Θύρα 0, Απρίλης 2010

Γιάννης Αθανασίου

Θύρα 0, Απρίλης 2010

Δημοσίευσηαπό Γιάννης Αθανασίου » Τρί Μάιος 04, 2010 11:04

Θύρα 0
  • Αν δε σταματήσουν η κυβέρνηση και η Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ τις μακακίες, μας βλέπω να κάνουμε όλο το τεύχος ποδόσφαιρο! Πάμε δυνατά και ας χάσουμε! Τουλάχιστον θα έχουμε ευχαριστηθεί το παιχνίδι και όλα όσα ευχαριστήθηκε η Τζούλια…
  • Γιατρός άφησε RAV4 στο αεροδρόμιο. Όταν γύρισε το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε εμπρός. Κάλεσε την οδική βοήθεια και ο υπάλληλος του ανακοίνωσε με στόμφο «…κύριε σας έκλεψαν τη μπαταρία…». Το θέμα ήταν ότι η μπαταρία ήταν εκεί, κάτω από ένα καπάκι που έγραφε σε καμιά 10αριά γλώσσες τη θέση της!
  • Φούσκα της ανάρτησης σε BMW X5 του 2007 χάλασε. Που το περίεργο; ότι η ζημιά προκλήθηκε από γήρανση του υλικού! Σε μόλις 3 χρόνια. Και με το διαγνωστικό της εταιρείας να μη μπορεί να το βρει! Θα μας τρελάνει αυτή η τεχνολογία…
  • Από το Σάββατο 6 Μάρτη μέχρι και την Πέμπτη 11 Μάρτη μας άφησε χωρίς τηλέφωνο η Tellas. Και κάποιες στιγμές, ουκ ολίγες, δεν είχαμε καν internet. Και στις ερωτήσεις μας απαντούσαν «…θα επισκευαστεί τις επόμενες ώρες…». Και πέρασαν περισσότερες από 72 ώρες (!) να το ακούμε αυτό. Περίεργος ορισμός του «επόμενες». Τελικά έφταιγε ο ΟΤΕ, αλλά το κόστος σε χρόνο και δουλειές που μπορεί να μην έγιναν ποιος θα το πληρώσει; Α, ρε μεγάλη Ελλάδα!!!
  • Το να μας λέει «καλό κουράγιο» σε σπασμένα ελληνικά ένας κουτόφραγκος, μόνο προς τιμή μας δεν είναι. Ας προσέξουμε λοιπόν την επόμενη φορά που θα βρεθούμε εμπρός στην κάλπη τι και ποιόν θα ψηφίσουμε. Γιατί για την κατάντια μας φταίμε όλοι.
  • Πώς φταίμε; Μα με πολύ απλό τρόπο. Για χρόνια ψηφίσουμε τον γνωστό, αυτόν που θα μας κάνει το ρουσφέτι αύριο και όχι τον ικανό. Αυτόν που διόρισε την αδελφή, το γιό μας, σε μία θέση συμβασιούχου αναπληρωτή στο δημόσιο, για να μας κρατάει για χρόνια δεμένους. Αυτόν που υποβιβάζει την παιδεία, για να έχει υποψήφια θύματα, υποψήφιους «συμβασιούχους» διαθέσιμους! Αυτόν που σταματά έργα υποδομής και προόδου, για να εξυπηρετήσει προσωπικά συμφέροντα, δικά του ή συνεργών του.
  • Παράδειγμα; Το αεροδρόμιο στο Ελληνικό ζητήθηκε από τον Έκλεστοον, το Νο 1 της Formula 1, για να γίνει εκεί πάρκο και πίστα, στην οποία θα γινόταν αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1. Έφτασαν στο σημείο να γίνει αυτοψία στο χώρο από τον ίδιο τον Έκλεστοον, ελληνικό κυβερνητικό κλιμάκιο και τεχνικούς. Τα οφέλη; Απίστευτα. Σε οικονομικό, τουριστικό και διαφημιστικό επίπεδο! Το αποτέλεσμα; Υπουργός είπε όχι, για να στηρίξει τα συμφέροντα τεχνικής εταιρείας που ήθελε/θέλει να οικοπεδοποιήσει την περιοχή. Υπουργός που βγαίνει «παμψηφεί» εδώ και πολλά χρόνια σε νομό της επαρχίας. Αυτούς ψηφίζουμε.
  • Αν άκουσα καλά, οι τράπεζες στην Ελλάδα είχαν κέρδος 360 δις ευρώ μέσα στο 2009! Μιάμιση δηλαδή φορά το Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν! Αν φορολογούσαμε με 50% τα κέρδη αυτά, που προέρχονται από την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό, θα κέρδιζε το κράτος 180 δις ευρώ. Και θα λύναμε το πρόβλημά μας μία και καλή. Χωρίς κινδύνους, αφού οι τράπεζες δεν μπορούν να γίνου Off Shore ούτε να μετακομίσουν σε άλλη χώρα, μια και εδώ είναι το χρυσορυχείο.
  • Αν μας άφηναν, αυτοί που δε μας αφήνουν, να τα βρούμε με τους γείτονες Τούρκους, το κέρδος μας θα ήταν αντίστοιχο. Κάθε ένα από τα εκατοντάδες αεροσκάφη που διαθέτουμε αμφότεροι, στοιχίζει κάποιες δεκάδες εκατομμύρια ευρώ! Εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ το κάθε σκάφος των πολεμικών ναυτικών που οργώνουν το Αιγαίο. Αν μας άφηναν να τα βρούμε και να έχουμε λογικά μεγέθη εξοπλισμών και οι δύο λαοί θα ζούσαν καλύτερα. Και τα διαβάζετε αυτά γραμμένα από κάποιον που δε ξεχνά με τίποτε τις χαμένες πατρίδες.
  • Ποιοι δε μας αφήνουν; Όλοι αυτοί που διεκδικούν την επόμενη «αγορά του αιώνα», που εμπορεύονται F22, Rafale και Eurofighter. Όλοι αυτοί που δε μας άφησαν να χρεοκοπήσουμε, απλά για να πληρώνουμε τα χρέη μας, στους ίδιους. Χρέη που προέρχονται τόσο από τη κακοδιαχείριση, όσο βέβαια και από τα χρήματα για το απίστευτο επίπεδο εξοπλισμών. Οι καλύτεροι πελάτες των πολεμικών βιομηχανιών είμαστε, Έλληνες και Τούρκοι!
  • Θα χάσουν όμως και οι «φίλοι μας» από όσα περιλαμβάνει το περίφημο αυτό πακέτο λιτότητας. Θα χάσουν γιατί ο φτωχός που γίνεται φτωχότερος, αγοράζει λιγότερο. Και σε μία χώρα που παράγει ένα ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΠΟΤΕ, όλα τα προϊόντα είναι εισαγωγής, προέρχονται δηλαδή από τους «φίλους μας». Σκεφτείτε ότι μόνο η πτώση της αγοράς καινούριων αυτοκινήτων θα στοιχίσει στην Ευρώπη και την ΕΕ κάποια 2 δις ευρώ! Κάτι παραπάνω δηλαδή από το 10% από το ποσό που μας πιέζουν να μαζέψουμε. Φανταστείτε λοιπόν τι γίνεται αν αθροιστούν οι απώλειες από όλες τις αγορές! Ποιος είναι λοιπόν ο στόχος τους;
  • Και αν τα συμφέροντα όλων αυτών που μας πιέζουν σα χώρα είναι απροσδιόριστα, τι να πεις για τα συμφέροντα όσων πιέζουν ΕΛΠΑ, ΕΘΕΑ και Επιτροπή 4Χ4 να «τελειώσουν» τους αγώνες 4Χ4; Πώς αλλιώς να εξηγήσεις τις περίεργες αποφάσεις, την επαναφορά ξεπερασμένων κανονισμών, με χαρακτηριστικά λάθη και την εμμονή σε λύσεις που έχουν αποδειχθεί αποτυχημένες;
  • Δεν είναι άραγε περίεργο ότι οι όποιοι κανονισμοί στηρίζουν τους αγώνες των 10 συμμετοχών, χτυπούν τους κλασικούς και μεγάλους του είδους και σε κάθε διάσταση έχουν στόχο τη μείωση των συμμετοχών; Περισσότερο κόστος, περισσότεροι περιορισμοί, κανόνες που δεν έχουν κανένα στόχο, πέρα από τους ίδιους τους αγώνες. Κρίμα, απλά κρίμα…
  • Μέχρι και δίχτυα για τα παράθυρα επιβάλει ο νέος κανονισμός για τους αγώνες αντοχής! Τι άλλο θα διαβάσουμε; Και βέβαια ανακοινώθηκε μόλις λίγες μέρες πριν τον αγώνα στο Ναύπλιο! Δίνοντας, μάλιστα, ιδιαίτερη σημασία στη συμμετοχή φορτηγών (!) στους αγώνες μας… Τόσα άλλωστε φορτηγά είναι έτοιμα να τρέξουν στη χώρα μας. Με τα επιβατικά 4Χ4 θα ασχολούμαστε;
  • Και για να κλείσει ο κύκλος, ο νέος κανονισμός δεν επιτρέπει την αλλαγή κινητήρα! Οπότε, αν τηρηθεί κατά γράμμα, δεν τρέχουν στους αγώνες αντοχής Land Rover 90 με κινητήρες μεγαλύτερους από τα 3,5 λίτρα, Mitsubishi Pajero με σούστα και κινητήρες πάνω από 2,8 λίτρα και πολλά άλλα αυτοκίνητα!
  • Πανικός στην Κομοτηνή με τους νέους κανονισμούς για τα Trophy. Είδαν και έπαθαν οι άνθρωποι της λέσχης να προσαρμόσουν έναν αγώνα που σχεδίαζαν μήνες σε έναν κανονισμό που τους ήρθε λίγες μέρες πριν τον αγώνα, με τη ρητή εντολή να εφαρμοστεί χωρίς καμία αλλαγή. Τι σας έφταιξαν οι άνθρωποι; Τί σας έφταιξαν οι αγώνες 4Χ4;
  • Ένα από τα χειρότερα ατυχήματα που έχουν συμβεί στο χώρο των αγώνων 4Χ4 είχαμε στην Κομοτηνή. Το σημαντικό; Ότι όλα τελείωσαν με ένα κατεστραμμένο αυτοκίνητο και το τραυματισμό, αρκετά σοβαρό, του οδηγού στο χέρι. Τύχη και συστήματα ασφαλείας μας προφύλαξαν από τα χειρότερα.
  • «Δηλαδή αν σε πάρει τηλ. η γυναίκα σου την ώρα που είσαι εντός της ειδικής δοκιμασίας και σου πει ότι δεν έχει μανέστρα να σου μαγειρέψει μπορείς να ανοίξεις τις κορδέλες να πεταχτείς μέχρι το μάρκετ και να επιστρέψεις από το ίδιο σημείο; Το ίδιο μπορείς να το ξανακάνεις αν σε ξαναπάρει και σου ζητήσει φύλλο κρούστας;». Διακωμώδηση των κανονισμών από τον γνωστό αγωνιζόμενο Κώστα Κανιμά, κατά κόσμο mbg! Τα σχόλια για τη σοβαρότητα των κανονισμών δικά σας…
  • Δωρεάν φωτογραφίες για τα έντυπα εξασφάλισε η Επιτροπή Προβολής Ελληνικών Αγώνων της ΕΘΕΑ, για τις Αναβάσεις, τα Rally και τους Αγώνες Ταχύτητας. Σωστά καταλάβατε! Πουθενά δεν αναφέρονται οι αγώνες 4Χ4. Εμάς μας έχουν μόνο για να πληρώνουμε…
  • Ποιο αυτοκίνητο έσωσε, με τη συμμετοχή του, την κατηγορία Ζ1 στο Ναύπλιο την τελευταία στιγμή; Το ίδιο που οι διοργανωτές είχαν βάλει να ξεκινήσει τελευταίο πέρσι και ο τεχνικός έφορος παραλίγο να θέσει εκτός αγώνα για έναν προφυλακτήρα! Ένα πουλάκι μάλιστα μας είπε ότι ήταν εντελώς εκτός των φωτεινών κανονισμών ασφαλείας! Τέτοια συνέπεια από τους οργανωτές, ούτε στη Formula 1 δε βρίσκεις…
  • Και βέβαια κανένας δε φρόντισε να πει ένα ευχαριστώ σε όλους όσους βοήθησαν και συναίνεσαν να τρέξει το αυτοκίνητου του Μπάσδελη και του περιοδικού στον αγώνα. Ούτε βέβαια για τη δημοσίευση της αφίσας του αγώνα στο προηγούμενο τεύχος… Άλλα ήθη!
  • E, παιδάκια… Εδώ και πολλά χρόνια Νο 13 στους αγώνες αυτοκινήτου δεν νοείται!!! Ούτε στο WRC, ούτε καν σε αυτή, την αρχόντισσα των αγώνων, Formula 1 δεν υπάρχει αυτό το νούμερο… Προλήψεις; Ίσως, αλλά όταν τις κρατούν οι κορυφαίοι, κάτι θα ξέρουν. Μην το ξανακάνετε λοιπόν!
  • Περισσότερες από 10 ημέρες κάναμε να δούμε σοβαρή δημοσίευση για τους αγώνες στο off-road.gr. Την ίδια ώρα το to4x4.gr έσφυζε από δημοσιεύσεις και αναγνώσεις πάνω στα θέματα των νέων κανονισμών και την αναταραχή που έχουν δημιουργήσει. Τι έγινε καλέ;
  • Α… ναι! Ο Καζίμ Αλής είχε δουλειά με την οργάνωση της παρουσίασης του Ranger στο Μέτσοβο. Δεν του είπε όμως κανένας ότι οι τετρακίνητοι δεν περιμένουν να τους ανοίξει η νομαρχία τους δρόμους από το χιόνι, αλλά τους ανοίγουν μόνοι τους. Και έτσι… «πηδηχτήκαμε από το παράθυρο» οδηγώντας πολλά χιλιόμετρα στην άσφαλτο, παρότι το χιόνι ήταν δεν ήταν 30 πόντους στα περισσότερα σημεία.
  • Και μία συμβουλή: στην Ελλάδα αγαπητέ ο οικοδεσπότης υποδέχεται τους καλεσμένους του. Δεν τους αφήνει να ψάχνουν μόνοι τους την ταβέρνα και το πιο αυτοκίνητο θα πάρουν. Αλλά ποιος έχασε τους καλούς τρόπους να τους βρει ο Καζίμ Αλής;
  • 200.000 αντίτυπα του DVD της Τζούλιας πουλήθηκαν μέσα σε λίγες μέρες. Επί 20 ευρώ το ένα, μιλάμε για 4 εκατομμύρια ευρώ! Και με κόστος που δε ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο ευρώ- παραγωγή, αναπαραγωγή, διάθεση και διανομή. Ένα κέρδος δηλαδή που αγγίζει τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Ρε λες να πρέπει να σταματήσω να γράφω και να αρχίσω να πρωταγωνιστώ σε DVD;
  • Στην WRT μείναμε από γυναίκες και τα γυρίσαμε στους άντρες! Ρε λες να είναι πιο κερδοφόρο;
  • Φήμες ότι η Τζούλια θα συμμετάσχει στον 24ωρο με τη χορηγία μεγάλης εταιρίας σαμπάνιας, δεν έχουν επιβεβαιωθεί! Ακόμη τουλάχιστον…
  • Και για να μη νομίζετε ότι αυτά γίνονται μόνο σε άλλους χώρους, επιχειρηματίας του 4Χ4 συντηρεί κούκλα Βουλγάρα χορεύτρια – του παρουσιάστηκε σαν οικονόμος σε σπίτι στα Βόρεια Προάστια- που γνώρισε στο facebook. Και τη συντηρεί παρόλο που την έχει συναντήσει μόλις 1-2 φορές.

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες