Η αναγέννηση του φοίνικα!

User avatar
xristost
Posts: 51
Joined: Sun Jun 21, 2009 09:34
Location: Ζεφύρι
Contact:

Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by xristost »

Η αναγέννηση του φοίνικα!

Κάθε άνοιξη με πιάνει μια τάση για ανανέωση.
Πέρσι είχα τελειώσει με το δεύτερο μου νιβα και πέρασε έτσι ο καιρός χωρίς να κάνω τίποτα!.
Φέτος όμως με βρήκε οργανωμένο……………….
Ένα 16αρι που από τύχη έπεσε στα χέρια μου (το τρίτο μου νιβα) θα στενάξει!!..................
Μέσα από τις σελίδες αυτές μπορείτε να μοιραστείτε και εσείς την χαρά που σου δίνει, όταν μπορείς να αναγεννήσεις ένα νιβα, που άλλοι θα το είχαν για πέταμα!
Θα προσπαθήσω να κάνω κατανοείτο σε όλους σας τα στάδια και τις φάσεις που θα γίνουν οι διάφορες εργασίες, με φωτογραφίες και σημειώσεις, έτσι ώστε το νιβα να έρθει σε μια κατάσταση που θα παρατείνει την ζωή του για αλλά δέκα χρόνια ακόμα τουλάχιστον.
Στην νέα του ζωή ποια θα είναι σίγουρα πολύ ποιο μάχιμο απ` ότι ήταν στην προηγουμένη ζωή του!
Είστε λοιπόν έτοιμοι??

Το αυτοκίνητο είναι εντελώς μαμά. Έχει 158.000 κα στην πλάτη του και είναι σε πλήρη λειτουργικότητα.
Θέλει όμως βάψιμο. Εδώ πρέπει να μπει κάνεις στο δειλιμα . Απλά το βάφω η` πάει για ολική αναγέννηση?
Διάλεξα τον ποιο σωστό δρόμο για τα δικά μου δεδομένα!
Εδώ βλέπουμε πως ήταν όταν το παρέλαβα!
Image
Το παρέλαβα λοιπόν και βουρ για το σπίτι. Πρώτα από όλα ένα καλό πλύσιμο για να φύγει η λάσπη και η σκόνη από το καθισιό!
Image
Ακολουθεί λεπτομερής έλεγχος και προσδιορισμός του τι θα ξηλωθεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Ξεκινώ από έξω και πρώτα από όλα φεύγουν τα πλαστικά γύρο –γύρο
Image
Σειρά έχουν τα σιδερικά που είναι φραγμένο από παντού!
Image
Περνώ σε ποιο ουσιώδεις ελέγχους και αφαιρω τα τρίγωνα κάτω από τους θόλους τω εμπρός φτερών.
Image
Image
Image
Ωπ!! Εδώ είμαστε!
Εδώ θα βρείτε πάντα έναν θησαυρό από όλων των ειδών το χώμα!
Image
Image
Βάζω μέσα την πίεση και καθαρίζουν μέχρι τους μασπιεδες.
Image
Image
Image
Image
Ένα ακόμα ξέπλυμα και για την πρώτη μέρα είμαι έτοιμος!
Image
Αύριο μπαίνω στο εσωτερικό με νέες φοτο………………..
Εδώ είμαστε λοιπόν!
Έχουμε ένα εσωτερικό βιώσιμο αλλά όχι στο δικό μου γούστο!
Image
Τα καθίσματα του είναι οκ!
Από Nissan sunny GTR 2.0 coupe `84
Image
Μέσα στην καμπίνα έχουμε αμφιβόλου ποιότητας διαφορά αξεσουαρ που θα πάρουν τον δρόμο για τον κουβά!
Image
Image
Image
Έλεγχος για τα φθαρμένα υλικά .
Image
Το ταμπλο είναι ταλαιπωρημένο.
Image
Έτσι περνώ στην επισκευή του.
Γέμισμα των κενών με αφρο πολιουρεθανης και το ντύσιμο του εξ ολοκλήρου με νέα δερμάτινη.
Επίσης στην θέση από το σταχτοδοχείο μπαίνει το κλισίμετρο!
Image
Image
Image
Το κάλυμμα του χειρόφρενου λείπει.
Image
Με την ευκαιρία αυτή κατασκευάζω στην θέση του από λεπτό κόντρα πλακε θαλασσής έναν τεμπέλη
Και την χειρολαβή από το χειρόφρενο!
Εννοείται πως αυτά τα κολλώ και τα ράβω μονός μου στο σπίτι τα απογεύματα!
Image
Image
Image
Image
Τα πίσω πλαϊνά είναι σπασμένο και στραβό το αντίστοιχο του.
Image
Image
Αυτά όμως τα αφήνω για ποιο μετά γιατί στην θέση τους θα μπουν αλλά υλικά (μοκέτα και δερμάτινη) που θα πρέπει να φτιαχτούν από την αρχή!
Όλα τα πράγματα που φτιάχνονται τώρα μπαίνουν σε νάιλον συσκευασίες και αποθηκεύονται μέχρι να τελειώσει το αυτοκίνητο από το βάψιμο και να φτάσει η ώρα για να ξαναμονταριστεί από την αρχή!
Μέχρι εδώ έχω 18 ώρες δουλειάς επάνω του! Και είμαι ακόμα στην αρχή!
Άντε η Κυριακή είναι κοντά. Ακολουθεί εσωτερικό ξήλωμα και ετοιμασία για βάφει!!

Συνέχεια λοιπόν με το πρόγραμμα αναγέννηση και εδώ θα κάνω μια παρένθεση εδώ γιατί θεωρώ ότι έτσι πρέπει να γίνει.!
Εδώ και αρκετό καιρό μαζί με τον φίλο και σύντροφο GENERAL LEE (Άρη!)
Έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή νέων προφυλακτήρων για τα δικά μας νιβα!
Τώρα είναι ποια έτοιμοι και λόγω του ότι θα μπουν στο δικό μου σας τους δείχνω για να καταλαβεται και τα στάδια πριν από την τοποθετείς τους επάνω στο νιβα.
Ας πιάσουμε από την αρχή λοιπόν.!

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να ευχαριστήσω τον Άρη που έδειξε τυφλή εμπιστοσύνη και σχεδίασα όπως ήθελα.
Το ζητούμενο ήταν να είναι όσο ποιο μαζεμένοι μπορούν αλλά παράλληλα να χωρούν και έναν εργάτη 9.000 λίμπρες μέσα. Να είναι όσο ποιο απλός μπορεί και με το λιγότερο βάρος για τον εμπρός, και δυνατότητα ρυμούλκησης για τον πίσω. Αφού θέλαμε να καταργηθεί η κοτσαδουρα από πίσω, για τον λόγω ότι μας κόβει από την γωνία φυγής του αυτοκινήτου!
Εδώ σε ρολό `Ασλανη` κοπτική- ραπτική σε πατρον πριν την αντιγραφή τους σε λαμαρίνα!
Image
Τα πρώτα στάδια του μονταρίσματος
Image
Image

Ο Άρης σε ρολό κοπτικού!!
Image
Τσιμπημένος ο πίσω και πρόχειρα βαλμένος στην θέση του!
Image
Περνάμε στον εμπρός και είναι τέλειος για μας!
Image
Image
Έτσι αρχίζει το γάζωμα και σωστή στήριξη του!
Image
Image
Για τον εμπρός ειδικά έχουν προβλεφθεί έξι σημεία για την στήριξη του.
Image
Θα αναφέρω μόνο ότι σε τεστ που κάναμε σηκώσαμε όλο το νιβα από τον προφυλακτήρα!
Ακόμα προστέθηκε μια μπάρα για να δεχτεί τα δυο ζευγάρια προβολείς που θα μπουν μπροστά και είμαι στην αποθήκη τώρα έτοιμοι και αυτοί περιμένοντας το βάψιμο τους και την εφαρμογή τους επάνω στο νιβα!
Image


Αλλάζει λίγο το πρόγραμμα για σήμερα όσο αφορά την προετοιμασία του νιβα.
Ο λόγος ένα πιάσιμο στην μέση μου που με ταλαιπωρεί από την τέταρτη και ο καιρός (βροχερός) με έκαναν να ασχοληθώ με κάτι ποιο ελαφρύ!
Έτσι ετοίμασα τις ζάντες για να τις έχω άμεσα αργότερα!
Οι ζάντες που θα τοποθετήσω είναι της μελμπερ Ιταλίας.
Είναι αλουμινίου 6χ15 με 51 οφσετ.
Image
Το χρώμα που επέλεξα να βάψω είναι μαύρο σατινέ (ελαφρά γυαλιστερό)
Image
Τρίφτηκαν με γυαλόχαρτο σε σφουγγαράκι και κατόπιν πλύθηκαν με νερό και σαπούνι. Ο λόγος που πλύθηκαν είναι για να φύγουν τυχών λαδια, γράσα αλλά και βρομιές από τον δρόμο.
Αυτό γίνεται και από τις δυο πλευρές τους!
Image
Ξεκινώ λοιπόν το βάψιμο πάντα από την εσωτερική μεριά τους! Επέλεξα να τις βάψω με σπρέι γιατί θα έχω αργότερα μεγαλύτερη ευκολία επιδιόρθωσης από μικρό γδαρσίματα!
Image
Όταν πέρασα ένα χέρι χρώμα από την πίσω πλευρά την γύρισα από εμπρός και ψέκασα στα ποιο δύσκολα και δις προσιτά σημεία πρώτα. (εδώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ποτέ δεν επιχειρούμε να πετύχουμε την τέλεια επιφάνεια από το πρώτο χέρι βαφείς)
Image
Ξεκινώ λοιπόν πάντα από το κέντρο προς τα έξω.
Image
Όταν περάσω όλη την επιφάνεια τότε και μόνο τότε ρίχνω το χρώμα με την σειρά επάνω στην ζάντα.
Επαναλαμβάνω πάντα με δεύτερο η` και τρίτο χέρι στρώσης χρώματος.
Image
Όταν το χρώμα (χυλώσει) επάνω τους τότε τις βάζω στην άκρη (κατά προτίμηση σε χώρο που δεν έχει σκόνη)
Έτσι λοιπόν θα έχουμε τις ζάντες μας όμορφες και σαν καινούριες!
Image

Δευτέρα σήμερα και κάνω μια ακόμα εργασία εν όψη
του βαψίματος.
Ασχολήθηκα με την πίσω πόρτα και την ελαφριά σκουριά που είχε βγάλει.
Image
Έτσι τρίφτηκε με υπομονή και περάστηκε με σταθεροποιητή (σκουριάς).
Image
Αύριο θα περαστεί με σασικοτ και θα είναι έτοιμη για την βάφη.
Image

Μιας και είναι νωρίς ακόμα για να σταματήσω, είπα να ξεκινήσω την δουλειά της Κυριακής.
Ξεκινώ βγάζοντας το πίσω κάθισμα.
Image
Βγάζω και το πλαστικό δάπεδο
Image
Ξεβιδώνω τις βίδες που κρατούν τα πλαϊνά πλαστικά
Image
Image
Image
Βγαίνουν τα πλαϊνά πλαστικά
Image
Και είναι γυμνό τώρα, το πίσω μέρος.
Image
Έλεγχος για σκουριές και αποκολλήσεις του φίλου πίσσας που υπάρχει.
Image
Image
Image
Περνάω μπροστά και βγάζω την μόνωση που έχει με την μορφή του υαλοβάμβακα!
Αυτή θα πεταχτεί και στην θέση της θα μπει νέα μόνωση που είναι αδιάβροχη!
Image
Image
Τώρα είμαι έτοιμος για αύριο να βγουν καθίσματα και το εμπρός τμήμα να γδυθεί, και αυτό για αρχίσω τις εργασίες καθαρισμού και προστασίας.

