Page 1 of 2

ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Mon May 17, 2010 15:29
by mbg
Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Mon May 17, 2010 16:22
by gv1600
Ένα χειροκίνητο αργότερο απο το αυτόματο σου είναι το GL 76/33 K-5 717.436 με σχέσεις:

1η-4.905
2α-2.716
3η-1.817
4η-1.261
5η-1.0
όπισθεν-4,625

δε γνωρίζω αν ταιριάζει όμως ακριβώς ή θέλει πατέντα.

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Tue May 18, 2010 08:09
by mbg
Μηπως ξερεις αν υπαρχει κανενα για πουλημα?

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Tue May 18, 2010 20:12
by gv1600
Δυστυχώς δε γνωρίζω.
"Μερσεντάκηδες" μαντράδες ίσως μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο.

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Tue May 18, 2010 23:58
by gvp
Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
Εαν το σασμαν σου ειναι αυτο:
W5A330
722.610-611
Automatik-5


Και εχει αυτες τις σχεσεις:
1:3,932
2:2,408
3:1,486
4:1
5:0,83
R:3,1

Τοτε ταιριαζουν σιγουρα σασμαν απο Sprinter.Αυτο που νομιζω ομως πως χρειαζεσαι ειναι κορωνοπηνια και οχι σασμαν!!
Κατι αλλο που θα πρεπει να ξερεις,ειναι οτι τα αυτοματα εχουν μια μεγαλυτερη μειωση λογω του μετατροπεα ροπης.Αυτο το ανακαλυψε φιλος προσφατα οταν εκανε την ιδια αλλαγη μ'εσενα!!Τελικα κορωνοπηνια χρειαζεται και εκεινος....
Εαν συνεχιζεις να θελεις σασμαν πες μας!

Υ.Σ.Ειναι κριμα ενα τοσο ομορφο και ικανο G σαν το δικο σου να μην εχει παρουσιαστει στο forum ;) !

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Wed May 19, 2010 08:25
by mbg
gvp wrote:
Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
Εαν το σασμαν σου ειναι αυτο:
W5A330
722.610-611
Automatik-5


Και εχει αυτες τις σχεσεις:
1:3,932
2:2,408
3:1,486
4:1
5:0,83
R:3,1

Τοτε ταιριαζουν σιγουρα σασμαν απο Sprinter.Αυτο που νομιζω ομως πως χρειαζεσαι ειναι κορωνοπηνια και οχι σασμαν!!
Κατι αλλο που θα πρεπει να ξερεις,ειναι οτι τα αυτοματα εχουν μια μεγαλυτερη μειωση λογω του μετατροπεα ροπης.Αυτο το ανακαλυψε φιλος προσφατα οταν εκανε την ιδια αλλαγη μ'εσενα!!Τελικα κορωνοπηνια χρειαζεται και εκεινος....
Εαν συνεχιζεις να θελεις σασμαν πες μας!

Υ.Σ.Ειναι κριμα ενα τοσο ομορφο και ικανο G σαν το δικο σου να μην εχει παρουσιαστει στο forum ;) !

To σαζμαν μου ειναι το 722.396 και ο λογος που θελω να το κανω χειροκινητο ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι αποκλειστικα για αγωνιστικη χρηση -TROPHY- .Ταυτοχρονα θελω να κοντυνω και τις σχεσεις. Αν καποιος γνωριζει καλα ας με βοηθησει. Οταν λες μεγαλυτερη μειωση τι εννοεις? Το σαζμαν του SPRINTER θα αντεξει? Κουμπωνει κατευθειαν η χρειαζεται πλακα?

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Thu May 20, 2010 23:42
by gvp
Ριξε μια ματια σε αυτη τη σελιδα,αναφερει ολα τα σασμαν του G

http://www.4x4abc.com/G-Class/transmiss ... riebe.html

Ριξε μια ματια στην σε αυτη τη σελιδα και ανοιξε και τον πινακα που εχει επισυναψει ο Τσαμπικος με τις σχεσεις των σασμαν σε συναρτηση με βοηθητικο και κορωνοπηνια.

http://www.pointedthree.com/disc/forums ... 13#M167701


Το σασμαν που κουμπωνει χωρις οποιαδηποτε μετατροπη ειναι το 717.436 (θα το βρεις στην πρωτη σελιδα που σου επισυναψα),απλως επειδη τα χειροκινητα σασμαν ειναι πιο κοντα(σε μηκος) απο τα αυτοματα, θα χρειαστεις κεντρικο αξονα πιο μακρυ και το τριγωνο πιο μακρυ που ενωνει το βοηθητικο με το σασμαν.Πιο κοντο στην πρωτη ταχυτητα ειναι το 711.620 το οποιο ειναι απο sprinter,αλλα πιθανον θελει να κοπει το τουνελ για να μπει εαν δεν εχεις body lift.Σε λιγο καιρο θα σου απαντησω σιγουρα... :D

Οι σχεσεις του 711.620 ειναι

1:5.05
2:2.60
3:1.52
4:1.00
5:0.78
Με 2 λογια: εαν κρατησεις το αυτοματο εως τις 1500rpm εισαι πιο κοντος,ενω με το χειροκινητο θα εισαι πιο κοντος μετα τις 1500rpm...οποτε

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Fri May 21, 2010 09:55
by mbg
Καποιο τηλ. δωσε μου για να τα πουμε πιο καλα. Ευχαριστω εκ των προτερων.

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Fri May 21, 2010 20:53
by gvp
Παρε με οποτε θες στο 0039-3209311065 ειμαι Ιταλια οπου σπουδαζω!!Γιωργος!!

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Posted: Thu Sep 23, 2010 18:32
by mbg
Επιτελους περπατησε και παει φανταστικα. Το προτεινω ανεπιφυλακτα για αγωνιστικη χρηση και οποιος χρειαζεται βοηθεια για αναλογο εγχειρημα ειμαι διαθεσιμος.