ISUZU D-MAX
ISUZU D-MAX
Παιδια σας καλημεριζω, βλεποντας σημερα καποια διπλοκαμπινα το DMAX συγκεκριμενα μου εχουν κινησει το ενδιαφερον, θα ηθελα να μου πειτε πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα γενικα σαν αυτοκινητα κ σαν τετρακινηση τι λενε.... απ οτι ειδα εχουν αργα, κεντρικο διαφορικο που κλειδωνει κλπ , ειμαι λατρης της εκτος δρομου οδηγησης και της φυσης καθοτι οδηγω ενα jimny , ετσι τα στανταρτ μου ειναι καπως ψηλα οσον αφορα την τετρακινηση και γενικα τις εκτος δρομου δυνατοτητες....η γνωμη σας?
Re: ISUZU D-MAX
Καλησπέρα Χάρη,
μία διόρθωση μόνο σε αυτά που γράφεις. Το d-max ΔΕΝ έχει κεντρικό διαφορικό, αντίθετα κλειδώνει στο βοηθητικό. Δηλαδή, όπως και στο Jimny, ή θα έχεις πισωκούνα
ή θα έχεις τετρακούνα κλειδωμένη, δηλαδή δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τετρακούνα σε καλό τεραίν.
Πέραν αυτού όμως, το αυτοκίνητο έχει την τετρακούνα του, τα κοντά του, πολύ καλούς κινητήρες με τον τρίλιτρο ιδίως να δίνει ρέστα (όχι οτι ο 2.5 είναι κακός...)
ενώ έχει και LSD στον πίσω άξονα και όχι locker όπως λένε μερικοί "δημοσιογράφοι".
Όσον αφορά δηλαδή τις ικανότητες του εκτός δρόμου, τηρουμένων πάντα των αναλογιών βάρους και μήκους, θα έλεγα οτι
είναι τουλάχιστον ισάξιο με το Jimny.
Υπάρχουν και άλλες προτάσεις στην κατηγορία αλλά οι διαφορές δεν είναι αρκετές έτσι ώστε να επιλέξεις βάσει χαρακτηριστικών,
εκτός αν θες κάποιο χαρακτηριστικό πολύ συγκεκριμένο.
Αν σου αρέσει, πάρτο. Αν δε, το "φτάνεις", πάρε το τρίλιτρο. Πολύ γκάζι
Βασικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου εκτός δρόμου είναι οι τεράστιες διαστάσεις του, αλλά σε αυτή την κατηγορία μάλλον είναι κριτήριο αγοράς.
μία διόρθωση μόνο σε αυτά που γράφεις. Το d-max ΔΕΝ έχει κεντρικό διαφορικό, αντίθετα κλειδώνει στο βοηθητικό. Δηλαδή, όπως και στο Jimny, ή θα έχεις πισωκούνα
ή θα έχεις τετρακούνα κλειδωμένη, δηλαδή δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τετρακούνα σε καλό τεραίν.
Πέραν αυτού όμως, το αυτοκίνητο έχει την τετρακούνα του, τα κοντά του, πολύ καλούς κινητήρες με τον τρίλιτρο ιδίως να δίνει ρέστα (όχι οτι ο 2.5 είναι κακός...)
ενώ έχει και LSD στον πίσω άξονα και όχι locker όπως λένε μερικοί "δημοσιογράφοι".
Όσον αφορά δηλαδή τις ικανότητες του εκτός δρόμου, τηρουμένων πάντα των αναλογιών βάρους και μήκους, θα έλεγα οτι
είναι τουλάχιστον ισάξιο με το Jimny.
Υπάρχουν και άλλες προτάσεις στην κατηγορία αλλά οι διαφορές δεν είναι αρκετές έτσι ώστε να επιλέξεις βάσει χαρακτηριστικών,
εκτός αν θες κάποιο χαρακτηριστικό πολύ συγκεκριμένο.
Αν σου αρέσει, πάρτο. Αν δε, το "φτάνεις", πάρε το τρίλιτρο. Πολύ γκάζι

Βασικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου εκτός δρόμου είναι οι τεράστιες διαστάσεις του, αλλά σε αυτή την κατηγορία μάλλον είναι κριτήριο αγοράς.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Re: ISUZU D-MAX
Απ οτι εχω δει εχει το μικροτερο μηκος....σε σχεση με Navara, L200 κλπ. θα το δω βεβαια κ απο κοντα, ας ελπισουμε κανενας κατοχος να μας διαφωτισει
-
- Posts: 8
- Joined: Sat Nov 21, 2009 21:18
Re: ISUZU D-MAX
καλησπερα παιδια και απο μενα!να ειστε ολοι καλα!!
ενδιαφερομαι και εγω παρα πολυ για το D max το τετραπορτο στα 3,0!το εχω ερωτευτει παραφορα θα ελεγα
κουκλι και απο οτι εχω ηδη διαβασει στο ιντερνετ η απο βιντεο που εχω δει μου αρεσε ποαρα πολυ!ειχα ενα niva μεχρι πριν λιγους μηνες και οπως καταλαβαινετε εχω και καποιες απαιτησεις εστω υποτυπωδεις απο ενα τετρακινητο εκτος δρομου!
το d max σιγουρα δεν ειναι niva,αλλα απο οτι ειδα τα καταφερνει παρα πολυ καλα!!υπ[αρχουν καποιοι κατοχοι εδω ωστε να εχουμε μια καλυτερη εικονα??
ολα εκτος απο το L200 παιδια νομιζω πως δεν εχουν μεσαιο διαφορικο,αλλα τελικα ποση διαφορα κανει στις εκτος δρομου αναζητησεις οταν ολα φτανουν μεχρι αργα??

ενδιαφερομαι και εγω παρα πολυ για το D max το τετραπορτο στα 3,0!το εχω ερωτευτει παραφορα θα ελεγα

το d max σιγουρα δεν ειναι niva,αλλα απο οτι ειδα τα καταφερνει παρα πολυ καλα!!υπ[αρχουν καποιοι κατοχοι εδω ωστε να εχουμε μια καλυτερη εικονα??
τι εννοεις φιλε μου Νικολα με αυτο??εκανα τεστ ντραιβ και μια χαρα παει και τετρακινητο λοκαρισμενο σε καλο οδοστρωμα!δεν τιθεται θεμα...αλλα γιατι το αναφερεις αυτο?θα έχεις πισωκούνα
ή θα έχεις τετρακούνα κλειδωμένη, δηλαδή δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τετρακούνα σε καλό τεραίν.
ολα εκτος απο το L200 παιδια νομιζω πως δεν εχουν μεσαιο διαφορικο,αλλα τελικα ποση διαφορα κανει στις εκτος δρομου αναζητησεις οταν ολα φτανουν μεχρι αργα??
Re: ISUZU D-MAX
Nasos Mazdaspeed 6 wrote:καλησπερα παιδια και απο μενα!να ειστε ολοι καλα!!![]()
ενδιαφερομαι και εγω παρα πολυ για το D max το τετραπορτο στα 3,0!το εχω ερωτευτει παραφορα θα ελεγακουκλι και απο οτι εχω ηδη διαβασει στο ιντερνετ η απο βιντεο που εχω δει μου αρεσε ποαρα πολυ!ειχα ενα niva μεχρι πριν λιγους μηνες και οπως καταλαβαινετε εχω και καποιες απαιτησεις εστω υποτυπωδεις απο ενα τετρακινητο εκτος δρομου!
το d max σιγουρα δεν ειναι niva,αλλα απο οτι ειδα τα καταφερνει παρα πολυ καλα!!υπ[αρχουν καποιοι κατοχοι εδω ωστε να εχουμε μια καλυτερη εικονα??
τι εννοεις φιλε μου Νικολα με αυτο??εκανα τεστ ντραιβ και μια χαρα παει και τετρακινητο λοκαρισμενο σε καλο οδοστρωμα!δεν τιθεται θεμα...αλλα γιατι το αναφερεις αυτο?θα έχεις πισωκούνα
ή θα έχεις τετρακούνα κλειδωμένη, δηλαδή δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τετρακούνα σε καλό τεραίν.
ολα εκτος απο το L200 παιδια νομιζω πως δεν εχουν μεσαιο διαφορικο,αλλα τελικα ποση διαφορα κανει στις εκτος δρομου αναζητησεις οταν ολα φτανουν μεχρι αργα??
Κατ αρχήν καλώς ήρθες.

Όταν έχεις τετρακούνα με κλειδωμένο το κεντρικό, σε κάθε στροφή κουρδίζεις το βοηθητικό σου και κάποια στιγμή θα το πάρεις στο χέρι.
Επιπλέον το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται ακριβώς ομοιόμορφα διότι σε κάθε έμπα στροφής θα έχεις έντονη υποστροφή και ενδεχομένως και υπερστροφή στην έξοδο.
Συνεπώς η τετρακούνα στην βρεγμένη άσφαλτο "για να πατάει καλύτερα", μπορεί να σου καταστρέψει το βοηθητικό μπορεί και να σε σκοτώσει.
Εκτός δρόμου τώρα η έλειψη κεντρικού διαφορικού θεωρείται πλεονέκτημα από πλευράς αξιοπιστίας.
Κάποια αυτοκίνητα με κεντρικό δεν κλειδώνουν, κάποια λένε οτι κλειδώνουν αλλά μπαααα, κάποια κλειδώνουν αλλά όχι 50:50, κάποια άλλα κλειδώνουν και όταν περάσεις κάποια χιλιόμετρα ξεκλειδώνουν χωρίς να πουν τίποτα κλπ κλπ κλπ
Κατά γενική ομολογία όταν θες αντοχή και αξιοπιστία χρησιμοποιείς κλείδωμα στο βοηθητικό και όχι κεντρικό διαφορικό.
Το μοναδικό pickup που έχει "μόνιμη τετρακίνηση" που λέμε είναι το mitsubishi το οποίο χρησιμοποιεί το superselect το οποίο σου επιτρέπει να έχεις
πισοκούνα, τετρακούνα με κεντρικό διαφορικό, τετρακούνα κλειδωμένη και τετρακούνα κλειδωμένη κοντά.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 8
- Joined: Sat Nov 21, 2009 21:18
Re: ISUZU D-MAX
καλως σας βρηκα παιδια,καλως σε βρηκα Νικο!
οταν λεω να εμπλεκω τετρακινηση εννοω σε καθε ειδους οδοστρωμα να πατω του κουμπακι που το κανει τετρακινητο,οχι να βαζω αργο!!

οταν λεω να εμπλεκω τετρακινηση εννοω σε καθε ειδους οδοστρωμα να πατω του κουμπακι που το κανει τετρακινητο,οχι να βαζω αργο!!
οντως,οντωςΚάποια αυτοκίνητα με κεντρικό δεν κλειδώνουν, κάποια λένε οτι κλειδώνουν αλλά μπαααα, κάποια κλειδώνουν αλλά όχι 50:50, κάποια άλλα κλειδώνουν και όταν περάσεις κάποια χιλιόμετρα ξεκλειδώνουν χωρίς να πουν τίποτα κλπ κλπ κλπ

αρα μια χαρα θα ειναι το ISUZU!!Κατά γενική ομολογία όταν θες αντοχή και αξιοπιστία χρησιμοποιείς κλείδωμα στο βοηθητικό και όχι κεντρικό διαφορικό
Re: ISUZU D-MAX
Αυτό ακριβώς πρέπει να αποφεύγεις! Είτε έχεις τετρακίνηση κανονική είτε έχεις αργό, η μετάδοση ανάμεσα στους άξονες είναι 50:50 και αυτό είναι που δημιουργεί το πρόβλημα στο οδόστρωμα με καλή πρόσφυση. Στο χώμα δεν κουρδίζει διότι το αυτοκίνητο συνεχώς διορθώνει χαζοσπινάροντας μία τον έναν τροχό και μία τον άλλο.Nasos Mazdaspeed 6 wrote: οταν λεω να εμπλεκω τετρακινηση εννοω σε καθε ειδους οδοστρωμα να πατω του κουμπακι που το κανει τετρακινητο,οχι να βαζω αργο!!
Μιά χαρά είναι. Όλοι μας ζούμε με αυτό τον περιορισμό. Απέφευγε να χρησιμοποιείς την τετρακίνηση σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση και θα το χαίρεσαι για πολλά χρόνια.Nasos Mazdaspeed 6 wrote: αρα μια χαρα θα ειναι το ISUZU!!
Σε βλέπω να έχεις βασικές απορίες σχετικά με την μετάδοση του αυτοκινήτου που θες.
Ρώτα και εδώ είμαστε.

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 8
- Joined: Sat Nov 21, 2009 21:18
Re: ISUZU D-MAX
να σαι καλα Νικο και σε ευχαριστω παρα πολυ!!

μα γιατι πρεπει να το αποφευγω??δηλ το καημενο το νιβα ποσο να ειχε κουρδισει την τετρακινηση του??σιγουρα ειναι καλο να μην εχεις τετρακινηση παντου οταν δεν την θελεις για πολλους λογους!!παντως δεν νομιζω οτι ακομη και σε αταξιδι με εμπλοκη τετρακινησης περαν του κουρδισματος θα υπαρχει καποιο τεραστιο προβλημα!και παλι για μια στο τοσο μιλω!!αν πχ βρεχει οπωσδηποτε θα εχω τετρακινηση σε εμπλοκη!!δεν φανταζομαι κανενα προβλημα και τοτε!!Αυτό ακριβώς πρέπει να αποφεύγεις!
Re: ISUZU D-MAX
To Niva, σε αντίθεση με το D-Max, έχει μόνιμη τετρακίνηση κατά συνέπεια και εκ των πραγμάτων έχει κεντρικό διαφορικό.
Αυτό σημαίνει οτι, εφόσον δεν το έχεις στην κλειδωμένη θέση, δεν κουρδίζεται η μετάδοση.
Αυτό σημαίνει οτι, εφόσον δεν το έχεις στην κλειδωμένη θέση, δεν κουρδίζεται η μετάδοση.

"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
-
- Posts: 8
- Joined: Sat Nov 21, 2009 21:18
Re: ISUZU D-MAX
πολυ σωστα φιλε μου Νικο!μα πως ομως να κλειδωσω κεντρικο διαφορικο απο την στιγμη που δεν εχει το isuzu και δευτερον με την ιδια λογικη τα haldex δεν θα κουρδιζαν που εχουν μια συνεχη εμπλοκη ασχετως ποσοστου?? 
