Θύρα 0, Ιούλης 2010

Γιάννης Αθανασίου

Θύρα 0, Ιούλης 2010

Δημοσίευσηαπό Γιάννης Αθανασίου » Τρί Ιούλ 20, 2010 12:09

Θύρα 0
Πάμε Νότια Αφρική! Έτσι για να ξεχνάμε όλα αυτά που μας τυρρανάνε! Τα παγκόσμια κύπελλα πάντα στην ώρα τους: ακριβώς τη στιγμή που τα προβλήματα, κυρίως τα οικονομικά, μας πνίγουν. Ποδόσφαιρο, το όπιο των λαών…

Εκατοντάδες φορές επισκέφθηκαν τον Χριστοφοράκο της Siemens στο γραφείο του στελέχη των δύο προηγούμενων κυβερνήσεων! Τι σημαίνει αυτό; Ότι η εταιρία «πλήρωσε» την επιλογή της σε διαγωνισμούς του δημοσίου. Και βέβαια ότι οι τιμές των προϊόντων της ήταν ανάλογα ακριβότερες, για να αντισταθμιστούν οι «πληρωμές» αυτές. Ό καθένας μας, δηλαδή, πλήρωσε με το υστέρημά του τις μίζες των πολιτικών μας. Έτσι για να μη ξεχνιόμαστε.

Και βέβαια σε καμία περίπτωση μην ξεχνάτε ότι η Siemens είναι μία Γερμανική εταιρία! Και ο Χριστοφοράκος προστατευόμενος της Γερμανικής δικαιοσύνης! Οπότε αυτοί που μας χρέωσαν όσα χρωστάμε στη ΕΕ και τη Γερμανία, προστατευόμενοι των δανειστών μας! Τυχαίο; Δε νομίζω…

Ζήτησαν την εξαίρεση της Ελλάδας από τις ψηφοφορίες στην ΕΕ οι Γερμανοί! Ο λαός που έφερε το φασισμό στον κόσμο, ζήτησε να μην ψηφίζει αυτός που δίδαξε τη δημοκρατία. Τυχαίο; Δε νομίζω…

Και όλα αυτά τις ημέρες που στην Ελλάδα βρισκόταν ο Κινέζος Υπουργός και συζητούσε να γίνουν κινεζικές επενδύσεις στη χώρα μας. Μήπως όλα αυτά έχουν να κάνουν με την άρνηση της χώρας μας να κινηθεί ρατσιστικά στο κομμάτι της αποδοχής ή όχι των κινέζικων κεφαλαίων στην Ευρώπη; Μήπως έτσι προσπαθούν να μας εμποδίσουν να συνεργαστούμε με τη νέα μεγάλη δύναμη; Μήπως αυτή είναι, από την άλλη μεριά, η μόνη μας ελπίδα να επιβιώσουμε στο οικονομικό σήμερα;

Είσοδο στην Ευρώπη για τα προϊόντα τους αναζητούσαν/αναζητούν οι Κινέζοι. Και ο Πειραιάς ήταν/είναι μία από τις καλύτερες εναλλακτικές. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η συμφωνία έχει κλείσει, παρόλο που τα συνδικάτα, εξυπηρετώντας τους εχθρούς της Ελλάδας, προσπάθησαν να τη ματαιώσουν. Ας ελπίσουμε ότι δε θα έχει και αυτή την τύχη του αγωγού φυσικού αερίου και της συμφωνίας με τη Ρωσία.

Τις ίδιες μέρες που γίνονταν όλα αυτά, η χώρα μας παραλάμβανε από τη Γερμανία το υποβρύχιο που αρνείται να κινηθεί οριζόντια! Και το παραλάμβανε με στόχο να το πουλήσει άμεσα. Γιατί το παρέλαβε τότε; Δεν έχουν οι Γερμανοί ευθύνες απέναντι στους αγοραστές των προϊόντων τους; Μήπως θα έπρεπε να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε την περίπτωση του μποϊκοτάζ των προϊόντων τους; Έτσι για να μάθουν να μη μας πιέζουν να αποδεχτούμε τα απαράδεκτα…

Ξεχάστε τη γνώριμη εικόνα του μεσόκοπου που με το εφάπαξ της σύνταξης αγόραζε το αυτοκίνητο των ονείρων του! Τώρα πλέον ούτε στρώμα ικανό να του χαρίσει ανάλογα όνειρα δε μπορεί να αγοράσει… Ούτε να νοικιάσει για κάποιες ώρες το τετράτροχο των ονείρων του δε μπορεί. Έτσι τα κατάφεραν οι «παρά τω Χριστοφοράκω» που μας διοίκησαν τα τελευταία χρόνια!

Και όσοι πίστεψαν τους πολιτικούς μας, περί μη εφαρμογής τεκμηρίων, τρέχουν σήμερα να πωλήσουν τα καρδαμωμένα τους οχήματα σε εξευτελιστικές τιμές. Παραδείγματα; Porsche Cayenne με 25.000 ευρώ, από τις 90.000 που έκαναν! Jeep Grand Cherokee στις 20 βγάλε χιλιάδες ευρώ, από τα 70 βάλε που πλήρωσαν να τα αγοράσουν! Toyota Land Cruiser 100 στις 12.000 από τις 80.000 ευρώ που τα αγόραζες μερικούς μήνες πριν… Πώς να μην καταποντιστεί η αγορά αυτοκινήτου μετά;

Ανεπανάληπτη η εκπροσώπηση των οργανωτών αγώνων 4Χ4 στο Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας! Από τις δύο λέσχες που συμμετέχουν στην ΟΜΑΕ υπήρξαν δύο υποψήφιοι, που πήραν τα… Και βέβαια ο χώρος μας δεν έχει εκπροσώπηση στο Δ.Σ. πού είναι, ούτε λίγο, ούτε πολύ, 11μελές!Τί πρωτότυπο…

Οι δύο υποψήφιοι βλέπετε είχαν σοβαρές δουλειές την περίοδο που πέρασε! Και δεν μπορούσαν να ασχοληθούν με την προβολή του χώρου 4Χ4! Ο ένας έψαχνε τρόπο να κατηγορήσει τον 24ωρο και ο άλλος το περιοδικό μας. Πού να τους μείνει χρόνος να ασχοληθούν με το 4Χ4;

Η Λέσχη της Βέροιας και της Λιβαδειάς, χωρίς «μεγάλο» αγώνα στο ημερολόγιό τους, πήραν περισσότερες ψήφους από την Εκάλη στις εκλογές τις ΟΜΑΕ! Τέτοια κατάντια η αγαπημένη της ΕΛΠΑ λέσχη 4Χ4; Για το Ναύπλιο αφήστε καλύτερα. Ακόμη και η Ξάνθη του Τάσου Καρκάνη πήρε περισσότερες ψήφους…

Τρεις λέσχες 4Χ4 στην ΟΜΑΕ, είκοσι τρεις (23) και βάλε στην ΕΟΤΑ. Έτσι απλά γιατί έχουν γνώση οι φύλακες. Και γιατί έχουν νιώσει στο πετσί τους την κατάντια στην οποία έχουν φέρει τους αγώνες 4Χ4 οι δύο από τους τρεις. Κάτσε να δεις που οι εξελίξεις θα είναι ταχύτατες…

Ελπίδα, μοναδική, από την όλη δραστηριότητα της ΟΜΑΕ; Η εκλογή, τοποθέτηση από το Δ.Σ., του Στρατισσίνο στην θέση του προέδρου της Επιτροπής Αγώνων. ‘Έχοντας… μεγαλώσει στη σκιά των γραφόμενων, των επιδόσεων, της διαχείρισης του Στράτη στο χώρο, δε μπορείς παρά να ελπίζεις…

Ποιοί άραγε θα διοργανώσουν τους αγώνες 4Χ4 της ΟΜΑΕ για το 2011; Με ποιους κανονισμούς θα γίνουν; Θα υπάρξει επιτροπή 4Χ4; Πότε θα μάθουμε;

Ρε πως αλλάζουν οι καιροί! Ποιος είναι ο τεχνικός έφορος στο Rally Φθιώτιδος; Ποιος άλλος από τον κύριο Καζίμ Αλή; Ποιος είναι ο πρόεδρος της λέσχης που οργανώνει τον αγώνα; Ποιος άλλος από το Νίκο Μανώλη, αντιπρόεδρο της OMAE; Θυμάται άραγε κανείς τις επικές τους διαφωνίες στα fora και τις βαριές κουβέντες που αντάλλασαν; Ποιος από τους δύο άλλαξε πιστεύω και πορεία; Από ότι ξέρουμε ο κύριος Καζίμ Αλής όχι! Ρε λες;

