Και ναι!
Μετά από σχεδόν έξι μήνες κατάφερα να περάσω τα συνεμπλοκ πολιουρεθανης στον φοίνικα.
Όλο το σετ σε προβολή εδω.
Το υλικό είναι καταπληκτικό.
Έχει την κατάλληλη ελαστικότητα και παράλληλα όση σκληρότητα πρέπει.
Η εργασια αυτή είναι αρκετά χρονοβόρα (5 ώρες) και απαιτεί εξοπλισμό συνεργείου.
Έτσι αφού λύθηκαν τα πάντα στο εμπρός μέρος, καθαρίστηκαν και βάφτηκαν επιμελώς.
Αφού στέγνωσαν περάστηκαν (με την βοήθεια της πρέσας τα νέα συνεμπλοκ σε ψαλίδια (επανω και κάτω)
Εδώ θέλω να αναφέρω πως με μεγάλη μου έκπληξη τα εξαρτήματα αποσυναρμολογήθηκαν χωρίς η κατάσταση τους να μαρτυρά τα χρόνια που έχει το νιβα στην πλάτη του. (μοντ. `87)
Εστί χωρίς να βρω πουθενά δυσκολία άρχισε η συναρμολόγηση.
Εδώ το επάνω ψαλίδι.
Και εδώ τα νέα συνεμπλοκ επάνω στην ζαμφωρ.
Όλα λοιπόν εντάξει και η εντύπωση στην δοκιμή……….....................απλά τέλεια.
Η φράση άλλο αυτοκίνητο ταιριάζει γάντι.!!!!!!
Ποιο σφιχτό ,χωρίς τζόγους και κενά στα πατα- ασε, του γκαζιού, και γενική η αίσθηση ενός συμπαγούς αυτοκινήτου.
Σαφής και η πληροφόρηση του, που πατά το σύνολο της ανάρτησης.
Νομίζω πως είναι μια από τις ποιο σωστές επιλογές στο θέμα ανάρτηση.
Αξίζει κάθε δεκάρα από τα χρήματα της
Και ναι συνέχεια του εξοπλισμού για τον Φοίνικα……… … εχτές το βραδάκι παρέλαβα την νέα του επένδυση.
Αυτήν την φορά για το εσωτερικό του καπό για τον φοίνικα.
Το υλικό με μια γρήγορη ματιά είναι εφάμιλλο των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.
Ποιο πολύ όμως μου άρεσε ότι έχει σχέδιο (στάμπα) τις εσοχές τα εξαρτήματα της μηχανής για τα 1.6… χα χα
Περισσότερα λοιπών κατ την τοποθέτηση του αλλά και για την δουλειά που θα κάνει (μόνωση) μηχανής.
Τιμή αυτού παραδοτέο στην πόρτα μου χα χα χα….75.οο€
Συνέχεια λοιπόν και σήμερα σηκώθηκα με προμελετημένη διάθεση από εχτές το βράδυ.
8.10 πμ και ετοιμάζομαι για πρόβα.
Αφαιρώ την παλιά μόνωση (που δεν είχε μείνει καθόλου κολλά επάνω της) και ρετουσάρω με χρώμα τα σημεία που χρειάστηκαν.
Ακουμπώ την νέα μόνωση επάνω και έρχεται `γάντι`…
Αφού σιγουρεύτηκα για το ορθόν της εφαρμογής….πέρασα στην στερέωση με αυτοδιατριτες τριπανοβιδες.
Στην συνέχεια (φυσικά και δεν μου άρεσαν στο ασημί χρώμα που ήταν) τις αντικατέστησα με μαύρες λαμαρινοβιδες.
Εδώ έκανα και την εξής `μαγκιά`.
Εφάρμοσα μεγάλες ροδέλες από γαλβανισμένο λαμαρινακι σε τετράγωνο σχεδιασμό (δεν βρήκα σε στρογγυλό) και έπιασα ποιο καλά την μόνωση επάνω στο καπό.
(Αφού φυσικά τα έβαψα και αυτά μαύρα για να μην κάνουν αντίθεση επάνω στην μαύρη επιφάνεια.
Μετά από μια ώρα είναι έτοιμη.
Βόλτα λοιπών για τα ακουστικά αποτελέσματα.
Το πόρισμα μετά από αυτήν, είναι ότι έχει βελτιωθεί ελαφριά ο θόρυβος από τον κινητήρα.
Εδώ τώρα τίθεται το εξής ερώτημα. Τι θα γίνεται με τις λάσπες και τα νερά??
Ιδωμεν και κρίνουμε ……….
Μερικές ημέρες μετά και από τις σχετικές βόλτες έχω και την πλήρη εικόνα της συμπεριφοράς της μόνωσης στις λάσπες.
Αν πλυθεί άμεσα (δυο - τρις μέρες ) μετά δεν τρέχει τίποτα. Τα πάντα φεύγουν αμέσως από επάνω της.
Σίγουρα όμως κρατά υγρασία μέσα της.
Στεγνώνει όμως μετά από λίγες ώρες λειτουργίας του κινητήρα.
Στη ιδία βραδινή βόλτα που τσέκαρα την μόνωση και μετά από την διέλευση μετρίου βάθους υδάτινο εμπόδιο (0.60-0.70 εκ.) τα εμπρός μου φωτιστικά έβαλαν (ως συνήθως) νερά.
Ήμουν βέβαια από τους τυχερούς γιατί φορώ στον φοίνικα τα Τσέχικης κατασκευής κάτοπτρα με αποτέλεσμα να μην σπάσουν όπως συνέβη σε άλλους συντρόφους στην ιδία λακκούβα.
Παρόλα αυτά όμως εγώ προχώρησα στην αγορά νέων κάτοπτρων στεγανών αυτήν την φορά τύπου seald beab (στην Ελληνιστή σιλ-μπιμ) και μάρκας Toshiba.
Η τιμή αυτών είναι 60€ και για τα δυο μαζί.
Ισχύος 40w.
Είναι λίγο μικρά σε σχέση με τις 120w λάμπες που είχα πριν μέσα, αλλά θα λυθεί αργότερα το πρόβλημα με έναν ενισχυτή φωτων που θα εγκατασταθεί.
Τώρα αυτά είναι σαφώς ποιο καθαρά και το κυριότερο είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν νερό μέσα τους. Αυτό οφείλεται στο ότι είναι φιξ από το εργοστάσιο κατασκευής.
Έτοιμα λοιπών χωρίς καμιά μετατροπή στη βάση από το φανάρι του φοίνικα.
Και συνεχίζουμε………….