήγα άλλες δύο φορές να ξαναδώ το εργαλείο(η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ!)
Το μόνο που ξέχασα να ρωτήσω,να πω την αλήθεια μου δεν το σκέφτηκα καθόλου είναι τι παίζει τώρα που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση.Λογικά όλες οι αντιπροσωπείες θα φέρνουν.Έχω ακούσει ότι οι dieselκινητήρες είναι καλύτεροι από τους βενζινοκηνητήρες & λιγότερη καταναλωση & η τετρακίνηση μήπως ειναι καλύτερη;(υποθέτω)
Όσοι τα έχετε είστε ευχαριστημένοι;Από θέμα συντήρησης ο βενζινοκινητηρας είναι διαφορετικός φαντάζομαι,πρέπει να έχει διαφορετικά πραγματα(δεν έχω άποψη,υποθέτω).
Εψαξα & δεν βρήκα τιμές diesel,με τη βενζίνα βγαινει περίπου στα 15000€ & με την απόσυρση θα κατέβει κανά 2χίλιαρο.Το diesel είναι πολύ πιο πάνω;
Aaa & κάτι άλλο!Βλέπω & κάποια προβλήματα που έχουνε ή που βγάζουν π.χ το τρέμουλο στο τιμόνι & κάποια άλλα.Με αυτά τι παίζει;Λογικά τα πιο καινούργια μοντέλα δεν θα έχουν τόσα προβλήματα.
Επειδή θα μου βγαινουν συνέχεια ερωτήσεις,μη με παρεξηγήσετε!!
Να είστε όλοι καλά!!
Re: Ερώτηση
Posted: Mon Dec 12, 2011 16:34
by Nicolas
Η τετρακίνηση είναι ίδια σε κάθε περίπτωση, diesel ή βενζίνη.
Ο κινητήρας diesel, ιδίως για το jimny, είναι δυνατότερος και οικονομικότερος από τον 1.3.
Re: Ερώτηση
Posted: Mon Dec 12, 2011 21:55
by freskos
Το πρόβλημα που σχεδόν με βεβαιότητα θα αποκτήσεις στο VVT είναι το κοπάνημα/σπάσιμο της φίσας της τετρακίνησης που μπαίνει στο βοηθητικό. Εκεί που την έχουν βάλει βρίσκει στο πρώτο κοπάνημα ράμπας. Πρόσεξέ το ή βάλε ποδιά

Re: Ερώτηση
Posted: Mon Dec 12, 2011 22:06
by pan.gr
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ,για το χρόνο σας & τις απαντήσεις σας!
Να ειστε καλά!!
Re: Ερώτηση
Posted: Mon Jan 02, 2012 21:24
by extractor
diesel με 1000!!κλασεις ανωτερο μοτερ!!!