σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by mitsos »

friar wrote:
κυριακος αθανασιου wrote:τελικα το μεγεθος μετραει η' οχι? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ερώτημα που θα μας βασανίζει όλους μια ζωή......
Το ερωτημα αγαπητοι μου εχει απαντηθει.
Το μεγεθος μετραει μονο αν ξερεις για τι χρηση προοριζεται.......
bisba
Posts: 17
Joined: Thu Jun 18, 2009 13:26

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by bisba »

λαθος της φυσης ..
User avatar
toro
Posts: 295
Joined: Sun Jul 05, 2009 20:26

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by toro »

:lol: :lol: :lol: :lol: Λοιπον επειδη ειστε ολοι χαβαλεδες εδω μεσα, γουστραρετε να κανουμε το....θεμα.....ΠΟΥΤΑΝΑ!!!!!!???....Oχι δηλαδη οτι το χρειαζετε, εχει γινει απο ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!!!! :lol: :lol: (Ακους εκει το....ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ!!!!!) :?: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
chris lc90
Posts: 329
Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
Location: planet earth

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by chris lc90 »

mitsos wrote:
chris lc90 wrote:Οσον αφορα τον κυριο που μιλαει για ροποκλειδα στο βουνο,φαινεται ότι δεν εχει και πολύ σχεση με τα εργαλεια αλλιως θα ηξερε το απολυτως λογικο.οτι τα μπουλονια ή παξιμαδια των τροχων συνοδευονται από το ειδικο κλειδι από το εργοστασιο και το οποιο εχει το σωστο μηκος για την συσφιξη.αν εσυ του βαλεις σωληνα 1 μετρο αλλαζεις τελειως τη ροπη.
Κοιτα να δεις που ενας "τακης ο πεταλουδας" σε ενα πανεπιστημιο καποτε μας ειχε πει κατι για κιλα επι αποσταση κ κατι αλλες τετοιες βλακειες......
Ευτυχως που βρεθηκες εσυ εδω σημερα να μας ανοιξεις τα ματια οτι τελικα δεν εχει σχεση με την δυναμη κ οτι αρκει το εργαλειο απο το εργοστασιο (?????) με το σωστο μηκος..... Οχι τιποτα αλλα ειναι πλεον αχρηστα κ τα ροποκλειδα......
:lol:

Επισης να σου πω οτι εν γνωση σου γραφεις σε ενα δημοσιο φορουμ ετσι..... ?!
Με οτι αυτο συνεπαγεται.......

Υ. Γ. Επειδη ξεχαστηκα..... Χαιρετισμους απο τον καναπε του σπιτιου μου......
1. αυτο που σου διδαξαν στο πανεπιστημιο ειναι σωστο...αλλα επειδη εσυ αναφερθηκες στο βουνο και για το αν θα πρεπει να κουβαλαμε ροποκλειδα μαζι μας ,σου απαντησα οτι το μοναδικο "κλειδι" που σου δινει η εταιρεια μεσα στο αμαξι ειναι αυτο για να σφιγγεις τους τροχους..και ειναι για μια ωρα αναγκης ,οταν θα χρειαστεις ρεζερβα ετσι ωστε να γυρισεις σπιτι σου..αρα το μηκος του κλειδιου ειναι αρκετο για να σφιξει σωστα τα παξιμαδια σου μεχρι να κανεις 100 μετρα και να τα ξανασφιξεις και να φτασεις σπιτι με ασφαλεια και μετα να πας στον βουλκανιζατερα να στο σφιξει σωστα..
τι δεν καταλαβες?και δε χρειαζεται να χοροπηδας πανω στο μπουλονοκλειδο για να το ξεσφιξεις επειδη ο ηλιθιος βουλκανιζατερας στο εσφιξε με το αεροπιστολο ;)

2. οταν εδω μεσα ξεκινησα τα σχετικα τοπικ επωνυμα και απαιτουσα πιστοποιητικα απο τον επωνυμο κ.Τσουκα ,συνοδευα τους ισχυρισμους μου με φωτο και στοιχεια..


