jknikos wrote:Παντως οταν παω σε ενα συνεργειο η γενικοτερα σε ενα επαγγελματια κοιταω πρωτα την ουσια της δουλειας του και μετα τα χαρτια ειναι καλοδεχουμενα. Ποτε το αναποδο. Βεβαια ο συνδυασμος των 2 αυτων θα πρεπει να ειναι το βασικο απαιτουμενο του καθε καταναλωτη.
ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
panagiotistk wrote:ε να πω και εγώ κάτι Χρίστο καλά έκανες και κάνεις τα παράπονα σου και τα έγραψες εδώ αλλά θα προτιμούσα ενα κείμενο με λίγες και σημαντικές κουβέντες και οχι 40 σελίδες με διάφορα
Έχω δουλέψει ως μηχανικός αυτοκινήτου σε συνεργείο που έκανε αποκλείστηκα μετατροπές οταν ήταν της μόδας τα τουρμπατα αεροτομές κτλ κτλ
όταν ένα αυτοκίνητο παύει να είναι μαμά όσο και καλά και επώνυμα εξαρτήματα βάλουμε κάποια στιγμή θα πάθει ζημιά διότι τα αυτοκίνητα ναι τα ζορίζουμε παραπάνω αποτι θα έπρεπε δεν γίνεται να βάλουμε κάτι του εμοριου και να μην σπάει είναι απλή λογική κάτι το οποίο θα αντέξει είναι κάτι το οποίο θα κάνεις μελέτη εσύ και θα το κατασκευάσεις ο ίδιος ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΑΘΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΛΑΘΩΣ ΧΡΗΣΗ
λάθη γίνονται στα συνεργεία παντού σε ολο το κόσμο και εγώ όταν τέλειωσα τη σχολή δεν ήξερα που παν τα 4 οπότε είναι λογικό να εξασκηθώ σε αλλα αυτοκίνητα ωσ βοηθός μέχρι να γίνω μάστορας με αρ...ια που λένε και στη γλώσσα μου αλλιώς θα είμαι αρχ.. μάστορας
δεν υποστηρίζω κανένα Τσουκα λάθη γίνονται ειδικά σε μετατροπές οι οποίες είναι παράνομες αλλά εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε μετατροπές οπότε πως έχεις την απαίτηση να είναι κάποιος νόμιμος όταν κάνει κάτι το οποίο δεν είναι νόμιμο πχ εργάτη λιφτ προφυλακτήρα κτλ κτλ κτλ
ΚΑΛΟ θα ήταν να λύσεις το πρόβλημα σου face to face και όχι από το pc kai να μας πεις το αποτέλεσμα και τέλος οπότε να κρίνουμε όλοι ποιος είναι ο Τσου κας και ο καθε Τσουκας με αυτό που γίνεται θα βλέπουν αμάξι με jpf και οσο καλο και να ειναι το συνεργείο θα το σκέφτεται να σε αναλάβει μήπως και γίνει στραβή αυτά απο εμένα εντελώς φιλικά σε όλους μπορεί να είμαι λάθος αλλά είναι η γνώμη μου
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
obelix wrote:Δηλαδη θα πηγαινες σε γιατρο χωρις πτυχιο απλα επειδη δεν του εχει πεθανει κανεις????jknikos wrote:Παντως οταν παω σε ενα συνεργειο η γενικοτερα σε ενα επαγγελματια κοιταω πρωτα την ουσια της δουλειας του και μετα τα χαρτια ειναι καλοδεχουμενα. Ποτε το αναποδο. Βεβαια ο συνδυασμος των 2 αυτων θα πρεπει να ειναι το βασικο απαιτουμενο του καθε καταναλωτη.
