Η αναγέννηση του φοίνικα!

Άβαταρ μέλους
xristost
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 21, 2009 09:34
Τοποθεσία: Ζεφύρι
CONTACT:

Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό xristost » Κυρ Ιουν 21, 2009 22:58

Η αναγέννηση του φοίνικα!

Κάθε άνοιξη με πιάνει μια τάση για ανανέωση.
Πέρσι είχα τελειώσει με το δεύτερο μου νιβα και πέρασε έτσι ο καιρός χωρίς να κάνω τίποτα!.
Φέτος όμως με βρήκε οργανωμένο……………….
Ένα 16αρι που από τύχη έπεσε στα χέρια μου (το τρίτο μου νιβα) θα στενάξει!!..................
Μέσα από τις σελίδες αυτές μπορείτε να μοιραστείτε και εσείς την χαρά που σου δίνει, όταν μπορείς να αναγεννήσεις ένα νιβα, που άλλοι θα το είχαν για πέταμα!
Θα προσπαθήσω να κάνω κατανοείτο σε όλους σας τα στάδια και τις φάσεις που θα γίνουν οι διάφορες εργασίες, με φωτογραφίες και σημειώσεις, έτσι ώστε το νιβα να έρθει σε μια κατάσταση που θα παρατείνει την ζωή του για αλλά δέκα χρόνια ακόμα τουλάχιστον.
Στην νέα του ζωή ποια θα είναι σίγουρα πολύ ποιο μάχιμο απ` ότι ήταν στην προηγουμένη ζωή του!
Είστε λοιπόν έτοιμοι??

Το αυτοκίνητο είναι εντελώς μαμά. Έχει 158.000 κα στην πλάτη του και είναι σε πλήρη λειτουργικότητα.
Θέλει όμως βάψιμο. Εδώ πρέπει να μπει κάνεις στο δειλιμα . Απλά το βάφω η` πάει για ολική αναγέννηση?
Διάλεξα τον ποιο σωστό δρόμο για τα δικά μου δεδομένα!
Εδώ βλέπουμε πως ήταν όταν το παρέλαβα!
Εικόνα
Το παρέλαβα λοιπόν και βουρ για το σπίτι. Πρώτα από όλα ένα καλό πλύσιμο για να φύγει η λάσπη και η σκόνη από το καθισιό!
Εικόνα
Ακολουθεί λεπτομερής έλεγχος και προσδιορισμός του τι θα ξηλωθεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Ξεκινώ από έξω και πρώτα από όλα φεύγουν τα πλαστικά γύρο –γύρο
Εικόνα
Σειρά έχουν τα σιδερικά που είναι φραγμένο από παντού!
Εικόνα
Περνώ σε ποιο ουσιώδεις ελέγχους και αφαιρω τα τρίγωνα κάτω από τους θόλους τω εμπρός φτερών.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Ωπ!! Εδώ είμαστε!
Εδώ θα βρείτε πάντα έναν θησαυρό από όλων των ειδών το χώμα!
Εικόνα
Εικόνα
Βάζω μέσα την πίεση και καθαρίζουν μέχρι τους μασπιεδες.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Ένα ακόμα ξέπλυμα και για την πρώτη μέρα είμαι έτοιμος!
Εικόνα
Αύριο μπαίνω στο εσωτερικό με νέες φοτο………………..
Εδώ είμαστε λοιπόν!
Έχουμε ένα εσωτερικό βιώσιμο αλλά όχι στο δικό μου γούστο!
Εικόνα
Τα καθίσματα του είναι οκ!
Από Nissan sunny GTR 2.0 coupe `84
Εικόνα
Μέσα στην καμπίνα έχουμε αμφιβόλου ποιότητας διαφορά αξεσουαρ που θα πάρουν τον δρόμο για τον κουβά!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Έλεγχος για τα φθαρμένα υλικά .
Εικόνα
Το ταμπλο είναι ταλαιπωρημένο.
Εικόνα
Έτσι περνώ στην επισκευή του.
Γέμισμα των κενών με αφρο πολιουρεθανης και το ντύσιμο του εξ ολοκλήρου με νέα δερμάτινη.
Επίσης στην θέση από το σταχτοδοχείο μπαίνει το κλισίμετρο!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Το κάλυμμα του χειρόφρενου λείπει.
Εικόνα
Με την ευκαιρία αυτή κατασκευάζω στην θέση του από λεπτό κόντρα πλακε θαλασσής έναν τεμπέλη
Και την χειρολαβή από το χειρόφρενο!
Εννοείται πως αυτά τα κολλώ και τα ράβω μονός μου στο σπίτι τα απογεύματα!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τα πίσω πλαϊνά είναι σπασμένο και στραβό το αντίστοιχο του.
Εικόνα
Εικόνα
Αυτά όμως τα αφήνω για ποιο μετά γιατί στην θέση τους θα μπουν αλλά υλικά (μοκέτα και δερμάτινη) που θα πρέπει να φτιαχτούν από την αρχή!
Όλα τα πράγματα που φτιάχνονται τώρα μπαίνουν σε νάιλον συσκευασίες και αποθηκεύονται μέχρι να τελειώσει το αυτοκίνητο από το βάψιμο και να φτάσει η ώρα για να ξαναμονταριστεί από την αρχή!
Μέχρι εδώ έχω 18 ώρες δουλειάς επάνω του! Και είμαι ακόμα στην αρχή!
Άντε η Κυριακή είναι κοντά. Ακολουθεί εσωτερικό ξήλωμα και ετοιμασία για βάφει!!

Συνέχεια λοιπόν με το πρόγραμμα αναγέννηση και εδώ θα κάνω μια παρένθεση εδώ γιατί θεωρώ ότι έτσι πρέπει να γίνει.!
Εδώ και αρκετό καιρό μαζί με τον φίλο και σύντροφο GENERAL LEE (Άρη!)
Έχουμε ξεκινήσει την κατασκευή νέων προφυλακτήρων για τα δικά μας νιβα!
Τώρα είναι ποια έτοιμοι και λόγω του ότι θα μπουν στο δικό μου σας τους δείχνω για να καταλαβεται και τα στάδια πριν από την τοποθετείς τους επάνω στο νιβα.
Ας πιάσουμε από την αρχή λοιπόν.!