δεν ειπα σε κανεναν να μη γραψει,,αλλα αν το κανει θα το κανει επωνυμα με το θαρρος της γνωμης του και δε θα κρυβεται πισω απο μια ανωνυμια ..ετσι κανουν οι δειλοι και οι θρασυδειλοι..

εγω απλα περιμενα απαντησεις/πιστοποιητικα απο τον κ.Τσουκα που οχι μονο δεν ηρθαν,αλλα αφου η γραμματεια του με παροτρυνε να μιλησω με τους ιταλους αυτοι με ενημερωσαν και για αλλα πραγματα ..που δεν τιμουν τον κ.Τσουκα..

κ.Τσουκα και οποιοςδηποτε κ.τσουκας που εισαι επαγγελματιας ,φερσου οπως αρμοζει σε αυτο που ισχυριζεσαι πως εισαι..
δεν θα εχεις 3 κατηγοριες πελατων..
α) οι κολλητοι που θα τους κανουμε καλη δουλεια
β) οι αγωνιζομενοι -κραχτες που τους θελουμε για να διαφημιστουμε εμμεσα
γ) τα γελαδια/χαπατα που απο αυτους θα βγαλουμε τα σπασμενα και τα οσα μας λειπουν για ολο το χρονο..

υ.γ. οταν εχεις προβλημα στο πεταλο του μαλιακου και σκοτωνεται κοσμος,δε λυνεις το προβλημα με το να βαζεις καμερες -εκ των οποιων οι μισες απο αυτες ειναι ψευτικες-για να εκ/φοβισεις τον κοσμο και να κοψει ταχυτητα..ΑΛΛΑ ξαναφτιαχνεις το δρομο με ο,τι αυτο συνεπαγεται..
αν δεν καταλαβατε τον συνειρμο ,μπορω να σας το πω και ευθεως..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by mitsos »

1. Παλικαρε, ως μηχανικος εμαθα οτι η ροπη συσφιξης ειναι ενα ΝΟΥΜΕΡΟ κ το πλεον ευχρηστο εργαλειο στην περιπτωση μας γι αυτο ειναι το ροποκλειδο.
Οτιδηποτε αλλο ειναι πατεντα του μπαμπη του πεταλουδα την οποια προσπαθεις να μας πεισεις οτι πολεμας αφ ενος κ κοπτεσαι να μας ενημερωσεις για την αποφυγη της αφ εταιρου......

Σου προτεινω λοιπον με καθε καλη διαθεση αν εισαι τοσο σχολαστικος στις λεπτομερειες να ξεκινησεις να κυκλοφορεις παραμασχαλα με ενα ροποκλειδο, γιατι με κακη χρηση του προαναφερθεντως μακριου εργοστασιακου εργαλειου ανετα μπορουν να προκληθουν πολλες ζημιες, οπως κ αυτη που αναφερεις......
Μεχρι τοτε εγω προσωπικα εχω βγαλει τα συμπερασματα μου.

2. Σου ξαναυπενθυμιζω οτι γραφεις σε ενα δημοσιο φορουμ.
Αν λοιπον δεν εχεις σκοπο να........ τα πουμε απο κοντα δεν βρισκω κανενα λογο να συνομιλεις με τπτ περισσοτερο απο ενα nickname.
GENERAL LEE

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by GENERAL LEE »

Συγγνώμη που επεμβαίνω και σας χαλάω αυτή την τόσο εποικοδομητική συζήτηση αλλα οφελών να ενημερώσω τον φίλτατο κύριο Χρήστο οτι ο mistos δεν ειναι ΜΗΤΣΟΣ όπως νομίζεις , αλλα Δήμητρα !!!
Αυτό για μην γράψεις καμία πατάτα ....
Η mistos ειναι πασίγνωστη στο χώρο αρκετά χρόνια τωρα τόσο στους αγώνες όσο και στις εκδρομές ...
Εσυ βέβαια μπορεί να μην την ξέρεις γιατι για εσένα το 4Χ4 στη ζωή σου ειναι ενα μπλοκε και τέσσερις αποστάτες που αγόρασες για το καρναβάλι σου απο τον Τςουκα , αλλα αυτό δεν μας απασχολεί ...

Συνεχίστε παρακαλώ :D
Σαν να μην υπάρχω !!!!
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by mitsos »

Με τιμουν οι λεπτομερεις συστασεις κ σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια, αλλα στο παρων νημα δεν εχει καμια σημασια ποιος/ποια ειναι πισω απο το nickname, εφ οσων δεν εχω καμια σχεση με τους εμπλεκομενους πραγμα που ξεκαθαρισα....

Στην θεση μου μπορουσε να ειναι οποιοσδηποτε γνωριζει τα βασικα περι ροπων κ στοιχειωδως αντιλαμβανεται οτι η εταιρια μπορει να σου παρεχει μεν ενα εργαλειο με συγκεκριμενο μηκος αλλα αδυνατει να σου παρασχει (αν κ πιθανων να επρεπε) ενα ζευγαρι χερια να εφαρμοσουνε την απαιτουμενη δυναμη ωστε αυτη να ειναι ιδια καθε φορα που θα χρησιμοποιηθει το εργαλειο.....

Τελος για εγκυκλοπαιδικους λογους τωρα που συστηθηκαμε καλυτερα, αν κ δεν ξερω το... Βιογραφικο σου οσο καλα εσυ γνωριζεις πλεον το δικο μου, οχι οτι με ενδιαφερει βεβαια, να σου πω οτι ακομα κι αν βαλω ενα μετρο σωληνα για προεκταση στο εργοστασιακο εργαλειο, πιθανοτατα θα καταληξω να εφαρμοσω τελικα την ιδια ροπη συσφιξης με την επιθυμητη καθως οπως αντιλαμβανεσαι αδυνατω να εφαρμοσω την ιδια δυναμη με αυτη ενος ενηλικου αντρα........

Ελπιζω να εγινα κατανοητη κ για να μην υπαρχουνε γκριζες ζωνες, χαιρετισμους απο την βεραντα του σπιτιου μου.........
Dmouz
Posts: 3
Joined: Mon May 07, 2012 15:40

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by Dmouz »

mitsos wrote:Με τιμουν οι λεπτομερεις συστασεις κ σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια, αλλα στο παρων νημα δεν εχει καμια σημασια ποιος/ποια ειναι πισω απο το nickname, εφ οσων δεν εχω καμια σχεση με τους εμπλεκομενους πραγμα που ξεκαθαρισα....

Στην θεση μου μπορουσε να ειναι οποιοσδηποτε γνωριζει τα βασικα περι ροπων κ στοιχειωδως αντιλαμβανεται οτι η εταιρια μπορει να σου παρεχει μεν ενα εργαλειο με συγκεκριμενο μηκος αλλα αδυνατει να σου παρασχει (αν κ πιθανων να επρεπε) ενα ζευγαρι χερια να εφαρμοσουνε την απαιτουμενη δυναμη ωστε αυτη να ειναι ιδια καθε φορα που θα χρησιμοποιηθει το εργαλειο.....

Τελος για εγκυκλοπαιδικους λογους τωρα που συστηθηκαμε καλυτερα, αν κ δεν ξερω το... Βιογραφικο σου οσο καλα εσυ γνωριζεις πλεον το δικο μου, οχι οτι με ενδιαφερει βεβαια, να σου πω οτι ακομα κι αν βαλω ενα μετρο σωληνα για προεκταση στο εργοστασιακο εργαλειο, πιθανοτατα θα καταληξω να εφαρμοσω τελικα την ιδια ροπη συσφιξης με την επιθυμητη καθως οπως αντιλαμβανεσαι αδυνατω να εφαρμοσω την ιδια δυναμη με αυτη ενος ενηλικου αντρα........