Ξαναγραφω για να μην παρεξηγηθω οτι δεν ειναι προσωπικες οι αναρτησεις μου.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
obelix wrote:Πανο (αν κρινω σωστα) οταν κανω μια πατεντα που μου εχεις πει οτι εχει ρισκο τοτε αναλαμβανω κι αυτο το ρισκο.panagiotistk wrote:ε να πω και εγώ κάτι Χρίστο καλά έκανες και κάνεις τα παράπονα σου και τα έγραψες εδώ αλλά θα προτιμούσα ενα κείμενο με λίγες και σημαντικές κουβέντες και οχι 40 σελίδες με διάφορα
Έχω δουλέψει ως μηχανικός αυτοκινήτου σε συνεργείο που έκανε αποκλείστηκα μετατροπές οταν ήταν της μόδας τα τουρμπατα αεροτομές κτλ κτλ
όταν ένα αυτοκίνητο παύει να είναι μαμά όσο και καλά και επώνυμα εξαρτήματα βάλουμε κάποια στιγμή θα πάθει ζημιά διότι τα αυτοκίνητα ναι τα ζορίζουμε παραπάνω αποτι θα έπρεπε δεν γίνεται να βάλουμε κάτι του εμοριου και να μην σπάει είναι απλή λογική κάτι το οποίο θα αντέξει είναι κάτι το οποίο θα κάνεις μελέτη εσύ και θα το κατασκευάσεις ο ίδιος ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΛΑΘΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΛΑΘΩΣ ΧΡΗΣΗ
λάθη γίνονται στα συνεργεία παντού σε ολο το κόσμο και εγώ όταν τέλειωσα τη σχολή δεν ήξερα που παν τα 4 οπότε είναι λογικό να εξασκηθώ σε αλλα αυτοκίνητα ωσ βοηθός μέχρι να γίνω μάστορας με αρ...ια που λένε και στη γλώσσα μου αλλιώς θα είμαι αρχ.. μάστορας
δεν υποστηρίζω κανένα Τσουκα λάθη γίνονται ειδικά σε μετατροπές οι οποίες είναι παράνομες αλλά εμείς συνεχίζουμε να κάνουμε μετατροπές οπότε πως έχεις την απαίτηση να είναι κάποιος νόμιμος όταν κάνει κάτι το οποίο δεν είναι νόμιμο πχ εργάτη λιφτ προφυλακτήρα κτλ κτλ κτλ
ΚΑΛΟ θα ήταν να λύσεις το πρόβλημα σου face to face και όχι από το pc kai να μας πεις το αποτέλεσμα και τέλος οπότε να κρίνουμε όλοι ποιος είναι ο Τσου κας και ο καθε Τσουκας με αυτό που γίνεται θα βλέπουν αμάξι με jpf και οσο καλο και να ειναι το συνεργείο θα το σκέφτεται να σε αναλάβει μήπως και γίνει στραβή αυτά απο εμένα εντελώς φιλικά σε όλους μπορεί να είμαι λάθος αλλά είναι η γνώμη μου
Ολες οι αλλαγες σε ενα αυτοκινητο δεν ειναι παρανομες υπαρχου και καποιες που ειναι νομιμοτατες.
Αλλαγη κινητηρα μεσα στο νομικο πλαισιο που υπαρχει.
Κορωνοπηνια.
Διαφορικα μπλοκε.
κι αλλα πολλα για τα οποια οι κατασκευαστες δινουν εγγυησεις κι ο εγκαταστατης για να ειναι επισημος πρεπει να πιστοποιει την γνωση του και να ειναι ετοιμος αν κανει π@π@ρι@ να σε αποζημιωσει γιατι αλλωστε αυτο εχει υπογραψει με το κατασκευαστη. Αλλιως δεν του δινει την αντ/πεια.
Κι οσο για το αυτοκολητο JPF καλα θα κανουν οι εγκαταστατες να ειναι καλοι στην δουλεια τους για να παιρνουν και τα λεφτα μας που τις περισοτερες φορες ειναι αρκετα και τα λιγουρευονται.
