Θύρα 0, Γενάρης 2010

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Θύρα 0, Γενάρης 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Θύρα 0

Ή μήπως θύρα 24 αυτή τη φορά; Αμπάριζα πήρε ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη, αφού σε αυτόν οφείλουμε το σύνολο των άρθρων της στήλης! Άντε και του χρόνου, μπας και αποκτήσουμε δισέλιδο…

40 χιλιόμετρα μέση ταχύτητα έπιασε ο Varbanov στη 4η ειδική του 24ωρου, τη Λιβαδειά. Πολύ λιγότερα δηλαδή από όσα ζητάνε σα μέση ταχύτητα regularite σε άλλους αγώνες. Και μετά οι οργανωτές τους μιλούσαν για ανοιχτές ειδικές. Οι δικές τους τι είναι, ιδίως τη στιγμή που γίνονται μέρα; Αιδώς Αργίοι!!!

Το χειρότερο όλων όσων ειπώθηκαν για το 24ωρο: «… Σιούτη τι ψάχνεις τα λάστιχα; Αφού ο Αθανασίου σου δίνει τη διαδρομή, εσύ θα κερδίσεις πάλι…». Και ο Σιούτης πήρε ποινή προπορείας και καθυστέρησε επίτηδες στην τελευταία ειδική για να μην έχουν να πουν. Καλά δεν ντρέπονται, μεγάλοι – γέροι θα έλεγες – άνθρωποι; Ακούς Αλέκοoooo;

Αγωνιζόμενου του έφταιγε η απόκλιση 20 μέτρων στο χιλιόμετρο που δεν πήγε καλά στον 24ωρο. Αγόρι μου, αν πας τόσο στα τυφλά, που δε βλέπεις τη διασταύρωση και περιμένεις να δείξει μηδέν το μετρητικό όργανο για να στρίψεις, φέξε μου και γλίστρησα! Παίξε καλύτερα Playstation – το Need for Speed Shift είναι πράγματι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

Mία εβδομάδα καθυστέρησε η βροχή! Αν είχε πέσει το Σαββατοκύριακο του 24ωρου, ο αγώνας θα τελείωνε στην Αράχωβα, άντε στον Αϊ Γιώργη. 24 ώρες θα χρειαζόντουσαν να καλύψουν τα 260 χιλιόμετρα μέχρι εκεί! Next Time…

Για ποια χρήση πωλούνται τα περισσότερα itrack, τα συστήματα με τα οποία η οργάνωση παρακολουθούσε τα αυτοκίνητα στον 24ωρο; Σε κυρίους και κυρίες που θέλουν να παρακολουθήσουν, μυστικά, τις διαδρομές που κάνει το ταίρι τους. Όσοι λοιπόν… ξενοπερπατάτε, προσέξτε για περίεργα μικρά κουτάκια στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου σας!

Δύο «τσάπες» χρειάστηκαν για να βγουν ένα αγωνιστικό και το πλοηγό αυτοκίνητο από το σημείο που κόλλησαν στον Καρακόλιθο, τρεις μέρες μετά τον τερματισμό του 24ωρου! Που το έβαλε ο χριστιανός το Maverick;

Συνοδηγός τα άκουσε από το αριστερό κάθισμα, επειδή χάθηκε! Το θέμα είναι ότι, πριν από αυτό, έκανε κάποια 650 χιλιόμετρα χωρίς μετρητικό όργανο, αφού το Halda χάλασε στα πρώτα χιλιόμετρα. Α, ρε τι τραβάνε οι έρημοι οι συνοδηγοί. Καμία κατανόηση τελικά από τους «Σουμάχερ» πίσω από το τιμόνι!

Έχουν όμως και οι οδηγοί τα δίκια τους. «Έμπειρη συνοδηγός», με δύο (!) ολόκληρους αγώνες στην πλάτη της, τα έβαλε με την οργάνωση, για να δικαιολογήσει το λάθος που έφερε αυτή, τον οδηγό και το αυτοκίνητο, σε δύσκολη θέση λίγο πριν τον τερματισμό.

Team Manager ξύπνησε όλη την ομάδα στις 4 τα ξημερώματα γιατί ερχόντουσαν τα αυτοκίνητα στο Olympus Plaza! Ευτυχώς που διπλανός ομόλογός του παρακολουθούσε το itrack και τον ενημέρωσε ότι τα αυτοκίνητα βρίσκονται «…στην άλλη μεριά της Ελλάδας…»!

Τα περισσότερα πληρώματα έπαιρναν τηλέφωνο να επιβεβαιώσουν την τρίτη τουλίπα της δεύτερης ειδικής του 24ωρου! Κανένας σχεδόν δεν πίστευε ότι μπαίνουν στον ξεροπόταμο. Κούνια που τους κούναγε!

Ξημέρωμα Κυριακής αποφάσισε ο provider του site του itrack να κάνει αναβάθμιση. Το site έπεσε για κάποια λεπτά ανεβάζοντας την πίεση των ανθρώπων της οργάνωσης στα ύψη.

Σβετλάνα άκουσαν όλοι και περίμεναν ξανθιά, δίμετρη Ρωσίδα. Η κοπέλα ήταν νορμάλ και πανέξυπνη – διοργανώτρια του Northern Forest Baja – αλλά πληρούσε ελάχιστα τις… προδιαγραφές των Ρωσόφιλων.

Το να ζητάς πράσινο τσάι και να σου φέρνουν μαύρο τσάι σε πράσινο φακελάκι δεν είναι ότι καλύτερο. Ιδίως όταν είσαι ξένος σε μία χώρα και με δυνατότητες να την προβάλεις στο εξωτερικό. Συνέβη, δυστυχώς, στην Ελλάδα το 2009, σε καθώς πρέπει μαγαζί.

Θέλετε να μάθετε γιατί δεν έγιναν τελικά τα δύο trial του επάθλου κεντρικής Ελλάδας; Και συμμετοχές είχαν και η πίστα ήταν έτοιμη. Απλά δεν βρέθηκε ποιος από τους δύο διοργανωτές θα έβαζε τα πασαλάκια! Και αποφάσισαν να αφήσουν μισοτελειωμένο το έπαθλο μην και κουραστούν! Έλεος…

«Οι Πορτογάλοι και οι Ισπανοί που κάνουν αγώνες σε ανοιχτό δρόμο είναι… Μαυριτανοί» δήλωσε μέλος της επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΑ. Και μετά περιμένεις να πάνε εμπρός οι αγώνες στην Ελλάδα.

Προς συγκεκριμένη δημοσιογραφική «δίοδο» διαρρέουν τα όσα συζητούνται στην Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ. Το ότι η «δίοδος» έχει το ίδιο όνομα και φιλική σχέση με μέλος της επιτροπής, μάλλον σαν τυχαίο γεγονός φαίνεται. Ή όχι;

Μέλος της επιτροπής 4Χ4 ανακάλυψε – αποκάλυψε ότι στον 24ωρο αγώνα δεν υπήρχαν FIV, διασώστες και γιατρός. Ποιο το περίεργο; Ότι οι αγωνιζόμενοι, ο πρόεδρος της επιτροπής 4Χ4 και οι θεατές είχαν δει δύο συνεργεία διάσωσης σε κάθε ειδική. Το πιο περίεργο; Ο συγκεκριμένος δεν πέρασε ούτε καν στα 100 χιλιόμετρα από τον αγώνα. Και το περιεργότερο; Ότι προσπαθούσε να πείσει τους υπόλοιπους ότι ξέρει τι λέει, αναφέροντας συζήτησή του με γνωστό αγωνιζόμενο, που δεν ήξερε τίποτε για όλα αυτά! Απουσία κάθε σοβαρότητας… Κρίμα!

Ποιοι κάνουν κουμάντο στην Επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ; Αυτοί που έθαψαν τους αγώνες Rally 4X4 με τις πιέσεις τους, αυτοί που καταδίκασαν τους αγώνες Trial 4X4 στην κεντρική Ελλάδα με την αδιαφορία τους, αυτοί που ανακοινώνουν αγώνες μία εβδομάδα πριν, ειρωνευόμενοι όσους το κάνουν μήνες πριν την εκκίνηση. Αλήθεια θα τους αφήσετε να καταδικάσουν και τους αγώνες αντοχής;

Γιατί κάνουν κουμάντο; Ρωτήστε τον πρόεδρο της επιτροπής που τους ρωτούσε: «…τι θέλετε να αλλάξει για να κάνετε αγώνες;» την ίδια στιγμή που αδιαφορούσε για το αν θα γίνει ή όχι ο 24ωρος του 2010, ο μεγαλύτερος αγώνας του είδους στην Ελλάδα!

Παζάρι θύμιζε η συζήτηση για το πρόγραμμα των αγώνων 4Χ4 της επιτροπής. Όχι πως θα πάνε μπροστά οι αγώνες, αλλά ποιος θα πάρει τί, ποιος θα επιβάλει τί, ποιος θα κλέψει τί, ποιος θα πει τις μεγαλύτερες ανακρίβειες. Άδοξο τέλος μίας φερέλπιδας προσπάθειας. Κρίμα…

Η εθνική ομάδα στο Mudial, ο Ολυμπιακός στους 16 της Ευρώπης. Το ποδόσφαιρο πάει καλά. Για το 4Χ4, άστα καλύτερα. Εδώ οι «λεφτάδες» αντί να φτιάχνουν γήπεδα, χαλάνε αγώνες. Και βέβαια δεν το πληρώνουν σε καμία διάσταση. Αντίθετα μάλιστα…

Υπάρχει αλήθεια στην Ελλάδα καθαρόαιμο αγωνιστικό 4Χ4 που… σαπίζει σε αποθήκη γιατί δεν υπάρχει κάποιος να το συντηρήσει σωστά, κάποιος να μπορέσει να το βάλει μπροστά;

Ρυθμίστε καλά τα αερόκλειδά σας. Δεν είναι δυνατόν να θέλουμε καινούρια μπουλόνια κάθε φορά που πρέπει να αλλάξουμε τροχό! Μέχρι και στον 24ωρο είχαμε εγκατάλειψη από αυτό!

Αγωνιζόμενος έφυγε από το Πασαλιμάνι χωρίς road book και καρνέ! Ευτυχώς τον ανακάλυψε η οργάνωση και διόρθωσε την κατάσταση στο Olympus Plaza, μερικά χιλιόμετρα αργότερα!

«Κριστίν» μας προέκυψε στον 24ωρο. Αυτοκίνητο που τερμάτισε άναβε και έσβησε τα προειδοποιητικά λαμπάκια στο ταμπλό κατά βούληση. Όπου του άρεσε η διαδρομή, έσβηναν όλα. Στα υπόλοιπα κομμάτια γινόταν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τι άλλο θα δούμε;

Να τρέχεις με δανεικό αυτοκίνητο που οδηγείς πρώτη φορά και να κερδίζεις δύο ειδικές από τον παγκόσμιο πρωταθλητή μόνο λίγο δεν είναι. Το όνομα αυτού; Δημήτρης Παπαδημητρίου. Ρε μήπως πρέπει να αφήσει το Samurai και να πιάσει κανένα πιο σοβαρό αυτοκίνητο;

Μαστόρια - ξέρετε εσείς – υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Και τελευταία φυτρώνουν από το πουθενά και άλλες. Μοιράστε λοιπόν τα πορτοκάλια σας πιο δίκαια, για να μην χάσετε τη μπάλα!
Post Reply

Return to “Εμπρός λοιπόν καλή μου πένα vol.2”