Ελπιζω να εγινα κατανοητη κ για να μην υπαρχουνε γκριζες ζωνες, χαιρετισμους απο την βεραντα του σπιτιου μου.........
Υπάρχει και η περίπτωση να ανέβεις επάνω στο σωλήνα ( αν δε φορά ψηλοτάκουνα ;) ), οπότε ακόμα και αν έχεις διαστάσεις ανορεξικής μοντέλας ( πχ 40κιλά) η ροπή πάλι θα είναι πάνω από τα όρια που βάζει το εργοστάσιο και θα την κάνεις τη ζημιά στα μπουζώνια :? .

Τέλος απλά να ενημερώσω την εκλεκτή παρέα (Τσουκικούς και μη :lol: ) ότι οι αποστάτες έχουν απαγορευτεί για τη χρήση δρόμου στην Αυστραλία αλλά και στο US αν το ψάξει κανείς λίγο, επώνυμοι σοβαροί κατασκευαστές στα ψηλά γράμματα το sites τους λένε ότι οι αποστάτες και μετατροπείς καρέ πωλούνται και τοποθετούνται με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και ΔΕΝ προορίζονται για χρήση σε ταξίδια σε δρόμο η μακροχρόνια χρήση, παρά μόνο για επίδειξη και showrooms. Από εκεί πέρα ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος να μεγαλώσεις τα μετατρόχια είναι με ζάντες αλλά και πάλι θα πρέπει να λάβεις πολύ σοβαρά υπόψη ότι αλλάζοντας το μετατρόχιο αλλάζεις μία βασική παράμετρο της ανάρτησης την οποία ο έρμος ο κατασκευαστής κάθισε και την σχεδίασε προσεκτικά στον υπολογιστή με βάση μαθηματικά μοντέλα που ο κάθε εμπειρικός εγκαταστάτης είτε και μηχανικός δεν έχει ούτε καν ακούσει. Οπότε δεν είναι καθόλου προφανές ότι ψηλώνοντας το όχημα πρέπει να μεγαλώσεις τα μετατρόχια όπως ακούω, διότι πολύ απλά η ανάρτηση γίνεται σοβρακολάστιχο και το αμάξι βάρκα και η τούμπα έρχεται αλλά και η αλλαγή λωρίδας σε κάθε στροφηλίκι . Οπότε πρέπει να μπεις σε διαδικασία τοποθέτησης καινούργιας ρυθμιζόμενης ανάρτησης, οπότε μπαίνει το ερώτημα ποιος εγκαταστάτης μπορεί να την ρυθμίσει; Εγώ πιστεύω κανείς,γιατί πολύ απλά ο έρμος ο κατασκευαστής αφού σχεδίασε την ανάρτηση του έδωσε μια σειρά από πρωτότυπα για εξαντλητική ( χιλιάδες χλμ) οδήγηση σε κάθε μορφή δρόμου και σε κάθε μορφή επικίνδυνης δυναμικής κατάστασης που μπορεί να βρεθεί το όχημα με επαγγελματίες οδηγούς/δοκιμαστές όπου με ειδικούς αισθητήρες μέτρησε την συμπεριφορά του οχήματος για να κάνει τις ρυθμίσεις ( γεωμετρία/συμπεριφορά αμορτισέρ/σκληρότητα ελατηρίου) πράγματα που ο εγκαταστάτης ούτε που τα έχει ακούσει και ο πελάτης οδηγός, που αισθάνεται άρχοντας στο ψιλωμένο θεριό που οδηγεί ούτε υποψιάζεται την ύπαρξή τους, αυτός απλά πλερώνει.
Καταλήγοντας και κλίνω την μικρή μου :oops: παρέμβαση τα περισσότερα αν όχι όλα από τα «φτιαγμένα» 4χ4 που βλέπουμε στους δρόμους μας είναι απλά σκοτώστρες και υπάρχουν για να ντοπάρουν το εγώ του κατόχου και το πορτοφόλι των εγκαταστατών, που σε μια χώρα που οι νόμοι θα εφαρμόζονταν και δεν θα πέρναγες ΚΤΕΟ απλά με ένα χαρτζιλικάκι στον ελεγκτ, θα έχαναν τις πινακίδες τους.
Φυσικά εξαιρούνται οι αγωνιζόμενοι :!: που με μεράκι :!: παλεύουν να στήσουν ένα όχημα και το πάνε στον αγώνα πάνω στο τρέιλερ όπως είναι το σωστό και όχι επειδή το λέει ο νόμος.
mitsos
Posts: 311
Joined: Wed Jun 24, 2009 00:13

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by mitsos »

Dmouz wrote: Υπάρχει και η περίπτωση να ανέβεις επάνω στο σωλήνα ( αν δε φορά ψηλοτάκουνα ;) ), οπότε ακόμα και αν έχεις διαστάσεις ανορεξικής μοντέλας ( πχ 40κιλά) η ροπή πάλι θα είναι πάνω από τα όρια που βάζει το εργοστάσιο και θα την κάνεις τη ζημιά στα μπουζώνια :?

Οπότε δεν είναι καθόλου προφανές ότι ψηλώνοντας το όχημα πρέπει να μεγαλώσεις τα μετατρόχια όπως ακούω, διότι πολύ απλά η ανάρτηση γίνεται σοβρακολάστιχο και το αμάξι βάρκα και η τούμπα έρχεται αλλά και η αλλαγή λωρίδας σε κάθε στροφηλίκι .
Στο πρωτο σκελος του ποστ σου δεν θα διαφωνησω καθολου, κι αν διαβαζες ποιο προσεκτικα θα εβλεπες οτι λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα, οτι δλδ η τελικα εφορμαζομενη ροπη εξαρταται ΚΑΙ απο το μηκος ΚΑΙ απο την δυναμη, και δεν ειναι βεβαιο οτι ολοι μας με ενα ιδιου μηκους εργαλειο θα σφιγγαμε κ στην ιδια ροπη οπως θελουνε μερικοι να πιστευουνε.

Στον υπολοιπο συλλογισμο σου θα πω μονο οτι ψηλωνοντας ενα οχημα (ειτε αυτο λεγεται μεγαλυτερα ζαντολαστιχα, ειτε αναρτηση ειτε bodylift) τοτε το κεντρο βαρους αλλαζει προς τα πανω. Φαρδαινοντας κατ αναλογια το αυτοκινητο ο σκοπος ειναι να κρατηθει το κεντρο βαρους στο ιδιο σημειο, ωστε να ειναι κατα το δυνατον η συμπεριφορα του αυτοκινητου ιδια.
Αρα ειναι προφανες οτι δεν ειναι λογικο να ψηλωνεις μονο το αυτοκινητο.
Το πως ποιος με ποιον τροπο κλπ ειναι μια μεγαλη συζητηση........
Dmouz
Posts: 3
Joined: Mon May 07, 2012 15:40

Re: σπασμενοι αποστατες.ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΑΙΤΩ

Post by Dmouz »

mitsos wrote:
Dmouz wrote: Υπάρχει και η περίπτωση να ανέβεις επάνω στο σωλήνα ( αν δε φορά ψηλοτάκουνα ;) ), οπότε ακόμα και αν έχεις διαστάσεις ανορεξικής μοντέλας ( πχ 40κιλά) η ροπή πάλι θα είναι πάνω από τα όρια που βάζει το εργοστάσιο και θα την κάνεις τη ζημιά στα μπουζώνια :?

