ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό mbg » Δευτ Μάιος 17, 2010 15:29

Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Δευτ Μάιος 17, 2010 16:22

Ένα χειροκίνητο αργότερο απο το αυτόματο σου είναι το GL 76/33 K-5 717.436 με σχέσεις:

1η-4.905
2α-2.716
3η-1.817
4η-1.261
5η-1.0
όπισθεν-4,625

δε γνωρίζω αν ταιριάζει όμως ακριβώς ή θέλει πατέντα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό mbg » Τρί Μάιος 18, 2010 08:09

Μηπως ξερεις αν υπαρχει κανενα για πουλημα?
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Τρί Μάιος 18, 2010 20:12

Δυστυχώς δε γνωρίζω.
"Μερσεντάκηδες" μαντράδες ίσως μπορούν να σε βοηθήσουν περισσότερο.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
gvp
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 12:28

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό gvp » Τρί Μάιος 18, 2010 23:58

Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
Εαν το σασμαν σου ειναι αυτο:
W5A330
722.610-611
Automatik-5


Και εχει αυτες τις σχεσεις:
1:3,932
2:2,408
3:1,486
4:1
5:0,83
R:3,1

Τοτε ταιριαζουν σιγουρα σασμαν απο Sprinter.Αυτο που νομιζω ομως πως χρειαζεσαι ειναι κορωνοπηνια και οχι σασμαν!!
Κατι αλλο που θα πρεπει να ξερεις,ειναι οτι τα αυτοματα εχουν μια μεγαλυτερη μειωση λογω του μετατροπεα ροπης.Αυτο το ανακαλυψε φιλος προσφατα οταν εκανε την ιδια αλλαγη μ'εσενα!!Τελικα κορωνοπηνια χρειαζεται και εκεινος....
Εαν συνεχιζεις να θελεις σασμαν πες μας!

Υ.Σ.Ειναι κριμα ενα τοσο ομορφο και ικανο G σαν το δικο σου να μην εχει παρουσιαστει στο forum ;) !
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό mbg » Τετ Μάιος 19, 2010 08:25

gvp έγραψε:
Εχω το 320 σειρα 463 με αυτοματο σαζμαν και 4,86 βημα στα διαφορικα. Θελω να βαλω χειροκινητο πιο αργο. Μηπως ξερει καποιος τι θα ταιριαζε?
Εαν το σασμαν σου ειναι αυτο:
W5A330
722.610-611
Automatik-5


Και εχει αυτες τις σχεσεις:
1:3,932
2:2,408
3:1,486
4:1
5:0,83
R:3,1

Τοτε ταιριαζουν σιγουρα σασμαν απο Sprinter.Αυτο που νομιζω ομως πως χρειαζεσαι ειναι κορωνοπηνια και οχι σασμαν!!
Κατι αλλο που θα πρεπει να ξερεις,ειναι οτι τα αυτοματα εχουν μια μεγαλυτερη μειωση λογω του μετατροπεα ροπης.Αυτο το ανακαλυψε φιλος προσφατα οταν εκανε την ιδια αλλαγη μ'εσενα!!Τελικα κορωνοπηνια χρειαζεται και εκεινος....
Εαν συνεχιζεις να θελεις σασμαν πες μας!

Υ.Σ.Ειναι κριμα ενα τοσο ομορφο και ικανο G σαν το δικο σου να μην εχει παρουσιαστει στο forum ;) !

To σαζμαν μου ειναι το 722.396 και ο λογος που θελω να το κανω χειροκινητο ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι αποκλειστικα για αγωνιστικη χρηση -TROPHY- .Ταυτοχρονα θελω να κοντυνω και τις σχεσεις. Αν καποιος γνωριζει καλα ας με βοηθησει. Οταν λες μεγαλυτερη μειωση τι εννοεις? Το σαζμαν του SPRINTER θα αντεξει? Κουμπωνει κατευθειαν η χρειαζεται πλακα?
Άβαταρ μέλους
gvp
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 12:28

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό gvp » Πέμ Μάιος 20, 2010 23:42

Ριξε μια ματια σε αυτη τη σελιδα,αναφερει ολα τα σασμαν του G

http://www.4x4abc.com/G-Class/transmiss ... riebe.html

Ριξε μια ματια στην σε αυτη τη σελιδα και ανοιξε και τον πινακα που εχει επισυναψει ο Τσαμπικος με τις σχεσεις των σασμαν σε συναρτηση με βοηθητικο και κορωνοπηνια.

http://www.pointedthree.com/disc/forums ... 13#M167701


Το σασμαν που κουμπωνει χωρις οποιαδηποτε μετατροπη ειναι το 717.436 (θα το βρεις στην πρωτη σελιδα που σου επισυναψα),απλως επειδη τα χειροκινητα σασμαν ειναι πιο κοντα(σε μηκος) απο τα αυτοματα, θα χρειαστεις κεντρικο αξονα πιο μακρυ και το τριγωνο πιο μακρυ που ενωνει το βοηθητικο με το σασμαν.Πιο κοντο στην πρωτη ταχυτητα ειναι το 711.620 το οποιο ειναι απο sprinter,αλλα πιθανον θελει να κοπει το τουνελ για να μπει εαν δεν εχεις body lift.Σε λιγο καιρο θα σου απαντησω σιγουρα... :D

Οι σχεσεις του 711.620 ειναι

1:5.05
2:2.60
3:1.52
4:1.00
5:0.78
Με 2 λογια: εαν κρατησεις το αυτοματο εως τις 1500rpm εισαι πιο κοντος,ενω με το χειροκινητο θα εισαι πιο κοντος μετα τις 1500rpm...οποτε
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό mbg » Παρ Μάιος 21, 2010 09:55

Καποιο τηλ. δωσε μου για να τα πουμε πιο καλα. Ευχαριστω εκ των προτερων.
Άβαταρ μέλους
gvp
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 12:28

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό gvp » Παρ Μάιος 21, 2010 20:53

Παρε με οποτε θες στο 0039-3209311065 ειμαι Ιταλια οπου σπουδαζω!!Γιωργος!!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high..." Ayrton Senna
mbg
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 18, 2009 10:37

Re: ΑΛΛΑΓΗ ΣΑΖΜΑΝ

Δημοσίευσηαπό mbg » Πέμ Σεπ 23, 2010 18:32

Επιτελους περπατησε και παει φανταστικα. Το προτεινω ανεπιφυλακτα για αγωνιστικη χρηση και οποιος χρειαζεται βοηθεια για αναλογο εγχειρημα ειμαι διαθεσιμος.

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες