Βηματα......

strofimios
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 22:57

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό strofimios » Τετ Απρ 07, 2010 21:38

Τους εχει μελετησει αρκετα ο Μιχαλης.Μου ειπε οτι ειναι πολυ δυσκολο να σπασουν.Απο οτι εχω καταλαβει,οταν ζοριστουν στριβουν και επανερχωνται.Ετσι και αλλιως τους σκεφτομαι σαν λυση (εαν χρειαστει) αντι για d44.Καλο ειναι παντως το ψαξιμο,ολο και κατι μαθαινουμε!
Jim
Δημοσιεύσεις: 134
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 25, 2009 13:16
Τοποθεσία: Σπάρτη - Ljubljana Slovenia

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό Jim » Πέμ Απρ 08, 2010 18:47

Στην Παυλιανη το G δεν εκοψε ημιαξονιο ???
*** Ορειβατικός όμιλος Σπάρτης *** Λέσχη 4χ4 Αμυκλών ***
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Πέμ Απρ 08, 2010 20:18

Δεν το γνωρίζω καθόλου αυτό.
Πολύ πιθανόν να ΄χεις δίκιο.
Μπροστινό?
Δεξί ή αριστερό?

Γνωρίζεις μήπως μοτέρ και λάστιχα που φορούσε?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
HUMMstER
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 22, 2009 17:25

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό HUMMstER » Δευτ Απρ 12, 2010 18:27

strofimios έγραψε:......... .......ειναι f.f.
:roll: :roll: :roll: f.f. ???? τι θέλει να πεί ο ποιητής.......???
HUMMstER
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Δευτ Ιουν 22, 2009 17:25

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό HUMMstER » Δευτ Απρ 12, 2010 18:37

gv1600 έγραψε:Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463]
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 [αντικατασταση του 5,333]
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.


δηλ. στο 300άρι μου εάν βάλω 35άρια είναι καλύτερα να βάλω τα κορωνοπήνια από τα στρατιωτικά διαφορικά που έχω
αφού από το 300άρι είναι ποιό "μακρυά" . καλά κατάλαβα ή το "έχασα" ???
strofimios
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 22:57

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό strofimios » Δευτ Απρ 12, 2010 20:36

HUMMstER έγραψε:
strofimios έγραψε:......... .......ειναι f.f.
:roll: :roll: :roll: f.f. ???? τι θέλει να πεί ο ποιητής.......???
Full-Floating.
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Δευτ Απρ 12, 2010 20:41

.......δηλ. στο 300άρι μου εάν βάλω 35άρια είναι καλύτερα να βάλω τα κορωνοπήνια από τα στρατιωτικά διαφορικά που έχω αφού από το 300άρι είναι ποιό "μακρυά" . καλά κατάλαβα ή το "έχασα" ???

Αν το δικό σου είναι 300άρι της σειράς 460/461 (3λιτρο, 5κύλινδρο με τα 88hp), τα "κοντά" Κ/Π απο τα στρατιωτικά μας (462) ταιριάζουν.
Αν είναι της σειράς 463 (3λιτρο, 6κύλινδρο με τα 113hp), εκεί υπάρχει το θέμα που λέγαμε πιο πάνω...... δεν είμαστε σίγουροι αν ταιριάζουν 100% λόγω των ιδιαιτεροτήτων που αναφέρθηκαν.

Πάρε αυτό για αρχή (αν δεν το χεις ξετρυπώσει ήδη) και ψιλομελέτα το http://www.4x4abc.com/G/35.html.... 8-)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: Τρί Σεπ 29, 2009 14:15

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » Σάβ Μάιος 15, 2010 02:36

gv1600 έγραψε:Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463]
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 (αντικατασταση του 5,333)
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.


37:7 - 5,286 (αντικατασταση του 5,333)
Μηπως ξερετε πια mercedes βγαινανε με αυτο το βημα και μπλοκε πανω ?
Εικόνα ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
gv1600
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Τρί Ιουν 30, 2009 09:47
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό gv1600 » Κυρ Μάιος 16, 2010 09:25

Μπλοκέ εννοείς μπρός-πίσω ή μόνο πίσω?
Διότι η 2η περίπτωση είναι η συνηθέστερη για την Ελλάδα.

Απ' όσο το χω ψάξει, θα δυσκολευτείς να βρείς με μπροστινό μπλοκέ, όχι όμως τόσο για το βήμα που ρωτάς.

Τα 240 GD [W460] φορούσαν το 5,33 (καταργήθηκε), επίσης τα 250 GD [W460] το βήμα 6,17 (πολύ ψάξιμο,τύχη και άν... ).
Τα 290 GD [W461] Chassis 3120 mm καθώς και τα 290 GD [W461] Chassis 3400 mm, φοράνε το 5,286.

Το πιθανότερο είναι να υπάρχουν και άλλοι συνδιασμοί αμαξωμάτων και Κ/Π, αλλά αυτά είναι ενας καλός μπούσουλας.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
black pete
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 11, 2009 20:00
Τοποθεσία: Ροδος
CONTACT:

Re: Βηματα......

Δημοσίευσηαπό black pete » Τετ Δεκ 22, 2010 08:46

gv1600 έγραψε:Απ' όσο γνωρίζω εγώ, τα βήματα είναι τα παρακάτω:


41:11 - 3,727
37:9 - 4,111 [463]
35:8 - 4,375 [461, 463]
44:10 - 4,4
34:7 - 4,857 [463] & 461 490GD 95hp
44:9 - 4,888 [standard 300GD/280GE]
49:10 - 4,9
37:7 - 5,286 [αντικατασταση του 5,333]
48:9 - 5,333 [discontinued 1984, ex. 240GD]
37:6 - 6,167

πολλά απο τα παραπάνω "αλλάζονται" μεταξύ τους αν ανήκουν στην ίδια σειρά μοντέλου άξονα, δλδ, 460-461 ή 463.

Επιστροφή στο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 1 και 0 επισκέπτες