Οπότε δεν είναι καθόλου προφανές ότι ψηλώνοντας το όχημα πρέπει να μεγαλώσεις τα μετατρόχια όπως ακούω, διότι πολύ απλά η ανάρτηση γίνεται σοβρακολάστιχο και το αμάξι βάρκα και η τούμπα έρχεται αλλά και η αλλαγή λωρίδας σε κάθε στροφηλίκι .
Στο πρωτο σκελος του ποστ σου δεν θα διαφωνησω καθολου, κι αν διαβαζες ποιο προσεκτικα θα εβλεπες οτι λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα, οτι δλδ η τελικα εφορμαζομενη ροπη εξαρταται ΚΑΙ απο το μηκος ΚΑΙ απο την δυναμη, και δεν ειναι βεβαιο οτι ολοι μας με ενα ιδιου μηκους εργαλειο θα σφιγγαμε κ στην ιδια ροπη οπως θελουνε μερικοι να πιστευουνε.

Στον υπολοιπο συλλογισμο σου θα πω μονο οτι ψηλωνοντας ενα οχημα (ειτε αυτο λεγεται μεγαλυτερα ζαντολαστιχα, ειτε αναρτηση ειτε bodylift) τοτε το κεντρο βαρους αλλαζει προς τα πανω. Φαρδαινοντας κατ αναλογια το αυτοκινητο ο σκοπος ειναι να κρατηθει το κεντρο βαρους στο ιδιο σημειο, ωστε να ειναι κατα το δυνατον η συμπεριφορα του αυτοκινητου ιδια.
Αρα ειναι προφανες οτι δεν ειναι λογικο να ψηλωνεις μονο το αυτοκινητο.
Το πως ποιος με ποιον τροπο κλπ ειναι μια μεγαλη συζητηση........
Αγαπητέ η αγαπητή mitsos
Διάβασα προσεκτικά το γραπτό σου και απλά προσπάθησα να ελαφρύνω την κουβέντα, μάλλον ανεπιτυχώς. :oops:
Σχετικά με το θέμα ευστάθεια όμως θα μου επιτρέψεις να πω ότι όπως πολλοί άλλοι, σκέφτεσαι με βάση τη απλή φυσική του σχολείου όπου ανεβάζω το κέντρο βάρους οδηγεί σε αύξηση της βάσης στήριξης ( φαρδαίνω) για να πετύχω ευστάθεια. Αυτό είναι σωστό μόνο εφόσον δεχτούμε ότι οι τροχοί είναι σταθερά συνδεδεμένοι στο όχημα.
Στην πράξη δεν ΙΣΧΥΕΙ διότι μπαίνει η παράμετρος ανάρτηση όπου ναι είναι λογικό να ψηλώνεις τα αυτοκίνητο αν από την άλλη περιορίζεις τις κινήσεις του αμαξώματος και το αυτοκίνητο να παραμένει ευσταθές, ενώ αντίθετα μπορείς να μεγαλώνεις το μετατρόχιο σε ένα μη ψιλωμένο αυτοκίνητο και να έρθει η τούμπα. Ο λόγος; η τούμπα σε ένα όχημα έρχεται από την δυναμική μετακίνηση του κέντρου βάρους κατά την κίνηση του όπου ο μόνος ελεγκτής είναι η ανάρτηση ( συνδυασμός γεωμετρίας και δυναμικών στοιχείων του συνόλου αμορτισέρ/ελατήριου η σούστας η ότι άλλο έχει σαν ελαστικό μέσο) . Άρα αυτό πρέπει να μένει είναι ότι όσοι φαρδαίνουν πιστεύοντας ότι είναι ποιο ευσταθείς καλό είναι να μην εφησυχάζουν διότι το πιθανότερο είναι ότι έχουν χάσει σε δυναμική ευστάθεια λόγο αλλαγής της δυναμικής συμπεριφοράς της ανάρτησης και το όχημα απλά δεν θα ελέγχεται σε μια απότομη μανούβρα αποφυγής πχ στην εθνική.
Post Reply

Return to “Περί τετρακίνησης και λοιπών θεμάτων...”