Page 1 of 2

Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Sun Jul 05, 2009 21:20
by stellar
Αθήνα, 05 Ιουλίου 2009

Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να κάνω ορισμένες βελτιώσεις στο Patrol αλλά μόλις πρόσφατα αυτό έγινε εφικτό. Θα το καταλάβατε ίσως και από την υπογραφή. Δει δη χρημάτων, Ω άνδρες Αθηναίοι…

Μια από τις πρώτες βελτιώσεις ήταν η ανάρτηση και τα ελατήρια. Έγινε επιλογή αυτών που από καιρό μελετούσα. Ελατήρια, μακρύτερα για ψήλωμα δύο ιντσών και αμορτισέρ αζώτου, Nitrocharger, LTR, αυτά με το εξωτερικό κάνιστρο της Old Man Emu. Τα αμορτισέρ βελτιώνουν την συμπεριφορά του οχήματος στην οδήγηση αλλά επιτυγχάνονται σημαντικότερα αποτελέσματα όταν τοποθετηθούν και τα αντίστοιχα ελατήρια της ίδιας εταιρείας. Καλύτερη οδήγηση, καλύτερα χαρακτηριστικά μεταφοράς φορτίου και καλύτερη διαδρομή τροχών είναι πλεονεκτήματα ενός τέτοιου συνδυασμού.

Image

Τα αμορτισέρ με το εξωτερικό κάνιστρο.

Image

Η διαφορά του παλιού από το καινούριο είναι εμφανής.


Image

Image

Image

Image

Image


Η τοποθέτηση έχει αρχίσει να γίνεται.


Με την ευκαιρία της αλλαγής αυτής αλλάχθηκαν και όλα τα cineblock με ειδικό set πολυουρεθάνης από την Αυστραλία. Αξίζει τον κόπο μιας που γίνεται η αλλαγή, για πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, κορυφαία ποιότητα κύλισης, πιο στιβαρό κράτημα και αίσθηση εντός και εκτός δρόμου. Παράλληλα κλειδώνουν τη γεωμετρία της ανάρτησης για κορυφαία οδική συμπεριφορά.

Image

Image


Διόρθωση της γωνίας caster.


Image


Τρία σακουλάκια με όλα τα τζάρτζαλα που αποτελούν το σετ cineblock για το Patrol.

Τοποθετήθηκε επίσης αμορτισέρ της OME στο τιμόνι για να μειώνει το φαινόμενο των κραδασμών και να βελτιώνει την αίσθηση, τον χειρισμό και τον έλεγχο του οχήματος. Μειώνεται επίσης η απότομη στρέψη του τιμονιού κατά την οδήγηση σε πολύ ανώμαλο έδαφος χωρίς να επηρεάζεται η επιστροφή του τιμονιού.


Image


Το αμορτισέρ τιμονιού.



Image


Τα μπροστινά αμορτισέρ.

Έγινε αλλαγή στην μπαταρία και μάλιστα τοποθετήθηκε δεύτερη μπαταρία με ειδικό σύστημα ελέγχου της ARB που τις παραλληλίζει όταν πρέπει, που δίνει ενέργεια σε μελλοντικό εργάτη ή ψυγείο χωρίς να ‘ξελιγώνει” την κύρια και σου δίνει μια αίσθηση ασφάλειας. Οι νέες μπαταρίες είναι διαφορετικής τεχνολογίας από τις κοινές του εμπορίου, έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, επαναφορτίζονται γρηγορότερα, και αντιστέκονται στους κραδασμούς 15 φορές περισσότερο απ’ ότι οι κοινές μπαταρίες.


Image


Και οι δύο μπαταρίες, ένθεν κακείθεν της μηχανής.

Image


Η νέα προσθήκη. Ποιος ακούει τους τεχνικούς στο service τώρα που δεν έχουν πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού!


Image

Image

Image

Το Patrol μετά τις επεμβάσεις. Ναι, ξέρω, τώρα θέλει νέα ελαστικά…

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Sun Jul 05, 2009 22:02
by Γιάννης Αθανασίου
Bγάλε και τα σκαλοπάτια να κερδίσεις 4-5 εκατοστά!

Έχουμε κάνει ακριβώς τα ίδια πράγματα, εκτός από τη δεύτερη μπαταρία και τα silent block! Θα ήθελα να ακούσω τί πιέσεις έβαλες στα LTR.

Να ξέρεις ότι θέλουν "ζέσταμα". Στις μικρές μετακινήσεις μέσα στην πόλη είναι κούτσουρα.

ΥΓ. Αν θες 17άρες ζάντες, σου δίνω τις δικές μου για τις 16άρες σου.

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Mon Jul 06, 2009 05:52
by aggas
Μπράβο ρε Στελλάκο που το ξανάβαλες το θέμα!!!
Μήπως έχεις κρατήσει και εκείνο το άρθρο που είχες βάλει για την καλύτερη συντήρηση του κινητήρα, από το τυπάκι στο Αουστράλια γιατί δεν είχα προλάβει να το κατεβάσω;

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Mon Jul 06, 2009 15:53
by stellar
Αθήνα, 06 Ιουλίου 2009.

Παίδες γειασας!


