Θύρα 0, Φλεβάρης 2010

Post Reply
Γιάννης Αθανασίου

Θύρα 0, Φλεβάρης 2010

Post by Γιάννης Αθανασίου »

Θύρα 0
Τρεις έντεκα, τρεις δώδεκα, τρεις δεκαπέντε κι έντεκα! Αρχίζουμε εντατικά μαθήματα αριθμητικής για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που φταίει στην ελληνική οικονομία και δε μπορεί να πάρει τα πόδια της!

Τεκμήρια, ειδικοί φόροι κατανάλωσης, ειδικά περιβαλλοντολογικά τέλη, αυξημένα τέλη κυκλοφορίας, αύξηση των φόρων σε ποτά και τσιγάρα. «Δε θα επιβάλουμε άλλους φόρους», μας έλεγαν πριν τις εκλογές. Ή για μία ακόμη φορά «ακούσαμε λάθος»;

Αύξηση φόρων σημαίνει μείωση της αγοραστικής δύναμης, λιγότερη κυκλοφορία χρήματος, άρα μικρότερες εισπράξεις για το κράτος. Αν μπορείς να αγοράζεις, το κράτος έχει να εισπράξει, τουλάχιστον τον ΦΠΑ. Αν σε φτάσουν στο σημείο να μην μπορείς, θα πάρουν τα α…α μας! Αυτό θέλει οικονομικές σπουδές να το καταλάβεις;

Παράδειγμα; 1250 ευρώ κλήθηκαν να πληρώσουν στο κράτος οι ιδιοκτήτες των Cherokee XJ 4.0! Τι έκαναν λοιπόν; Οι περισσότεροι κατέθεσαν πινακίδες. Οπότε το κράτος έχασε και τα 600 ευρώ των τελών κυκλοφορίας, αντί για να κερδίσει άλλα τόσα σε κάθε αυτοκίνητο. Οπότε; Μηδέν στο πηλίκο… ή μάλλον, μείον στο πηλίκο.

Απόδειξη; Η παρακάτω αγγελία που δημοσιεύτηκε στα fora: «…πωλείται LAND ROVER DISCOVERY 2000cc 7θέσιο σε άριστη κατάσταση, μοντ.'94, κόκκινο σκούρο με 130.000χλμ. Διαθέτει κλιματισμό, δερμάτινο μπέζ σαλόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, mp3, camera, GPS και συναγερμός ΜΕΤΑ.
Τιμή : Ε4.000 (με το σήμα) ή Ε3.000 (χωρίς το σήμα)». Διαλέχτεεεεεεε…

Η αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας έχει μέγεθος κάποια 10 δις ευρώ το χρόνο! Και αποδίδει στο κράτος κάποια 3-4 δις ευρώ! Και απασχολεί κάποιους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους. Αν την κρατήσετε στο μισό της δυναμικό, όπως πρόσφατα, θα χάσει το κράτος σχεδόν 2 δις και θα αποκτήσει 50-60.000 άνεργους, με κόστος 20.000.000 ευρώ το μήνα ή άλλα 240 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο . Έτσι θα μειώσουμε το έλλειμμα;

Και αν δεν σας φτάνουν αυτά, έχει και άλλο: θα αυξηθούν οι φόροι στα καύσιμα, έτσι γιατί έχουμε τους πιο χαμηλούς φόρους στην Ευρώπη. Για να φορολογηθεί η χρήση, όχι η κατοχή αυτοκινήτου. Οπότε μέσα στο 2010 θα έχετε πληρώσει τα τέλη – κατοχή – και θα πληρώσετε και φόρο στα καύσιμα – χρήση. Με γεια μας.

Πάρτε τα βουνά. Δηλώστε το τετρακίνητό σας σαν αγροτικό μηχάνημα. Δηλώστε και στον ΟΓΑ να πάρετε το επίδομα αλληλεγγύης. Αρχίστε με το κόψιμο καυσόξυλων. Προχωρήστε με το μάζεμα χόρτων. Ασχοληθείτε με το κυνήγι. Αναλάβετε τη φύλαξη και την περιποίηση εξοχικών σπιτιών στην περιοχή. Περισσότερα θα σας μείνουν από το να μένετε στην Αθήνα με μισθό κάτω από 2000 ευρώ!

Και αν δε σας κάλυψαν τα υπόλοιπα, πάρτε και νέες ανακοινώσεις για απόσυρση να μάθετε!!!

Όποιος δεν ξέρει να σχεδιάζει αγώνες, ψάχνει το sex στις μεγάλες μέσες ταχύτητες. Για πληροφόρησή τους ο Gadasin, παγκόσμιος πρωταθλητής, έπιασε το πολύ 40 χλμ.//ώρα μέση ταχύτητα στο 24ωρο του Ιχνηλάτη. Αλλά μάλλον και αυτός τους είναι λίγος!

Ανοίγω συζήτηση, αποκλείω όσους έχουν αντίθετη γνώμη με εμένα και λέω ότι θέλω, τα περισσότερα ψέματα και προσβολές. Το όνομα αυτού; Σπύρος Κατσιμαλής. Το αποτέλεσμα; Τορπιλισμός κάθε προσπάθειας για διάλογο.

Όλους όσους κάνουν αγώνες με 10 συμμετοχές τους ενοχλεί που ο 24ωρος αγώνας του Ιχνηλάτη γίνεται νύχτα. Γιατί; Απλά γιατί είναι ΒΑΘΕΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΙ! Μεγάλοι, όταν η λίστα συμμετοχών φτάσει στο μηδέν, καιγόμαστε. ΟΛΟΙ!

Aγώνες rally, με κόστος τουλάχιστον 5.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο; Ή κατηγορίες Τ1 και Τ2, a la παγκόσμιο της FIA, με κόστος που ξεπερνάει ακόμη και τα παραπάνω; Ρε, γίναμε Σαουδική Αραβία και δεν το πήρα είδηση; Λες;

Κύριε Δουκέρη, όταν συμμετέχετε σε μία σύσκεψη και σας δίνουν κάποια έγγραφα να τα μοιράσετε, δεν είναι καθόλου ευγενικό να μην απλώνετε το χέρι σας επειδή δεν γουστάρετε τον συντάκτη τους. Λίγο τακτ δε βλάπτει.

Η κυρία Μήτσος – απίστευτο! – δεν έφτανε που έκανε άνω κάτω τον 24ωρο αγώνα απαιτώντας να απασχοληθούν τα αυτοκίνητα ασφαλείας για να την ξεκολλήσουν από εκτός διαδρομής σημείο, έστειλε και αναφορά στην ΕΘΕΑ να παραπονεθεί. Φαίνεται ότι η λέξη ήθος είναι άγνωστη για την ΕΜΠΕΙΡΗ – έχει τρέξει 3 ολόκληρους αγώνες – συνοδηγό! Τι θα ακούσουμε ακόμη;

Έχει σκεφτεί ο Μήτσος ότι κάθε αυτοκίνητο της οργάνωσης που απασχολείται σε περιττές κλήσεις μπορεί να λείψει από μία περίπτωση όπου πραγματικά κινδυνεύουν αγωνιζόμενοι; Ή ακόμη και η αναφορά της λέξης «αλληλεγγύη προς τους υπόλοιπους» της προκαλεί αλλεργία;

Πολυσύχναστη η Ήπειρος τα Χριστούγεννα. Δύο οι λέσχες που διάλεξαν την δυτική Ελλάδα για την εορταστική τους εκδρομή. Κακία; Η μία είχε 70 συμμετοχές ή άλλη ούτε 15. Έχουν να δώσουν κάποια εξήγηση γι΄ αυτό οι του ΔΣ της Αττικής… Οδού;

Ρε, οι άλλοι έκλεισαν τουλάχιστον δεκαετία πριν αρχίσουν τις διαγραφές. Εσείς γιατί το… επισπεύσατε; Κρίμα, ιδίως όταν κάποιοι του ΔΣ έχουν νιώσει την πρόταση διαγραφής στο πετσί τους. Για να συνέλθουμε… Γιατί βλέπω να αναλαμβάνουν δράση τα ιδρυτικά μέλη!

«Πώς γίνεται, τόσα αυτοκίνητα, την ώρα του αγώνα, που τρέχουν, που έχουν πίεση χρόνου και ανταγωνισμού να βρίσκουν τις τουλίπες ακριβώς και στην βόλτα τη χαλαρή να βρίσκουν τέτοιες αποκλείσεις; GPS, από ότι μας είπες, δεν είχες μαζί. Και το terratrip που είχες, είχε πρόβλημα, από ότι ξέρω…». Απάντηση αγωνιζόμενου σε άλλον που διαμαρτυρόταν για τις αποστάσεις στο roadbook του 24ωρου. Εμείς τι άλλο να προσθέσουμε;

«Επειδη γι΄αυτον τον "εκδρομικο" ρυθμο πληρωσαμε 200 Ε παραβολο και συμμετοχη.....». Βαστίξ… Γιατί με αυτά πλήρωσες ασφάλεια αστικής ευθύνης, road book, αριθμούς, αυτοκίνητα στο βουνό, γιατρούς, διασώστες, συστήματα δορυφορικής παρακολούθησης, συστήματα χρονομέτρησης κλπ. Στη δική σου εκδήλωση τι από αυτά θα υπάρχουν;

X-president μεγάλης αθηναϊκής λέσχης έκανε μεγάλο ταξίδι μέσα σε ένα Matiz, φορτωμένο μέχρι τα μπούνια. Καλά ρε πρόεδρε, χάθηκε το ΚΤΕΛ να στείλεις τις βαλίτσες, να περπατάει λίγο του του-του; Που μυαλό όμως… σε έχει ξελογιάσει η κοράκλα!

Ελληνοφρένεια; Το ΤΕΙ μηχανολόγων της Χαλκίδας, μέχρι πρόσφατα, δεν είχε καμία συνεργασία με την ΕΑΒ, που βρίσκεται μερικά χιλιόμετρα πιο εκεί στο Σχηματάρι! Ρε, έτσι θα πάμε μπροστά; Στις προηγμένες χώρες δίπλα σε κάθε μεγάλη εταιρία, ιδίως υψηλής τεχνολογίας, υπάρχει και μία πανεπιστημιακή σχολή. Εδώ;

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υπεύθυνους της Ιωνίας οδού που φρόντισαν να μας εξασφαλίζουν ένα εκτός δρόμου πεδίο στα Τέμπη! Όχι μόνο αδιαφόρησαν για τις ανθρώπινες ζωές που θα μπορούσαν να χαθούν – μία χάθηκε ήδη – αλλά εξασφάλισαν το κόψιμο της Ελλάδας στα δύο. Αλήθεια, το κόστος ποιος θα το πληρώσει; Σήμερα μιλάμε για ανώνυμες εταιρείες διαχείρισης των εθνικών οδών. Δεν είναι και υπεύθυνες για τη διατήρηση του δρόμου σε καλή κατάσταση;

Αλήθεια, τις αποφάσεις για απαγόρευση της κυκλοφορίας σε κάποια βουνά, ποιος τις παίρνει; Το σύνταγμά μας προβλέπει την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών. Ποιος είναι αυτός που την καταπατά; Με ποιο δικαίωμα; Στο όνομα ποιού; Προσπαθώντας να εξασφαλίσει τι; Προσπαθώντας να κρύψει τι; Βάλτε φρένο στην ασυδοσία! Όλοι εμείς πληρώνουμε για τη χάραξη και συντήρηση των δρόμων αυτών. Δε μπορεί να τους χαίρονται κάποιοι ελάχιστοι, προνομιούχοι.

Το ανεπανάληπτο; Μηχανόβιος διαμαρτυρόταν που αυτοκίνητα πέρασαν μέσα από την αυθαίρετη πίστα που είχε στήσει με τους φίλους του σε δασική έκταση! Χωρίς καμία σήμανση, χωρίς καμία οριοθέτηση. Δικαιούχους που έχει αποκτήσει αυτή η γη! Υπόχρεους βέβαια κανέναν… Σα δε ντρεπόμαστε!

Το Gran Turismo 5, το καλύτερο παιχνίδι οδήγησης για το PS3, θα καθυστερήσει και άλλο. Στην καλύτερη περίπτωση θα βγει το Μάρτιο, θα αργήσει δηλαδή περισσότερο από ένα χρόνο από την αρχική ανακοίνωση! Και εμείς τι θα κάνουμε μέχρι τότε;

«Μόνο κεραυνός δε μας χτύπησε…». Ποιος το είπε; Αγωνιζόμενος στο 24ωρο που τα είδε όλα με τα προβλήματα. Παρόλα αυτά κατάφερε να τερματίσει… μηχανικός όντας και με βοήθεια από… Κενταύρους.

Καλά ρε μεγάλοι, αν τολμούσε οποιοσδήποτε άλλος να αφήσει ανολοκλήρωτο ένα έπαθλο, θα του βγάζατε τα μάτια. Οι Σπύροι που τα «κατάφεραν» με τα trial Κεντρικής Ελλάδας γιατί είναι στο απυρόβλητο;

Και σα να μην έφτανε το κακό που έκαναν στους αγώνες trial, ματαιώνοντας ουσιαστικά το έπαθλο, εις εκ των δύο κάνει και εξωτερική πολιτική στις σχέσεις μας με τα Σκόπια. Ρε λες να είναι η τελευταία ελπίδα των γειτόνων να ονομαστούν Μακεδονία; Γιατί με αυτόν επικεφαλή της καμπάνιας, σε λίγο ούτε εμείς δε θα στηρίζουμε την προσπάθεια! Θου κύριε…

Παρελθόν το έπαθλο Trial Κεντρικής Ελλάδας και για το 2010! Οι «γνωστοί – άγνωστοι» έδωσαν ρεσιτάλ και αποφάσισαν ότι δεν αξίζει να ασχοληθούν με αυτό. Στρατηγέ και λοιποί ξέρετε καλά που θα πρέπει να βάλετε τα αυτοκίνητά σας πλέον!

Παρελθόν και οι αγώνες για τη Λέσχη Εκάλη 4Χ4, την πιο ιστορική λέσχη στο χώρο. Απλά κρίμα, γιατί κάποια στιγμή, στο αρκετά πρόσφατο παρελθόν, το club έδειχνε το δρόμο σε όλους. Ελπίζουμε σε ανάκαμψη…

Ρεσιτάλ διαχείρισης μίας συζήτησης από τον Γιώργο Παυλόπουλο στην συνάντηση της Επιτροπής 4Χ4 της ΕΘΕΑ με τους οργανωτές. Έδωσε πραγματικά… ρέστα. Περιμένουμε να κάνει το ίδιο και στις υπόλοιπες των συναντήσεων.
Post Reply

Return to “Εμπρός λοιπόν καλή μου πένα vol.2”