Περι ασύρματων επικοινωνιών

Άβαταρ μέλους
Drimon
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 22, 2009 12:24
Τοποθεσία: Ανά το Αιγαίο

Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Drimon » Δευτ Νοέμ 23, 2009 23:29

Στο παλιό φόρουμ είχε ανοιχτεί ένα θέμα περι ασύρματων επικοινωνιών. Είχε μέσα πολές πληροφορείες για cb- vhf- uhf, οι οποίες είναι πάντα χρήσιμες για άτομα που θελουν να γίνουν χρήστες των παραπάνω συσκευών. Είναι δυνατών να βρεθούν τα δεδομένα ή να ξαναδημιουργηθεί μια τέτοια ενώτητα;
Τι λες φανταστικέ mod, μπορεί να γίνει κανα μαγικό;;; :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Fyz
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 22:41
CONTACT:

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Fyz » Παρ Νοέμ 27, 2009 00:03

Μπορουμε να μεταφερουμε καποια πραγματα,εδω,ας τα βαλει ο Σταθης,οπου νομιζει πως ειναι πιο σωστα...



Επιλογη ασυρματου για χρηση 4x4
by Legend...

Οι βασικοί τύποι ασυρμάτων είναι:

C.B.
PMR, LPD
VHF/UHF



-Οι πομποδέκτες C.B. εκπέμπουν / ακούνε στην συχνότητα των 27ΜΗz. Παράγονται σε φορητή έκδοση ή έκδοση αυτοκινήτου. Λειτουργούν σε διαμόρφωση A.M. ενώ μερικά πιο εξελιγμένα μοντέλα λειτουργούν και σε διαμόρφωση F.M. Τα χαρακτηριστικά και ο τρόπος λειτουργίας της κάθε διαμόρφωσης δεν είναι απαραίτητο να αναλυθούν αφού οι αποστάσεις που θέλουμε να καλύψουμε είναι μικρές συγκριτικά με την εμβέλεια του. Η ισχύς εκπομπής είναι τα 4 Watt. Απαιτείται άδεια για τη χρήση του που αποκτάται εύκολα από το Υ.Μ.Ε.



-Οι πομποδέκτες LPD εκπέμπουν / ακούνε στην μπάντα των UHF, 433-434mhz και τα PMR επίσης, 446-446.100 σε διαμόρφωση narrow F.M. Παράγονται αποκλειστικά σε φορητή έκδοση. Έχουν μικρό μέγεθος και ευκολία στη χρήση ενώ δεν απαιτείται εγκατάσταση στο αυτοκίνητο. Η εμβέλεια τους είναι μικρή λόγω του συνδυασμού υψηλής συχνότητας/χαμηλής ισχύος που χρησιμοποιούνε (υπάρχει ανάγκη από οπτική επαφή για να υπάρχει επικοινωνία), γι'αυτό και δεν απαιτείται άδεια για τη χρήση τους. Η ισχύς των LPD είναι 10 mWatt (0.01 Watt) ενώ των PMR είναι 0.5 Watt.



-Οι πομποδέκτες VHF/UHF εκπέμπουν / ακούνε στις συχνότητες 144-146 MΗz(οι νομιμες συχνοτητες) και 430-440 MHz (και παλι,οι νομιμες συχνοτητες)αντίστοιχα και λειτουργούν σε διαμόρφωση F.M. Το μέγεθος τους συνήθως είναι ίδιο με αυτό των C.B. ενώ η ισχύς τους σημαντικά μεγαλύτερη. Για την χρήση τους απαιτείται ραδιοερασιτεχνική
άδεια που αποκτάται μετά από εξετάσεις στο Υ.Μ.Ε.




Συνοψίζοντας θα λέγαμε ότι:

-Τα CB αποτελούν την ιδανική λύση για χρήση σε εκτός δρόμου εξορμήσεις, έχουνε την μεγαλύτερη εμβέλεια και η αδειοδότηση είναι εύκολη .
-Οποιος έχει CB θα μιλήσει ΜΟΝΟ με κατόχους CB, όποιος έχει PMR θα μιλήσει ΜΟΝΟ με κατόχους PMR κ.ο.κ αφού το καθένα λειτουργεί σε διαφορετική συχνότητα.
__________________


http://www.qsl.net/sv1fyz


Jeep...There is only One!!!
Άβαταρ μέλους
Fyz
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 22:41
CONTACT:

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Fyz » Παρ Νοέμ 27, 2009 00:04

Βασικοι κανονες επικοινωνιας
by Legend...

Βασικοί κανόνες επικοινωνίας



Άσχετα με τον τύπο του ασυρμάτου που έχουμε επιλέξει θα πρέπει να ακολουθούμε ορισμένους κανόνες, έτσι ώστε να μην επικρατεί το λεγόμενο «μπάχαλο» που λέμε όλοι όταν δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε. Βέβαια στις περισσότερες περιπτώσεις οι αποστάσεις που έχουν τα αυτοκίνητα μεταξύ τους είναι πολύ μικρές οπότε μερικοί κανόνες παραβλέπονται. Οι περισσότεροι έχουν εμπειρία στις ασύρματες επικοινωνίες και τους γνωρίζουν ήδη, ας το δουν σαν μια ευκαιρία να τους θυμηθούν.

1. Μιλάμε καθαρά και με σταθερό τόνο στο μικρόφωνο προσπαθώντας να μην χρησιμοποιούμε «κακές» λέξεις αφού στην παρέα πολύ πιθανόν να υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν έρθει με την οικογένεια τους.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από την στιγμή που εκπέμπουμε σίγουρα μας ακούνε κι άλλοι εκτός της δικής μας παρέας.

2. Αναφέρουμε στην αρχή της ομιλίας ή της κλήσης μας ποιος διαβιβάζει. Έτσι γλιτώνουμε «περιττά» μικρόφωνα του τύπου «ποιος είσαι: δεν σε κατάλαβα»

3. Καλό θα ήταν να μην απασχολούμε την συχνότητα με περιττά σχόλια του τύπου «έχει μπει μια πέτρα στο λάστιχο και μου έχει σπάσει τα νεύρα», κάποιος άλλος πιθανόν να έχει κάτι πιο σημαντικό να πει, όπως «προσοχή στο χαντάκι».

4. Πάντα ακούμε για λίγο πριν εκπέμψουμε, μπορεί να μιλάει κάποιος χαμηλός σε εμάς σταθμός και άθελα μας να τον πατήσουμε.

5. Εάν π.χ. ο Α ρωτάει κάτι ή απευθύνεται στον Β, όσο και να θέλουμε να σχολιάσουμε ή να προσθέσουμε κάτι, καλό θα είναι να περιμένουμε να απαντήσει ο Β και μετά να μιλήσουμε. Στην αντίθετη περίπτωση το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να πατηθούμε όλοι μαζί και να μην ακουστεί κανένας.

6. Όταν είναι δύσκολη η επικοινωνία λόγω απόστασης, έχουμε την εντύπωση ότι φωνάζοντας στο μικρόφωνο θα ακουστούμε καλύτερα. Αυτό είναι λάθος αφού το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να ακουστούμε παραμορφωμένα. Συνεπώς θα πρέπει να μιλάμε με κανονικό τόνο φωνής και από μία απόσταση από το μικρόφωνο 5-10 πόντους περίπου.

7. Όταν κινούμαστε με μεγάλη ταχύτητα ή έχουμε έντονο εξωτερικό θόρυβο καλό είναι να κρατάμε το μικρόφωνο έτσι ώστε η μπροστινή πλευρά που μιλάμε να «κοιτάει» το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Έτσι περιορίζονται οι εξωτερικοί θόρυβοι και κατά συνέπεια ακουγόμαστε καθαρότερα.

8. Όταν είμαστε φορητοί ή κρατάμε το μικρόφωνο έξω από το σταματημένο αυτοκίνητο και φυσάει φροντίζουμε να γυρίσουμε έτσι ώστε ο άνεμος να χτυπάει στο πρόσωπο μας. Έτσι περιορίζουμε τον αέρα που πέφτει στην κάψα του μικροφώνου και μεταφέρεται στον ανταποκριτή μας σαν ένα ενοχλητικό θόρυβο χωρίς να καταλαβαίνει τα λόγια μας..

9. Φροντίζουμε να έχουμε ρυθμίσει το Squelch σε τέτοια στάθμη ώστε μόλις να εξαφανίζεται το παράσιτο. Εάν το ρυθμίσουμε αυθαίρετα «ψηλά» τότε όταν θα απομακρυνθούμε δεν θα ακούμε τους υπόλοιπους.


http://www.qsl.net/sv1fyz


Jeep...There is only One!!!
Άβαταρ μέλους
Fyz
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 22:41
CONTACT:

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Fyz » Παρ Νοέμ 27, 2009 00:06

Εγκατασταση ασυρματου
by Legend...

Σίγουρα υπάρχει η λύση της πρόχειρης εγκατάστασης (πχ μόνο για την εκδρομή ή τη βόλτα) όπου τροφοδοσία παίρνουμε από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου και σαν κεραία χρησιμοποιούμε μία με μαγνητική βάση. Αυτός ο τρόπος σύνδεσης μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα την ύπαρξη παρασίτων ή άλλων ανεπιθύμητων φαινομένων.

Η καλύτερη λύση είναι η μόνιμη εγκατάσταση του ασυρμάτου στο όχημα για να έχουμε καλύτερες συνθήκες εκπομπής και λήψης.



ΣΤΗΡΙΞΗ


Ο πομποδέκτης θα πρέπει να είναι στερεωμένος καλά και σε σημείο που θα χειρίζεται εύκολα ενώ καλό θα είναι να βρίσκεται σε κάποιο ψηλό σημείο του οχήματος για την περίπτωση εισροής νερού σε κάποιο ποτάμι. Το κάθε αυτοκίνητο έχει τα δικά του σημεία που μπορεί να στηριχθεί ο πομποδέκτης.



ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ


Για την τροφοδοσία του θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί χοντρό διπλό καλώδιο ( κόκκινο-μαύρο ) συνδεδεμένο απευθείας στην μπαταρία (και το + και το - ). Στην περίπτωση αυτή μπορούμε να πούμε ότι η μπαταρία λειτουργεί και σαν φίλτρο από πιθανά παράσιτα, οπότε όσο πιο κοντά στην μπαταρία πάρουμε ρεύμα τόσο καλύτερα θα είναι (μπορεί να υπάρχει κάποιος διανομέας από την κατασκευή του αυτοκινήτου). Απαραίτητη είναι η χρήση ασφάλειας κοντά στο σημείο σύνδεσης με την μπαταρία έτσι ώστε να "ασφαλίσουμε" τη γραμμή μας. Είναι λανθασμένη η εντύπωση ότι αφού
έχει ο πομποδέκτης ασφάλεια δε χρειάζεται να βάλουμε στην γραμμή τροφοδοσίας. Η ασφάλεια του πομποδέκτη προστατεύει αποκλειστικά και μόνο τον πομποδέκτη. Καλό θα ήταν να προτιμώνται μαχαιρωτές ασφάλειες και όχι γυάλινες ή κεραμικές.

Εναλλακτικά μπορούμε να συνδέσουμε μόνο το θετικό + απευθείας στην μπαταρία ενώ το αρνητικό - να το συνδέσουμε σε κάποιο σημείο του σασί του αυτοκινήτου. Αυτό πιθανόν να έχει σαν αποτέλεσμα την ύπαρξη παρασίτων αφού το σημείο που "πήραμε γη" μπορεί να μην είναι το
ιδανικότερο για ηλεκτρική επαφή. Μπορεί το σασί να αποτελεί έναν αγωγό μεγάλης διατομής αλλά μεσολαβούν κολλήσεις τμημάτων μεταξύ τους που δεν μας δίνουν καλή αγωγιμότητα, επίσης με αυτή τη σύνδεση έχουμε "κοινό αγωγό" με κάποιο παρασιτογόνο εξάρτημα του αυτοκινήτου
(αντλία,μοτέρ υαλοκαθαριστήρων κλπ). Η ασφάλεια είναι απαραίτητη και σε αυτή την περίπτωση.



ΚΕΡΑΙΑ


Η κεραία είναι το κυριότερο μέρος του σταθμού μας. Έτσι θα πρέπει να είναι καλά εγκατεστημένη και συνδεδεμένη με τον πομποδέκτη μας.
Τα connectors στις άκρες του καλωδίου θα πρέπει να είναι σωστά κολλημένα ενώ το ομοαξονικό καλώδιο να μην είναι τραυματισμένο.
Η βάση στήριξής της θα πρέπει να είναι στιβαρή έτσι ώστε να αντέχει τις κακουχίες του βουνού ενώ θα πρέπει να υπάρχει καλή επαφή της βάσης με το σασί του αυτοκινήτου. Αυτό είναι απαραίτητο επειδή στην ουσία η κεραία που εγκαθιστούμε αποτελεί το ένα μέρος του συστήματος που εκπέμπει, ενώ το σασί του αυτοκινήτου το άλλο μισό (αντίβαρο).
Θα πρέπει να αποφεύγουμε την στήριξη της βάσης σε μη αγώγιμα μέρη του αυτοκινήτου αφού το αντίβαρο δε μεταφέρεται έτσι απλά με ένα καλώδιο που συνδέει τη βάση της κεραίας με το σασί.
Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσουμε μαγνητική βάση απλά συμβιβαζόμαστε με μία όχι τόσο καλή απόδοση της κεραίας ενώ πιθανό είναι με την αλλαγή της θέσης του μαγνήτη να αλλάζει και ο συντονισμός.
Μια κεραία θα πρέπει να είναι συντονισμένη στην συχνότητα λειτουργίας προκειμένου να έχουμε τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Στην περίπτωση εκπομπής με κακοσυντονισμένη κεραία το σίγουρο είναι ότι δεν θα ακουστούμε ενώ το πιο πιθανόν είναι να καταστραφεί η βαθμίδα εξόδου του πομποδέκτη.


http://www.qsl.net/sv1fyz


Jeep...There is only One!!!
Άβαταρ μέλους
Fyz
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 22:41
CONTACT:

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Fyz » Παρ Νοέμ 27, 2009 00:08

Ρυθμιση στασιμων
by Blackdog...

ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΤΑ ΣΤΑΣΙΜΑ ΣΤΟ “CB” ΣΑΣ



Απαιτούμενα εργαλεία : “γέφυρα στασίμων”, κοντό καλώδιο coax ~1 μέτρο.

Εργασία: Η “γέφυρα στασίμων” πρέπει να συνδεθεί ενδιάμεσα της κεραίας και του “CB” σας. Συνδέστε την κεραία (εκει που κανονικά θα ήταν συνδεμένη στο πίσω μέρος του “cb” σας) , στην υποδοχή που αναγράφει «antenna» η «ant» στη «γέφυρα στασίμων» σας. Συνδέστε τη μια άκρη του κοντού καλωδίου coax στην υποδοχή που αναγράφει «transmit» η «xmit» στη «γέφυρα στασίμων» σας. Συνδέστε το άλλο άκρο του κοντού καλωδίου coax στο “cb” σας.

Υποθέτοντας ότι έχετε μια απλη στάνταρ «γέφυρα στασίμων» ,οι διακόπτες θα πρέπει να αναγράφουν ως εξής: “REF” η “SWR” , “FWD”, και θα πρέπει να υπάρχει ένας συρόμενος διακόπτης που να αναγράφει “SET” η “ADJUST”.
Εάν δεν αναφέρουν αυτά, αναφερθείτε στις οδηγίες που υπάρχουν μέσα στη συσκευασία της «γέφυρας στασίμων» σας.

Με το “cb” ανοιχτό και στο μικρότερο κανάλι (δηλαδή 1 στο cb)και το κουμπί στη «γέφυρα στασίμων» στη θέση “FWD” πατήσετε το κουμπί μετάδοσης του “cb” στο μικρόφωνο. Κρατώντας πατημένο το κουμπί, ρυθμίστε τη βελόνα στη θέση “SET” που φαίνεται στην οθόνη χρησιμοποιώντας το “SET” η “ADJUST” κουμπί. Μόλις η βελόνα είναι σε ευθυγραμμιση με το αντίστοιχο «σημείο» πάνω στην οθόνη, γυρίστε το κουμπί στο “REF”. Τώρα η «γέφυρα στασίμων» σας δείχνει το “SWR” σας στο κανάλι 1. Σημειώστε το αριθμό που αναγράφει στην οθόνη και αφήστε το κουμπί του μικρόφωνου.

Επαναλάβετε το παραπάνω στα κανάλια 19 και 40.

Πώς να «καταλάβετε» τα αποτελέσματα : Εάν το “SWR” σας στα κανάλια 1, 19 & 40 είναι κάτω από 2.0 το “cb” σας είναι μια χαρά και μπορείτε να το χρησιμοποιείτε άφοβα.

Εάν το “SWR” σε όλα τα κανάλια είναι πάνω από 2.0 αλλά όχι στην κόκκινη ζώνη (συνήθως πάνω από 3.0) μπορείτε να έχετε πρόβλημα στην γραμμή coax..(κακή ποιότητα, λάθος μήκος, κλπ.), μη επαρκή γείωση, η μη γειωμένη βάση κεραίας.

Εάν το “SWR” είναι στην κόκκινη ζώνη σε όλα τα κανάλια, πιθανών να έχετε βραχυκύκλωμα στο/α βύσματα του καλώδιο coax, η δεν έχει στερεωθεί καλά η βάση βίδα του “cb” και είναι βραχυκυκλωμένο.
ΜΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟ “CB” ΣΑΣ ΕΤΣΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ.
Εάν το “SWR” στην χαμηλότερο κανάλι(1) είναι «ψηλότερο» από αυτό που είναι στο ψηλότερο κανάλι(40), η κεραίας είναι «κοντή»….δηλαδή θα πρέπει να την μακρύνουμε.

Εάν το “SWR” στην χαμηλότερο κανάλι(1) είναι «μικρότερο» από αυτό που είναι στο ψηλότερο κανάλι(40), η κεραίας είναι «μακριά»….δηλαδή θα πρέπει να την κοντύνουμε.
Αφού τελειώσουμε τις ρυθμίσεις βγάζουμε το κοντό καλώδιο coax και τη «γέφυρα στάσιμων» και το συνδέουμε όπως ήταν πρωταρχικά.

Μετάφραση (Bl@ckDog) από κείμενο στο http://www.offroader.com/info/tech-c...eading/swr.htm
__________________


http://www.qsl.net/sv1fyz


Jeep...There is only One!!!
Άβαταρ μέλους
Fyz
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 22:41
CONTACT:

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Fyz » Παρ Νοέμ 27, 2009 00:09

Eπιλογη κεραιας
by Legend...

Λόγω της χρήσης που κάνουμε στον ασύρματο στις Off-Road εξορμήσεις δεν είναι ανάγκη να αναφερθούμε σε πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά των κεραιών αλλά κυρίως σε "πρακτικά" θέματα.


Η κεραία είναι το σημαντικότερο μέρος του σταθμού μας αφού με μία καλή κεραία και έναν μέτριο πομποδέκτη θα έχουμε εξίσου καλά αποτελέσματα απ'ότι θα είχαμε με έναν ακριβό πομποδέκτη. Αντιθέτως ακόμη και τον ακριβότερο πομποδέκτη να χρησιμοποιήσουμε, αν τον συνδέσουμε με μια κακή κεραία δε θα έχουμε καθόλου καλά αποτελέσματα.


Σίγουρα μια μεγάλη κεραία θα υπερτερεί μίας μικρότερης αφού το μήκος της είναι πιο κοντά στο ιδανικό μήκος που απαιτείται.


Έτσι μια μεγάλη κεραία θα πετύχει καλύτερη επικοινωνία σε μακρινές αποστάσεις αλλά κατά τη διάρκεια της διαδρομής θα έχει "κλαδέψει" αν όχι όλα, τα περισσότερα δέντρα Smile
Εναλλακτικά μπορεί να στηριχτεί χαμηλά στο αυτοκίνητο, πχ προφυλακτήρα, έτσι ώστε να μην εξέχει πολύ επάνω από αυτό, θυσιάζοντας πάντα μέρος της απόδοσης.


Για χρήση σε κομβόι (το πιο συνηθισμένο) ιδανικές είναι οι μικρές κεραίες αφού δεν υπάρχει ανάγκη για μακρινές επικοινωνίες. Καλό είναι να είναι εγκατεστημένες σε ψηλό σημείο του αυτοκινήτου έτσι ώστε να "περιορίσουμε" την χαμηλότερη απόδοση τους.



Η στήριξη της κεραίας μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους.

-Για παλιότερα αυτοκίνητα με βάση νεροχύτη, που στηρίζεται ψηλά στο νεροχύτη της οροφής.
-Με βάση πόρτας, που βιδώνεται συνήθως στην πίσω πόρτα του αυτοκινήτου.
-Με απευθείας στήριξη στο αυτοκίνητο με τρύπα (λιγάκι βάρβαρο αλλά θεωρητικά το καλύτερο!)
-Με μαγνητική βάση στον ουρανό, ειδικά αν πρόκειται για προσωρινή εγκατάσταση.
-Με βάση "πατέντα" σε όποιο σημείο μας επιτρέπει το κάθε αυτοκίνητο (πχ βάση ρεζέρβας, σχάρα, προφυλακτήρας κλπ).
__________________


http://www.qsl.net/sv1fyz


Jeep...There is only One!!!
Άβαταρ μέλους
Fyz
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 15, 2009 22:41
CONTACT:

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Fyz » Παρ Νοέμ 27, 2009 00:10

Αδεια cb
Για οσους δεν εχουν , και ενδιαφερονται ,να βγαλουν...

http://www.yme.gov.gr/index.php?getw...07&id=&tid=407


http://www.qsl.net/sv1fyz


Jeep...There is only One!!!
Άβαταρ μέλους
gvp
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 12:28

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό gvp » Παρ Νοέμ 27, 2009 01:54

Πολυ χρησιμα!!Μπραβο που τα ανεβασες!!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
Άβαταρ μέλους
Nicolas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2983
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 09:10
CONTACT:

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Nicolas » Παρ Νοέμ 27, 2009 09:43

Μπράβο ρε συνάδελφοι.
Δυστυχώς από το παλιό forum τα μόνα που έχουν μείνει είναι σε αποθηκευμένες σελίδες του google :oops:
Όποιος θυμάται τίποτε χαρακτηριστικό από αυτά τα άρθρα, ίσως καταφέρει να τα ξαναβρεί...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Άβαταρ μέλους
Drimon
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 22, 2009 12:24
Τοποθεσία: Ανά το Αιγαίο

Re: Περι ασύρματων επικοινωνιών

Δημοσίευσηαπό Drimon » Κυρ Νοέμ 29, 2009 12:06

Μπράβο!!!!
Πολύ καλή δουλειά fyz.
Καλό είναι να υπάρχουν άρθρα του είδους γιατί το 4χ4 δεν είναι μόνο τροχοί, άξωνες, μπλοκέ κι εργάτες!

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 2 και 0 επισκέπτες