‘Έντονες ήταν οι προσπάθειες για χρόνια της αρχής του μηχανοκίνητου σπορ να απαλλάξει τα rally από τον Καζίμ Αλή και τον κίνδυνο από τη αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του. Και τον φόρτωσε στους αγώνες 4Χ4. Έχουν άραγε πάρει είδηση ότι οι παρατρεχάμενοί του τον επαναφέρουν; Ή ο χαμός θα γίνει όταν το ανακαλύψουν; Ε, ρε γλέντια!!! Βαβουζέλες που σας χρειάζονται…

Να που βγαίνει στη φόρα το ποιοι θα κάνουν τους αγώνες 4Χ4 το 2011: οι κολλητοί του Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, ποιοι άλλοι; Πού καταντήσαμε…

Τα φάγαμε τα γκολάκια μας από τη Νότια Κορέα! Και τώρα; Δύσκολα βγαίνουν οι υπολογισμοί για την επόμενη φάση. Κάθε φορά που είμαστε το φαβορί, τα ίδια παθαίνουμε… Μυαλό πότε θα βάλουμε;

Hyundai – Pony: 2-0. Έτσι για να μη ξεχνάμε που έμεινε η βιομηχανία της έρημης αυτής χώρας, μερικές δεκάδες χρόνια πριν. Και τώρα που δεν έχουμε… Siemens να μας σπρώχνει για να καλυφθούν τα σκάνδαλά της, όπως το 2004, φαίνεται πόσο καλοί μπαλαδόροι είμαστε.

Μέλος της παρέας στην εκδρομή στη Μύκονο, ανακάλυψε στο νησί το πρώτο του τετρακίνητο. Συμπτωματικά ήταν και το πρώτο Wrangler που ήρθε ποτέ στην Ελλάδα. Η συζήτηση ανάμεσα στον νυν και τον πρώην ιδιοκτήτη απίστευτη, ιδίως για τα… ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Δωρεάν η ψηφιακή τηλεόραση! Έτσι θέλησαν να πιστέψουμε… Βάλε ότι ο καθένας μας έχει 3-4 συσκευές στο σπίτι του. Βάλε ότι ελάχιστες από αυτές έχουν δυνατότητα ψηφιακής λήψης. Υπολόγισε ότι κάθε ψηφιακός αποκωδικοποιητής κάνει τουλάχιστον 30 ευρώ και έχεις τα 100 και βάλε ευρώ κόστος για κάθε σπίτι. Σιγά μην ήταν δωρεάν!

Χωρίς έδρα η Λέσχη Εκάλη 4Χ4; Το εντευκτήριο της στην Λεωφ. Μαραθώνος 11 στη Δροσιά έκλεισε, χωρίς να έχει βρεθεί νέο. Πού κατάντησε την πιο παλιά λέσχη η σημερινή της διοίκηση; Ραντεβού σε ταβέρνα οι συναντήσεις; Ντροπή και κρίμα! Και όχι μόνο για τα σημερινά μέλη, αλλά για όλους όσους πέρασαν 20 ολόκληρα χρόνια από τα γραφεία της. Φαίνεται όμως ότι ο χρόνος που διατέθηκε για να υποσκάπτονται οι ενέργειες άλλων clubs δεν άφησε περιθώρια να εντοπιστούν έγκαιρα τα όποια εσωτερικά προβλήματα. Κρίμα, πολύ κρίμα… Αλήθεια που θα «γράφονται» πλέον οι νέοι κανονισμοί των αγώνων 4Χ4; Στον Άγιο Σπυρίδωνα;

Κερδίσαμε αγώνα στο mudial! Και αυτόν με τα χίλια ζόρια… Ας μην έτρωγε ο αντίπαλος κόκκινη για αστείο λόγο και θα σας έλεγα εγώ!
Άβαταρ μέλους
Nicolas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2983
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 09:10
CONTACT:

Re: Θύρα 0, Ιούλης 2010

Δημοσίευσηαπό Nicolas » Τρί Ιούλ 20, 2010 12:34

Γιάννη θα ήθελα να σε παρακαλέσω να μην συνεχίσεις να δημοσιεύεις την Θύρα 0 στο to4x4.gr.

Ευχαριστώ.
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
GENERAL LEE

Re: Θύρα 0, Ιούλης 2010

Δημοσίευσηαπό GENERAL LEE » Τρί Ιούλ 20, 2010 19:32


Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες