nissan patrol gr 2.8 turbo diesel

Post Reply
patrol.MK
Posts: 6
Joined: Mon Jun 30, 2014 06:47

nissan patrol gr 2.8 turbo diesel

Post by patrol.MK »

Καλή Ημέρα και Χρόνια Πολλά....

Έχω κατά νου μου ένα patrol gr 2.8 turbo diesel και θα ήθελα να μάθω κάτι περισσότερα ''ίσως'' π.χ.
άλογα ..συμπεριφορά..αξιοπιστία ..με λίγα λόγια αν αξίζει τα χρήματά του...

και πάλι την καλήμερα μου ..
patrol Y60
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: nissan patrol gr 2.8 turbo diesel

Post by JOHNVOR »

Aν κρινω απο την υπογραφη σου αναφερεσε σε ΜΚ. Δεν λες και την τιμη που θα το παρεις. Παντως μπορεις να βρεις Υ60 σε καλα χρηματα που ειναι πολυ καλυτερο οχημα.
Παντως ολα τα πατρολ ειναι συνωνυμα της αξιοπιστιας. Εχουν πολυ δυνατη μεταδοση που συκωνει πολλα αλογα.
Εγω ετρεχε με ενα υ60 και το ειχα ευχαριστηθει. Λογω ελατηριων και οχι σουστων ειχε καλυτερη οδικη συμπεριφορα και μεγαλες διαδρομες. Τι σκοπο εχεις για το αυτοκινητο? Σκληρες βολτες?
Το μοτερ το πετρελαιο δεν σκοτωνε απο δυναμη. ειχε ροπη και δυνατοτητες βελτιωσης. Καποια βεβαια δεν ειχαν καλη φημη και εβγαζαν καπακια ευκολα. Ομως κουμπωνει στις ιδιες βασεις και σασμαν ενα rb25det (το μοτερ απο skyline) και θεριζει τον κοσμο.
Οτι αλλο θες και απο ανταλλακτικα ρωτα.
patrol.MK
Posts: 6
Joined: Mon Jun 30, 2014 06:47

Re: nissan patrol gr 2.8 turbo diesel

Post by patrol.MK »

Αναφέρομε για Υ60 και για σκληρές βόλτες ...
κάποιοι προτεινόμενοι τρόποι βελτίωσης..
ένα rb25det (το μοτέρ από skyline) λίγο πιο λιανά....
patrol Y60
JOHNVOR
Posts: 117
Joined: Wed Jun 24, 2009 17:41

Re: nissan patrol gr 2.8 turbo diesel

Post by JOHNVOR »

patrol.MK wrote:Αναφέρομε για Υ60 και για σκληρές βόλτες ...
κάποιοι προτεινόμενοι τρόποι βελτίωσης..
ένα rb25det (το μοτέρ από skyline) λίγο πιο λιανά....
Ωραια, ξεκινας με ενα ωραιο αυτοκινητο.
Με μια αναρτηση που θα το σηκωσει 4-5 ποντους το αυτοκινητο κανει ωραια πραγματα.
Εγω εχω στο δικο μου 4 ελατηρια old man emu και με τα αμορτισερ της hotbits το αυτοκινητο ειναι απολαυση.
Πολυ σταθερο, καταπινει τα παντα, και ακομα και αν το παρακανεις και βγεις με κανα αλμα απο καμια ανωμαλια του δρομου ειναι πουπουλο.
Ο κινητηρας του skyline μπαινει κουτι στις βασεις του κινητηρα του πετρελαιου. Και το σασμαν του βιδωνει ακριβως. Ειναι μια ευκολη μετατροπη χωρις κοψε ραψε.

https://www.youtube.com/watch?v=eLYq5VZP3S8

οπως σε ολες τισ βελτιωσεις το θεμα ειναι ποσα διατιθεσαι να ξοδεψεις και μεχρι που να φτασεις.
Παντως η μεταδοση ειναι τερας αντοχης, οι αξονες σηκωνουν 35αρια λαστιχα, και ο πισω αξονας εχει αρκετη διαδρομη ακομα και με μαμα δεδομενα.

Το δικο μου ειναι 4,2 βενζινη. Ακομα εβγαινε ενα 4,2 πετρελαιο που τουρμπιζοταν για πλακα και εφτανες τα 200 αλογα ευκολα. Ειχε μια ροπη στο θεο.
Αν εισαι τυχερος και βρηκες μοντελο με πισω 100% μπλοκε θα κανεις παπαδες με αυτο το αυτοκινητο.
Δεν φτιαχνονται πλεον τετοια αυτοκινητα.....
patrol.MK
Posts: 6
Joined: Mon Jun 30, 2014 06:47

Re: nissan patrol gr 2.8 turbo diesel

Post by patrol.MK »

οκ..θα τα πούμε μετά από της πρώτες βόλτες στο βουνό..
ακόμη έχω τον ήχο στα αυτιά μου......
patrol Y60
Post Reply

Return to “Nissan Club”