Ερώτηση

Post Reply
pan.gr
Posts: 9
Joined: Thu Aug 19, 2010 10:44

Ερώτηση

Post by pan.gr »

Καλημέρα σε όλα τα παιδιά!
Θα ήθελα λίγο τα φώτα σας.
Σε λίγο καιρό κατά μεγάλη πιθανότητα θα προβούμε στην αγορά ένος jimny(είχα αναφέρει & παλιότερα ένα θέμα αλλά <ναυάγησε>)Ξέρω ότι & αυτό είναι <σκυλί> δεν κολώνει πουθενά(σε σχέση με το samurai λογικά πάνω κάτω τα ίδια θα'ναι).
Ως γνωστό πλέον η τετρακίνηση δεν μπαίνει από τον μικρό λεβιέ αλλά από τα κουμπιά που έχει.Στο samurai από θεμα τετρακίνησης δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ πρόβλημα,έχει πάει στα πιο απίθανα σημεία,δεν ξέρω το jimny τι κάνει.
Υπάρχει περίπτωση τα κουμπιά να πάθουν κάποια βλάβη,ή καλύτερα τα κουμπιά είναι έμπειστα;;
Να ζητήσω συγνώμμη αν είναι <χαζή> η ερώτησή μου,αλλά με την πιο νέα τεχνολογία δεν τα πάω & πολύ καλά! :oops:
Σας ευχαριστώ,& ότι απορία μου δημιουργείται θα την <ρίχνω>! :)
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερώτηση

Post by Nicolas »

Τα κουμπιά δεν τα εμπιστεύεται πολύς κόσμος.
Από την τετράχρονη εμπειρία μου με VVT του 2005, τα κουμπιά ποτέ δεν με πρόδωσαν.
Αντίθετα σου επιτρέπουν να βάλεις τετρακίνηση εν κινήσει μέχρι και με 100 χλμ/ώρα
και γενικότερα δεν επιτρέπουν την κακοποίηση του συστήματος εμπλοκής.

Το μόνο που αντιμετώπισα, το οποίο αμφιβάλλω αν είναι διαφορετικό στο παλιότερο με τον λεβιέ,
ήταν ένα βούλωμα από λάσπες στο σωληνάκι υποπίεσης των πλημνών και δεν έμπαινε η τετρακίνηση.
Με το λεβιέ, θα μπορούσες να βάλεις τετρακίνηση αλλά στην ουσία δεν θα είχες τετρακίνηση λόγω της ακούμπωτης πλήμνης.
Πλάκα πλάκα, δεν έχω ακούσει άλλον να το έχει πάθει...


Όσον αφορά τις επιδόσεις εκτός δρόμου, αν σε ικανοποίησε το samurai θα σε ικανοποιήσει σίγουρα και το jimny.


Ότι θες, ξαναρώτα ;)
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
pan.gr
Posts: 9
Joined: Thu Aug 19, 2010 10:44

Re: Ερώτηση

Post by pan.gr »

Nicolas wrote:Τα κουμπιά δεν τα εμπιστεύεται πολύς κόσμος.
Από την τετράχρονη εμπειρία μου με VVT του 2005, τα κουμπιά ποτέ δεν με πρόδωσαν.
Αντίθετα σου επιτρέπουν να βάλεις τετρακίνηση εν κινήσει μέχρι και με 100 χλμ/ώρα
και γενικότερα δεν επιτρέπουν την κακοποίηση του συστήματος εμπλοκής.

Το μόνο που αντιμετώπισα, το οποίο αμφιβάλλω αν είναι διαφορετικό στο παλιότερο με τον λεβιέ,
ήταν ένα βούλωμα από λάσπες στο σωληνάκι υποπίεσης των πλημνών και δεν έμπαινε η τετρακίνηση.
Με το λεβιέ, θα μπορούσες να βάλεις τετρακίνηση αλλά στην ουσία δεν θα είχες τετρακίνηση λόγω της ακούμπωτης πλήμνης.
Πλάκα πλάκα, δεν έχω ακούσει άλλον να το έχει πάθει...


Όσον αφορά τις επιδόσεις εκτός δρόμου, αν σε ικανοποίησε το samurai θα σε ικανοποιήσει σίγουρα και το jimny.


Ότι θες, ξαναρώτα ;)
Φίλε μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο σου!!
Για τις εκτός δρόμου δυνατότητες είναι γνωστό τι μπορεί να κάνει,αυτό που είχα πει είναι με τα κουμπιά,αλλά τελικά δεν ισχύει που λένε,ότι δεν είναι αξιόπιστα.
User avatar
vlachotzipas
Posts: 51
Joined: Tue Jun 16, 2009 19:50

Re: Ερώτηση

Post by vlachotzipas »

μια χαρα ειναι και με κουμπια!!!!!!!
αυτο που λεει ο Νικολας για το σωληνακι, ειναι συχνοτατο φαινομενο στα ΚΙΑ sportage τα '99-'04 μοντελα.....
βεβαια, η SUZUKI εχει καλυτερη ποιοτητα και δεν εχει ακουστει σημαντικα το θεμα αυτο!!!!!
εν κινησει, μπορεις να κουμπωσεις 4κινηση, αλλα μονο τη γρηγορη!!!!
τα αργα, παντα σταματημενος!!!!!! (οπως σε ολα τα 4κινητα με αργα)
ο Νικολας το ξερει, αλλα το παρελειψε!!!! ;)
αλλα κι εσυ θα το ξερεις, αφου ειχες σαμι!!!!! ;)
I usually eat rocks mud and snow
www.sportage.gr
pan.gr
Posts: 9
Joined: Thu Aug 19, 2010 10:44

Re: Ερώτηση

Post by pan.gr »

Καλησπέρα σε όλη τα παιδιά μετά πό πολύ καιρό!!Κάποια προβλήματα με κρατήσανε δυστυχώς μακρυά από πολλά πράματα....
Ελπίζω τώρα από δω & πέρα να τα λέμε πιο συχνά!!
Πήγα άλλες δύο φορές να ξαναδώ το εργαλείο(η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει πολύ!)
Το μόνο που ξέχασα να ρωτήσω,να πω την αλήθεια μου δεν το σκέφτηκα καθόλου είναι τι παίζει τώρα που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση.Λογικά όλες οι αντιπροσωπείες θα φέρνουν.Έχω ακούσει ότι οι dieselκινητήρες είναι καλύτεροι από τους βενζινοκηνητήρες & λιγότερη καταναλωση & η τετρακίνηση μήπως ειναι καλύτερη;(υποθέτω)
Όσοι τα έχετε είστε ευχαριστημένοι;Από θέμα συντήρησης ο βενζινοκινητηρας είναι διαφορετικός φαντάζομαι,πρέπει να έχει διαφορετικά πραγματα(δεν έχω άποψη,υποθέτω).
Εψαξα & δεν βρήκα τιμές diesel,με τη βενζίνα βγαινει περίπου στα 15000€ & με την απόσυρση θα κατέβει κανά 2χίλιαρο.Το diesel είναι πολύ πιο πάνω;
Aaa & κάτι άλλο!Βλέπω & κάποια προβλήματα που έχουνε ή που βγάζουν π.χ το τρέμουλο στο τιμόνι & κάποια άλλα.Με αυτά τι παίζει;Λογικά τα πιο καινούργια μοντέλα δεν θα έχουν τόσα προβλήματα.
Επειδή θα μου βγαινουν συνέχεια ερωτήσεις,μη με παρεξηγήσετε!!
Να είστε όλοι καλά!!
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Ερώτηση

Post by Nicolas »

Η τετρακίνηση είναι ίδια σε κάθε περίπτωση, diesel ή βενζίνη.
Ο κινητήρας diesel, ιδίως για το jimny, είναι δυνατότερος και οικονομικότερος από τον 1.3.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
freskos
Posts: 98
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:49

Re: Ερώτηση

Post by freskos »

Το πρόβλημα που σχεδόν με βεβαιότητα θα αποκτήσεις στο VVT είναι το κοπάνημα/σπάσιμο της φίσας της τετρακίνησης που μπαίνει στο βοηθητικό. Εκεί που την έχουν βάλει βρίσκει στο πρώτο κοπάνημα ράμπας. Πρόσεξέ το ή βάλε ποδιά :!:
pan.gr
Posts: 9
Joined: Thu Aug 19, 2010 10:44

Re: Ερώτηση

Post by pan.gr »

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ,για το χρόνο σας & τις απαντήσεις σας!
Να ειστε καλά!!
User avatar
extractor
Posts: 449
Joined: Tue Jun 16, 2009 18:58
Location: Nοτια Aττικη
Contact:

Re: Ερώτηση

Post by extractor »

diesel με 1000!!κλασεις ανωτερο μοτερ!!!
Post Reply

Return to “Περί τετρακίνησης και λοιπών θεμάτων...”