Μια αναρτηση μαζι με την εργασια ειναι 1.000€ το λιγοτερο.... ποιος δεν τα θελει????
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
jknikos wrote:Κατα την γνωμη μου ειναι αλλο θεμα ο γιατρος και αλλο το συνεργειο. Αλλα μαλλον δεν εξεφρασα σωστα αυτο που ηθελα να πω. Τα 'χαρτια' για εμενα ειναι αναγκαια αλλα οχι και ικανη συνθηκη ωστε να επιλεξω ενα συνεργειο. Αλλα αν το παμε εντελως τυπικα χμμμμμ μαλλον δεν θα υπηρχαν τα οχηματα μας.... Δηλαδη θα πηγαινες σε ενα συνεργειο απο τα γνωστα σε εμας και θα ελεγες, θελω να το σηκωσω 2 ιντσες και θα επαιρνες την απαντηση, 'οχι φιλε ειναι εκτος προδιαγραφων του οχηματος σου'. Το ιδιο ισχυει και για το βημα και για τα μπλοκε και για εργατη και για ολα. Κι εγω θελω να πω πως απλα εκφραζω την γνωμη μου και δεν εχω καποιο συμφερον απο αυτα που λεω, αλλη ειναι η δουλεια μου. Και χαιρομαι που ακουμε παραπονα τεκμηριωμενα και επωνυμα και ανοιγεται μια συζητηση. Καλες βουτιες!!!obelix wrote:Δηλαδη θα πηγαινες σε γιατρο χωρις πτυχιο απλα επειδη δεν του εχει πεθανει κανεις????jknikos wrote:Παντως οταν παω σε ενα συνεργειο η γενικοτερα σε ενα επαγγελματια κοιταω πρωτα την ουσια της δουλειας του και μετα τα χαρτια ειναι καλοδεχουμενα. Ποτε το αναποδο. Βεβαια ο συνδυασμος των 2 αυτων θα πρεπει να ειναι το βασικο απαιτουμενο του καθε καταναλωτη.
Ξαναγραφω για να μην παρεξηγηθω οτι δεν ειναι προσωπικες οι αναρτησεις μου.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
Christopher wrote:((clapping)) ((clapping)) ((clapping))obelix wrote:Τωρα θα μου πειτε καλα ολα αυτα ... αλλα ποιος ΠΛΗΡΩΝΕΙ????
Εγω πληρωνω αλλα οταν κανω καλη δουλεια λιγο ακριβοτερα και μου δινει να καταλαβω την αξιοπιστια της εργασιας τοτε ειμαι ησυχος οτι δεν θα ξαναχαλασει ετσι ωστε να μου στοιχισει ακριβοτερα.
Με τις κλ@νι@ες δεν παραγεις ενεργεια παρα μονο με την πιστοποιηση της δουλεια σου.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΧΕΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ κι αναλυτικη κατασταση αυτης. Τοτε να δειτε πως σφιγγουν οι κ@λ@@ και διαχωριζεται το λαμογιο απο τον επαγγελματια
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
obelix wrote:Αγαπητε Νικο η ασχημη καταληξη και των δυο ειναι η δικη μου ζωη. Αναλογα την π@π@ρια που θα κανει ο γιατρος ή ο μαστορας.jknikos wrote:Κατα την γνωμη μου ειναι αλλο θεμα ο γιατρος και αλλο το συνεργειο. Αλλα μαλλον δεν εξεφρασα σωστα αυτο που ηθελα να πω. Τα 'χαρτια' για εμενα ειναι αναγκαια αλλα οχι και ικανη συνθηκη ωστε να επιλεξω ενα συνεργειο. Αλλα αν το παμε εντελως τυπικα χμμμμμ μαλλον δεν θα υπηρχαν τα οχηματα μας.... Δηλαδη θα πηγαινες σε ενα συνεργειο απο τα γνωστα σε εμας και θα ελεγες, θελω να το σηκωσω 2 ιντσες και θα επαιρνες την απαντηση, 'οχι φιλε ειναι εκτος προδιαγραφων του οχηματος σου'. Το ιδιο ισχυει και για το βημα και για τα μπλοκε και για εργατη και για ολα. Κι εγω θελω να πω πως απλα εκφραζω την γνωμη μου και δεν εχω καποιο συμφερον απο αυτα που λεω, αλλη ειναι η δουλεια μου. Και χαιρομαι που ακουμε παραπονα τεκμηριωμενα και επωνυμα και ανοιγεται μια συζητηση. Καλες βουτιες!!!obelix wrote:Δηλαδη θα πηγαινες σε γιατρο χωρις πτυχιο απλα επειδη δεν του εχει πεθανει κανεις????jknikos wrote:Παντως οταν παω σε ενα συνεργειο η γενικοτερα σε ενα επαγγελματια κοιταω πρωτα την ουσια της δουλειας του και μετα τα χαρτια ειναι καλοδεχουμενα. Ποτε το αναποδο. Βεβαια ο συνδυασμος των 2 αυτων θα πρεπει να ειναι το βασικο απαιτουμενο του καθε καταναλωτη.
Ξαναγραφω για να μην παρεξηγηθω οτι δεν ειναι προσωπικες οι αναρτησεις μου.
Με γιατρο ευτυχως δεν εχω παραδειγμα προσωπικο ενω με μηχανικο εχω.
Αφου μου αλλαξε λαδια στα πηρουνια της μοτοσυκλετας την πηγα δοκιμαστικη κι απανω σε γρηγορη στροφη (160) καταλαβαινω τρεμμουλο. Ο μ@λ@κ@ς δεν εσφιξε τη βαση στυριξης μα αποτελεσμα η μια βιδα να φυγει κι ηαλλη ηταν οριακα. Μου τον πηρανε μεσα απο τα χερια μου 3 αλλοι λιγο πριν τον σαπισω.
Δεν αλλαξα μαστορα γιατι ειναι ο καλυτερος (με ολα του τα χαρτια) κι επιπλεον απο τοτε δεν φευγει μηχανη απο το συνεργειο του χωρις να ελεχθει κι απο δευτερο ατομο.
Οπως καταλαβαινεις δεν μιλω για παρανομο οχημα (αυτη ειναι δουλεια της αστυνομιας και των ελεγχων) αλλα μιλω για δουλεια σωστη κι ασφαλη μεσα στα ορια της αλλαγης.
Ξερω οτι αν το σηκωσω 275 ποντους πρεπει να παω μονο ευθεια αλλα αν αυτο κανω τοτε δεν εχω προβλημα.
Η καθε αλλαγη-πατεντα γινεται με νημερωση ως προς την ασφαλεια απο κει κι υστερα κι οχι με την λογικη παιρνω λεφτα και κανω το κοροιδο.
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
kacos wrote:Και όμως κανεις λάθος. Και ο γιατρός κ ο μηχανικός είναι επαγγέλματα που έχουν ευθύνες, κ πολλές μάλιστα.jknikos wrote:Κατα την γνωμη μου ειναι αλλο θεμα ο γιατρος και αλλο το συνεργειο. Αλλα μαλλον δεν εξεφρασα σωστα αυτο που ηθελα να πω. Τα 'χαρτια' για εμενα ειναι αναγκαια αλλα οχι και ικανη συνθηκη ωστε να επιλεξω ενα συνεργειο. Αλλα αν το παμε εντελως τυπικα χμμμμμ μαλλον δεν θα υπηρχαν τα οχηματα μας.... Δηλαδη θα πηγαινες σε ενα συνεργειο απο τα γνωστα σε εμας και θα ελεγες, θελω να το σηκωσω 2 ιντσες και θα επαιρνες την απαντηση, 'οχι φιλε ειναι εκτος προδιαγραφων του οχηματος σου'. Το ιδιο ισχυει και για το βημα και για τα μπλοκε και για εργατη και για ολα. Κι εγω θελω να πω πως απλα εκφραζω την γνωμη μου και δεν εχω καποιο συμφερον απο αυτα που λεω, αλλη ειναι η δουλεια μου. Και χαιρομαι που ακουμε παραπονα τεκμηριωμενα και επωνυμα και ανοιγεται μια συζητηση. Καλες βουτιες!!!obelix wrote:Δηλαδη θα πηγαινες σε γιατρο χωρις πτυχιο απλα επειδη δεν του εχει πεθανει κανεις????jknikos wrote:Παντως οταν παω σε ενα συνεργειο η γενικοτερα σε ενα επαγγελματια κοιταω πρωτα την ουσια της δουλειας του και μετα τα χαρτια ειναι καλοδεχουμενα. Ποτε το αναποδο. Βεβαια ο συνδυασμος των 2 αυτων θα πρεπει να ειναι το βασικο απαιτουμενο του καθε καταναλωτη.
Ξαναγραφω για να μην παρεξηγηθω οτι δεν ειναι προσωπικες οι αναρτησεις μου.
Σκέψου απλά οτι αν κάνει λαθος ενας μηχανικός μπορεί να πέσει ενα σπιτι, να γκρεμιστεί γέφυρα, να σου φύγει ρόδα απ'το αυτοκίνητο κλπ κλπ. Σε ολες τις άλλες σοβαρές χώρες δηλαδή είναι ηλίθιοι κ εμείς εδω οι ξύπνιοι?
Οσο για τις μετατροπές κ τις προδιαγραφές το μονο που θα σου πω είναι οτι μπορείς να κάνεις οτι θέλεις απο μετατροπη αρκεί ο μηχανικός να μπορεί να τεκμηριωσει με στοιχεία και μελέτη τι εκανε ωστε να περάσεις τεχνικό ελεγχο κ να τροποποίησεις επισημα τα στοιχεία του οχήματος. Αλλα φυσικοτατα στο Ελλαντα κανένας δε το κάνει, σε τετοιο βαθμό που ακομα κ οι οργανισμοί που ειναι υπεύθυνοι για τέτοιους ελέγχους/πιστοποιήσεις να είναι στα όρια της άγνοιας η να βασίζονται όλοι στο αν έχει κάνει κατι τετοιο καποιος άλλος στην Ευρώπη για να γλυτώσουν το τρέξιμο κ τη χαρτουρα.
Καιρός είναι ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του και να κάνει σωστά τη δουλειά του. Αλλιώς ας πάει να παίξει κανα τάβλι καλύτερα κ να αφήσει τα μαστορέματα σε αυτούς που και ξερουν τι κάνουν και το κάνουν ΥΠΕΥΘΥΝΑ!
sent from my chimney with smoke signals
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
chris lc90 wrote:Να ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΠΟΣΤ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΔΑΤΕ ΓΡΑΜΜΕΣ..
παναγιωτη ..σου ξαναλεω..η κακη τοποθετηση προηγειται της κακης χρησης..
Ξαναδιαβασε πριν..τα αφτερ μαρκετ τα βαζουμε για να αντεχουν κατι παραπανω αφου γιαυτο τα πουλανε και μεις τα μοσχοπληρωνουμε..εγω αυτη τη στιγμη δε μπορω να αποδειξω αν αυτος το ρυθμισε σωστα ουτε αυτος οτι το ζορισα..
Και ξαναλεω ..αν αυτος το ρυθμιζε στο 70% της τελειοτητας..και το ζοριζα εγω στο 75% θα σπαγε ενω θα ειχε αντοχες για αλλο 25%ακομη..
Ομως οταν εχω την κακη οφθαλμοφανεστατη τοποθετηση μπαταριας και δεν εχει διαβασει το μανουαλ για να το παραδεχτει οτι κανει λαθος και πειθεται οταν διαβαζει τα email των ξενων που του στειλα..
Οταν βλεπω στο τριτο διαφορικο τα καβαλετα αναποδα και το ρουλεμαν μη σφιγμενο στα κιλα του και να μην παραδεχεται ουτε αυτο Αλλα ουτε να το ανακαλυπτει...ενω ολοι οι τεχνικοι που ρωτησα τον φωτογραφιζουν..
Για ποια χρηση μιλαμε;
Και τι σχεση εχουν αυτα με το αν τα αμαξια ειναι παρανομα?
Ο ανακριτης δε ρωτησε τον επιθεωρητη γιατι το βραδυ πουλαγε ναρκωτικα ενας απο τους πνιγμενους ..αυτο ειναι αλλη υποθεση..
.τον ρωτησε αυτα που υπεγραψε αν ειχε δικαιοδοσια..
Μην αποπροσανατολιζεσαι..
Εσυ γιωργο που δε σε ξερω ..αλλα μαλλον θα εισαι αλευρας για να χεις μυλο..κοιτα καλυτερα την κειμενη νομοθεσια που διεπει το χωρο σου..
Φαινεσαι να διαβαζεις χωρις να αναλυεις ..
Τουλαχιστον σε 3περιπτωσεις..
Θα σου μιλησω ευθεως..
Θεο δεν τον ειχα ποτε..
Ειχα ακουσει διαφορα για το ατομο του αλλα απο τη στιγμη που εμενα δε μου ειχε κανει τιποτε δεν ειχα προβλημα να τον εμπιστευθω..και μαρεσει να δινω ευκαιριες στον αλλο..και του δωσα αρκετες..
Μπορει πχ η φατσα του να μη μου αρεσε αλλα δε θα εβαζα αυτη να κυκλοφορησω
.με το διαφορικο που πουλαγε θα κυκλοφορουσα..και θεωρουσα εκει οτι κανει καλη δουλεια αφου ειναι και αποκλειστικος..
Στον τσουκα πηγαινα μονο για τα arb (3-4 φορες).δε θα πηγαινα για timing belt..
Του το εμπιστευομουν λοιπον τυφλα στον τομεα αυτο και καλοπροαιρετα δε γυρευα χαρτια..
Που καλοπροαιρετα θα επρεπε αυτος να μου δειξει εξαρχης οταν πρωτοπηγα σαυτον..
Σε λιγο θα μου πεις οτι πριν πολλα χρονια καποιοι ανθρωποι μεγαλωσαν ενα παιδι για να του τη στησει του τσουκα οταν αυτο ενηληκιωθει..
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks
- chris lc90
- Posts: 329
- Joined: Fri Apr 09, 2010 13:41
- Location: planet earth
Re: ΣΤΟΝ ΤΣΟΥΚΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ
G.BOGRIS wrote:Δεν είπα κάτι τέτοιο, μη γράφεις μαλακιες!
Είπα οτι είχες ενα κάρο παραδείγματα, ενα κάρο γνώσεις, και ενα κάρο κολληματα με τις νομοθεσίες και παρολα αυτα συνεχισες να πηγαίνεις στο συνεργειο.
Παραποιησες το όχημα σου με αποστάτες με μποντυ λίφτ και δε ξέρω και γω με τι άλλο και μιλάς για το γράμμα του νομού!
Επειδη λοιπόν σκέφτεσαι έτσι σημερα και αναφερεσαι σε οποία νομοθεσία μπορει να βρει ακάλυπτο το συνεργειο
σε θεωρώ συνυπεύθυνο τουλάχιστον κατα το ήμισυ για τις ζημιές που έχεις πάθει στο αυτοκίνητο σου!
toyota LC95,5VZ-FE,BFG 265/75/16,OME+5cm,WARN9.5xp,700watt lights,bodylift+5cm,30mm wheel spacers,SNORKEL,skid plates,rock sliders,90ltrs water tanks