Σελίδα 2 από 2

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μάιος 27, 2011 18:18
από JOHNVOR
Στελιο ηδη εφοδιασα το patrol μου με μια hotbits αναρτηση. Μηπως θα μπορουσες να αναρτησεις μια φωτο πως εχεις τοποθετησει τα εξωτερικα κανιστρα στους πισω τροχους?

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 05, 2016 16:52
από stellar
stellar έγραψε:Αθήνα, 13 Απριλίου 2011

Τελικά, το πρόβλημα με το «χοροπήδημα» άρχισε να βαίνει επιδεινούμενο. Το αυτοκίνητο σχεδόν κολυμπούσε με την παραμικρή λακκούβα. Ακόμη και με το χέρι μπορούσες να το κουνήσεις πέρα δώθε αν και είναι τρεις τόνοι όγκος.

Έτσι, πήγα και έλεγξα το αέριο. Και ώ του θαύματος! Και στα τέσσερα αμορτισέρ ήταν μηδέν!!! Δεν γνωρίζω, ούτε οι τεχνικοί, γιατί συνέβη αυτό. Πάντως, με πολύ υπομονή βάλαμε γρασσάκι στα διάφορα ύποπτα σημεία (στην βαλβίδα και πέριξ αυτής) αλλά δεν παρατηρήσαμε κάποια διαρροή.

Με το που μπήκε πάλι το άζωτο η διαφορά ήταν εμφανέστατη. Το αυτοκίνητο «έδεσε» και έγινε πάλι στιβαρό. Δεν κουνάει πια. Θα το παρακολουθώ όμως και θα σας ενημερώσω.
Γιάννη, το αέριο μπήκε εκεί που τα αγόρασα. Παρεμπιπτόντως ΔΕΝ με χρέωσαν.

Αυτά…

Πράγα, 05 Απριλίου 2016

Αναφορικά με το τελευταίο μου post έχω να παρατηρήσω τα εξής: Το πρόβλημα που αναφέρω επανήλθε ξανά και ξανά. Έπρεπε να συμπληρώνω άζωτο μετά από κάποιο διάστημα. Αλλάξαμε o-rings, βαλβίδες κτλ. αλλά το πρόβλημα επέμενε. Τελικά, η ίδια η ARB ενημέρωσε για το θέμα αυτό σε Blog της στην Αμερική. Παραθέτω παρακάτω, σε δική μου ελεύθερη απόδοση τμήμα από το άρθρο της ARB.

“Υπάρχει όμως και ένα μικρό βρώμικο μυστικό που ίσως δεν γνωρίζετε, και αυτό είναι ότι το εξωτερικό κάνιστρο που έχει το άζωτο χρησιμοποιεί μια βαλβίδα “Schrader”, ναι, όπως αυτή που έχει η σαμπρέλα από το ποδήλατό σας. Οι βαλβίδες αυτές διαρρέουν με το πέρασμα του χρόνου. Έτσι, αυτά τα αμορτισέρ χρειάζεται να γεμίζονται και να ξανα-ρυθμίζονται συχνά. Πόσο συχνά; Έως και 5-10.000 μίλια. Εάν κάποιος έχει απεριόριστη πρόσβαση σε εγκαταστάσεις αζώτου αυτό ίσως να μην είναι πρόβλημα αλλά για τον περισσότερο κόσμο είναι μάλλον δύσκολο. Επίσης, έχει περιέλθει σε γνώση μας ότι σε μερικά αναξιόπιστα συνεργεία, αντί να συμπληρώσουν άζωτο προσθέτουν πεπιεσμένο αέρα. Αυτό είναι πολύ κακό για δυο λόγους: α) Το Οξυγόνο δεν είναι αδρανές αέριο όπως το άζωτο και β) ο αέρας περιέχει υγρασία και η υγρασία σκουριάζει το αμορτισέρ από μέσα!”

Όπως εξηγούν, εκ των υστέρων, είναι μεν το καλύτερο αμορτισέρ για την απαγωγή θερμότητος και την μετατροπή της κινητικής ενέργειας σε θερμότητα αλλά απευθύνεται σε επαγγελματικές ομάδες αγώνων που πραγματικά το έχουν ανάγκη. Για τον κοινό θνητό που κάνει, έστω και σκληρή, χρήση του 4Χ4 δεν συνιστάται καθότι χρειάζεται εγκαταστάσεις και ομάδα υποστήριξης ενώ η αναλογία κόστους / απόδοσης βαίνει εις βάρος του.

Όποιος ενδιαφέρεται να εντρυφήσει, ιδίοις όμμασι στο αυθεντικό κείμενο, παρατίθεται εδώ:
http://arbusa.com/Getting-Started/Selecting-Shocks.aspx

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 05, 2016 16:58
από stellar
Πράγα, 05 Απριλίου 2016

Αμέλησα να αναφέρω ότι επειδή από πολλές πηγές διαβάζω ότι τα ΟΜΕ είναι από τα καλύτερα αμορτισέρ (κυρίως σε blog της Αυστραλίας και της Αμερικής) έβαλα πάλι ΟΜΕ. Αυτή τη φορά όμως όχι με το εξωτερικό κάνιστρο.
Η οδήγηση είναι σκέτη απόλαυση...