Page 2 of 2

Re: Βηματα......

Posted: Wed Apr 07, 2010 21:38
by strofimios
Τους εχει μελετησει αρκετα ο Μιχαλης.Μου ειπε οτι ειναι πολυ δυσκολο να σπασουν.Απο οτι εχω καταλαβει,οταν ζοριστουν στριβουν και επανερχωνται.Ετσι και αλλιως τους σκεφτομαι σαν λυση (εαν χρειαστει) αντι για d44.Καλο ειναι παντως το ψαξιμο,ολο και κατι μαθαινουμε!

Re: Βηματα......

Posted: Thu Apr 08, 2010 18:47
by Jim
Στην Παυλιανη το G δεν εκοψε ημιαξονιο ???

Re: Βηματα......

Posted: Thu Apr 08, 2010 20:18
by gv1600
Δεν το γνωρίζω καθόλου αυτό.
Πολύ πιθανόν να ΄χεις δίκιο.
Μπροστινό?
Δεξί ή αριστερό?

Γνωρίζεις μήπως μοτέρ και λάστιχα που φορούσε?

Re: Βηματα......

Posted: Mon Apr 12, 2010 18:27
by HUMMstER
strofimios wrote:......... .......ειναι f.f.
:roll: :roll: :roll: f.f. ???? τι θέλει να πεί ο ποιητής.......???

Re: Βηματα......

Posted: Mon Apr 12, 2010 18:37
by HUMMstER
gv1600 wrote:Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463]
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 [αντικατασταση του 5,333]
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.


δηλ. στο 300άρι μου εάν βάλω 35άρια είναι καλύτερα να βάλω τα κορωνοπήνια από τα στρατιωτικά διαφορικά που έχω
αφού από το 300άρι είναι ποιό "μακρυά" . καλά κατάλαβα ή το "έχασα" ???

Re: Βηματα......

Posted: Mon Apr 12, 2010 20:36
by strofimios
HUMMstER wrote:
strofimios wrote:......... .......ειναι f.f.
:roll: :roll: :roll: f.f. ???? τι θέλει να πεί ο ποιητής.......???
Full-Floating.

Re: Βηματα......

Posted: Mon Apr 12, 2010 20:41
by gv1600
.......δηλ. στο 300άρι μου εάν βάλω 35άρια είναι καλύτερα να βάλω τα κορωνοπήνια από τα στρατιωτικά διαφορικά που έχω αφού από το 300άρι είναι ποιό "μακρυά" . καλά κατάλαβα ή το "έχασα" ???

Αν το δικό σου είναι 300άρι της σειράς 460/461 (3λιτρο, 5κύλινδρο με τα 88hp), τα "κοντά" Κ/Π απο τα στρατιωτικά μας (462) ταιριάζουν.
Αν είναι της σειράς 463 (3λιτρο, 6κύλινδρο με τα 113hp), εκεί υπάρχει το θέμα που λέγαμε πιο πάνω...... δεν είμαστε σίγουροι αν ταιριάζουν 100% λόγω των ιδιαιτεροτήτων που αναφέρθηκαν.

Πάρε αυτό για αρχή (αν δεν το χεις ξετρυπώσει ήδη) και ψιλομελέτα το http://www.4x4abc.com/G/35.html.... 8-)

Re: Βηματα......

Posted: Sat May 15, 2010 02:36
by heroicentaur
gv1600 wrote:Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463]
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 (αντικατασταση του 5,333)
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.


37:7 - 5,286 (αντικατασταση του 5,333)
Μηπως ξερετε πια mercedes βγαινανε με αυτο το βημα και μπλοκε πανω ?

Re: Βηματα......

Posted: Sun May 16, 2010 09:25
by gv1600
Μπλοκέ εννοείς μπρός-πίσω ή μόνο πίσω?
Διότι η 2η περίπτωση είναι η συνηθέστερη για την Ελλάδα.

Απ' όσο το χω ψάξει, θα δυσκολευτείς να βρείς με μπροστινό μπλοκέ, όχι όμως τόσο για το βήμα που ρωτάς.

Τα 240 GD [W460] φορούσαν το 5,33 (καταργήθηκε), επίσης τα 250 GD [W460] το βήμα 6,17 (πολύ ψάξιμο,τύχη και άν... ).
Τα 290 GD [W461] Chassis 3120 mm καθώς και τα 290 GD [W461] Chassis 3400 mm, φοράνε το 5,286.

Το πιθανότερο είναι να υπάρχουν και άλλοι συνδιασμοί αμαξωμάτων και Κ/Π, αλλά αυτά είναι ενας καλός μπούσουλας.

Re: Βηματα......

Posted: Wed Dec 22, 2010 08:46
by black pete
gv1600 wrote:Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463] & 461 490GD 95hp
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 [αντικατασταση του 5,333]
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.