Το ερωτημα αγαπητοι μου εχει απαντηθει.friar wrote:Ερώτημα που θα μας βασανίζει όλους μια ζωή......κυριακος αθανασιου wrote:τελικα το μεγεθος μετραει η' οχι?





Το μεγεθος μετραει μονο αν ξερεις για τι χρηση προοριζεται.......
Το ερωτημα αγαπητοι μου εχει απαντηθει.friar wrote:Ερώτημα που θα μας βασανίζει όλους μια ζωή......κυριακος αθανασιου wrote:τελικα το μεγεθος μετραει η' οχι?





 
   
   
   Λοιπον επειδη ειστε ολοι χαβαλεδες εδω μεσα, γουστραρετε να κανουμε το....θεμα.....ΠΟΥΤΑΝΑ!!!!!!???....Oχι δηλαδη οτι το χρειαζετε, εχει γινει απο  ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!!!!
 Λοιπον επειδη ειστε ολοι χαβαλεδες εδω μεσα, γουστραρετε να κανουμε το....θεμα.....ΠΟΥΤΑΝΑ!!!!!!???....Oχι δηλαδη οτι το χρειαζετε, εχει γινει απο  ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!!!!  
   (Ακους εκει το....ΜΕΓΕΘΟΣ  ΜΕΤΡΑΕΙ!!!!!)
  (Ακους εκει το....ΜΕΓΕΘΟΣ  ΜΕΤΡΑΕΙ!!!!!)  
   
   
   
   
   
  
1. αυτο που σου διδαξαν στο πανεπιστημιο ειναι σωστο...αλλα επειδη εσυ αναφερθηκες στο βουνο και για το αν θα πρεπει να κουβαλαμε ροποκλειδα μαζι μας ,σου απαντησα οτι το μοναδικο "κλειδι" που σου δινει η εταιρεια μεσα στο αμαξι ειναι αυτο για να σφιγγεις τους τροχους..και ειναι για μια ωρα αναγκης ,οταν θα χρειαστεις ρεζερβα ετσι ωστε να γυρισεις σπιτι σου..αρα το μηκος του κλειδιου ειναι αρκετο για να σφιξει σωστα τα παξιμαδια σου μεχρι να κανεις 100 μετρα και να τα ξανασφιξεις και να φτασεις σπιτι με ασφαλεια και μετα να πας στον βουλκανιζατερα να στο σφιξει σωστα..mitsos wrote:Κοιτα να δεις που ενας "τακης ο πεταλουδας" σε ενα πανεπιστημιο καποτε μας ειχε πει κατι για κιλα επι αποσταση κ κατι αλλες τετοιες βλακειες......chris lc90 wrote:Οσον αφορα τον κυριο που μιλαει για ροποκλειδα στο βουνο,φαινεται ότι δεν εχει και πολύ σχεση με τα εργαλεια αλλιως θα ηξερε το απολυτως λογικο.οτι τα μπουλονια ή παξιμαδια των τροχων συνοδευονται από το ειδικο κλειδι από το εργοστασιο και το οποιο εχει το σωστο μηκος για την συσφιξη.αν εσυ του βαλεις σωληνα 1 μετρο αλλαζεις τελειως τη ροπη.
Ευτυχως που βρεθηκες εσυ εδω σημερα να μας ανοιξεις τα ματια οτι τελικα δεν εχει σχεση με την δυναμη κ οτι αρκει το εργαλειο απο το εργοστασιο (?????) με το σωστο μηκος..... Οχι τιποτα αλλα ειναι πλεον αχρηστα κ τα ροποκλειδα......
Επισης να σου πω οτι εν γνωση σου γραφεις σε ενα δημοσιο φορουμ ετσι..... ?!
Με οτι αυτο συνεπαγεται.......
Υ. Γ. Επειδη ξεχαστηκα..... Χαιρετισμους απο τον καναπε του σπιτιου μου......
 
  
 Υπάρχει και η περίπτωση να ανέβεις επάνω στο σωλήνα ( αν δε φορά ψηλοτάκουναmitsos wrote:Με τιμουν οι λεπτομερεις συστασεις κ σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια, αλλα στο παρων νημα δεν εχει καμια σημασια ποιος/ποια ειναι πισω απο το nickname, εφ οσων δεν εχω καμια σχεση με τους εμπλεκομενους πραγμα που ξεκαθαρισα....
Στην θεση μου μπορουσε να ειναι οποιοσδηποτε γνωριζει τα βασικα περι ροπων κ στοιχειωδως αντιλαμβανεται οτι η εταιρια μπορει να σου παρεχει μεν ενα εργαλειο με συγκεκριμενο μηκος αλλα αδυνατει να σου παρασχει (αν κ πιθανων να επρεπε) ενα ζευγαρι χερια να εφαρμοσουνε την απαιτουμενη δυναμη ωστε αυτη να ειναι ιδια καθε φορα που θα χρησιμοποιηθει το εργαλειο.....
Τελος για εγκυκλοπαιδικους λογους τωρα που συστηθηκαμε καλυτερα, αν κ δεν ξερω το... Βιογραφικο σου οσο καλα εσυ γνωριζεις πλεον το δικο μου, οχι οτι με ενδιαφερει βεβαια, να σου πω οτι ακομα κι αν βαλω ενα μετρο σωληνα για προεκταση στο εργοστασιακο εργαλειο, πιθανοτατα θα καταληξω να εφαρμοσω τελικα την ιδια ροπη συσφιξης με την επιθυμητη καθως οπως αντιλαμβανεσαι αδυνατω να εφαρμοσω την ιδια δυναμη με αυτη ενος ενηλικου αντρα........
Ελπιζω να εγινα κατανοητη κ για να μην υπαρχουνε γκριζες ζωνες, χαιρετισμους απο την βεραντα του σπιτιου μου.........
 ), οπότε ακόμα και αν έχεις διαστάσεις ανορεξικής μοντέλας ( πχ 40κιλά) η ροπή πάλι θα είναι πάνω από τα όρια που βάζει το εργοστάσιο και θα την κάνεις τη ζημιά στα μπουζώνια
  ), οπότε ακόμα και αν έχεις διαστάσεις ανορεξικής μοντέλας ( πχ 40κιλά) η ροπή πάλι θα είναι πάνω από τα όρια που βάζει το εργοστάσιο και θα την κάνεις τη ζημιά στα μπουζώνια  .
 . )  ότι οι αποστάτες έχουν απαγορευτεί για τη χρήση δρόμου στην Αυστραλία αλλά και στο US αν το ψάξει κανείς  λίγο, επώνυμοι σοβαροί κατασκευαστές στα ψηλά γράμματα το sites  τους λένε ότι  οι αποστάτες και μετατροπείς  καρέ πωλούνται και τοποθετούνται με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και ΔΕΝ προορίζονται για χρήση σε ταξίδια σε δρόμο η μακροχρόνια χρήση, παρά μόνο για επίδειξη και  showrooms. Από εκεί πέρα ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος να μεγαλώσεις τα  μετατρόχια είναι με ζάντες αλλά και πάλι θα πρέπει να λάβεις πολύ σοβαρά υπόψη ότι αλλάζοντας το μετατρόχιο αλλάζεις μία βασική παράμετρο της ανάρτησης  την οποία ο έρμος ο κατασκευαστής κάθισε και την σχεδίασε προσεκτικά στον υπολογιστή με βάση μαθηματικά μοντέλα που ο κάθε εμπειρικός εγκαταστάτης είτε και μηχανικός δεν έχει ούτε καν ακούσει. Οπότε δεν είναι καθόλου προφανές ότι ψηλώνοντας το όχημα πρέπει να  μεγαλώσεις τα μετατρόχια όπως ακούω, διότι  πολύ απλά η ανάρτηση γίνεται σοβρακολάστιχο και το αμάξι βάρκα και η τούμπα έρχεται αλλά και η αλλαγή λωρίδας σε κάθε στροφηλίκι . Οπότε πρέπει να μπεις σε διαδικασία τοποθέτησης καινούργιας ρυθμιζόμενης ανάρτησης, οπότε μπαίνει το ερώτημα ποιος εγκαταστάτης μπορεί  να την ρυθμίσει; Εγώ πιστεύω κανείς,γιατί πολύ απλά ο έρμος ο κατασκευαστής αφού σχεδίασε την ανάρτηση του έδωσε μια σειρά από πρωτότυπα για εξαντλητική ( χιλιάδες χλμ) οδήγηση σε κάθε μορφή δρόμου και σε κάθε μορφή επικίνδυνης δυναμικής κατάστασης που μπορεί να βρεθεί το όχημα με επαγγελματίες οδηγούς/δοκιμαστές όπου με ειδικούς αισθητήρες μέτρησε  την συμπεριφορά του οχήματος για να κάνει τις ρυθμίσεις ( γεωμετρία/συμπεριφορά αμορτισέρ/σκληρότητα ελατηρίου) πράγματα που ο εγκαταστάτης ούτε που τα έχει ακούσει και ο πελάτης οδηγός, που αισθάνεται άρχοντας στο ψιλωμένο θεριό που οδηγεί  ούτε υποψιάζεται την ύπαρξή τους, αυτός απλά πλερώνει.
 )  ότι οι αποστάτες έχουν απαγορευτεί για τη χρήση δρόμου στην Αυστραλία αλλά και στο US αν το ψάξει κανείς  λίγο, επώνυμοι σοβαροί κατασκευαστές στα ψηλά γράμματα το sites  τους λένε ότι  οι αποστάτες και μετατροπείς  καρέ πωλούνται και τοποθετούνται με αποκλειστική ευθύνη του αγοραστή και ΔΕΝ προορίζονται για χρήση σε ταξίδια σε δρόμο η μακροχρόνια χρήση, παρά μόνο για επίδειξη και  showrooms. Από εκεί πέρα ο μόνος ενδεδειγμένος τρόπος να μεγαλώσεις τα  μετατρόχια είναι με ζάντες αλλά και πάλι θα πρέπει να λάβεις πολύ σοβαρά υπόψη ότι αλλάζοντας το μετατρόχιο αλλάζεις μία βασική παράμετρο της ανάρτησης  την οποία ο έρμος ο κατασκευαστής κάθισε και την σχεδίασε προσεκτικά στον υπολογιστή με βάση μαθηματικά μοντέλα που ο κάθε εμπειρικός εγκαταστάτης είτε και μηχανικός δεν έχει ούτε καν ακούσει. Οπότε δεν είναι καθόλου προφανές ότι ψηλώνοντας το όχημα πρέπει να  μεγαλώσεις τα μετατρόχια όπως ακούω, διότι  πολύ απλά η ανάρτηση γίνεται σοβρακολάστιχο και το αμάξι βάρκα και η τούμπα έρχεται αλλά και η αλλαγή λωρίδας σε κάθε στροφηλίκι . Οπότε πρέπει να μπεις σε διαδικασία τοποθέτησης καινούργιας ρυθμιζόμενης ανάρτησης, οπότε μπαίνει το ερώτημα ποιος εγκαταστάτης μπορεί  να την ρυθμίσει; Εγώ πιστεύω κανείς,γιατί πολύ απλά ο έρμος ο κατασκευαστής αφού σχεδίασε την ανάρτηση του έδωσε μια σειρά από πρωτότυπα για εξαντλητική ( χιλιάδες χλμ) οδήγηση σε κάθε μορφή δρόμου και σε κάθε μορφή επικίνδυνης δυναμικής κατάστασης που μπορεί να βρεθεί το όχημα με επαγγελματίες οδηγούς/δοκιμαστές όπου με ειδικούς αισθητήρες μέτρησε  την συμπεριφορά του οχήματος για να κάνει τις ρυθμίσεις ( γεωμετρία/συμπεριφορά αμορτισέρ/σκληρότητα ελατηρίου) πράγματα που ο εγκαταστάτης ούτε που τα έχει ακούσει και ο πελάτης οδηγός, που αισθάνεται άρχοντας στο ψιλωμένο θεριό που οδηγεί  ούτε υποψιάζεται την ύπαρξή τους, αυτός απλά πλερώνει. παρέμβαση τα περισσότερα αν όχι όλα από τα «φτιαγμένα» 4χ4 που βλέπουμε στους δρόμους μας είναι απλά σκοτώστρες και υπάρχουν για να ντοπάρουν το εγώ του κατόχου και το πορτοφόλι των εγκαταστατών,  που σε μια χώρα που οι νόμοι θα εφαρμόζονταν και δεν θα πέρναγες ΚΤΕΟ απλά με ένα χαρτζιλικάκι στον ελεγκτ, θα έχαναν τις πινακίδες τους.
  παρέμβαση τα περισσότερα αν όχι όλα από τα «φτιαγμένα» 4χ4 που βλέπουμε στους δρόμους μας είναι απλά σκοτώστρες και υπάρχουν για να ντοπάρουν το εγώ του κατόχου και το πορτοφόλι των εγκαταστατών,  που σε μια χώρα που οι νόμοι θα εφαρμόζονταν και δεν θα πέρναγες ΚΤΕΟ απλά με ένα χαρτζιλικάκι στον ελεγκτ, θα έχαναν τις πινακίδες τους.  που με μεράκι
 που με μεράκι  παλεύουν να στήσουν ένα όχημα  και το πάνε στον αγώνα πάνω στο τρέιλερ όπως είναι το σωστό και όχι επειδή το λέει ο νόμος.
  παλεύουν να στήσουν ένα όχημα  και το πάνε στον αγώνα πάνω στο τρέιλερ όπως είναι το σωστό και όχι επειδή το λέει ο νόμος.Στο πρωτο σκελος του ποστ σου δεν θα διαφωνησω καθολου, κι αν διαβαζες ποιο προσεκτικα θα εβλεπες οτι λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα, οτι δλδ η τελικα εφορμαζομενη ροπη εξαρταται ΚΑΙ απο το μηκος ΚΑΙ απο την δυναμη, και δεν ειναι βεβαιο οτι ολοι μας με ενα ιδιου μηκους εργαλειο θα σφιγγαμε κ στην ιδια ροπη οπως θελουνε μερικοι να πιστευουνε.Dmouz wrote: Υπάρχει και η περίπτωση να ανέβεις επάνω στο σωλήνα ( αν δε φορά ψηλοτάκουνα), οπότε ακόμα και αν έχεις διαστάσεις ανορεξικής μοντέλας ( πχ 40κιλά) η ροπή πάλι θα είναι πάνω από τα όρια που βάζει το εργοστάσιο και θα την κάνεις τη ζημιά στα μπουζώνια

Οπότε δεν είναι καθόλου προφανές ότι ψηλώνοντας το όχημα πρέπει να μεγαλώσεις τα μετατρόχια όπως ακούω, διότι πολύ απλά η ανάρτηση γίνεται σοβρακολάστιχο και το αμάξι βάρκα και η τούμπα έρχεται αλλά και η αλλαγή λωρίδας σε κάθε στροφηλίκι .
Αγαπητέ η αγαπητή mitsosmitsos wrote:Στο πρωτο σκελος του ποστ σου δεν θα διαφωνησω καθολου, κι αν διαβαζες ποιο προσεκτικα θα εβλεπες οτι λεμε ακριβως το ιδιο πραγμα, οτι δλδ η τελικα εφορμαζομενη ροπη εξαρταται ΚΑΙ απο το μηκος ΚΑΙ απο την δυναμη, και δεν ειναι βεβαιο οτι ολοι μας με ενα ιδιου μηκους εργαλειο θα σφιγγαμε κ στην ιδια ροπη οπως θελουνε μερικοι να πιστευουνε.Dmouz wrote: Υπάρχει και η περίπτωση να ανέβεις επάνω στο σωλήνα ( αν δε φορά ψηλοτάκουνα), οπότε ακόμα και αν έχεις διαστάσεις ανορεξικής μοντέλας ( πχ 40κιλά) η ροπή πάλι θα είναι πάνω από τα όρια που βάζει το εργοστάσιο και θα την κάνεις τη ζημιά στα μπουζώνια

Οπότε δεν είναι καθόλου προφανές ότι ψηλώνοντας το όχημα πρέπει να μεγαλώσεις τα μετατρόχια όπως ακούω, διότι πολύ απλά η ανάρτηση γίνεται σοβρακολάστιχο και το αμάξι βάρκα και η τούμπα έρχεται αλλά και η αλλαγή λωρίδας σε κάθε στροφηλίκι .
Στον υπολοιπο συλλογισμο σου θα πω μονο οτι ψηλωνοντας ενα οχημα (ειτε αυτο λεγεται μεγαλυτερα ζαντολαστιχα, ειτε αναρτηση ειτε bodylift) τοτε το κεντρο βαρους αλλαζει προς τα πανω. Φαρδαινοντας κατ αναλογια το αυτοκινητο ο σκοπος ειναι να κρατηθει το κεντρο βαρους στο ιδιο σημειο, ωστε να ειναι κατα το δυνατον η συμπεριφορα του αυτοκινητου ιδια.
Αρα ειναι προφανες οτι δεν ειναι λογικο να ψηλωνεις μονο το αυτοκινητο.
Το πως ποιος με ποιον τροπο κλπ ειναι μια μεγαλη συζητηση........