Συνέχεια λοιπόν!!
Χτες ασχολήθηκα με το έλεγχο για σκουριά και άλλες φθορές.
Έχουμε λοιπόν σαθρά κομμάτια από την πίσσα που είναι κολλημένη στο πάτωμα.
Image
Προχωρώ στην αποκόλληση όλων των κομματιών αυτών.
Image
Image
Εδώ η εργασία αυτή θέλει μεγάλη προσοχή και υπομονή. Πρέπει να εντοπιστούν όλα τα σαθρά κομμάτια και να μην μείνει κανένα .
Image
Image
Οι σκουριές που υπήρχαν ήταν σε επιφανειακό επίπεδο.
Έμεινα έκπληκτος με την δουλειά που είχαν κάνει στο εργοστάσιο πριν είκοσι χρόνια.
Έτοιμο ποια το πάτωμα τριμμένο και σκουπισμένο με την ηλεκτρική σκούπα!
Image
Ακολούθησε καλό πλύσιμο με σαπούνι και νερό.
Image
Image
Φυσικά βγηκαν οι τάπες που υπάρχουν για να αποστραγγηξουν τα νερά.
Καλό στέγνωμα όλη την νύχτα.
Επόμενη μέρα λοιπόν και περνώ το σταθεροποιητή της σκουριάς σε δυο χέρια.
Image
Με προσοχή και υπομονή περνώ όλα τα δύσκολα σημεία πίσω από τα φτερά και μέσα στους θόλους!
Image
Κατόπιν βγάζω τις τσιμούχες από τις πόρτες.
Ευτυχώς τίποτα, εκτός από την πίσω πόρτα.
Image
Εδώ πρέπει να γίνει αφαίρεση ολόκληρης της ποτρας για να γίνει σωστή δουλειά.
Η βούρτσα στον τροχό και είναι έτοιμο για την προεργασία σφραγίσματος!
Το ίδιο γίνεται και στην πόρτα!
Image
Ακολουθεί ο έλεγχος στις πόρτες.
Βγαίνουν οι ταπετσαρίες και οι τσιμούχες από την εσωτερική μεριά.
Με αυτές θα ασχοληθώ αύριο.
Image
Για σήμερα τέλος η πρώτη φάση (σταθεροποίηση σκουριάς)
Και περνώ στο βγάλσιμο του ταμπλο.
Image
Διακόπτες και φυσες μπαίνουν σε σακουλάκια αφού πρώτα μαρκαριστουν τι είναι.
Image
Image
Δένονται σένα μια μεριά για να μην έχουμε κανένα ατύχημα και βάζω σε σακούλα και την καλωδίωση του πατώματος για ν μην βάφει από το χρώμα
Image
Αγοραστήκαν σήμερα και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσω αύριο. Κόλες αμαξωμάτων, αστάρια μετάλλων, το σασικοτ (Σε σκούρο κόκκινο χρώμα) με τα διαλυτικά του και τα πινέλα μου.
Image
Πρέπει να σας πω πως αυτή η περίοδος είναι και η ποιο άχαρη για μένα!
Ώρες πολλές και το αποτέλεσμα της δουλειάς δεν φαίνεται. Σαν να μην έχεις κάνει τίποτα!
Τέλος πάντων αν δεν περάσεις όμως από εδώ δεν θα γίνει σωστή και όμορφη δουλειά!
Είμαι έτοιμος για το τελικό στάδιο της προστασίας του εσωτερικού χώρου. Αύριο λοιπόν!!

Εδώ ξανά λοιπόν!!
Το αύριο έγινε Παρασκευή γιατί προέχουν οι δουλειές!! (Που και που βάζουμε και κανένα Γύψινο………..)
Έτσι λοιπόν πλύθηκαν οι πόρτες εσωτερικά
Image
Περάστηκαν με σταθεροποιητή και αυτές σε όλο το εσωτερικό τους!
Image
Μέχρι να στεγνώσουν οι πόρτες πέρασα το σασικοτ στο πάτωμα σε δυο χέρια!
Image
Image
Image
Όταν αυτό στέγνωσε πέρασα την κόλλα αμαξωμάτων στις ραφές του πατώματος αλλά και μέσα στις πόρτες
Image
Image
Image
Κατόπιν κλείνω και σφραγίζω όλες τις τρύπες που έχει στους μασπιεδες εσωτερικά. Αυτό το κάνω για να πετύχω καλή στεγανότητα από τα νερά όταν θα κάνει τις βουτιές του!! Αυτό θα συμπληρωθεί αργότερα και με τα λάστιχα που θα δούμε για τις πόρτες!
Image
Έτσι είμαι έτοιμος για να βάφει εσωτερικά!
Image
Την ερχομένη Τρίτη αν όλα είναι εντάξει πάει για βάφει!

Σήμερα λόγω δουλειάς και διαφορών άλλων πραγμάτων δεν έκανα και πολλά πράγματα.
Ασχολήθηκα λίγο με το ξήλωμα των πραγμάτων.
Έτσι βρήκε η μάσκα και τα φανάρια μαζί με τις χελώνες τους.
Καθαρίστηκαν τρίφτηκαν και περαστήκαν με τα ιδία υλικά όπως και μέσα.
Image
Image
Βγήκαν τα φλας, οι υαλοκαθαριστήρες, και όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα που χρειαζόταν.
Από αύριο ξεκινώ το καθάρισμα όλων αυτών των εξαρτημάτων έτσι ώστε όταν θα γυρίσει από την βάφει να είναι έτοιμα και καθαρά για να αρχίσει το μοντάρισμα.

Συνέχεια λοιπόν και ασχολήθηκα με κάποιες λεπτομέρειες.
Έχετε δει αυτό το μπράτσο που έχουν τα ποιο παλιά νιβα?
Image
Είναι για να υποστηρίζει την πλαστική ταπετσαρία!
Εγώ όμως δεν έχω σκοπό να ξαναβάλω αυτές τις πλαστικές ταπετσαρίες που είναι στα πίσω καθίσματα.
Έτσι λοιπόν αυτά κόπηκαν για να εξοικονομήσω περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες!!!
Image
Image
Ασχολήθηκα μετά με τους αρμούς του αμαξώματος.
Image
Και αφού πρώτα τα μακάρισα με χαρτοταινια για να μην πασαλείψω το υπόλοιπο μέταλλο δεξιά και αριστερά….
Σε όλες τις ραφές……
Image
Image
Έβαλα την κόλλα αμαξωμάτων με προσοχή και πίεση, για να γεμίσει τα κενά που είχαν ανοίξει μετά από την αφαίρεση της παλιάς και ξερής κολλάς, που έκανα με την ηλεκτρική βούρτσα !
Image
Αυτή είναι μια βασική δουλειά που πρέπει α γίνει πριν από κάθε βάψιμο γιατί από εκεί ξεκινούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι σκουριές.
Όταν στέγνωσε η κόλλα κατά 50% τότε αφαιρεσα την χαρτοταινια και έμεινε μια καθαρή και ευθεία γραμμή από κόλλα μέσα στον αρμό.
Image
Image
Έτσι λοιπόν κλείνει ο κύκλος προετοιμασίας για την βάφη.
Μένει τώρα να βγουν τα τζάμια και κλειδαριές για να ξεκινήσει το τρίψιμο και ………..


Μιας και είχα όρεξη ακόμα έκοψα και το πατρον για τις νέες πλαϊνές ταπετσαρίες μου….
Και από λεπτό χαρμποτ 6 χιλ. πάχους και με επένδυση μελαμινης από την μια πλευρά ετοίμασα τις νέες ταπετσαρίες μου.
Έτσι όσο καιρό θα είναι το νιβα στην βάφη θα έχω δουλειά εγώ για το……. σπίτι
Image
Image

Σήμερα ασχολήθηκα με την κοπή και την εφαρμογή της μοκέτας
Αφού την έβαλα μέσα στον χορό,
Image
την μέτρησα και την σημάδεψα
Image
και ξαναβγηκε για να κοπή σημετρικα και με κάθε λεπτομέρεια.
Έκοψα και τα κομμάτια που θα μπουν στο εμπρός μέρος (δεξιά και αριστερά) στα πόδια.
Image
Έτσι όλες μαζί πάνε αύριο στον ταπετσιέρη για να βάλει το ρέλι τους γύρο γύρο. Και να μπουν στην σακούλα και αυτές.

Αντικατέστησα επίσης και τα σωληνάκια των αναθυμιάσεων από το ρεζερβουάρ με καινούρια που είναι ποιο μαλακά . Τα παλιά είχαν ξεραθεί και είχαν τσακίσει. Έτσι δεν ήξερα να δούλευαν και τα αντικατέστησα!
Image
Image
Λοιπόν μετά από τα σωληνάκια επιστρέφω στα χαρμποτ για να φτιάξω τις ταπετσαρίες στις πόρτες. Αυτά απαιτούν νέα κομμάτια διότι τα παλιά ήταν τόσο ταλαιπωρημένα που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ξανά.
Έτσι σαν πατρον έδωσαν τα μέτρα στις νέες!
Image
κόπηκαν οι τρύπες για τις πετούγιες και τα χερούλια ,
Image
και διαμορφωθήκαν ώστε να ταιριάζουν επάνω στην πόρτα
Image
Μια δοκιμή και είναι έτοιμες να δεχτούν αργότερα την ταπετσαρία τους.
Image
Έτσι είμαι έτοιμος από όλες τις ταπετσαρίες στο εσωτερικό.

Κατόπιν τηλεφώνου με τον βαφεα η βάφει παίρνει μερικές ημέρες αναβολή λόγω φόρτου εργασίας.
Έτσι αποφασίζω να περάσω σε δράση φανοποιού.
Image

Μετά από την παραχώρηση φίλου της ηλεκροκολλησης `αργκον` και υπόδειξη αυτού πως δουλεύει ξεκινώ να κλείνω τις 47 τρύπες που είχαν ανοιχτεί για να στερεωθούν τα πλαστικά μέρη που είδαμε ποιο επάνω.
Image
Εδώ ο κίνδυνος να πετσικάρει η λαμαρίνα είναι μεγάλος. Ο Ρώσος όμως δεν καταλάβει από αυτά. Με το σεβαστό της πάχος που έχει εφοδιάσει τα νιβα μας ούτε που κατάλαβε τίποτα.
Image
Image
Image
Εγώ όμως έλαβα τα μέτρα μου . Με ένα σφουγγάρι φρόντιζα να την ψήχω αμέσως .(φίλαγε τα ρούχα σου………..)
Image
Εδώ όμως φάνηκε ότι εγώ δεν τα φύλαγα.
Από την δυσκολία μου σαν πρωτάρης στην κόλληση με `αργκον` δεν έλαβα τα μέτρα μου για την ακτινοβολία της λάμψης και είχα τα γνωστά επακόλουθα. (χάλια νύχτα με κολλύρια και κομπρέσες)
Αυτό θα μου γίνει μάθημα για άλλη φορά. (Ήταν η αιτία να αποχωρήσω νωρίς από τους πόνους στο συμπόσιο)
Τέλος πάντων.
Συνέχεια μετά την παρένθεση και τρόχισμα των κολλήσεων για να στοκαριστει μετά.!

Εδώ μια και κρατούσα τον τροχό……………………
Είπα να του κόψω και τα φτερακια εμπρός.
Image
Έτσι απέκτησε μια ποιο άγρια όψη!
Image
Image


Σήμερα λοιπόν και μετά από μια ολόκληρη μέρα χωρίς να κάνω ούτε μια δουλειά επάνω του, είπα να βάλω λίγο φορά.
Στοκάρισα τα κολλήματα και τα έτριψα με το τριβείο.
Image

Στη συνέχεια και μετά από τον καθαρισμό με άφθονο νερό της σκόνης και του στόκου μακάρισα τα χαμηλά σημεία για να περαστούν με την πλαστικοποίηση.
Ψεκάστηκε με πιστόλι αναρρόφησης σε δυο χέρια.
Image
Image
Image
Λίγο πριν στεγνώσει αφαιρω την ταινία και έτσι πετυχαίνω ένα όμορφο τελείωμα.
Image
Ανέβηκα 4 εκατοστά και στο κάτω χείλος της πόρτας αλλά και ψηλά στο πίσω μέρος των φτερών.
Με αυτό αποφεύγω τα μικρό χτυπήματα από πέτρες και άλλα υλικά που σηκώνουν οι τροχοί από κάτω.
Image

Αύριο με το καλό θα πέσει ο στόκος πιστολιού, αφού όμως τριφτεί καλά ………..

Σήμερα το πρωί σηκώθηκα ορεξάτος για μοδιστρική.
Έτσι λοιπόν έφτιαξα το καφεδάκι μου και έβγαλα την ραπτομηχανή τις κλωστές και τις κόλλες μαζί με τις δερματινες. Από μέρες στο μυαλό μου με έτρωγε η ιδέα να ντύσω την κεντρική κονσόλα.
Κόψε ράψε λοιπόν έφτασα εδώ
Image
Κάτω από την κονσόλα τοποθέτησα μια βάση για τους τέσσερις διακόπτες των προβολέων που θα τοποθετηθούν στο νιβα.
Καθώς και το ρολόι!
Image
Έβαλα δοκιμαστικά και το νέο C/D MP3 που είχα προσφορά πριν μερικές ημέρες γνωστό σούπερ-μάρκετ Γερμανικών συμφερόντων!!!!
Όλα τέλεια.
Ετοιμάστηκε και αυτή μέχρι το μεσημέρι και εδώ έτοιμη.!!
Image
Image
Περιμένει την καλωδίωση για να τοποθετηθεί!

Παρασκευή απόγευμα και το νιβα μου είναι στο βαφείο!!! ακόμα!
Έτσι ασχολούμαι ακόμα με τα περιφερειακά!
Έντυσα τις πλαϊνές ταπετσαρίες στις πόρτες και στα πίσω καθίσματα!

Απλώνω την κόλα στις άκρες πάντα του πανελ και στο λεπτό φύλο αφρολεξακι που μπαίνει μέσα από την δερμάτινη.
Image
Βάζω πάντα κόλλα και στις δυο επιφάνειες όπου πρέπει να κολληθεί.
Image
Περιμένω να στεγνώσει ελαφριά η κόλλα (δεν πρέπει να κόλλα στο χέρι όταν την ακουμπάμε)
Εφαρμόζουμε το αφρολέξ και ξανά βάζουμε μικρή ποσότητα κολλάς στην επάνω επιφάνεια.
Image
Σε επίπεδο πάγκο (επιφάνεια) Απλώνω τεντωμένη την δερμάτινη.
Image
Image
Κολλώ πάντα τις γωνιές και ακολούθως τις απέναντι πλευρές.
Τεντώνω καλά και βάζω στις άκρες ψιλά καραφάκια (με καρωτικό επιπλοποιεία)
Image
Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό!
Image
Αργότερα όταν θα τοποθετείται στο αυτοκίνητο θα κοπούν οι τρύπες για τα χερούλια των τζαμιών, ηχείων, και της πόρτας.

Σάββατο μεσημέρι και ανεβαίνω λίγο καθώς παραλαμβάνω τα νέα λευκά όργανα που είχα παραγγείλει στον σύντροφο Τάσο Παπαδόπουλο από την Ρωσία! Τον ευχαριστώ!!
Image
Δεν είναι καταπληκτικά??

Αργά το μεσημέρι του Σαββάτου μπαίνουν και στη λίστα τα νέα ηχεία που αγόρασα!
Image

Μια εβδομαδα ακόμα χωρίς να ετοιμαστεί το νιβα μου.
Μου έδωσε χρόνο όμως να ετοιμάσω την σκηνή οροφής που ήθελα να την έχω στο φετινό `Άμμος φωτιά και νιβα`
Έτσι λοιπόν αφού έκοψα-κόλλησα και μαζεψα όλη την εβδομαδα τα υλικά ,σήμερα την ετοίμασα.
Λυπούν κάποιες μικρές λεπτομέρειες ακόμα, (παράθυρα και κάποια αλλά που θέλω να έχει) αλλά συμπληρωθούν αργότερα για του χρόνου!!!.
Το κόστος της έφτασε, με αποκληστηκα δική μου δουλειά, (ακόμα και το ράψιμο του πανιού) στα 300€ όπως φαίνεται εδώ έτοιμη.

Image
Image
Image
Εδώ έχει πέσει το πανί επάνω και σημαδεύεται για να ραφτεί !!
Image
στην φάση της τοποθέτησης του πανιού οριστικά πλέων!!
Image

Εδώ έτοιμη για να φορτωθεί στην σκάρα.
Image
Περισσότερα στην πράξη στο `Άμμος και νιβα`

Σήμερα έκανα την καθιερωμένη μου ποια επίσκεψη στο φανοποιείο και κάτι δείχνει να γίνεται.
Οι εργασίες άρχισαν μετά από τρις εβδομάδες απραξίας.
Έπεσε το βασικό (5-1) λέγεται και είναι βάση στόκου με αστάρι.
Image
Εδώ μέσα στο φούρνο άμεσος μετά.
Image
Image
Image
Έτσι λοιπόν αρχίζει το τρίψιμο και η αντίστροφη μέτρηση.

Το απόγευμα ασχολήθηκα με την τοποθέτηση των νέων οργάνων στον πίνακα του ταμπλο.
Αφού πλύθηκε και έγινε ο έλεγχος για ραγίσματα και άλλες φθορές από τον χρόνο ετοιμάστηκε και αυτός.
Όταν όμως στέγνωσε εμφανίστηκαν κάτι λευκοί λεκέδες που μάλλον είναι αποτέλεσμα της έκθεσης στον ήλιο.
Αυτό όπως καταλαβαίνεται απαιτεί την αντικατάσταση του η` το φρεσκάρισμα του.
Προτίμησα το δεύτερο και βγηκαν τα σπρέι για τα πλαστικά. Τρίφτηκε λοιπόν ελαφριά και περάστηκε δυο λεπτά χέρια!
Image
Μετά το στέγνωμα (τουλάχιστον μια ώρα από το τελευταίο χέρι χρώματος)
Τοποθετηθήκαν τα νέα όργανα στην θέση τους όπως τα βλέπεται εδώ!!
Image
Image
Συσκευάστηκαν και πήραν την θέση τους και αυτά στην αποθήκη μαζί με το υπόλοιπο νιβα………….. σε κούτες!!!!!!!!!!!!!!!!

Ναι!!! Παρασκευή πρωί είναι έτοιμο για τον φούρνο.!!
Image
Τελευταίες λεπτομέρειες και η ώρα έφτασε!
Image
Επιθεώρηση της δουλειάς από τον άνθρωπο που τρέχει για όλα και όλους!! Για σου Φώτη!!!!!!
Image
Το χρώμα στο πιστολι και τα κομπρεσέρ να στενάζουν!!!
Δεν υπάρχει επιστροφή ποια!
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Αφού ψήθηκε στον φούρνο για 30` μετά είναι έτοιμο για το σερβίρισμα!!!

Την άλλη μέρα γίνετε ο τελικός έλεγχος για να ξεκινήσει το μοντάρισμα!!
Image
Image
Image

Δευτέρα πρωί και αρχίζει το μοντάρισμα!
Image
Μόνωση οροφής
Image
Image
Ταπετσαρία ουρανού
Image
Τεντώθηκε από τον Γιώργο και μπήκε στον φούρνο για το τελικό τέντωμα!
Image
Τζάμια κλειδαριές και γρύλοι όλα στην θέση τους!
Image
Image
Τα τζάμια έγιναν φιμε (πράσινο) με μεμβράνες της (lumar)
Image
Η ώρα είναι δύσκολη!
Τα καλώδια δεν είναι το φόρτε μου και γίνεται ένα μπάχαλο…………
Image
Ας είναι όμως σιγά- σιγά περιπατάει και παίρνει μορφή.
Περάστηκαν γραμμές καινούριες για πλαφονιέρες στο πορπαγκαζ και στις πόρτες.
Γραμμές για τα ηχεία, για το cb, για το cd για τα πρόσθετα όργανα, για τους εμπρός και επάνω προβολείς για φως ομίχλης πίσω και νέα γραμμή για τον πίσω υαλοκαθαριστήρα και το πιτσιλιστηρι, που είχαν χαλάσει εδώ και χρόνια!!
Image
Περάστηκαν όλα τα καλώδια μέσα σε νέα θερμοσηστελωμενη σωλήνα και δέθηκαν σταθερά στο αμάξωμα.
Image
Το ίδιο έγινε και μέσα στις πόρτες
Τώρα ηρθε η σειρά της μόνωσης.
Ξεκινώ από τα δύσκολα σημεία και ντύνεται με υπομονή και μεθοδικότητα όλο το εσωτερικό του νιβα.
Image
Image
Εδώ θέλει δουλειά επαγγελματική για να μην υπάρξουν `γέφυρες ήχου` που θα αχρηστέψουν όλη την προσπάθεια μας.
Δεν αφήνουμε τίποτα ακάλυπτο και στην λογική του `δεν βαριέσαι εδώ δεν φαίνεται`!!!
Image
Image
Image
Όταν ντυθεί όλος ο χώρος τότε ασφαλίζουμε τα σημεία που δεν στρώνει η μόνωση με ισχυρή ταινία!

Η ώρα έχει φτάσει 11.00 και έχει τελειώσει και η τοποθέτηση της μοκέτας και των πίσω πανελ.
Image
Αύριο οι φωτο και η συνέχεια!!

Σάββατο πρωί λοιπον και μετά από μερικές δουλειές πρωινες, ετοιμάζω το εργοτάξιο!
Μπήκαν και οι μοκέτες και
h[img]ttp://img143.imageshack.us/img143/9840/215le5.jpg[/img]
Ετοιμάζω τα παρεμφερή υλικά
Ζώνες, πλαστικά πλαϊνά και άλλες λεπτομέρειες!
Image
Κατόπιν ξεκινά η τοποθέτηση των καθισμάτων. Πρώτα από το πίσω για να έχω χώρο να ασχοληθώ με την επιπλέων μόνωση του τούνελ!
Image
Image
Εδώ δίνω ακόμα περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια, γιατί όπως ξέρετε είναι η κυρία πηγή ήχου του νιβα μας.
Image
Βάζω κομμάτια υλικού και στα πλαστικά καπάκια των λεβιέδων.
Έτοιμο και το κεντρικό τούνελ!
Image
Τώρα μπαίνουν και τα εμπρός καθίσματα στην θέση τους!
Image
Αρχίζει η άχαρη δουλειά για μένα. Η ώρα των καλωδίων.
Image
Η μακαρονάδα είναι έτοιμη!
Image
Σειρά έχει τώρα τη τοποθέτηση του ταμπλο με τα καινούρια όργανα!
Image
Image
Όλα τα λεφτά είναι τα έτοιμα!!!
Image
Μια νυχτερινή!! Αν φαίνεται!!
Νύχτωσε χωρίς να το καταλάβω. Πάω για ύπνο με σκέψεις οργάνωσης για να πετύχω τον στόχο που έχω για το βράδυ της Κυριακής!

Κυριακή πρωί 8.30 με το ν καφέ στο χέρι και περνώ τα κεριά στις κοιλότητες από τις πόρτες!
Image
Εδώ πρέπει να σας πω πως ενε λεπτό σφουγγαράκι και δυο κομμάτια σαμπρέλα από το ποδήλατο κάνουν την διαφορά. Μπαίνουν εδω στην ντιζα της μπετούγιας εξαφανίζονται πολλοί θόρυβοι!
Image
Image
Image
Το νάιλον είναι απαραίτητο για να μην βρέχεται η ταπετσαρία από την εσωτερική μεριά.
Image
Έτοιμες και πόρτες με τις θήκες τους και τα ηχεία τους επάνω.
Image
Image
Image
Με την μόνωση μέσα στις πόρτες έχει αλλάξει και ο θόρυβος στο κλείσιμο της! Έχει ποιο μπάσο χτύπημα!
Τοποθετήθηκε και η μεσαία κονσόλα με το CD και τους υπολοίπους διακόπτες! Μπήκε στην θέση του και το CB επίσης ,τα σκιάδια, τα παλινα στις κολώνες, και άλλα τσουμπλεκια που με νύχτωσαν ξανά!!
Καληνύχτα αύριο πάλι!!!

Σήμερα ασχολήθηκα με μια μετατροπή που ήθελα να φτιάξω εδώ και καιρό!
Να μεταφέρω τα πιτσιλιστηρια επάνω στα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων.
Εδώ τα υλικά που είχα
Image
Δημιούργησα ένα λαμακι που θα κρατά τον εύκαμπτο σωλήνα και επάνω στο μάκτρο έδεσα ένα σκληρό κομμάτι 15 εκατοστά και με πέντε τρύπες στην μια πλευρά του, και το το έδεσα με σφικτήρα επάνω στο σώμα του υαλοκαθαριστήρα.
Image
‘Κατόπιν έβαλα στην θέση των παλιά πιτσιλιστιρηων ένα λαστιχάκι για να συγκρατει τον σωλήνα.
Image
Image
Image
Έτσι τώρα είναι έτοιμο και έχω άφθονη παροχή νερού και στο σημείο που το χρειάζομαι.
Image

Συνέχεια λοιπόν στην αναγέννηση του φοίνικα και τέλος το πρώτο και βασικό μέρος του!
Εκτός από μικρολεπτομέρειες που δεν είναι άξιες παρουσίασης (τοποθέτηση σκιαδιών , καθρεπτών , κεραιών , και άλλων) η βασική και ενδιαφέρουσα εργασία ήταν η τοποθέτηση των νέων προφυλακτήρων. Δεν σας κρύβω ότι είχα αρκετή ανυπομονησία για την εργασία αυτή.
Έτσι λοιπόν κόπηκαν οι υποδοχές για τους εργάτες και τις γλίστρες τους. Στην πορεία αποφάσισα να τοποθετήσω ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης για εμπρός και πίσω. Έτσι αγοράστηκαν από τα μεταχειρισμένα ένα σετ από κοινό σεντάν και με τις κατάλληλες τροποποιήσεις προσαρμόστηκαν στους νέους προφυλακτήρες μου.
Σε δεύτερο πλάνο περαστήκαν με πλαστικοποίηση μέσα έξω αφού πρώτα είχαν ασταρωθεί με βάση. Αυτό έγινε για να έχουν μια επιπλέων προστασία από τις κακουχίες στην εκτός δρόμου κίνηση άλλα και για να αποκτήσουν μια ποιο άγρια υφή! Βάφτηκαν και στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα για να χαθεί ο όγκος τους!
Εδώ λοιπόν ο πίσω
Image
Image
Με το πίσω ενσωματωμένο φως ομίχλης!
Image
Image
Και ο εμπρός μαζί με την παλιά προβολιερα (από την προηγούμενη κούκλα μου) επάνω του, την γλίστρα για τον εργάτη και τις δέστρες !
Image
Image
Image
Image
Τελικός έλεγχος των φωτων (των φλας και όλων γενικά των ηλεκτρικών λειτουργιών)
Image
Image
Έτοιμο λοιπόν και λειτουργικό για αυτή την φάση!
Έχει ολοκληρωθεί ποια σαν αυτοκίνητο και μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο, με ασφάλεια για τους επιβάτες του.
Υπολείπονται ακόμα η τοποθέτηση των ΜΤ ελαστικών (Από Δευτέρα αυτά) μαζί με το ψήλωμα του άλλα και την συνδεσμολογία των προβολέων εμπρός άλλα και της σκάρας όταν τελειώσει και αυτή.
Υπομονή τώρα και λίγο λίγη θα το βλέπεται να τελειώνει!!

Εδώ είμαστε! Ξανά!!
Σήμερα τοποθετηθήκαν τα ΜΤ ελαστικά με τις βαμμένες μαύρες ζάντες!!
Mellber 6`
Image
Image

Τέταρτη απόγευμα και η σημερινή μου προσθήκη επάνω στο νιβα μου είναι ένα βασικό εργαλείο για κάθε όχημα εκτός δρόμου. Εργάτης!!
Ναι αγοράστηκε σήμερα το πρωί ένας Mile Marker PE8000 με ικανότητα έλξης 2000 κιλά
Image
Δεν έβλεπα την ώρα να γυρίσω σπίτι για να ξεκινήσω την τοποθέτηση!
Δυο ώρες έκανα και ο εργάτης μου είναι στην θέση του ετοιμοπόλεμος.
Image
Image
Είναι διακριτικός από τα βλέμματα και δεν κόβει αέρα από το σύστημα ψύξης του κινητήρα.
Έφτιαξα και την πατέντα με την πινακίδα έτσι ώστε να κρύβει και την γλίστρα!! (ραουλα είναι άλλο)
Έβαλα δυο λαμακια σε σχήμα Π` και έκανα την πινακίδα να μπαίνει συρταρωτή μέσα σε αυτά!
Image
Image
Image
Έτοιμο λοιπόν και από αυτό!

Στο μετάξι ετοιμάζονται και στον τόρνο οι προσθήκες για το ψήλωμα του αμαξώματος και μέσα στην μεθεπόμενη εβδομαδα θα είναι πλήρες ετοιμοπόλεμο με την σκάρα του και συνδεμένοι όλα τα ηλεκτρολογικά του . Άντε για να το χαρώ και εγώ ποια…..

Τάσο τι να σου πω!! Κτεο θα πηγαίνει με τον γνωστό τρόπο!!

Και τώρα έτοιμο περιμένει να βρέξει λιγάκι για να φορέσει και την λερωμένη του στολή!!
Image
Image
Image



Μετά από αρκετές ημέρες απραγίας (δουλειά-δουλειά-και δουλειά) συγκέντρωσα τα απαραίτητα για να κάνω το ψήλωμα. (αμορτισέρ- προσθήκες εμπρός –πίσω 3cm & 6cm αντίστοιχα. και στα επάνω μπαλάκια στο ψαλίδι 3cm, και μεγαλύτερη ντιζα για τον κατανεμητή πίσω.
Image
Τέλος καινούριες βίδες )
Image
Τα αμορτισέρ που προτίμησα (τα είχα και στο προηγούμενο) είναι τα

Οι προσθήκες είναι από (ερταλον) φτιαγμένες στον τόρνο.
Image
Η προσθήκη για το επάνω μπαλάκι είναι από αλουμίνιο (αεροπορικού τύπου)
Image
Η πίσω μπάρα έγινε ρυθμηζομενη για να μπορέσει να έρθει ο άξονας στην προηγουμένη ευθυγράμμιση του!
Image
Αργότερα θα τροποποιηθούν και οι υπόλοιπες κόντρα μπάρες (κάπως έτσι μικρές και μεγάλες)
Image
Εδώ έτοιμο (η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής!!!)
Image
Τώρα στο δρόμο (γνωστό σε μένα από το προηγούμενο) έγινε ποιο σφιχτό, δεν κοπανίζει και στέκεται επάνω στο δρόμο ποιο καλά. Αύριο πάει και για ευθυγράμμιση για να είμαστε εντάξει.

Λοιπόν ! Η ευθυγράμμιση έγινε τέλεια. Πάει και αυτό.
Σήμερα είπα να το βάλω λίγο στα δύσκολα!
Εδώ στην διαδρομή για το τεστ σήκωσα τον τροχό!
Image
Image
Έτσι λοιπόν σε ένα ρεματάκι κάπου στον Ωροπό έφερα την ανάρτηση σε δύσκολη θέση!
Image
Image
Image
Image
Τα περιθώρια εξαντλήθηκαν και τα ελατήρια είναι ακόμα στην θέση τους.

Αρκετός καιρός πέρασε και η δουλειές με πήραν από κάτω. Έτσι αποφάσισα τα απογεύματα να ξεκινήσω την νέα σκάρα για το καμάρι μου.
Τα πράγματα έχουν ως εξής. Με βάση δυο πλαϊνά κομμάτια από μαμά σκάρα.(συμπαθητικό σχήμα) άρχισα τια τροποποιήσεις .
Αρχικά έκοψα και άλλαξα τα ποδαρικά (απαράδεκτα για μένα)
Image
έφτιαξα λοιπόν άλλα στην στραντζα.
Image
Αλλαχτήκαν και τα μεσαία στραντζα που ήταν 20χ20 απλά ,με 15χ30 βαρέως τύπου.
Προστέθηκε στο εμπρός μέρος και πάνω από το παρμπρίζ μια καμπύλη σωλήνα (ίδιας διαμέτρου με την υπόλοιπη , για να δεχτεί τους προβολείς.
Image
Ακλούθησε η κατασκευή των δεστρών για τα φτυάρια .
Image
Όλα μαζί κολληθήκαν με την αργκον και έγιναν ένα σώμα.
Κατόπιν μπήκαν οι προβολείς και ……
Image
Image
Εδώ τοποθετημένη επάνω στο καμάρι μου.
Image
Image
Image
Image
Άντε και καλά φορτώματα !!!!
Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης της, βγηκαν 1,45 μήκος με 1,22 φάρδος.
Last edited by xristost on Thu Jul 09, 2009 13:39, edited 2 times in total.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
User avatar
friar
Posts: 2512
Joined: Sun Jun 14, 2009 20:39
Location: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
Contact:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by friar »

Είναι τρελλοί αυτοί οι Ρώσοι :o :o
Κάθε πότε είπες σε πιάνει
Unπαικτable.!!!!
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
User avatar
Nicolas
Site Admin
Posts: 2983
Joined: Tue Jun 16, 2009 09:10
Contact:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by Nicolas »

Το επίπεδο της δουλειάς δεν θα το σχολιάσω καθότι είναι γνωστό οτι είμαστε μερακλήδες και
κάνουμε απίστευτες δουλειές όταν θέλουμε.
Το επίπεδο του άρθρου όμως, είναι κάτι που ξεφεύγει από τα συνηθησμένα και θα έλεγα οτι
είναι αντίστοιχο με τα καλύτερα how to's άρθρα που βλέπουμε σε ξένα και πολύ μεγαλύτερα
fora - portals.

Χρήστο, απλά συγχαρητήρια. Είμαι σίγουρος οτι πολύς κόσμος θα σε ευγνωμονεί :D

By the way, το χρωματάκι δεν παίζεται...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by Φωκίων »

Χρηστο τι να πω.. οτι και να πω ειναι λιγο..

( καποιες φωτο δεν φαινονται... ειναι δικο μου προβλημα???)
lker
Posts: 1274
Joined: Wed Jun 17, 2009 16:13
Contact:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by lker »

Απλά τέλεια δουλειά σε όλα τα επίπεδα !
Μπράβο αδερφέ για το μεράκι σου!
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
User avatar
xristost
Posts: 51
Joined: Sun Jun 21, 2009 09:34
Location: Ζεφύρι
Contact:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by xristost »

friar wrote:Είναι τρελλοί αυτοί οι Ρώσοι :o :o
Κάθε πότε είπες σε πιάνει
Unπαικτable.!!!!

Καθε ανοιξη!!! :( :( :( :( Εχω κατι γιατρε μου??? :shock: :shock: :shock: :shock:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
User avatar
xristost
Posts: 51
Joined: Sun Jun 21, 2009 09:34
Location: Ζεφύρι
Contact:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by xristost »

Ευχαριστώ Nicolas!! 8-) 8-)
Δεν ξέρω Φωκίων και σε μένα το κάνει!!!!! :roll: :roll:
lker Σε ευχαριστώ!! 8-) 8-)
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!! Θα ακολουθησει και συνέχεια αλλά σιγά σιγά!! :P :P :P :P
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
electrosystem
Posts: 1
Joined: Thu Jun 18, 2009 00:39

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by electrosystem »

Χαρας το κουραγιο σου την υπομονη σου και τον χρονο σου.Συχαρητηρια και εις ανωτερα.Μη σταματας καθολου.Φανταζομαι θα δουμε και συνεχεια...
taxideytis
Posts: 7
Joined: Sat Jun 20, 2009 23:13

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by taxideytis »

Φωκίων wrote: ( καποιες φωτο δεν φαινονται... ειναι δικο μου προβλημα???)
σαφώς ναι... :D
User avatar
Dr.Format
Posts: 103
Joined: Wed Jun 17, 2009 13:18
Location: Αθήνα
Contact:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Post by Dr.Format »

Μπράβο Χρήστο !!!

άψογος όπως πάντοτε σύντροφε 8-)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ !
Οι Γόρδιοι Δεσμοί δεν λύνονται, κόβονται!
Post Reply

Return to “Niva Club”