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να ευχαριστήσω τον Άρη που έδειξε τυφλή εμπιστοσύνη και σχεδίασα όπως ήθελα.
Το ζητούμενο ήταν να είναι όσο ποιο μαζεμένοι μπορούν αλλά παράλληλα να χωρούν και έναν εργάτη 9.000 λίμπρες μέσα. Να είναι όσο ποιο απλός μπορεί και με το λιγότερο βάρος για τον εμπρός, και δυνατότητα ρυμούλκησης για τον πίσω. Αφού θέλαμε να καταργηθεί η κοτσαδουρα από πίσω, για τον λόγω ότι μας κόβει από την γωνία φυγής του αυτοκινήτου!
Εδώ σε ρολό `Ασλανη` κοπτική- ραπτική σε πατρον πριν την αντιγραφή τους σε λαμαρίνα!
Εικόνα
Τα πρώτα στάδια του μονταρίσματος
Εικόνα
Εικόνα

Ο Άρης σε ρολό κοπτικού!!
Εικόνα
Τσιμπημένος ο πίσω και πρόχειρα βαλμένος στην θέση του!
Εικόνα
Περνάμε στον εμπρός και είναι τέλειος για μας!
Εικόνα
Εικόνα
Έτσι αρχίζει το γάζωμα και σωστή στήριξη του!
Εικόνα
Εικόνα
Για τον εμπρός ειδικά έχουν προβλεφθεί έξι σημεία για την στήριξη του.
Εικόνα
Θα αναφέρω μόνο ότι σε τεστ που κάναμε σηκώσαμε όλο το νιβα από τον προφυλακτήρα!
Ακόμα προστέθηκε μια μπάρα για να δεχτεί τα δυο ζευγάρια προβολείς που θα μπουν μπροστά και είμαι στην αποθήκη τώρα έτοιμοι και αυτοί περιμένοντας το βάψιμο τους και την εφαρμογή τους επάνω στο νιβα!
Εικόνα


Αλλάζει λίγο το πρόγραμμα για σήμερα όσο αφορά την προετοιμασία του νιβα.
Ο λόγος ένα πιάσιμο στην μέση μου που με ταλαιπωρεί από την τέταρτη και ο καιρός (βροχερός) με έκαναν να ασχοληθώ με κάτι ποιο ελαφρύ!
Έτσι ετοίμασα τις ζάντες για να τις έχω άμεσα αργότερα!
Οι ζάντες που θα τοποθετήσω είναι της μελμπερ Ιταλίας.
Είναι αλουμινίου 6χ15 με 51 οφσετ.
Εικόνα
Το χρώμα που επέλεξα να βάψω είναι μαύρο σατινέ (ελαφρά γυαλιστερό)
Εικόνα
Τρίφτηκαν με γυαλόχαρτο σε σφουγγαράκι και κατόπιν πλύθηκαν με νερό και σαπούνι. Ο λόγος που πλύθηκαν είναι για να φύγουν τυχών λαδια, γράσα αλλά και βρομιές από τον δρόμο.
Αυτό γίνεται και από τις δυο πλευρές τους!
Εικόνα
Ξεκινώ λοιπόν το βάψιμο πάντα από την εσωτερική μεριά τους! Επέλεξα να τις βάψω με σπρέι γιατί θα έχω αργότερα μεγαλύτερη ευκολία επιδιόρθωσης από μικρό γδαρσίματα!
Εικόνα
Όταν πέρασα ένα χέρι χρώμα από την πίσω πλευρά την γύρισα από εμπρός και ψέκασα στα ποιο δύσκολα και δις προσιτά σημεία πρώτα. (εδώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ποτέ δεν επιχειρούμε να πετύχουμε την τέλεια επιφάνεια από το πρώτο χέρι βαφείς)
Εικόνα
Ξεκινώ λοιπόν πάντα από το κέντρο προς τα έξω.
Εικόνα
Όταν περάσω όλη την επιφάνεια τότε και μόνο τότε ρίχνω το χρώμα με την σειρά επάνω στην ζάντα.
Επαναλαμβάνω πάντα με δεύτερο η` και τρίτο χέρι στρώσης χρώματος.
Εικόνα
Όταν το χρώμα (χυλώσει) επάνω τους τότε τις βάζω στην άκρη (κατά προτίμηση σε χώρο που δεν έχει σκόνη)
Έτσι λοιπόν θα έχουμε τις ζάντες μας όμορφες και σαν καινούριες!
Εικόνα

Δευτέρα σήμερα και κάνω μια ακόμα εργασία εν όψη
του βαψίματος.
Ασχολήθηκα με την πίσω πόρτα και την ελαφριά σκουριά που είχε βγάλει.
Εικόνα
Έτσι τρίφτηκε με υπομονή και περάστηκε με σταθεροποιητή (σκουριάς).
Εικόνα
Αύριο θα περαστεί με σασικοτ και θα είναι έτοιμη για την βάφη.
Εικόνα

Μιας και είναι νωρίς ακόμα για να σταματήσω, είπα να ξεκινήσω την δουλειά της Κυριακής.
Ξεκινώ βγάζοντας το πίσω κάθισμα.
Εικόνα
Βγάζω και το πλαστικό δάπεδο
Εικόνα
Ξεβιδώνω τις βίδες που κρατούν τα πλαϊνά πλαστικά
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Βγαίνουν τα πλαϊνά πλαστικά
Εικόνα
Και είναι γυμνό τώρα, το πίσω μέρος.
Εικόνα
Έλεγχος για σκουριές και αποκολλήσεις του φίλου πίσσας που υπάρχει.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Περνάω μπροστά και βγάζω την μόνωση που έχει με την μορφή του υαλοβάμβακα!
Αυτή θα πεταχτεί και στην θέση της θα μπει νέα μόνωση που είναι αδιάβροχη!
Εικόνα
Εικόνα
Τώρα είμαι έτοιμος για αύριο να βγουν καθίσματα και το εμπρός τμήμα να γδυθεί, και αυτό για αρχίσω τις εργασίες καθαρισμού και προστασίας.

Συνέχεια λοιπόν!!
Χτες ασχολήθηκα με το έλεγχο για σκουριά και άλλες φθορές.
Έχουμε λοιπόν σαθρά κομμάτια από την πίσσα που είναι κολλημένη στο πάτωμα.
Εικόνα
Προχωρώ στην αποκόλληση όλων των κομματιών αυτών.
Εικόνα
Εικόνα
Εδώ η εργασία αυτή θέλει μεγάλη προσοχή και υπομονή. Πρέπει να εντοπιστούν όλα τα σαθρά κομμάτια και να μην μείνει κανένα .
Εικόνα
Εικόνα
Οι σκουριές που υπήρχαν ήταν σε επιφανειακό επίπεδο.
Έμεινα έκπληκτος με την δουλειά που είχαν κάνει στο εργοστάσιο πριν είκοσι χρόνια.
Έτοιμο ποια το πάτωμα τριμμένο και σκουπισμένο με την ηλεκτρική σκούπα!
Εικόνα
Ακολούθησε καλό πλύσιμο με σαπούνι και νερό.
Εικόνα
Εικόνα
Φυσικά βγηκαν οι τάπες που υπάρχουν για να αποστραγγηξουν τα νερά.
Καλό στέγνωμα όλη την νύχτα.
Επόμενη μέρα λοιπόν και περνώ το σταθεροποιητή της σκουριάς σε δυο χέρια.
Εικόνα
Με προσοχή και υπομονή περνώ όλα τα δύσκολα σημεία πίσω από τα φτερά και μέσα στους θόλους!
Εικόνα
Κατόπιν βγάζω τις τσιμούχες από τις πόρτες.
Ευτυχώς τίποτα, εκτός από την πίσω πόρτα.
Εικόνα
Εδώ πρέπει να γίνει αφαίρεση ολόκληρης της ποτρας για να γίνει σωστή δουλειά.
Η βούρτσα στον τροχό και είναι έτοιμο για την προεργασία σφραγίσματος!
Το ίδιο γίνεται και στην πόρτα!
Εικόνα
Ακολουθεί ο έλεγχος στις πόρτες.
Βγαίνουν οι ταπετσαρίες και οι τσιμούχες από την εσωτερική μεριά.
Με αυτές θα ασχοληθώ αύριο.
Εικόνα
Για σήμερα τέλος η πρώτη φάση (σταθεροποίηση σκουριάς)
Και περνώ στο βγάλσιμο του ταμπλο.
Εικόνα
Διακόπτες και φυσες μπαίνουν σε σακουλάκια αφού πρώτα μαρκαριστουν τι είναι.
Εικόνα
Εικόνα
Δένονται σένα μια μεριά για να μην έχουμε κανένα ατύχημα και βάζω σε σακούλα και την καλωδίωση του πατώματος για ν μην βάφει από το χρώμα
Εικόνα
Αγοραστήκαν σήμερα και τα υλικά που θα χρησιμοποιήσω αύριο. Κόλες αμαξωμάτων, αστάρια μετάλλων, το σασικοτ (Σε σκούρο κόκκινο χρώμα) με τα διαλυτικά του και τα πινέλα μου.
Εικόνα
Πρέπει να σας πω πως αυτή η περίοδος είναι και η ποιο άχαρη για μένα!
Ώρες πολλές και το αποτέλεσμα της δουλειάς δεν φαίνεται. Σαν να μην έχεις κάνει τίποτα!
Τέλος πάντων αν δεν περάσεις όμως από εδώ δεν θα γίνει σωστή και όμορφη δουλειά!
Είμαι έτοιμος για το τελικό στάδιο της προστασίας του εσωτερικού χώρου. Αύριο λοιπόν!!

Εδώ ξανά λοιπόν!!
Το αύριο έγινε Παρασκευή γιατί προέχουν οι δουλειές!! (Που και που βάζουμε και κανένα Γύψινο………..)
Έτσι λοιπόν πλύθηκαν οι πόρτες εσωτερικά
Εικόνα
Περάστηκαν με σταθεροποιητή και αυτές σε όλο το εσωτερικό τους!
Εικόνα
Μέχρι να στεγνώσουν οι πόρτες πέρασα το σασικοτ στο πάτωμα σε δυο χέρια!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Όταν αυτό στέγνωσε πέρασα την κόλλα αμαξωμάτων στις ραφές του πατώματος αλλά και μέσα στις πόρτες
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Κατόπιν κλείνω και σφραγίζω όλες τις τρύπες που έχει στους μασπιεδες εσωτερικά. Αυτό το κάνω για να πετύχω καλή στεγανότητα από τα νερά όταν θα κάνει τις βουτιές του!! Αυτό θα συμπληρωθεί αργότερα και με τα λάστιχα που θα δούμε για τις πόρτες!
Εικόνα
Έτσι είμαι έτοιμος για να βάφει εσωτερικά!
Εικόνα
Την ερχομένη Τρίτη αν όλα είναι εντάξει πάει για βάφει!

Σήμερα λόγω δουλειάς και διαφορών άλλων πραγμάτων δεν έκανα και πολλά πράγματα.
Ασχολήθηκα λίγο με το ξήλωμα των πραγμάτων.
Έτσι βρήκε η μάσκα και τα φανάρια μαζί με τις χελώνες τους.
Καθαρίστηκαν τρίφτηκαν και περαστήκαν με τα ιδία υλικά όπως και μέσα.
Εικόνα
Εικόνα
Βγήκαν τα φλας, οι υαλοκαθαριστήρες, και όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα που χρειαζόταν.
Από αύριο ξεκινώ το καθάρισμα όλων αυτών των εξαρτημάτων έτσι ώστε όταν θα γυρίσει από την βάφει να είναι έτοιμα και καθαρά για να αρχίσει το μοντάρισμα.

Συνέχεια λοιπόν και ασχολήθηκα με κάποιες λεπτομέρειες.
Έχετε δει αυτό το μπράτσο που έχουν τα ποιο παλιά νιβα?
Εικόνα
Είναι για να υποστηρίζει την πλαστική ταπετσαρία!
Εγώ όμως δεν έχω σκοπό να ξαναβάλω αυτές τις πλαστικές ταπετσαρίες που είναι στα πίσω καθίσματα.
Έτσι λοιπόν αυτά κόπηκαν για να εξοικονομήσω περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες!!!
Εικόνα
Εικόνα
Ασχολήθηκα μετά με τους αρμούς του αμαξώματος.
Εικόνα
Και αφού πρώτα τα μακάρισα με χαρτοταινια για να μην πασαλείψω το υπόλοιπο μέταλλο δεξιά και αριστερά….
Σε όλες τις ραφές……
Εικόνα
Εικόνα
Έβαλα την κόλλα αμαξωμάτων με προσοχή και πίεση, για να γεμίσει τα κενά που είχαν ανοίξει μετά από την αφαίρεση της παλιάς και ξερής κολλάς, που έκανα με την ηλεκτρική βούρτσα !
Εικόνα
Αυτή είναι μια βασική δουλειά που πρέπει α γίνει πριν από κάθε βάψιμο γιατί από εκεί ξεκινούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι σκουριές.
Όταν στέγνωσε η κόλλα κατά 50% τότε αφαιρεσα την χαρτοταινια και έμεινε μια καθαρή και ευθεία γραμμή από κόλλα μέσα στον αρμό.
Εικόνα
Εικόνα
Έτσι λοιπόν κλείνει ο κύκλος προετοιμασίας για την βάφη.
Μένει τώρα να βγουν τα τζάμια και κλειδαριές για να ξεκινήσει το τρίψιμο και ………..


Μιας και είχα όρεξη ακόμα έκοψα και το πατρον για τις νέες πλαϊνές ταπετσαρίες μου….
Και από λεπτό χαρμποτ 6 χιλ. πάχους και με επένδυση μελαμινης από την μια πλευρά ετοίμασα τις νέες ταπετσαρίες μου.
Έτσι όσο καιρό θα είναι το νιβα στην βάφη θα έχω δουλειά εγώ για το……. σπίτι
Εικόνα
Εικόνα

Σήμερα ασχολήθηκα με την κοπή και την εφαρμογή της μοκέτας
Αφού την έβαλα μέσα στον χορό,
Εικόνα
την μέτρησα και την σημάδεψα
Εικόνα
και ξαναβγηκε για να κοπή σημετρικα και με κάθε λεπτομέρεια.
Έκοψα και τα κομμάτια που θα μπουν στο εμπρός μέρος (δεξιά και αριστερά) στα πόδια.
Εικόνα
Έτσι όλες μαζί πάνε αύριο στον ταπετσιέρη για να βάλει το ρέλι τους γύρο γύρο. Και να μπουν στην σακούλα και αυτές.

Αντικατέστησα επίσης και τα σωληνάκια των αναθυμιάσεων από το ρεζερβουάρ με καινούρια που είναι ποιο μαλακά . Τα παλιά είχαν ξεραθεί και είχαν τσακίσει. Έτσι δεν ήξερα να δούλευαν και τα αντικατέστησα!
Εικόνα
Εικόνα
Λοιπόν μετά από τα σωληνάκια επιστρέφω στα χαρμποτ για να φτιάξω τις ταπετσαρίες στις πόρτες. Αυτά απαιτούν νέα κομμάτια διότι τα παλιά ήταν τόσο ταλαιπωρημένα που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ξανά.
Έτσι σαν πατρον έδωσαν τα μέτρα στις νέες!
Εικόνα
κόπηκαν οι τρύπες για τις πετούγιες και τα χερούλια ,
Εικόνα
και διαμορφωθήκαν ώστε να ταιριάζουν επάνω στην πόρτα
Εικόνα
Μια δοκιμή και είναι έτοιμες να δεχτούν αργότερα την ταπετσαρία τους.
Εικόνα
Έτσι είμαι έτοιμος από όλες τις ταπετσαρίες στο εσωτερικό.

Κατόπιν τηλεφώνου με τον βαφεα η βάφει παίρνει μερικές ημέρες αναβολή λόγω φόρτου εργασίας.
Έτσι αποφασίζω να περάσω σε δράση φανοποιού.
Εικόνα

Μετά από την παραχώρηση φίλου της ηλεκροκολλησης `αργκον` και υπόδειξη αυτού πως δουλεύει ξεκινώ να κλείνω τις 47 τρύπες που είχαν ανοιχτεί για να στερεωθούν τα πλαστικά μέρη που είδαμε ποιο επάνω.
Εικόνα
Εδώ ο κίνδυνος να πετσικάρει η λαμαρίνα είναι μεγάλος. Ο Ρώσος όμως δεν καταλάβει από αυτά. Με το σεβαστό της πάχος που έχει εφοδιάσει τα νιβα μας ούτε που κατάλαβε τίποτα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εγώ όμως έλαβα τα μέτρα μου . Με ένα σφουγγάρι φρόντιζα να την ψήχω αμέσως .(φίλαγε τα ρούχα σου………..)
Εικόνα
Εδώ όμως φάνηκε ότι εγώ δεν τα φύλαγα.
Από την δυσκολία μου σαν πρωτάρης στην κόλληση με `αργκον` δεν έλαβα τα μέτρα μου για την ακτινοβολία της λάμψης και είχα τα γνωστά επακόλουθα. (χάλια νύχτα με κολλύρια και κομπρέσες)
Αυτό θα μου γίνει μάθημα για άλλη φορά. (Ήταν η αιτία να αποχωρήσω νωρίς από τους πόνους στο συμπόσιο)
Τέλος πάντων.
Συνέχεια μετά την παρένθεση και τρόχισμα των κολλήσεων για να στοκαριστει μετά.!

Εδώ μια και κρατούσα τον τροχό……………………
Είπα να του κόψω και τα φτερακια εμπρός.
Εικόνα
Έτσι απέκτησε μια ποιο άγρια όψη!
Εικόνα
Εικόνα


Σήμερα λοιπόν και μετά από μια ολόκληρη μέρα χωρίς να κάνω ούτε μια δουλειά επάνω του, είπα να βάλω λίγο φορά.
Στοκάρισα τα κολλήματα και τα έτριψα με το τριβείο.
Εικόνα

Στη συνέχεια και μετά από τον καθαρισμό με άφθονο νερό της σκόνης και του στόκου μακάρισα τα χαμηλά σημεία για να περαστούν με την πλαστικοποίηση.
Ψεκάστηκε με πιστόλι αναρρόφησης σε δυο χέρια.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Λίγο πριν στεγνώσει αφαιρω την ταινία και έτσι πετυχαίνω ένα όμορφο τελείωμα.
Εικόνα
Ανέβηκα 4 εκατοστά και στο κάτω χείλος της πόρτας αλλά και ψηλά στο πίσω μέρος των φτερών.
Με αυτό αποφεύγω τα μικρό χτυπήματα από πέτρες και άλλα υλικά που σηκώνουν οι τροχοί από κάτω.
Εικόνα

Αύριο με το καλό θα πέσει ο στόκος πιστολιού, αφού όμως τριφτεί καλά ………..

Σήμερα το πρωί σηκώθηκα ορεξάτος για μοδιστρική.
Έτσι λοιπόν έφτιαξα το καφεδάκι μου και έβγαλα την ραπτομηχανή τις κλωστές και τις κόλλες μαζί με τις δερματινες. Από μέρες στο μυαλό μου με έτρωγε η ιδέα να ντύσω την κεντρική κονσόλα.
Κόψε ράψε λοιπόν έφτασα εδώ
Εικόνα
Κάτω από την κονσόλα τοποθέτησα μια βάση για τους τέσσερις διακόπτες των προβολέων που θα τοποθετηθούν στο νιβα.
Καθώς και το ρολόι!
Εικόνα
Έβαλα δοκιμαστικά και το νέο C/D MP3 που είχα προσφορά πριν μερικές ημέρες γνωστό σούπερ-μάρκετ Γερμανικών συμφερόντων!!!!
Όλα τέλεια.
Ετοιμάστηκε και αυτή μέχρι το μεσημέρι και εδώ έτοιμη.!!
Εικόνα
Εικόνα
Περιμένει την καλωδίωση για να τοποθετηθεί!

Παρασκευή απόγευμα και το νιβα μου είναι στο βαφείο!!! ακόμα!
Έτσι ασχολούμαι ακόμα με τα περιφερειακά!
Έντυσα τις πλαϊνές ταπετσαρίες στις πόρτες και στα πίσω καθίσματα!

Απλώνω την κόλα στις άκρες πάντα του πανελ και στο λεπτό φύλο αφρολεξακι που μπαίνει μέσα από την δερμάτινη.
Εικόνα
Βάζω πάντα κόλλα και στις δυο επιφάνειες όπου πρέπει να κολληθεί.
Εικόνα
Περιμένω να στεγνώσει ελαφριά η κόλλα (δεν πρέπει να κόλλα στο χέρι όταν την ακουμπάμε)
Εφαρμόζουμε το αφρολέξ και ξανά βάζουμε μικρή ποσότητα κολλάς στην επάνω επιφάνεια.
Εικόνα
Σε επίπεδο πάγκο (επιφάνεια) Απλώνω τεντωμένη την δερμάτινη.
Εικόνα
Εικόνα
Κολλώ πάντα τις γωνιές και ακολούθως τις απέναντι πλευρές.
Τεντώνω καλά και βάζω στις άκρες ψιλά καραφάκια (με καρωτικό επιπλοποιεία)
Εικόνα
Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό!
Εικόνα
Αργότερα όταν θα τοποθετείται στο αυτοκίνητο θα κοπούν οι τρύπες για τα χερούλια των τζαμιών, ηχείων, και της πόρτας.

Σάββατο μεσημέρι και ανεβαίνω λίγο καθώς παραλαμβάνω τα νέα λευκά όργανα που είχα παραγγείλει στον σύντροφο Τάσο Παπαδόπουλο από την Ρωσία! Τον ευχαριστώ!!
Εικόνα
Δεν είναι καταπληκτικά??

Αργά το μεσημέρι του Σαββάτου μπαίνουν και στη λίστα τα νέα ηχεία που αγόρασα!
Εικόνα

Μια εβδομαδα ακόμα χωρίς να ετοιμαστεί το νιβα μου.
Μου έδωσε χρόνο όμως να ετοιμάσω την σκηνή οροφής που ήθελα να την έχω στο φετινό `Άμμος φωτιά και νιβα`
Έτσι λοιπόν αφού έκοψα-κόλλησα και μαζεψα όλη την εβδομαδα τα υλικά ,σήμερα την ετοίμασα.
Λυπούν κάποιες μικρές λεπτομέρειες ακόμα, (παράθυρα και κάποια αλλά που θέλω να έχει) αλλά συμπληρωθούν αργότερα για του χρόνου!!!.
Το κόστος της έφτασε, με αποκληστηκα δική μου δουλειά, (ακόμα και το ράψιμο του πανιού) στα 300€ όπως φαίνεται εδώ έτοιμη.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εδώ έχει πέσει το πανί επάνω και σημαδεύεται για να ραφτεί !!
Εικόνα
στην φάση της τοποθέτησης του πανιού οριστικά πλέων!!
Εικόνα

Εδώ έτοιμη για να φορτωθεί στην σκάρα.
Εικόνα
Περισσότερα στην πράξη στο `Άμμος και νιβα`

Σήμερα έκανα την καθιερωμένη μου ποια επίσκεψη στο φανοποιείο και κάτι δείχνει να γίνεται.
Οι εργασίες άρχισαν μετά από τρις εβδομάδες απραξίας.
Έπεσε το βασικό (5-1) λέγεται και είναι βάση στόκου με αστάρι.
Εικόνα
Εδώ μέσα στο φούρνο άμεσος μετά.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Έτσι λοιπόν αρχίζει το τρίψιμο και η αντίστροφη μέτρηση.

Το απόγευμα ασχολήθηκα με την τοποθέτηση των νέων οργάνων στον πίνακα του ταμπλο.
Αφού πλύθηκε και έγινε ο έλεγχος για ραγίσματα και άλλες φθορές από τον χρόνο ετοιμάστηκε και αυτός.
Όταν όμως στέγνωσε εμφανίστηκαν κάτι λευκοί λεκέδες που μάλλον είναι αποτέλεσμα της έκθεσης στον ήλιο.
Αυτό όπως καταλαβαίνεται απαιτεί την αντικατάσταση του η` το φρεσκάρισμα του.
Προτίμησα το δεύτερο και βγηκαν τα σπρέι για τα πλαστικά. Τρίφτηκε λοιπόν ελαφριά και περάστηκε δυο λεπτά χέρια!
Εικόνα
Μετά το στέγνωμα (τουλάχιστον μια ώρα από το τελευταίο χέρι χρώματος)
Τοποθετηθήκαν τα νέα όργανα στην θέση τους όπως τα βλέπεται εδώ!!
Εικόνα
Εικόνα
Συσκευάστηκαν και πήραν την θέση τους και αυτά στην αποθήκη μαζί με το υπόλοιπο νιβα………….. σε κούτες!!!!!!!!!!!!!!!!

Ναι!!! Παρασκευή πρωί είναι έτοιμο για τον φούρνο.!!
Εικόνα
Τελευταίες λεπτομέρειες και η ώρα έφτασε!
Εικόνα
Επιθεώρηση της δουλειάς από τον άνθρωπο που τρέχει για όλα και όλους!! Για σου Φώτη!!!!!!
Εικόνα
Το χρώμα στο πιστολι και τα κομπρεσέρ να στενάζουν!!!
Δεν υπάρχει επιστροφή ποια!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Αφού ψήθηκε στον φούρνο για 30` μετά είναι έτοιμο για το σερβίρισμα!!!

Την άλλη μέρα γίνετε ο τελικός έλεγχος για να ξεκινήσει το μοντάρισμα!!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Δευτέρα πρωί και αρχίζει το μοντάρισμα!
Εικόνα
Μόνωση οροφής
Εικόνα
Εικόνα
Ταπετσαρία ουρανού
Εικόνα
Τεντώθηκε από τον Γιώργο και μπήκε στον φούρνο για το τελικό τέντωμα!
Εικόνα
Τζάμια κλειδαριές και γρύλοι όλα στην θέση τους!
Εικόνα
Εικόνα
Τα τζάμια έγιναν φιμε (πράσινο) με μεμβράνες της (lumar)
Εικόνα
Η ώρα είναι δύσκολη!
Τα καλώδια δεν είναι το φόρτε μου και γίνεται ένα μπάχαλο…………
Εικόνα
Ας είναι όμως σιγά- σιγά περιπατάει και παίρνει μορφή.
Περάστηκαν γραμμές καινούριες για πλαφονιέρες στο πορπαγκαζ και στις πόρτες.
Γραμμές για τα ηχεία, για το cb, για το cd για τα πρόσθετα όργανα, για τους εμπρός και επάνω προβολείς για φως ομίχλης πίσω και νέα γραμμή για τον πίσω υαλοκαθαριστήρα και το πιτσιλιστηρι, που είχαν χαλάσει εδώ και χρόνια!!
Εικόνα
Περάστηκαν όλα τα καλώδια μέσα σε νέα θερμοσηστελωμενη σωλήνα και δέθηκαν σταθερά στο αμάξωμα.
Εικόνα
Το ίδιο έγινε και μέσα στις πόρτες
Τώρα ηρθε η σειρά της μόνωσης.
Ξεκινώ από τα δύσκολα σημεία και ντύνεται με υπομονή και μεθοδικότητα όλο το εσωτερικό του νιβα.
Εικόνα
Εικόνα
Εδώ θέλει δουλειά επαγγελματική για να μην υπάρξουν `γέφυρες ήχου` που θα αχρηστέψουν όλη την προσπάθεια μας.
Δεν αφήνουμε τίποτα ακάλυπτο και στην λογική του `δεν βαριέσαι εδώ δεν φαίνεται`!!!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Όταν ντυθεί όλος ο χώρος τότε ασφαλίζουμε τα σημεία που δεν στρώνει η μόνωση με ισχυρή ταινία!

Η ώρα έχει φτάσει 11.00 και έχει τελειώσει και η τοποθέτηση της μοκέτας και των πίσω πανελ.
Εικόνα
Αύριο οι φωτο και η συνέχεια!!

Σάββατο πρωί λοιπον και μετά από μερικές δουλειές πρωινες, ετοιμάζω το εργοτάξιο!
Μπήκαν και οι μοκέτες και
h[img]ttp://img143.imageshack.us/img143/9840/215le5.jpg[/img]
Ετοιμάζω τα παρεμφερή υλικά
Ζώνες, πλαστικά πλαϊνά και άλλες λεπτομέρειες!
Εικόνα
Κατόπιν ξεκινά η τοποθέτηση των καθισμάτων. Πρώτα από το πίσω για να έχω χώρο να ασχοληθώ με την επιπλέων μόνωση του τούνελ!
Εικόνα
Εικόνα
Εδώ δίνω ακόμα περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια, γιατί όπως ξέρετε είναι η κυρία πηγή ήχου του νιβα μας.
Εικόνα
Βάζω κομμάτια υλικού και στα πλαστικά καπάκια των λεβιέδων.
Έτοιμο και το κεντρικό τούνελ!
Εικόνα
Τώρα μπαίνουν και τα εμπρός καθίσματα στην θέση τους!
Εικόνα
Αρχίζει η άχαρη δουλειά για μένα. Η ώρα των καλωδίων.
Εικόνα
Η μακαρονάδα είναι έτοιμη!
Εικόνα
Σειρά έχει τώρα τη τοποθέτηση του ταμπλο με τα καινούρια όργανα!
Εικόνα
Εικόνα
Όλα τα λεφτά είναι τα έτοιμα!!!
Εικόνα
Μια νυχτερινή!! Αν φαίνεται!!
Νύχτωσε χωρίς να το καταλάβω. Πάω για ύπνο με σκέψεις οργάνωσης για να πετύχω τον στόχο που έχω για το βράδυ της Κυριακής!

Κυριακή πρωί 8.30 με το ν καφέ στο χέρι και περνώ τα κεριά στις κοιλότητες από τις πόρτες!
Εικόνα
Εδώ πρέπει να σας πω πως ενε λεπτό σφουγγαράκι και δυο κομμάτια σαμπρέλα από το ποδήλατο κάνουν την διαφορά. Μπαίνουν εδω στην ντιζα της μπετούγιας εξαφανίζονται πολλοί θόρυβοι!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Το νάιλον είναι απαραίτητο για να μην βρέχεται η ταπετσαρία από την εσωτερική μεριά.
Εικόνα
Έτοιμες και πόρτες με τις θήκες τους και τα ηχεία τους επάνω.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Με την μόνωση μέσα στις πόρτες έχει αλλάξει και ο θόρυβος στο κλείσιμο της! Έχει ποιο μπάσο χτύπημα!
Τοποθετήθηκε και η μεσαία κονσόλα με το CD και τους υπολοίπους διακόπτες! Μπήκε στην θέση του και το CB επίσης ,τα σκιάδια, τα παλινα στις κολώνες, και άλλα τσουμπλεκια που με νύχτωσαν ξανά!!
Καληνύχτα αύριο πάλι!!!

Σήμερα ασχολήθηκα με μια μετατροπή που ήθελα να φτιάξω εδώ και καιρό!
Να μεταφέρω τα πιτσιλιστηρια επάνω στα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων.
Εδώ τα υλικά που είχα
Εικόνα
Δημιούργησα ένα λαμακι που θα κρατά τον εύκαμπτο σωλήνα και επάνω στο μάκτρο έδεσα ένα σκληρό κομμάτι 15 εκατοστά και με πέντε τρύπες στην μια πλευρά του, και το το έδεσα με σφικτήρα επάνω στο σώμα του υαλοκαθαριστήρα.
Εικόνα
‘Κατόπιν έβαλα στην θέση των παλιά πιτσιλιστιρηων ένα λαστιχάκι για να συγκρατει τον σωλήνα.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Έτσι τώρα είναι έτοιμο και έχω άφθονη παροχή νερού και στο σημείο που το χρειάζομαι.
Εικόνα

Συνέχεια λοιπόν στην αναγέννηση του φοίνικα και τέλος το πρώτο και βασικό μέρος του!
Εκτός από μικρολεπτομέρειες που δεν είναι άξιες παρουσίασης (τοποθέτηση σκιαδιών , καθρεπτών , κεραιών , και άλλων) η βασική και ενδιαφέρουσα εργασία ήταν η τοποθέτηση των νέων προφυλακτήρων. Δεν σας κρύβω ότι είχα αρκετή ανυπομονησία για την εργασία αυτή.
Έτσι λοιπόν κόπηκαν οι υποδοχές για τους εργάτες και τις γλίστρες τους. Στην πορεία αποφάσισα να τοποθετήσω ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης για εμπρός και πίσω. Έτσι αγοράστηκαν από τα μεταχειρισμένα ένα σετ από κοινό σεντάν και με τις κατάλληλες τροποποιήσεις προσαρμόστηκαν στους νέους προφυλακτήρες μου.
Σε δεύτερο πλάνο περαστήκαν με πλαστικοποίηση μέσα έξω αφού πρώτα είχαν ασταρωθεί με βάση. Αυτό έγινε για να έχουν μια επιπλέων προστασία από τις κακουχίες στην εκτός δρόμου κίνηση άλλα και για να αποκτήσουν μια ποιο άγρια υφή! Βάφτηκαν και στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα για να χαθεί ο όγκος τους!
Εδώ λοιπόν ο πίσω
Εικόνα
Εικόνα
Με το πίσω ενσωματωμένο φως ομίχλης!
Εικόνα
Εικόνα
Και ο εμπρός μαζί με την παλιά προβολιερα (από την προηγούμενη κούκλα μου) επάνω του, την γλίστρα για τον εργάτη και τις δέστρες !
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τελικός έλεγχος των φωτων (των φλας και όλων γενικά των ηλεκτρικών λειτουργιών)
Εικόνα
Εικόνα
Έτοιμο λοιπόν και λειτουργικό για αυτή την φάση!
Έχει ολοκληρωθεί ποια σαν αυτοκίνητο και μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο, με ασφάλεια για τους επιβάτες του.
Υπολείπονται ακόμα η τοποθέτηση των ΜΤ ελαστικών (Από Δευτέρα αυτά) μαζί με το ψήλωμα του άλλα και την συνδεσμολογία των προβολέων εμπρός άλλα και της σκάρας όταν τελειώσει και αυτή.
Υπομονή τώρα και λίγο λίγη θα το βλέπεται να τελειώνει!!

Εδώ είμαστε! Ξανά!!
Σήμερα τοποθετηθήκαν τα ΜΤ ελαστικά με τις βαμμένες μαύρες ζάντες!!
Mellber 6`
Εικόνα
Εικόνα

Τέταρτη απόγευμα και η σημερινή μου προσθήκη επάνω στο νιβα μου είναι ένα βασικό εργαλείο για κάθε όχημα εκτός δρόμου. Εργάτης!!
Ναι αγοράστηκε σήμερα το πρωί ένας Mile Marker PE8000 με ικανότητα έλξης 2000 κιλά
Εικόνα
Δεν έβλεπα την ώρα να γυρίσω σπίτι για να ξεκινήσω την τοποθέτηση!
Δυο ώρες έκανα και ο εργάτης μου είναι στην θέση του ετοιμοπόλεμος.
Εικόνα
Εικόνα
Είναι διακριτικός από τα βλέμματα και δεν κόβει αέρα από το σύστημα ψύξης του κινητήρα.
Έφτιαξα και την πατέντα με την πινακίδα έτσι ώστε να κρύβει και την γλίστρα!! (ραουλα είναι άλλο)
Έβαλα δυο λαμακια σε σχήμα Π` και έκανα την πινακίδα να μπαίνει συρταρωτή μέσα σε αυτά!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Έτοιμο λοιπόν και από αυτό!

Στο μετάξι ετοιμάζονται και στον τόρνο οι προσθήκες για το ψήλωμα του αμαξώματος και μέσα στην μεθεπόμενη εβδομαδα θα είναι πλήρες ετοιμοπόλεμο με την σκάρα του και συνδεμένοι όλα τα ηλεκτρολογικά του . Άντε για να το χαρώ και εγώ ποια…..

Τάσο τι να σου πω!! Κτεο θα πηγαίνει με τον γνωστό τρόπο!!

Και τώρα έτοιμο περιμένει να βρέξει λιγάκι για να φορέσει και την λερωμένη του στολή!!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Μετά από αρκετές ημέρες απραγίας (δουλειά-δουλειά-και δουλειά) συγκέντρωσα τα απαραίτητα για να κάνω το ψήλωμα. (αμορτισέρ- προσθήκες εμπρός –πίσω 3cm & 6cm αντίστοιχα. και στα επάνω μπαλάκια στο ψαλίδι 3cm, και μεγαλύτερη ντιζα για τον κατανεμητή πίσω.
Εικόνα
Τέλος καινούριες βίδες )
Εικόνα
Τα αμορτισέρ που προτίμησα (τα είχα και στο προηγούμενο) είναι τα

Οι προσθήκες είναι από (ερταλον) φτιαγμένες στον τόρνο.
Εικόνα
Η προσθήκη για το επάνω μπαλάκι είναι από αλουμίνιο (αεροπορικού τύπου)
Εικόνα
Η πίσω μπάρα έγινε ρυθμηζομενη για να μπορέσει να έρθει ο άξονας στην προηγουμένη ευθυγράμμιση του!
Εικόνα
Αργότερα θα τροποποιηθούν και οι υπόλοιπες κόντρα μπάρες (κάπως έτσι μικρές και μεγάλες)
Εικόνα
Εδώ έτοιμο (η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής!!!)
Εικόνα
Τώρα στο δρόμο (γνωστό σε μένα από το προηγούμενο) έγινε ποιο σφιχτό, δεν κοπανίζει και στέκεται επάνω στο δρόμο ποιο καλά. Αύριο πάει και για ευθυγράμμιση για να είμαστε εντάξει.

Λοιπόν ! Η ευθυγράμμιση έγινε τέλεια. Πάει και αυτό.
Σήμερα είπα να το βάλω λίγο στα δύσκολα!
Εδώ στην διαδρομή για το τεστ σήκωσα τον τροχό!
Εικόνα
Εικόνα
Έτσι λοιπόν σε ένα ρεματάκι κάπου στον Ωροπό έφερα την ανάρτηση σε δύσκολη θέση!
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Τα περιθώρια εξαντλήθηκαν και τα ελατήρια είναι ακόμα στην θέση τους.

Αρκετός καιρός πέρασε και η δουλειές με πήραν από κάτω. Έτσι αποφάσισα τα απογεύματα να ξεκινήσω την νέα σκάρα για το καμάρι μου.
Τα πράγματα έχουν ως εξής. Με βάση δυο πλαϊνά κομμάτια από μαμά σκάρα.(συμπαθητικό σχήμα) άρχισα τια τροποποιήσεις .
Αρχικά έκοψα και άλλαξα τα ποδαρικά (απαράδεκτα για μένα)
Εικόνα
έφτιαξα λοιπόν άλλα στην στραντζα.
Εικόνα
Αλλαχτήκαν και τα μεσαία στραντζα που ήταν 20χ20 απλά ,με 15χ30 βαρέως τύπου.
Προστέθηκε στο εμπρός μέρος και πάνω από το παρμπρίζ μια καμπύλη σωλήνα (ίδιας διαμέτρου με την υπόλοιπη , για να δεχτεί τους προβολείς.
Εικόνα
Ακλούθησε η κατασκευή των δεστρών για τα φτυάρια .
Εικόνα
Όλα μαζί κολληθήκαν με την αργκον και έγιναν ένα σώμα.
Κατόπιν μπήκαν οι προβολείς και ……
Εικόνα
Εικόνα
Εδώ τοποθετημένη επάνω στο καμάρι μου.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άντε και καλά φορτώματα !!!!
Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης της, βγηκαν 1,45 μήκος με 1,22 φάρδος.
Τελευταία επεξεργασία από 2 και xristost, έχει επεξεργασθεί 0 φορά/ες συνολικά
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
Άβαταρ μέλους
friar
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 14, 2009 20:39
Τοποθεσία: Οικία Περιγιάλι Παροικία www.to4x4.gr
CONTACT:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό friar » Κυρ Ιουν 21, 2009 23:40

Είναι τρελλοί αυτοί οι Ρώσοι :o :o
Κάθε πότε είπες σε πιάνει
Unπαικτable.!!!!
"C'est en voyant un moustique se poser sur ses testicules qu'on réalise qu' on ne peut pas régler tous les problèmes par la violence"...
Άβαταρ μέλους
Nicolas
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 2983
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 09:10
CONTACT:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό Nicolas » Δευτ Ιουν 22, 2009 09:58

Το επίπεδο της δουλειάς δεν θα το σχολιάσω καθότι είναι γνωστό οτι είμαστε μερακλήδες και
κάνουμε απίστευτες δουλειές όταν θέλουμε.
Το επίπεδο του άρθρου όμως, είναι κάτι που ξεφεύγει από τα συνηθησμένα και θα έλεγα οτι
είναι αντίστοιχο με τα καλύτερα how to's άρθρα που βλέπουμε σε ξένα και πολύ μεγαλύτερα
fora - portals.

Χρήστο, απλά συγχαρητήρια. Είμαι σίγουρος οτι πολύς κόσμος θα σε ευγνωμονεί :D

By the way, το χρωματάκι δεν παίζεται...
"Η σιωπή μας, μόνο με τον κατήγορό μας γίνεται σύμμαχος".
Από την άλλη όμως, "Όσο πιο αθόρυβος είσαι, τόσα περισσότερα ακούς".
Φωκίων

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό Φωκίων » Δευτ Ιουν 22, 2009 10:36

Χρηστο τι να πω.. οτι και να πω ειναι λιγο..

( καποιες φωτο δεν φαινονται... ειναι δικο μου προβλημα???)
lker
Δημοσιεύσεις: 1274
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 16:13
CONTACT:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό lker » Δευτ Ιουν 22, 2009 10:51

Απλά τέλεια δουλειά σε όλα τα επίπεδα !
Μπράβο αδερφέ για το μεράκι σου!
Είμαι και εγώ από το Τζιτζικόνι ...
B.R.A.T. ... the original ...
Always groovin 4WD moving

http://www.youtube.com/watch?v=TpqueuIiWZk
Άβαταρ μέλους
xristost
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 21, 2009 09:34
Τοποθεσία: Ζεφύρι
CONTACT:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό xristost » Δευτ Ιουν 22, 2009 14:35

friar έγραψε:Είναι τρελλοί αυτοί οι Ρώσοι :o :o
Κάθε πότε είπες σε πιάνει
Unπαικτable.!!!!

Καθε ανοιξη!!! :( :( :( :( Εχω κατι γιατρε μου??? :shock: :shock: :shock: :shock:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
Άβαταρ μέλους
xristost
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 21, 2009 09:34
Τοποθεσία: Ζεφύρι
CONTACT:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό xristost » Δευτ Ιουν 22, 2009 14:39

Ευχαριστώ Nicolas!! 8-) 8-)
Δεν ξέρω Φωκίων και σε μένα το κάνει!!!!! :roll: :roll:
lker Σε ευχαριστώ!! 8-) 8-)
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!! Θα ακολουθησει και συνέχεια αλλά σιγά σιγά!! :P :P :P :P
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
NIBA И СУХОЙ ХЛЕБ !
electrosystem
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 00:39

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό electrosystem » Δευτ Ιουν 22, 2009 18:33

Χαρας το κουραγιο σου την υπομονη σου και τον χρονο σου.Συχαρητηρια και εις ανωτερα.Μη σταματας καθολου.Φανταζομαι θα δουμε και συνεχεια...
taxideytis
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 20, 2009 23:13

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό taxideytis » Δευτ Ιουν 22, 2009 21:34

Φωκίων έγραψε: ( καποιες φωτο δεν φαινονται... ειναι δικο μου προβλημα???)
σαφώς ναι... :D
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 13:18
Τοποθεσία: Αθήνα
CONTACT:

Re: Η αναγέννηση του φοίνικα!

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » Τρί Ιουν 23, 2009 10:09

Μπράβο Χρήστο !!!

άψογος όπως πάντοτε σύντροφε 8-)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΑΣ !
Οι Γόρδιοι Δεσμοί δεν λύνονται, κόβονται!

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες