Tετρακινηση XJ
Posted: Sun Aug 29, 2010 12:48
Χαιρετω ολη την παρεα του φορουμ και ελπιζω να μην σας κουρασω!
Στις επομενες ημερες θα προχωρησω σην αγορα ενος XJ CHEROKEE 4.0.
Σε ενα χτεσινο τεστ με ενα υποψηφιο αυτοκινητο μου εκανε κατι εντυπωση κ πιστευω πως ειναι πλεον το αρμοδιο μερος για να το μοιραστω με ατομα που γνωριζουν πολυ καλα το εν λογω αυτοκινητο.
To συγκεριμενο ποστ το εκανα και σε αλλο φορουμ παιδια μιας κ προσπαθω να παρω καποιες εμπειρες γνωμες
Εχουμε κ λεμε λοιπον..
-2W
-PART TIME
-FULL TIME
-LOW
Εχουμε βγει στο δρομο για το τεστ και αρχιζει η ωρα της δοκιμης διαφορικων.
Οταν ημασταν στην πρωτη επιλογη κ θελαμε να παμε στο Full Time τοτε σταματαγαμε και πηγαιναμε το λεβιε στο Full Time.
Για επαναφορα πισω στο 2W τοτε σταματαγαμε κ μου προτεινε να κανω αλλαγη και για να ειμαι σιγουρος για την απεμπλοκη να κανω λιγα μετα πισω.
Mπορω να πω πως με ξενισε αυτη η διαδικασια...
Μιλωντας με γνωστο μου πρωην κατοχο του ιδιου αυτοκινητου για μια πενταετια,μου ειπε πως την αλλαγη στο Full Time την εκανε και στα 100 χιλιομετρα και το ιδιο και την απεμπλοκη.
Το παιδι που μου πουλα το αμαξι μετα απο ενα τηλεφωνημα που ειχαμε λιγες ωρες μετα το τεστ μου ειπε πως οντως ισχυει αλλα το κανει αυτο γιατι αφενος δεν θελει να αλλαζει απο πισω κινηση σε τετρακινηση με πολλα χιλιομετρα και αφετερου το "κολπο" με την οπισθεν το κανει για να ειναι σιγουρος παντα πως θα ξεκλειδωσει το Full Time.
Καταλαβαινω πως αρκετοι ιδιοκτητες πονανε τα αυτοκινητα τους κ το συγκεκριμενο ειναι αρκετα προσεγμενο,αλλα μου εκανε κ λιγο εντυπωση γιατι κ εγω σε Cherokee 3.7 εβαζα το 4χ4 σε πολλα χιλιομετρα.
Το συστημα του σταματαμε για να βαλουμε τετρακινηση μονο στα Land Rover Defender το ξερω.
Το manual ή η εμπειρια σας σε Xj 4.0 οσον αφορα την αλλαγη τι λεει?
Πως μπορουμε μεχρι 80 χλμ να βαλουμε Full Time?
πχ. αν ειμαι σε ενα γκρεμι δεν θα ηθελα να κανω πισω για να ειμαι σιγουρος για την απεμπλοκη
Θα ηθελα αν μπορειτε να μου δωσετε λιγο τα φωτα σας στο συγκεκριμενο θεμα και sorry αν σας κουρασα.
Στις επομενες ημερες θα προχωρησω σην αγορα ενος XJ CHEROKEE 4.0.
Σε ενα χτεσινο τεστ με ενα υποψηφιο αυτοκινητο μου εκανε κατι εντυπωση κ πιστευω πως ειναι πλεον το αρμοδιο μερος για να το μοιραστω με ατομα που γνωριζουν πολυ καλα το εν λογω αυτοκινητο.
To συγκεριμενο ποστ το εκανα και σε αλλο φορουμ παιδια μιας κ προσπαθω να παρω καποιες εμπειρες γνωμες

Εχουμε κ λεμε λοιπον..
-2W
-PART TIME
-FULL TIME
-LOW
Εχουμε βγει στο δρομο για το τεστ και αρχιζει η ωρα της δοκιμης διαφορικων.
Οταν ημασταν στην πρωτη επιλογη κ θελαμε να παμε στο Full Time τοτε σταματαγαμε και πηγαιναμε το λεβιε στο Full Time.
Για επαναφορα πισω στο 2W τοτε σταματαγαμε κ μου προτεινε να κανω αλλαγη και για να ειμαι σιγουρος για την απεμπλοκη να κανω λιγα μετα πισω.
Mπορω να πω πως με ξενισε αυτη η διαδικασια...
Μιλωντας με γνωστο μου πρωην κατοχο του ιδιου αυτοκινητου για μια πενταετια,μου ειπε πως την αλλαγη στο Full Time την εκανε και στα 100 χιλιομετρα και το ιδιο και την απεμπλοκη.
Το παιδι που μου πουλα το αμαξι μετα απο ενα τηλεφωνημα που ειχαμε λιγες ωρες μετα το τεστ μου ειπε πως οντως ισχυει αλλα το κανει αυτο γιατι αφενος δεν θελει να αλλαζει απο πισω κινηση σε τετρακινηση με πολλα χιλιομετρα και αφετερου το "κολπο" με την οπισθεν το κανει για να ειναι σιγουρος παντα πως θα ξεκλειδωσει το Full Time.
Καταλαβαινω πως αρκετοι ιδιοκτητες πονανε τα αυτοκινητα τους κ το συγκεκριμενο ειναι αρκετα προσεγμενο,αλλα μου εκανε κ λιγο εντυπωση γιατι κ εγω σε Cherokee 3.7 εβαζα το 4χ4 σε πολλα χιλιομετρα.
Το συστημα του σταματαμε για να βαλουμε τετρακινηση μονο στα Land Rover Defender το ξερω.
Το manual ή η εμπειρια σας σε Xj 4.0 οσον αφορα την αλλαγη τι λεει?
Πως μπορουμε μεχρι 80 χλμ να βαλουμε Full Time?
πχ. αν ειμαι σε ενα γκρεμι δεν θα ηθελα να κανω πισω για να ειμαι σιγουρος για την απεμπλοκη
Θα ηθελα αν μπορειτε να μου δωσετε λιγο τα φωτα σας στο συγκεκριμενο θεμα και sorry αν σας κουρασα.
