TERIOS ΑΥΤΟΜΑΤΟ ME LSD 'H TRC&VSC
Posted: Sat Nov 07, 2009 13:15
				
				Τελικά ποιο από τα δυο λειτουργεί καλύτερα στο χώμα;
			 Το TRC δουλεύει συνεχώς όπου απαιτείται λειτουργώντας σα ψευτομπλοκέ (ας μου επιτραπεί η έκφραση) βγάζοντάς σε ασπροπρόσωπο. Να σημειώσουμε βεβαια πως το σύστημα των φρένων καταπονείται περισσότερο, καθώς και ότι το αμάξι κόβει λίγο κάνωντας τα ανηφορικά δύσβατα κομμάτια χωρίς την πολυτέλεια της φόρας περισσότερο δύσκολα απ' ότι είναι ήδη (με το αυτόματο ελείψει δύναμης και συμπλεκταρίσματος). Το σύστημα καθόδου DAC το έχω δοκιμάσει σε μικρές, σχετικά, κατηφόρες χωρίς κανένα πρόβλημα και με τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το δε ανόδου HAC (ακινητοποίηση του οχήματος με το παρατεταμένο πάτημα του φρένου) το θεωρώ χρησιμότατο και έχει βοηθήσει σε ουκ ολίγες δόσεις. Σημείσωση πως οι δοκιμές μου έγιναν σε σχετικά στεγνά τεραίν και με ΑΤ ελαστικά. Σε τεραίν με λίγη ή και καθόλου πρόσφυση προτιμώ το κλασσικό ... πρώτη ή R αναλόγως καταστάσεως καθόλου φρένο και όπου πάμε
 Το TRC δουλεύει συνεχώς όπου απαιτείται λειτουργώντας σα ψευτομπλοκέ (ας μου επιτραπεί η έκφραση) βγάζοντάς σε ασπροπρόσωπο. Να σημειώσουμε βεβαια πως το σύστημα των φρένων καταπονείται περισσότερο, καθώς και ότι το αμάξι κόβει λίγο κάνωντας τα ανηφορικά δύσβατα κομμάτια χωρίς την πολυτέλεια της φόρας περισσότερο δύσκολα απ' ότι είναι ήδη (με το αυτόματο ελείψει δύναμης και συμπλεκταρίσματος). Το σύστημα καθόδου DAC το έχω δοκιμάσει σε μικρές, σχετικά, κατηφόρες χωρίς κανένα πρόβλημα και με τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το δε ανόδου HAC (ακινητοποίηση του οχήματος με το παρατεταμένο πάτημα του φρένου) το θεωρώ χρησιμότατο και έχει βοηθήσει σε ουκ ολίγες δόσεις. Σημείσωση πως οι δοκιμές μου έγιναν σε σχετικά στεγνά τεραίν και με ΑΤ ελαστικά. Σε τεραίν με λίγη ή και καθόλου πρόσφυση προτιμώ το κλασσικό ... πρώτη ή R αναλόγως καταστάσεως καθόλου φρένο και όπου πάμε  