Θύρα 0, Ιούνης 2010

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Θύρα 0, Ιούνης 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Θύρα 0
Έχουμε πιάσει τελικά πάτο ή είναι βαθειά ακόμη; Σε οικονομία, σκάνδαλα, αγώνες, όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο. Μήπως πρέπει να αλλάξουμε όλοι μυαλά; Μήπως πρέπει να αλλάξει πορεία ετούτη εδώ η χώρα;

Ποιός είδε κράτος λιγοστό
σ’ όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;
να τρέφει όλους τους αργούς,
να ’χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;
να ’χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;
Γράφτηκε από το Γιώργο Σουρή το 1890 κάτι! Επίκαιρο όσο ποτέ!!!

Περισσότερα από 90 δις ευρώ προσέφερε η Ρωσία σε χώρα της Μαύρης Θάλασσας για μία ναυτική βάση στο έδαφός της. Κάποιοι λένε ότι ο ίδιος ο Πούτιν προσέφερε 160 δις ευρώ για μία βάση σε μία βραχονησίδα στην Ελλάδα, παραμονές των εκλογών. Έχουμε των ΗΠΑ, γιατί να μην έχουμε της Ρωσίας; Γιατί δεν προχώρησε το θέμα; Γιατί μείναμε δεμένοι αποκλειστικά στο άρμα των αμερικανών; Γιατί δε λύσαμε το οικονομικό πρόβλημά μας μία και καλή;

Είναι αλήθεια ότι την ίδια ημερομηνία που έγινε η προσφορά Πούτιν κάποιοι προσέφεραν την «χρεωκοπία» μας στην Κοντολίζα στις ΗΠΑ; Με τι αντάλλαγμα άραγε; Να μην ήταν αντίστοιχο της προσφοράς Πούτιν; Σε ποιες τσέπες πήγε;

Είναι άραγε αλήθεια ότι τα αποθέματα ουρανίου στη Βόρεια Ελλάδα έχουν αξία κάποια τετράκις εκατομμύρια ευρώ; Αξία που αντιστοιχεί σε κάποιες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε κάθε πολίτη της χώρας αυτής; Γιατί οι επικεφαλής των κυβερνήσεών μας δεν αγγίζουν καν το θέμα; Τι μας κρατάει μακριά από την εκμετάλλευση τέτοιων πηγών πλούτου;

Γερμανός βουλευτής εξεπλάγει όταν έμαθε πως η χώρα του πουλάει όπλα και σε εμάς και στους Τούρκους. «Αν το κάνουμε αυτό, λίγα μας λέτε…» δήλωσε. Οπότε ορμάτε… Να ακούσουν όσα τους πρέπουν!

Ποια είναι η βασική μας προμηθευτής σε αυτοκίνητα; Η Γερμανία. Πόσο θα πέσει η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα; 50%. Σε τι χρηματικό ποσό αντιστοιχεί αυτό. Σε κάποια 10 δις Ευρώ το χρόνο, χαμένα για τις αντιπροσωπείες. Το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτά θα χαθούν για τους Γερμανούς. Οπότε διπλά χαμένοι από τα μέτρα που επέβαλαν οι συνΕυρωπαίοι! Το ξέρουν άραγε;

Θυμάται κανείς εκείνο το εξώφυλλο των τροχών, το 1979, με τη Vaseline; Μας πρότεινε να βάλουμε τα αυτοκίνητα, ξέρετε που… Μία ακόμη ετεροχρονισμένη επικαιρότητα. Δεν έχουμε μάθει πλέον να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη; Κάθε 30 χρόνια «… δυστυχώς επτωχεύσαμε;». Δε βαρεθήκαμε ποια; Τόσο ανιστόρητοι είμαστε;

Ήταν προδιαγεγραμμένη η πορεία της χώρας. Το Βέλγιο, με τον ίδιο πληθυσμό με εμάς, έχει κάποιους 10.000 δημοσίους υπαλλήλους. Εμείς; Άγνωστο, σύμφωνα με τους κρατούντες, όταν τους ρώτησε η τριανδρία του ΔΝΤ. Εκατομμύριο και βάλε σύμφωνα με πηγές. Εκατό φορές περισσότεροι από του Βελγίου. Πώς να αντέξει η κακομοίρα η οικονομία μας;

Για να δείξει την κατάσταση στην οποία είμαστε, υπουργός τάισε την τρόικα σε εστιατόριο με λογαριασμό 150 ευρώ το κεφάλι! Και στη συνέχεια αυτοί μας έκοψαν το δικό μας! Μα καλά το Θεό τους δεν έχουν κάποιοι πολιτικοί; Θέλει μυαλό να καταλάβεις ότι δεν πρέπει να ταΐσεις σε πανάκριβο εστιατόριο κάποιον από τον οποίο ζητάς δανεικά;

Την επόμενη της ανακοίνωσης των νέων μέτρων, έγιναν και πάλι συλλήψεις τρομοκρατών! Τέτοια σύμπτωση πλέον; Όταν η κυβέρνηση έχει πρόβλημα, ο Χρυσοχοϊδης πιάνει τρομοκράτες! Κάθε φορά… κάθε…

«Γιάννη… Επανόρθωσε και ΕΓΩ θα είμαι δίπλα σου να σε βοηθήσω.» Έγραψε στις 9 Νοέμβρη 2009 ο Καζίμ Αλής. Και ο Γιάννης ζήτησε συνάντηση για να τα βρουν. Και την επόμενη ο Καζίμ Αλής ζήτησε να μην γίνεται ο 24ωρος! Τέτοια συνέπεια πλέον… Και ποιος δεν την ζηλεύει…

Αν ο Γιάννης είχε «φροντίσει» να μη γίνουν κάποιοι άλλοι αγώνες, συγκεκριμένα άτομα θα είχαν επαναστατήσει. Εδώ επαναστάτησαν όταν έγραψε «κακά λόγια» για το HHR. Τώρα που ο Καζίμ Αλής και η παρέα του προσπάθησαν να μη γίνει ο 24ωρος, κάνουν τουμπεκί… Τέτοια αντικειμενικότητα πλέον; Να την χαίρονται!

«…πρεπει να υπαρχουνε σημεια γι αυτους – Σ.Σ. τους θεατές - κ να μην χρειαζεται να ρωτανε αριστερα κ δεξια (που αν ρωταγες ολοι απαντουσανε προθυμα) για να χρειαζεται να τα βρουνε…». Εκεί που υπήρχανε σε ενόχλησε το… CEO και δεν τα σχολίασες! Άλλα μαθήματα αντικειμενικότητας εδώ! Για όποιον έχει ανάγκη από φροντιστήριο!

«…Εγώ έπραξα τα νόμιμα και δικαιώθηκα…», η συνέχεια από την έμπειρη – μόλις 5 αγώνες – συνοδηγό με την χαρακτηριστική αντικειμενικότητα της προηγούμενης παραγράφου! Που αναφέρεται; Στην καταγγελία που έκανε στην ΕΘΕΑ και χρησιμοποιήθηκε από τους «γνωστούς – άγνωστους» για να κάνουν κακό στον 24ωρο. Αντικειμενικότητα, αξιοπιστία, κύρος, μα πάνω από όλα αγάπη για τους αγώνες. Τι άλλο θα διαβάσουμε Θεέ μου;

Ματαιώθηκε – αναβλήθηκε ο αγώνας στον Πύργο! Λόγω λίγων συμμετοχών… Πόσο λίγων; Κάτω από 9; Με τόσες έγινε πέρσι το HRR και με ελάχιστες παραπάνω το Α-Adventure. Ο κύριος Αποστολίδης, ενεργά εμπλεκόμενος στον αγώνα, δεν είπε ότι μπορεί να γίνει και με λίγες συμμετοχές, όπως έκανε αυτός;

«Πετυχημένος αγώνας είναι εκείνος που εχει ποικιλία και ινανοποιή ολα τα γούστα.» Τάδε έφη Αλέκος Αποστολίδης. Το γιατί ζήτησε τώρα να μη γίνεται ο 24ωρος που πληροί τα παραπάνω, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Είπαμε, πάνω από όλα συνέπεια θέσεων: κακό στον 24ωρο με κάθε τρόπο!!!

Περισσότερα από 1000 άτομα, σε λιγότερο από 24 ώρες, έδωσαν το πνεύμα για το αν και πώς θέλουν τον 24ωρο. Και προκάλεσαν συντριπτική ήττα όλων όσων προσπάθησαν να τον βγάλουν εκτός παιχνιδιού κινώντας γη και ουρανό στην ΕΘΕΑ. Έφτασε μήπως η στιγμή που ο ρόλος των «βαρόνων» του σπορ θα πάψει να είναι αποφασιστικός; Λες;

Σε άψογο επίπεδο κινήθηκε η προεκλογική συνέλευση της Αττικής Λέσχης Τετρακίνησης, παρόλο που τα θέματα ήταν πολλά και καυτά! Κάποιοι τόνοι ανέβηκαν, κάποιες αντιπαραθέσεις εκδηλώθηκαν, αλλά χωρίς περεταίρω προβλήματα. Και το μοίρασμα των πρώτων θέσεων στις εκλογές ανάμεσα στις αντιπαρατιθέμενες πλευρές επιβεβαίωσε την ομοψυχία. Στα περισσότερα ψηφοδέλτια είχαν ψηφίσει και τους μεν και τους δε!

Ας είναι καλά όμως ο Μήτσος που τα κανόνισε όλα από 453 χιλιόμετρα μακριά! Όχι παίζουμε! Τι σύμβουλο έκδοσης έχουμε;

«...ευχαριστούμε τον Γιάννη τον Κασσωτάκη , ο οποίος μας πρόσφερε το samurai του για να τρέξουμε την Κυριακή χωρίς να βαθμολογηθούμε, μόνο για το κέφι μας .. δεν το κάναμε τελικά, όμως η προσφορά του λέει πολλά…». Μπράβο. Εκπληκτική συμπεριφορά, άξιο λόγου και το ευχαριστώ από το Γιώργο Μαλούφ. Με τέτοια παιδιά έχουν ελπίδα οι αγώνες…

Πετούσε ο πρωταθλητής Ελλάδας 4Χ4 Σταύρος Δημητριάδης στο Πευκί. Κάποια στιγμή έπαιξε στα ίσια με τους Βούλγαρους με τα πολύ πιο δυνατά αυτοκίνητα. Και μετά χάθηκε στην τελευταία ειδική… αλλά η επίδοση λέει πολλά. Άντε και σε ανώτερα!

Δεν πάει τον Κουτσουμπό, Τετρακίνητο του 2009, το Πευκί. Είχε και πάλι έξοδο – τούμπα! Αλλά αυτή τη φορά τα κατάφερε και τερμάτισε δεύτερος, παρόλο το σπασμένο παρμπρίζ. Ο συναγωνισμός στη Ζ1 ανάμεσα στους «δύο» είναι απίστευτος. Πόσο μάλλον τη στιγμή που ο Φώτης είναι ο μηχανικός του Σταύρου. Αυτό και μόνο σημαίνει ήθος! Μπράβο σας παιδιά…

Για μία ακόμη φορά η επαφή μας με τα σώματα ασφαλείας και το εθνικό σύστημα υγείας μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Μήπως ζούμε σε άλλη χώρα;

Ένας αστυνομικός να φτάνει ξημερώματα στο νοσοκομείο να μάθει για την υγεία εμπλεκόμενου σε ατύχημα; Ένας γιατρός που για δεύτερη φορά κάνει σα να πρόκειται για δικό του άνθρωπο; Γιατροί σε εφημερία, που να δίνουν ρεσιτάλ συμπεριφοράς; Πραγματικά αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς που τιμούν τον όρκο τους…

Τα… ακούσαμε για τη συνέντευξη Θεολόγη και τον τίτλο της στο τεύχος 54! Ρε παιδιά, οι συνεντεύξεις δε λογοκρίνονται! Και καθένας λέει ότι θέλει σε αυτές και κρίνεται από τα λεγόμενά του. Εμείς απλά γράφουμε τα όσα μας λέει. Τίποτε παραπάνω, τίποτε λιγότερο.
Post Reply

Return to “Εμπρός λοιπόν καλή μου πένα vol.2”