Γιάννη, η πίεση στα OME είναι 80psi. Δεν τα έκανα εντελώς σκληρά ανεβάζοντάς το στα 100psi. Εγώ πάντως περίμενα την όλη συμπεριφορά πολύ πιο σκληρή αλλά μου φαίνεται αρκετά “πολιτισμένη”…

Άγγελε έβαλα το link εδώ viewtopic.php?f=48&t=288 Πήγαινε να το δεις. Είναι σε νεώτερη version, βελτιωμένη και επαυξημένη…

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Mon Jul 06, 2009 23:14
by Γιάννης Αθανασίου
Εγώ τα έχω στα 100 και χτυπάει οταν είναι κρύα. Αλλά στα πατημάνα δεν παίζεται.

Πότε θα το φέρεις απο εδώ να τα συγκρίνουμε; Δεν είναι και πολλά τα φτιαγμένα Patrol!

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Tue Jul 07, 2009 00:52
by aggas
THANKS A LOT MY FRIEND :) :) :) :)

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Mon Jan 24, 2011 09:22
by JOHNVOR
stellar wrote:Αθήνα, 06 Ιουλίου 2009.

Παίδες γειασας!


Γιάννη, η πίεση στα OME είναι 80psi. Δεν τα έκανα εντελώς σκληρά ανεβάζοντάς το στα 100psi. Εγώ πάντως περίμενα την όλη συμπεριφορά πολύ πιο σκληρή αλλά μου φαίνεται αρκετά “πολιτισμένη”…

Άγγελε έβαλα το link εδώ viewtopic.php?f=48&t=288 Πήγαινε να το δεις. Είναι σε νεώτερη version, βελτιωμένη και επαυξημένη…
Στελιο γεια σου. Ειμαι ενας νεος κατοχος ενος gq patrol.
Την αναρτιση πως την βλεπεις μετα απο τοσο καιρο? Σκεφτομαι να την βαλω και εγω.

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Thu Jan 27, 2011 13:09
by stellar
Βρυξέλλες, 27 Ιανουαρίου 2011

Αγαπητέ Γιάννη(;), αν κρίνω από το user ID,

Προσωπικά τις βρίσκω εξαιρετικές. Πρέπει όμως να αναφέρω ότι στα πίσω καθίσματα, όταν έκανα πολύ γρήγορη οδήγηση, εκτός δρόμου, μου αναφέρθηκαν παράπονα για το ότι χοροπηδούσε πάρα πολύ. Σε βαθμό που να ζαλίζει τον κόσμο. Υποπτεύομαι ότι είναι κάπως μαλακά στη συγκεκριμένη ρύθμιση και μάλλον θα πάω να προσθέσω λίγο ακόμη αέριο να σκληρύνουν λίγο και να ηρεμίσει...

Δεν απάντησα αμέσως γιατί όπως βλέπεις είμαι σε υπηρεσιακό ταξίδι στις Βρυξέλλες. Το Σ/Κ επιστρέφω για νέες εξορμήσεις...

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Mon Jan 31, 2011 09:07
by JOHNVOR
stellar wrote:Βρυξέλλες, 27 Ιανουαρίου 2011

Αγαπητέ Γιάννη(;), αν κρίνω από το user ID,

Προσωπικά τις βρίσκω εξαιρετικές. Πρέπει όμως να αναφέρω ότι στα πίσω καθίσματα, όταν έκανα πολύ γρήγορη οδήγηση, εκτός δρόμου, μου αναφέρθηκαν παράπονα για το ότι χοροπηδούσε πάρα πολύ. Σε βαθμό που να ζαλίζει τον κόσμο. Υποπτεύομαι ότι είναι κάπως μαλακά στη συγκεκριμένη ρύθμιση και μάλλον θα πάω να προσθέσω λίγο ακόμη αέριο να σκληρύνουν λίγο και να ηρεμίσει...

Δεν απάντησα αμέσως γιατί όπως βλέπεις είμαι σε υπηρεσιακό ταξίδι στις Βρυξέλλες. Το Σ/Κ επιστρέφω για νέες εξορμήσεις...
Eυχαριστω Στελιο. Ενημερωσε μας πως θα ειναι μετα.Αληθεια που βαζεις αεριο στα αμορτισερ?

Re: Nissan Patrol Y61 ψήλωμα.

Posted: Wed Apr 13, 2011 14:13
by stellar
Αθήνα, 13 Απριλίου 2011

Τελικά, το πρόβλημα με το «χοροπήδημα» άρχισε να βαίνει επιδεινούμενο. Το αυτοκίνητο σχεδόν κολυμπούσε με την παραμικρή λακκούβα. Ακόμη και με το χέρι μπορούσες να το κουνήσεις πέρα δώθε αν και είναι τρεις τόνοι όγκος.

Έτσι, πήγα και έλεγξα το αέριο. Και ώ του θαύματος! Και στα τέσσερα αμορτισέρ ήταν μηδέν!!! Δεν γνωρίζω, ούτε οι τεχνικοί, γιατί συνέβη αυτό. Πάντως, με πολύ υπομονή βάλαμε γρασσάκι στα διάφορα ύποπτα σημεία (στην βαλβίδα και πέριξ αυτής) αλλά δεν παρατηρήσαμε κάποια διαρροή.

Με το που μπήκε πάλι το άζωτο η διαφορά ήταν εμφανέστατη. Το αυτοκίνητο «έδεσε» και έγινε πάλι στιβαρό. Δεν κουνάει πια. Θα το παρακολουθώ όμως και θα σας ενημερώσω.
Γιάννη, το αέριο μπήκε εκεί που τα αγόρασα. Παρεμπιπτόντως ΔΕΝ με χρέωσαν.

Αυτά…